abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97122765
Wat goed BarbaBientje *O*
pi_97124035
Bientje ineens draaien!! *O* wat goed :D

Morretje en Ravage, van harte met de eerste verjaardag van jullie meisje!! 1 jaar!! Geen baby meer... :* w/

Larissa O+ wat een moppie ben je!!

Muppet heeft vandaag voor het eerst kennisgemaakt met zand :D ging helemaal goed.. Zo leuk om trekjes van jezelf terug te zien in je kind O+ ze ging helemaal met haar voetje in het zand wurmen :D en het zand door haar hand laten glijden, precies hoe ik het ook altijd doe (en waarschijnlijk nog 10.000 andere mensen :') maar laat mij maar in de waan :P)

Nu heb ik nóg meer zin in de vakantie :D kan zo niet wachten!!

Fotootje :P in het Naarderbos O+ heerlijk vertoeven daar (en lekker rustig :o)

:Y) koekie proppen, nomnomnom :P

[ Bericht 18% gewijzigd door Orea op 21-05-2011 18:02:30 ]
pi_97124679
Wat een onwijs leuk pakje heeft ze aan Orea O+ en wat laat jou dame dat hoedje goed zitten.

Kan me voorstellen dat je zin hebt in de vakantie. Ik heb ook alleen maar meer zin gekregen na ons weekje Ierland wat zo boven verwachting goed is verlopen.
Wanneer gaan jullie en waarheen?
pi_97124819
Volgens mij had ik mijn paparazzi familie ook nog niet gespamd. Het is mijn eigen schuld ik wilde Yaro nu eens eindelijk kennis laten maken met gras. Dat moest natuurlijk op foto vast gelegd worden. het gras blijft voor Yaro veel intressanter

zaterdag 21 mei 2011 @ 18:13:58 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97125010
whahaha!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97126092
Hoedjes laat ze inderdaad goed zitten, gelukkig! We gaan over 2 weken 12 dagen naar Turkije O+ heeeerlijk!!

Yaro :D en die fotografen!! _O- arm kind :P (maar wel herkenbaar, als Leia haar oma hier is, of wij daar dan kun je amper nog normaal kijken van de flitsen :'))

Pakje is overigens van Ida-T, supertof merk! :D
pi_97127055
Wat een geweldige foto As!!!
*poef* nu is het weg
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:42:55 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97127975
TT gefeliciteerd!

Met centraler bedoel ik centraler dan Zuid-Holland :') . Waar is het naarderbos? Ziet er leuk uit Orea! Als dat centraler is, misschien een idee?

As, geweldig!

Hier heeft Nathan ook vandaag kennis gemaakt met zand! Incl rupsje nooit genoeg emmertje O+ . Op het toekomstige terras van mn schoonouders :') . Wel heel leuk!
pi_97128397
Tankgirl, m'n eierstokken!! :(
Wat een schatje O+

Tof pakje Orea :D

As1981 _O-

En verder heb ik (nog) niet bijgelezen :P
pi_97128570
Ah, een potentiele meet. Tof! Ik kom niet :+
Maar ik geef nog wel Landgoed Ockenburgh als locatietip :P
pi_97129591
Pessie het Naardenbos ligt in Noord-Holland zo'n 30 min van Amsterdam vandaan wist ik ook niet, heb het even opgezocht

Ockenburg is in Den Haag toch? (ik werk in Den Haag, dus de benaming komt me bekend voor).

Mij maakt de locatie ook niet echt uit, ik kom uit de buurt van Rotterdam, werk in Den Haag en mijn schoonouders wonen in Amsterdam, dus kan er altijd wel een leuk dagje van maken. Alhoewel groningen dan weer heel ver is.
Ook een attractie of lekker op het gras maken mij niet uit. Hopelijk ben ik wel vrij, want het lijkt me wel leuk.
pi_97129648
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:49 schreef Orea het volgende:

Pakje is overigens van Ida-T, supertof merk! :D
Heb gelijk even gegoogeld, kwam leuke dingen tegen, maar wel prijzig.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:31:37 #63
259886 pessie
pi_97129924
Wat denken jullie van Naarderbos? Vlakbij Utrecht en Amsterdam.
pi_97130006
Zuid Holland is heeeel centraal :Y

As leuke foto!

Tankgirl wat een heb je een moppie zeg O+ *rammel*

Morretje gefeliciteerd! Je dochter is gewoon 1 :o *O*

En IdaT gaan we onthouden! Leuke spullen!
pi_97130396
Voor mij te ver pessie.
Hertenkamp is zeker leuk Ticootje!
Ockenburg ook, maar voor mensen die met OV gaan wel lastig denk ik.

Geweldige foto As!!!!

Zeker een gaaf pakje Orea. Wat ben je toch hip! Mex deed dat ook met z'n handje en z'n voetje in het zand O+ Ik vond het heel slim,haha

Wat een scheetje tankgirl!
pi_97130701
O+ Dank voor de felicitaties.. O+
Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest met z'n drietjes. Ze heeft d'r ogen uitgekeken, en was zeer gefrustreerd elke keer dat ze niet naar de beestjes toe kon maar in de Bondolino moest blijven zitten.. :P
Daarna uit eten met de familie, want mijn moeder is ook jarig vandaag. :9 Zeer lekker, maar nu ligt ze in de autostoel te maffen, helemaal uitgeteld. :+

Het voelt wel gek dat we hier nu eigenlijk niet meer horen, maar ik kom jullie snel genoeg weer tegen in het dreumestopic.. toch? O-)

:W
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_97130753
Welkom Tankgirl en wat is larissa een mooi meissie O+ O+

Bientje kan gewoon draaien *O*

Orea wat is jou muppet toch een mooierd O+

As zeer herkenbare foto! Mijn oudste gaat er tegenwoordig al voor staan als de camera's te voorschijn komen echt te erg, spontaniteit op foto's is meteen ver te zoeken ;)

En de meet, het ligt er echt aan waar het is en wanneer het is, want ik weet niet of ik dan vrij ben enzo!
Sarah lijkt te reageren op de zon... De vorige keer toen het zonnig was had ze opeens rode dikke oogleden en nu weer een beetje... Verder lijkt ze er gelukkig geen last van te hebben

Morretje ik heb het helemaal gemist gefeliciteerd!!! *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97130958
Nog gefeliciteerd Morretje,klinkt als een hele geslaagde dag!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:25:49 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97131824
gefeliciteerd Morretje met Isabel! en welkom Tankgirl met Larissa! verder heb ik gewoon te véél gelezen, heb geen klap onthouden :@

Wij presenteren u De Duim:

Hij heeft het helemaal uitgevonden dat je op je duim kunt sabbelen. Nu dat ding nog fatsoenlijk naar je mond kunnen brengen als je wil zuigen _O- Hij begint echt z'n handjes te ontdekken nu, je ziet hem focussen op z'n handje, dat hij naar z'n mond wil brengen, maar dan strekt hij z'n arm ipv hem te buigen, en begint hij te huilen van frustratie ;(

Wij hebben sinds afgelopen week een (eigen) campingbedje, en geert heeft gisteren en vandaag dus buiten gelegen. Alsof hij 'n ander kind was, zo heerlijk rustig heeft hij liggen pitten. in z'n bed of in de box word hij behoorlijk snel weer wakker, maar in de buitenlucht slaapt hij prima!
</ego update :@ >
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97131896
Ow Geert wat ben jij een moppie :) en ga jij dat eens even heel snel aan Sarah leren! Die doet nu af en toe 3 tellen haar duim in haar mond maar is hem dan kwijt en dan ook echt kwijt kwijt ;)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:29:54 #71
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97131993
Leyla duimt ook. Leuk man!

Leuk mannetje heb je hoor djmo.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:31:26 #72
259886 pessie
pi_97132054
Morretje inderdaad nog gefeliciteerd!

Leuke, duimfoto's O+

Utrecht vind ik centraal (en 25 km eromheen ook)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:33:15 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97132155
ik ben ook trots dat hij kán duimen (hij ligt nu wel met z'n speentje, omdat hij z'n duim niet altijd weet te vinden, maar ik heb echt liever een duimend kind dan weer een spenenkind denk ik :@

Ik heb ook het idee dat dit keer rapley wel een hele goede optie is. hij is veel actiever met z'n handjes naar z'n mond te brengen dan Jan volgens mij (raar hoe snel je dingen vergeet)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_97132416
Ik wil dat mijn kind gaat duimen, maar ze doet het niet }:|

Geert heeft lekkere bolle wangen!!

Son en anderen: www.idat.dk even engels selecteren.. er is sale :P
pi_97132508
Mijn kind zit de hele dag met zn duim in zn mond tegenwoordig :?
Doet ie sinds vorige week ofzo...ALs ie slaapt heeft ie alleen zn knuffel nodig O+ Hebben laatst nog maar een 2e aangeschaft, kan die andere s in de was :')
En slapen doet ie nogal veel de afgelopen week :') vandaag heeft ie eerst tot 8 uur geslapen (vanaf half 7, met tussenstop om 5 uur). Toen van half 10 tot 12. Toen van half 3 tot half 6. En toen om kwart voor 8 weer naar bed.
Geloof dat ziek zijn een hoop energie gekost heeft!

Orea, wat doe je! T geld groeit me niet op de rug :P
ik ga gauw even kijken :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 21 mei 2011 @ 21:46:41 #76
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97132718
sprongetje gehad sonnetje?

Orea: dat wilde ik bij Jan ook al, hij heeft het ook nooit gedaan, al loopt hij nu wel af en toe met z'n duim in z'n mond, als hij doodmoe is maar geen speen kan vinden (slaapspeen mag alleen nog in bed, al sneakt hij 'm soms mee :')

en gewoon omdat het kan:
blij ei:

-edit- dit is nu dus mijn uitzicht he, hij ligt naast me in de wipstoel. Heeft overdag zoveel geslapen buiten dattie nu klaarwakker is.

pi_97132875
Hij heeft/had de 6e ziekte. Hij was ook echt ziek de afgelopen week. Maar nu is ie wel weer opgeknapt (als ie wakker is dan :D)
Sprongetjes doet mijn kind niet aan :D

Lekker ventje is Geert zeg O+
En die foto ook met die duim O+

Orea, die site is echt TE leuk. Ik zie van alles dat ik wil hebben :')
pi_97132967
Orea dat is geen goed linkje voor mijn portomonnee, maar ik ben sterk, ik doe het niet! maar is zie wel hele leuke dingen! Das ook een beetje mijn probleem, ik vind te veel leuk :)
pi_97133172
Erg he? Leia heeft nog niet genoeg :+ (meneer zei vanmorgen: Kirs, ik weet echt NIET meer wat ik haar moet aantrekken.. 4 rijen dik alleen al met shirtjes :'))

Ik gooi nu alles in mijn mandje, en klik dan straks weer weg :+ soort van online windowshopping.. Ze hebben wel een zwemsuitje wat ik wil hebben (en maar 12 euro ongeveer!! Wat anders dat de barbapappa zwemsuit die ze bij de H&M hebben voor 20 euro), maar eerst maar eens kijken wat de verzendkosten zijn vanuit Denemarken..
pi_97133260
Oeh als je gaat bestellen :+
hoewel, straks moet ik weer een minibaby ervoor maken :D
pi_97133309
Als ik ga bestellen laat ik het wel weten :D

EN duhuh, alsof jij dat erg vind oO<
pi_97133324
Ja heel erg en door dit linkje dacht ik ow ook weer eens bij H&M kijk en Hema en en en :P Inderdaad kijken en niet kopen, ik ben een Nederlander :6
En zoveel kleertjes heb ik niet hoor, ik heb gewoon genoeg, maar ze is er ook zo weer uitgegroeid, dus vind het zonde om zoveel te hebben... En ik heb nog veel van Jaël en daarom zegt manlief steeds dat nieuw niet nodig is. maar soms kan ik me niet beheersen en dan koop ik wel vanalles ;)
Ik ben heel goed in verzinnen wat nog wel nodig is O-)
pi_97133376
Mijn meneer is opgehouden met commentaar te leveren :+ die kijkt lijdzaam toe en zegt alleen nog maar: goh, nieuw? Wat leuk!! O-) :+
pi_97133533
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:01 schreef Orea het volgende:
Als ik ga bestellen laat ik het wel weten :D

EN duhuh, alsof jij dat erg vind oO<
:+

ik leg alles gewoon in de kast :P
Ik laat t wel zien, maar hij onthoudt t toch niet :')
Hij snapt mijn kastindeling niet haha. Nja tegenwoordig is t niet zo moeilijk. Alles wat er ligt past ie :X
pi_97134199
Orea ik wil ook zo een meneer :Y

En Sonnetje dat is ook een manier ik denk dat mijn meneer het niet eens zou merken O-)

Maar mijn meneer heeft wel een beetje gelijk vind ik dus ik hou me regelmatig in en soms sleep ik hem mee en koop ik ook wat voor hem ;)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:24:13 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97134307
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef Orea het volgende:
Ik wil dat mijn kind gaat duimen, maar ze doet het niet }:|

Geert heeft lekkere bolle wangen!!

Son en anderen: www.idat.dk even engels selecteren.. er is sale :P
Mandje zit vol...
Zal ik?? Ik twijfel, ik heb een setje in het geel 2x voor allebei mn meisjes.. MAar het is niet roze, en er staat geen dora/kitty op dus Jen zal het wel niet aan willen..
pi_97134377
Wat voor setje??
Laat s zien!

Ik zie ook allemaal leuke dingen. Ik wil alles hebben!
:D
(zoals je merkt heb ik niet zo'n moeite om voor jongens kleren te kopen. Tis soort van gelukkig dat ik een jongen heb. Wil niet weten hoe zn kast zou zijn als ie een meisje was :'))

En nu ga k daar even kijken wat ik zou kopen als ie een meisje was O-)
pi_97134546
Ik zou het doen Ticoo! Het verkoopt 2e hands ook nog prima dus je raakt het vast wel weer kwijt als Jen het niet wil dragen :+ en anders ligt er alvast wat klaar in een maat groter voor Leyla :P

Als je gaat bestellen laat ff weten O-) ik heb een zwemsuitje wat ik mee wil bestellen O-)
pi_97134609
Oh Tico ik heb ook nog wat dingen die ik wil bestellen als jij gaat bestellen :P
pi_97134634
Ik wil dat pakje wat Leia ook heeft, dus als je bestelt, die in maat 86 graag;)
pi_97135111
wat zijn de verzendkosten eigenlijk?
*poef* nu is het weg
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:45:46 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97135294
Oh pm me maar met de bestellingen. Ik ga volgende week bestellen als m'n vakantiegeld er is. Dus voor woensdag doorgeven.
pi_97136170
Jullie zijn best een beetje erg :X

FF me moppie spammen, ze word zo groot :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:03:15 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97136215
Dr zit spek aan!
pi_97136375
:Y moet ook!
pi_97136460
Wat een lekkere spekjes heeft ze!! Heerlijk.

Ilse heeft het drinken weer opgegeven. Lijkt wel of ze de melk niet meer lekker vind. Nadat ze met moeite 150 cc melk wegdronk, ging er nog wel zo 40 cc water in. Ze heeft vandaag 535 cc melk op, en dan nog wat water, een fruithap en een groente hap.
Haar plasluiers zijn nog wel hetzelfde. Maar we houden het wel in de gaten.
*poef* nu is het weg
pi_97136758
Wat vervelend KJ! maar gelukkig zijn er nog plasluiers das altijd een goed teken :) maar je wilt gewoon dat je kind goed eet en drinkt... (en spekkies kweekt :X )
pi_97136821
Hmm vervelend KJ, het klinkt nog niet als te weinig, maar liever natuurlijk dat er meer vocht in gaat :{

MP wat een scheet zeg O+ heerlijk <3 en wat wordt ze groot! Wat gaat het snel he?

Sugarsnap! Lees je nog mee? ik ben benieuwd hoe het nu met Eline gaat, kom ns vertellen en een fotootje showen? :)

Wij zijn vandaag bij Wickie geweest en we hebben Lena bewonderd O+ en Ivan en Mette maar hey dat zijn geen baby's meer :P , wat een schatje <3 en zo stom hoe je andermans baby heel klein en echt baby enzo kan vinden terwijl je zelf een net-zo-groot exemplaar op schoot hebt :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97137074
Mijn exemplaar is maar iets kleiner, maar ik heb altijd het idee dat die van jullie allemaal al veel groter zijn, maar heej als ik dan die van tankgirl en takkem zie dan denk ik goh wat is die van mij groot :)
En ja Huup het gaat zeker hard, veel te hard eigenlijks... ik moet al bijna weer werken :X
pi_97137136
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef MamaPurk het volgende:
Wat vervelend KJ! maar gelukkig zijn er nog plasluiers das altijd een goed teken :) maar je wilt gewoon dat je kind goed eet en drinkt... (en spekkies kweekt :X )
Spekkies heeft ze gelukkig, daar maak ik me geen zorgen om. Maar 2 weken geleden dronk ze zo 700-800 cc weg. Ik probeer maar te zorgen dat ze wel genoeg vocht binnenkrijgt. Gister heb ik haar wat brood gegeven, met wat boter. Dat vond ze heerlijk. Misschien is ze echt toe aan anders dan melk.
Kon ze het maar zeggen. Gelukkig is ze over het algemeen wel vrolijk. (behalve als ze gerold heeft en niet meer terug kan)

Huup, ik had pas mijn neefje vast (nu 9 weken) en ik kon me al niet meer voorstellen dat Ilse ook zo klein geweest is. Best gek
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')