abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:26:12 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97137312
Oh pffrt, zie je er tegenop MP?

Mijn contract liep af tijdens de zwangerschap dus ik hoef voorlopig nog niet, en ik moet zeggen dat ik dat stiekem wel fijn vindt :') ik wil best graag werken en iets met mn hersens doen enzo maar ik ben er echt nog zo enorm niet aan toe om zonder mn meisje(s!) te zijn :D weekdier dat ik ben :')

Ja KJ dat is zo raar haha dat je dan ook je eigen kindje ineens weer keigroot vindt als je die daarna vast hebt. Maar dat heb ik ook als ik foto's terugkijk van Amelie destijds, die vond ik altijd heul groot en heel wat enzo, maar als ik dan de foto's zie dan denk ik jeetje! wat was ze klein :o en mini! en baby! waar was ik met mn hoofd toen? waarom zag ik niet hoe klein ze was.
Je groeit er zo makkelijk in mee. En nu met Elin merk ik weer dat ik haar al whole lot of baby vind terwijl ze ook nog gewoon erg klein is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97137431
KJ ze is 7 maanden het kan natuurlijk heel goed dat ze toe is aan andere dingen dan melk. Volgens mij nam bij jaël rond deze periode de hoeveelheid melk drinken ook een beetje af en kreeg ze juist ook vocht binnen via fruit en groente enzo..

Huup ik zie er vreselijk tegen op, ook omdat ik midden in de hectiek weg ben gegaan (eerder dan gepland) en waarschijnlijk kom ik nu weer binnen in chaos... Het liefst wil ik ook gewoon thuis zitten en lekker voor mijn meisjes zorgen maar dat zit er gewoon niet in. Misschien in de toekomst. En als ik eenmaal weer aan het werk ben hoop ik dat ik het wel weer snel naar mijn zin zal hebben en dan is het ook al snel weer gewoon dat de meisjes naar de oppas gaan enzo, maar voor nu moet ik er nog niet aan denken ;(
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:38:53 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97137851
Oh bah dat is vervelend, dan moet je gelijk in de vijfde versnelling hop vol aan de bak, in plaats van dat je even de tijd krijgt om weer te acclimatiseren en op gang te komen enzo. Nouja hopelijk heb je het inderdaad snel weer gewoon goed naar je zin en valt het je alles mee.

Ik vond dat de eerste keer echt heel lastig, dat er gelijk weer verwacht werd dat je aan de slag ging alsof er niets verandert was ofzo terwijl je hele wereld op zn kop staat.

KJ wat MamaPurk zegt daar zit wel wat in, als ze meer vast eet gaat automatisch vaak ook de hoeveelheid melk op een dag naar beneden.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97137994
Huup het is op het moment gelof ik zo erg dat ik eigenlijk wat anders zou willen qua baan, wel in de zorg, maar niet waar ik nu zit... Maar omdat mijn meneer thuis zit zonder werk ga ik geen risico's nemen, dus eerst mijn meneer aan de bak en hopelijk verdient hij dan zoveel dat ik een stuk minder kan gaan werken, dat zou al een hoop schelen. maar ik zie er echt erg tegen op en als ik er over nadenk kan ik bijna wel janken...
pi_97138047
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef huuphuup het volgende:
Oh bah dat is vervelend, dan moet je gelijk in de vijfde versnelling hop vol aan de bak, in plaats van dat je even de tijd krijgt om weer te acclimatiseren en op gang te komen enzo. Nouja hopelijk heb je het inderdaad snel weer gewoon goed naar je zin en valt het je alles mee.

Ik vond dat de eerste keer echt heel lastig, dat er gelijk weer verwacht werd dat je aan de slag ging alsof er niets verandert was ofzo terwijl je hele wereld op zn kop staat.

KJ wat MamaPurk zegt daar zit wel wat in, als ze meer vast eet gaat automatisch vaak ook de hoeveelheid melk op een dag naar beneden.
Dat vond ik ook. Ik was 6 maand weggeweest, en toen ik weer terugkwam was er gewoon helemaal niks veranderd. Ik moest gewoon mijn diensten draaien, de clienten hadden nog steeds hetzelfde. Maar hallo... ik was moeder geworden. Ik vond het heel vreemd.

Ik ben nu 3 maanden weer bezig, en ik merk nu dat ik echt toe ben aan vakantie. De combinatie werk en thuis valt me best zwaar. Het gepuzzel met onze werkroosters en de opvang, de extra dingen die ik voorheen wel even voor en na mijn werk deed en al het gedoe eromheen.
Gelukkig hebben we bijna vakantie, en gaan we ook weg. Even er tussenuit. Even family time.
Maar toch zou ik mijn werk niet willen missen. Ik werk nu 24 uur (in onregelmatige diensten).
*poef* nu is het weg
pi_97138222
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Dat vond ik ook. Ik was 6 maand weggeweest, en toen ik weer terugkwam was er gewoon helemaal niks veranderd. Ik moest gewoon mijn diensten draaien, de clienten hadden nog steeds hetzelfde. Maar hallo... ik was moeder geworden. Ik vond het heel vreemd.
Ik ben nu 3 maanden weer bezig, en ik merk nu dat ik echt toe ben aan vakantie. De combinatie werk en thuis valt me best zwaar. Het gepuzzel met onze werkroosters en de opvang, de extra dingen die ik voorheen wel even voor en na mijn werk deed en al het gedoe eromheen.
Gelukkig hebben we bijna vakantie, en gaan we ook weg. Even er tussenuit. Even family time.
Ik ben nog niet eens weer begonnen en ik ben al weer aan vakantie toe :+ alleen al de gadachte aan werk maakt dat ik vakantie wil, das best erg eigenlijk toch... Ik ben namelijk heel bang dat er bij mij ook niets veranderd zal zijn op het werk, ik vermoed zelfs dat het nog erger is als dat het was... Maar goed wat moet dat moet en ik mag blij zijn dat ik gewoon een baan heb! ik moet ook eingelijk niet zeuren en mezelf een schop geven, maar ik zie er gewoon wel tegenop. Ook omdat we met Sarah een veel minder vast ritme hebben dan dat we met jaël hadden, dat vind ik lastig om het dan zo over te dragen aan de oppas enzo.. Sarah is gewoon een op een andere manier gevoeliger meisje dan Jaël en ik denk dat niemand anders zo goed voor haar kan zorgen als ik!!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:48:17 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97138233
Wat vervelend zeg MP. Als je er zo erg tegenop ziet, is het niet een optie om eens een gesprek aan te gaan met de arbo-arts? Misschien is het mogelijk dat je tijdelijk voor de helft bijvoorbeeld ziek wordt gemeld zodat je wat rustiger kunt beginnen. Zeker als je partner thuis zit dan is het best een last op jou zo te lezen. Niemand heeft er wat aan als je straks 'op' thuis zit. Dan liever wat rustiger weer beginnen lijkt me.
Ik weet niet hoe je werkgever daar tegenover staat natuurlijk maar wie weet geeft dat net wat lucht.

KJ ja precies dat haha, jouw wereld stond stil maar de rest draait natuurlijk gewoon door.
Maar afgezien daarvan vond ik het ook best pittig dat er van je verwacht wordt dat je gewoon dezelfde kwaliteit van werk aflevert als voorheen terwijl je nachten stukken korter zijn en je leven stukken hectischer enz enz.

Nu met Elin ben ik maar blij dat ik niet werk, ik functioneer heus wel overdag hoor, maar voor een werkgever ben ik momenteel geen klap waard :') Niet zo gek op die hoeveelheid slaap nu. Maar daar word ik zelf ook niet bepaald gelukkig van heb ik gemerkt, dat je continu het gevoel hebt dat je half werk aflevert ofzo, heel frustrerend vond ik dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97138322
Ik kon ook wel janken de weken voor ik weer moest werken. Als ik mijn ontslag had kunnen indienen had ik dat zo gedaan.
Maar nu ben ik eigenlijk best weer blij op t werk. Maar ik vind het nog wel het leukste als ik Ilse zelf ophaal van de gastouder. Als ik daar dan heen rij, heb ik al kriebels in mijn buik. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 22-05-2011 00:09:42 ]
*poef* nu is het weg
pi_97138494
Het is leuk bedacht Huup maar ik denk geen optie, het gaat vooral om een client waarvan ik gehoopt had dat ze over geplaatst zou zijn die er dus nog is en ook als ik minder werk kom ik haar tegen... Voor mijn verlof heeft zij mij verschillende malen bedreigd (is de handicap zeggen ze dan) dit was oa ook de rede dat ik eerder moest stoppen want het ging gewoon niet meer...

Soms denk ik wel eens, had ik maar gewoon een administratieve baan, niets geen gezeur met clienten enzo... maar aan de andere kant hebben ze bijna allemaal een plekje in mijn hart en kan ik ook niet zonder mijn werk.. maar goed ik hou erover op want het duurt nog anderhalve week en van die anderhalve week ga ik nog volop genieten :Y

Bekent gevoel KJ en volgens mij gebruik je de verkeerde naam :P
pi_97146892
Dat lijkt me naar MP, dat je nu al denkt dat je liever ergens anders zou gaan werken en dan moet je nog beginnen.. KJ ik zou het ook zwaar vinden als ik in wisselende diensten zou werken! Ik merk dat ik de stabiliteit van 3 vaste dagen erg fijn vind..

Voor ik begon zag ik er vreselijk tegenop om weer te gaan werken.. Ik heb nog 2 maanden volledig ouderschapsverlof opgenomen waardoor ik pas met 5.5 maand weer hoefde te werken, maar ik ging liever niet.. Moet zeggen dat ik het nu weer helemaal lekker vind, al is het nog wel eens pittig na gebroken nachten, maar ik kom het wel door. (maar dan heb ik een kantoor baan, die ik al jaren doe, dus niet heel veel uitdaging of lichamelijk zwaar..)

Er zit nu een kans in dat ik over een poosje geen baan meer heb, en waar ik eerst dacht: heerlijk thuis met mijn dametje! Nieuwe leg :P komt wel goed..heb ik nu zoiets van: shit! Het loopt wel erg lekker nu, heb een fijne opvang.. super fijne werktijden. Inkomen :P (ook niet onbelangrijk..) zit er dus eigenlijk niet eens meer op te wachten om volledig thuis te zitten.. gek hoe dat dan toch om kan slaan :)
pi_97147141
Ik ben nu twee weken bezig. Ik zag er enorm tegenop. Het is een nieuwe functie en ik loop nu, na twee weken, al achter. Dat voelt niet zo relaxt omdat ik thuis thuis wil zijn en niet wil werken. Daardoor vind ik het zwaar, maar ik merk wel dat het buiten de deur zijn goed voor me is (en eigenlijk ook wel fijn). Inwerken gaat alleen zo langzaam als je maar iets van 6u per dag hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97148949
Ik werk dus ook onregelmatige diensten en ook nog eens voornamelijk avonddiensten... Maar ja het lekkere daaraan is dat we maar relatief weinig oppas nodig hebben (als manlief ook weer een baan heeft anders gaat hij natuurlijk gewoon voor de meisjes zorgen en gaan ze nog helemaal niet naar de oppas). maar goed ik moet me erbij neerleggen en er gewoon maar voor gaan en bevalt het toch echt helemaal niet kan ik altijd nog verder kijken (ik kijk al verder maar we willen eerst van een vast contract voor manlief voordat ik aan de klooi ga met mijn baan ;))
pi_97149549
Oh wat een geweldige mooie foto Tankgirl! Echt een mooi poppetje! Ik ga er zelfs wat van rammelen. Welkom!

Ik zag ook nog een geweldige foto van Seth, prachtige naam en prachtig kereltje. Welkom!

Als er een datum en plaats is voor een meet, dan ga ik kijken of wij ook kunnen. Lijkt me leuk!

KJ, wat vervelend dat Ilse minder zin krijgt in melk. Ik lees dat ze wel zo 40 cc water wegklokt. Vocht kun je ook aanvullen door fruit en yoghurt (mag dat eigenlijk al?) Als je je zorgen maakt over vocht. Voor de rest eet ze dus wel fruit en groente, dat is fijn! En brood vond ze ook lekker? Dan kun je daar anders wat meer van geven? Of pap maken van de fles melk? Krijgt ze ook vocht binnen.

Voor de rest lees ik werkverhalen. MP, wat vervelend dat het je zo tegenstaat om te gaan werken. Ik hoop dat er nog een oplossing komt! Let goed op jezelf hoor!

Ik had het 'geluk' dat mijn contract afliep en niet verlengd werd in mijn verlof. Op dat moment alleen maar shit natuurlijk, maar ik kreeg daarna precies aan het einde van mijn ww een nieuwe baan. Een die precies past bij mij, veel beter dan mijn oude baan. Ik vind het dus ook heerlijk om te gaan werken. Amy gaat nu 2 dagen naar kdv en ik ben 3 dagen bij haar. Ik vind het perfect zo :) En dan te bedenken dat rond oktober we dik in de stress zaten omdat ik geen baan had en het contract van J ook niet verlengd werd :X Hij had op tijd een nieuwe baan en nu hebben we allebei een baan waar we ons veel gelukkiger in voelen.

Verder las ik nog over kleertjes die ik ook wil gaan bestellen O-) Ik ga eens kijken of ik er iets vind wat Amy nog wel nodig heeft :D Het is makkelijker shoppen voor Amy dan voor mezelf.

Morretje, gefeliciteerd met je meisje! 1 jaar alweer! Tot over 2,5 maand.
pi_97150390
KJ, wees blij dat ze in ieder geval wel iets anders wil drinken, hier krijg ik er nog steeds niets anders dan melk in. En brood? :N

Mamapurk, wat wordt ze groot inderdaad! O+
pi_97150434
Sarah heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen O+ En nu ligt ze er weer lekker te slapen *O*
pi_97150816
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn vandaag bij Wickie geweest en we hebben Lena bewonderd O+ en Ivan en Mette maar hey dat zijn geen baby's meer :P , wat een schatje <3 en zo stom hoe je andermans baby heel klein en echt baby enzo kan vinden terwijl je zelf een net-zo-groot exemplaar op schoot hebt :D
Herkenbaar. _O-

Ik kon m'n ogen niet van Elin afhouden. Ze is zo leuk. En ze heeft nog datgene wat Lena niet meer kan, namelijk dat volledig aan je overgeleverd op je buik liggen slapen met de armen gespreid. Lena slaapt ook wel bij me in de ringsling, maar het is toch anders.

MP, als ik die van jou zo zie dan vind ik haar groter lijken dan Lena! Weet je hoe zwaar en hoe lang ze nu is?

DJMO, wat een dotje is Geert. Echt een knapperd.

Hola, ik heb een pagina gemist.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97150949
Sarah was vorige week 60 cm en 5,8 kilo!
pi_97151249
Eigenlijk een zinloze vraag van me, want ik weet niet eens wat de specs van Lena zijn. :+ Donderdag gaan we weer naar het consultatiebureau. Ik ben heel benieuwd hoeveel ze weegt, want ze drinkt nu veel meer dan een tijdje geleden (al heeft ze natuurlijk ook gewoon meer nodig vanwege het zwaarder zijn).

Lastig hoor, al die werkperikelen. Ik hoop dat het je enigszins mee gaat vallen, MP. Gelukkig heb je weinig oppas nodig en het komt dus vast goed met de zorg voor Sarah. Je man past voornamelijk op haar? Hij zal misschien wel even zijn draai moeten vinden. Dat moest mijn vriend in ieder geval wel. Hij was het natuurlijk helemaal niet gewend om in zijn eentje met twee kinderen te zitten. En tja, twee kinderen, dat is nogal wat, ookzal zijn ze nog zo lief. :Y)

Ik houd zelf heel erg van mijn werk en ik ben blij dat mijn contract nog dik 1,5 jaar loopt. Ik voel me wel vaak schuldig als ik na zware nachten niet helder genoeg kan denken om iets zinvols op papier te krijgen. Ik moet daar nog mee om zien te gaan, maar er is gelukkig veel begrip voor. Op mijn werk interesseert het niemand hoeveel uur je maakt, als je maar een goed proefschrift aflevert en tussentijdse resultaten laat zien van hoge kwaliteit. Mijn promotoren hebben allebei twee kinderen en weten heel goed hoe het is.
pi_97151305
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 10:53 schreef Vanyel het volgende:
Ik ben nu twee weken bezig. Ik zag er enorm tegenop. Het is een nieuwe functie en ik loop nu, na twee weken, al achter. Dat voelt niet zo relaxt omdat ik thuis thuis wil zijn en niet wil werken. Daardoor vind ik het zwaar, maar ik merk wel dat het buiten de deur zijn goed voor me is (en eigenlijk ook wel fijn). Inwerken gaat alleen zo langzaam als je maar iets van 6u per dag hebt.
Waarom wil je liever thuis zijn? Mis je Dottir of is het vooral omdat je je draai nog niet hebt gevonden op het werk?
pi_97151396
Woeps, ik heb even een hele pagina over het hoofd gezien over werken.

Ik had eigenlijk best wel weer zin om te gaan beginnen na een half jaar thuis gezeten te hebben, Anne was toen bijna 4 maanden. Ik miste eigenlijk vooral de omgang met mijn collega's, gezellig kletsen met andere volwassenen, want ik vond mijn wereldje best klein geworden! Maar eenmaal begonnen vond ik het ook wel tegenvallen. Ik werk in het basisonderwijs en mijn klas is best wel heftig, dus een rustig begin zat er helaas niet in hier. Ik kan er natuurlijk niet al teveel over uitweiden, 't is een openbaar forum dus je weet maar nooit wie er allemaal meeleest, maar ik heb het helemaal niet zo naar m'n zin momenteel.
Daarom heb ik ook besloten om volgende jaar een dag (55% betaald) ouderschapsverlof op te nemen. Dan werk ik dus bijna een jaar lang maar 2 dagen, best relaxed :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 22 mei 2011 @ 13:22:42 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97151475
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 12:52 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen O+ En nu ligt ze er weer lekker te slapen *O*
Geert ligt er nu ook. Het begon na bijnba 3 maanden te onrsutig te worden voor hem beneden. Ik kijk elke keer op de klok of het nog geen tijd is voor een voeding :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97152735
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom wil je liever thuis zijn? Mis je Dottir of is het vooral omdat je je draai nog niet hebt gevonden op het werk?
De 2x thuis stond daar bewust, maar nu ik het teruglees zie ik dat het toch vrij cryptisch is. Ik bedoel dat ik nu niet thuis nog dingen wil doen voor mijn werk, ik wil dan gewoon met vrouw en kind zijn (of gewoon lekker mijn eigen ding doen). Daardoor gaat het inwerken en achterstanden bijwerken (er zat al een paar maanden nog maar een half iemand op mijn functie) minder snel dan het geval zou zijn als ik thuis nog doorwerkte.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97152873
Oh, ik heb het gewoon verkeerd begrepen, stom. Groot gelijk, die scheidslijn moet je wel echt kunnen trekken. Het wordt belangrijker als je kind groter wordt, want dan kun je thuis ook niet meer fatsoenlijk werken. :Y)
pi_97153209
En Bientje draait *O*
Morretje en ravage nog gefeliciteerd met Isabel al weer 1 jaar

2005gram vandaag *O*
pi_97153383
Wauw, f_r ,wat groeit ze goed! *O* En hoe gaat het met het drinken?
pi_97153413
Sarah slaapt al 35 minuten :)

*O* voor Geert!

En jammer Claudia, was wel benieuwd naar de specs van je meisje!
En mijn mannetje heeft wel veel sollicitaties lopen en we hopen dus dat hij snel wat heeft.. maar ik vind de oppas enzo gewoon een gedoe ;) ik wil zelluf doen :P Maar goed misschien vind ik mijn draai wel snel weer op het werk, ik ben wel wat harder geworden nu en kom beter voor mezelf op dus het moet eigenlijk wel goed komen :)

*O* voor de 2005 gram!!
pi_97153628
Wow 35 min al MP weet je wel wat je met je tijd moet doen?

Ik denk dat ik het ook wel raar vind als ik weer moet werken ben al zolang thuis
pi_97153852
Als ik niet hoef te werken houd ik Lena altijd bij me. Dat is voor mij makkelijker; het kost me minder werk om haar live te voeden dan om te kolven. En ze is zo zoet dat ik haar makkelijk overal mee naartoe kan slepen. Het is dat mijn lief erop tegen is, anders zou ik haar ook gerust naar m'n werk toe nemen. :+

Mijn schoonouders zouden wel graag op haar willen passen om haar beter te leren kennen. Dat vind ik heel begrijpelijk en ik vind het ook jammer voor hen dat ze nog niet hun momentjes met Lena hebben gehad, maarja, het is me gewoon te veel gedoe. En ik moet ook bekennen dat ik Lena het liefst zoveel mogelijk bij me houd.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:22:49 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97155432
FR gefeliciteerd *O*
1 van de criteria was toch 2100 gram? Ze gaat als een speer zeg!
pi_97155484
2005 gram FR! *O*
pi_97155490
Wat betreft werken, heb ik hier eerst ook nog een maand ouderschapsverlof opgenomen zodat ik per 1 januari weer kon beginnen (en ik voor het eerst zowel kerst als oud&nieuw vrij was).
In het begin zag ik er tegen op om te gaan werken, maar toen het zo ver was, was het ook wel goed.

Ik werk ook onregelmatig en ben daar eigenlijk wel blij mee. Als ik een avonddienst heb ben ik lekker heel de ochtend en een deel van de middag bij Yaro, hij gaat toch om 19.00 uur naar bed. Met een dagdienst zie ik hem veel korter.

Wat mij meer opbreek is mijn reistijd. Ik werk hier nu 4 jaar en het reizen was nooit een probleem. Ik ging van 36 naar 32 uur en dacht ook dat het prima te doen moest zijn. Maar 32 uur werken met een reistijd van 10-12 uur per week merk ik nu dat ik dat te veel vind. Ik ben dan ook druk op zoek naar een andere baan in de buurt, maar helaas tot nu toe nog niets gevonden.
Daarom toch maar gekozen om vanaf 1 juli 24 uur te gaan werken. Het nemen van de beslissing geeft wel meer energie, nog maar iets meer dan een maand....
pi_97155508
*O* FR wat goed van jullie meisje!!! Volgens mij gaat ze sneller dan verwacht, toch?
pi_97155730
Oh en het is mij duidelijk waar de moppers vandaan kwamen bij Amy. Ze heeft weer een tandje, de derde nu. Het is de snijtand boven (dus niet de voortanden) ik dacht dat die pas later kwamen eigenlijk, maar hij zit er maar mooi.
pi_97155954
Die tandjes blijven toch naar he sola, hopelijk is de pijn nu over.
pi_97156340
Ferrari-rood wat goed dat je meisje zo lekker groeit! *O*

Hier heb ik 1 dag ouderschapsverlof opgenomen. Helaas heeft mijn vriend nog geen werk, hij wil voor zichzelf gaan beginnen. Per juli houdt zijn WW op en gaan we dus achteruit in ons inkomen. Ik moet dus vanaf 1 september weer fulltime aan de slag. Baal ik wel van maar is even niet anders.
pi_97156703
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:19 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah slaapt al 35 minuten :)
Slapen is het beste dat er is!

2 kilo is niet niks, heeft ze er snel bijgegeten *O*
pi_97157656
Ik lees dat ik niet de enige met werk stress ben.
Ik heb momenteel ook geen baan al denk ik dat volgend jaar de vervangingen wel gaan komen. Maar het bezorgt mij nog altijd een naar gevoel geen werk en dus geen inkomsten te hebben. Nu heb ik een zwangerschapsuitkering en daarna wel weer ww maar toch die baan he.

1 criteria is idd 2100 gram nog een paar dagen dan is ze daar
Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:32:42 #138
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97158536
MP, wat een mopje is Sarah O+

F_r je meisje gaat als een speer. Jammer dat sommige verpleegkundigen laks zijn met flesjes geven.

Een tandje voor Amy!

Ik ben op het moment nog ziek gemeld bij het UWV omdat ik nog steeds veel pijn heb bij het zitten en staan door de bevalling.
Verder is de arbeidsrelatie met mijn werkgever wel zodanig verstoord inmiddels dat ik ondertussen ook aan het solliciteren ben voor iets anders. Dit is wel lastig want een nieuwe baan is echt nodig maar ik weet niet of ik na twee maanden opzegtermijn zo meteen genoeg hersteld ben om die nieuwe baan goed op te pakken. Het is echt iets waar ik wakker van kan liggen :X
Het is de bedoeling dat ik 24uur ga werken trouwens.

Puck slaapt al vanaf 14.00uur en zit ook al anderhalf uur over zijn fles tijd heen. Tijd om hem wakker te maken dus.

Zo vol overgave zoals Elin inderdaad nog bij haar mama kan slapen kan Puck ook al lang niet meer.
Als hij 's ochtends vroeg onrustig is leg ik hem tegen me aan en dan slaapt hij heel rustig weer verder. Dat is mijn geniet momentje O+

Hier gaat trouwens de hele dag zijn vuistje in zijn mond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97158627
Lieve foto van puck
En balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt helpt de fysio iets?
  zondag 22 mei 2011 @ 16:39:46 #140
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97158936
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Lieve foto van puck
En balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt helpt de fysio iets?
De bekkenbodem fysio heeft me door gestuurd naar een manueel therapeut. Daar ben ik nu 1x geweest. Zijn conclusie was dat mijn heiligbeen helemaal omhoog staat dus dat het niet zo gek is dat het zeer doet als ik ga zitten. Ook had hij het over een paar lage rugwervels die niet goed staan. Hij zegt dat hij het allemaal kan verhelpen maar omdat ik pas 3 maanden geleden ben bevallen moet het allemaal rustig aan.
Het deed in ieder geval goed zeer wat hij deed :X
The way you rock'n'roll
pi_97159071
Auwa hopelijk helpt het.
Heb je zo'n nare zwangerschap gehad en dan nog zo'n nare nasleep. Hopelijk gaat het herstel toch voorspoedig.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:00:19 #142
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97159959
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En Bientje draait *O*
Morretje en ravage nog gefeliciteerd met Isabel al weer 1 jaar

2005gram vandaag *O*
Wow, dat gaat goed!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 22 mei 2011 @ 18:16:46 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97163572
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
\\

2005gram vandaag *O*
*O* wat fijn FR!

DML :* voor jou, wat moet dat vervelend zijn... Hopelijk doet het wel wat, die therapie!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97166189
fr woooow 2000 gram door *O* wat een mijlpaal!

DML dat klinkt pijnlijk ;( wel fijn dat de manueel therapeut er wat aan kan doen!

Dametje was niet helemaal in haar doen vandaag, was om 6:30 wakker en tussen toen en 14:00 heeft ze 3 (!!) slaapjes gedaan :o

En poepbroek nummer heel veel zojuist :') stinkennnn!!
pi_97166593
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow 35 min al MP weet je wel wat je met je tijd moet doen?

Ik denk dat ik het ook wel raar vind als ik weer moet werken ben al zolang thuis
Uiteindelijk waren het 50 minuten *O*
Ook lijkt ze helemaal haar drinkritme te hebben gevonden en maar lachen als ze wakker is O+

Amy een tandje, dat verklaart heel wat...!!

FR jammer dat sommige verpleegkundige er zo mee om gaan.. Die moeten toch juist begrijpen dat ouders het graag anders zien omdat ze zo snel mogelijk hun kindje mee naar huis willen!!

Ik vind Puck toch wel zo een mooi mannetje he DML O+ (en hopelijk gaat de therapie voor je helpen!)

Orea, zou ze tandjes krijgen??
pi_97167509
k dacht wat te zien vanavond,maar niet op een logische plek en voel niks met mijn vinger.. Vrees dat ze tandeloos blijft tot ze in de pubertijd raakt :P (grapje natuurlijk ;)) maar het zou zomaar kunnen, dus wie weet :D
pi_97167768
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lees dat ik niet de enige met werk stress ben.
Ik heb momenteel ook geen baan al denk ik dat volgend jaar de vervangingen wel gaan komen. Maar het bezorgt mij nog altijd een naar gevoel geen werk en dus geen inkomsten te hebben. Nu heb ik een zwangerschapsuitkering en daarna wel weer ww maar toch die baan he.

Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
Mogen jullie thuis geen sondevoeding geven? Dat mocht bij mijn neefjes (tweeling, ook te vroeg geboren) wel :)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_97168181
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Orea het volgende:
k dacht wat te zien vanavond,maar niet op een logische plek en voel niks met mijn vinger.. Vrees dat ze tandeloos blijft tot ze in de pubertijd raakt :P (grapje natuurlijk ;)) maar het zou zomaar kunnen, dus wie weet :D
Jaël had ook zomaar in eens tanden zonder dat ik het gevoelt had hoor, wel veel vieze broeken en een mopperig kind vooraf... Afwachten dus en misschien zeg je volgende week wel, dat zat er dus dwars ;)
pi_97169172
Orea, misschien krijgt ze wel gewoon gelijk op haar 7e haar grote-mensen-gebit :+ :D
Naar dat ze zich niet goed voelt!

DML, wat ontzettend naar dat je nog zoveel last hebt. Ik hoop dat de manueel therapeut voor je werkt!

MP, wat lekker dat ze slaapt en veel lacht, gezellig zeg O+
pi_97170864
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou daar echt achteraan gaan, er met iemand over spreken die je vertrouwt en die er iets over te zeggen heeft en zorgen dat er een duidelijk beleid uitgestippeld en genoteerd wordt.

Ik herken het heel erg, het afhankelijk zijn van wie er toevallig dienst heeft. Zo had ik afgesproken dat ik gebeld zou worden - ik lag op een andere afdeling - als Lena wakker werd. Dan kwam ik meteen en kon ik haar zelf drinken geven. Als er een verpleegkundige dienst had die daar laks in was dan werd ik niet of te laat gebeld en sliep Lena alweer. Ik moest haar dan dus wakker maken en proberen alert genoeg te krijgen voor een voeding, wat vaak niet lukte waardoor ik moest gaan kolven en mijn melk met behulp van een sonde moest geven. Dat was veel gedoe terwijl het zoveel soepeler kon.
pi_97171175
Ja Orea, dat klinkt als tandjes. Of als een virusje. :Y) Helaas weet je die dingen meestal achteraf pas.

Wat rot dat je nog zoveel pijn hebt, DML. En ik kan me voorstellen dat je een naar gevoel over het werken hebt. Ik hoop dat het gauw goedkomt. :*
pi_97171393
Jeetje DML, wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. Ik hoop dat er snel verbetering in zit!

Orea, dat klinkt als wat Anne heeft. Die was om 7.15 wakker en heeft daarna geslapen van 8.00-10.30, 12.30-15.30 en 17.30-18.45. En als ze wakker was, was ze erg mopperig. Ik heb vier poepluiers geteld, maar dat is geen uitzondering, dat heeft ze al weken. Ben benieuwd of er nu echt tandjes aankomen, maar reken ook nergens meer op.

FR, wat goed van je meisje! De twee kilo al voorbij. Jammer dat sommige verpleegkundigen zo laks zijn met de voedingen.
pi_97174003
Wij zijn van de 7 voedingen er 3 per dag. (wij zeker 2 en mijn moeder er 1)Donderdag hebben we weer een gesprek met de kinderarts en dan wil ik het beleid verder uitstippelen

Met sonde naar huis vind ik persoonlijk een beetje eng

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97174355
Wat een plaatje FR en duidelijk al groter <3
pi_97174483
Krijgt ze speciale melk, omdat het flesje een roze etiket heeft?
  zondag 22 mei 2011 @ 21:32:05 #156
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97174519
f_r, ik begrijp dat met sonde naar huis klinkt als een enorme verantwoordelijkheid. Toch is het vrij eenvoudig om zelf te leren en als er thuis iets niet mocht lukken kan je altijd de thuiszorg bellen voor hulp, die komen je dan helpen indien nodig.

Het voordeel van je meisje thuis is dat jij de regie in handen hebt, jij kan haar laten rusten en als ze wakker is daar meteen op reageren door haar te voeden. Volgens mij is ze dan in no-time van de sondevoeding af.

Je zou het in ieder geval kunnen leren hoe het moet, dan heb je zelf de keuze om haar mee te nemen naar huis indien het daar tijd voor is en hoef je dan niet alsnog het eerst te leren.

Ook moet je altijd eerst voor ontslag een dagje zelf voor haar zorgen om te laten zien dat je het kan, dus dan weet je ook of het goed gaat.

Take care en wat fijn dat ze het zo goed doet! ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 21:32:26 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97174546
Nenatal zie ik. Leyla heeft ook een nenatal suplement gehad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:33:10 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97174606
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn van de 7 voedingen er 3 per dag. (wij zeker 2 en mijn moeder er 1)Donderdag hebben we weer een gesprek met de kinderarts en dan wil ik het beleid verder uitstippelen

Met sonde naar huis vind ik persoonlijk een beetje eng

SPOILER
PM keshet anders eens, volgens mij is emma ook met sonde naar huis gegaan.
pi_97174923
Zal ik doen. Ik weet wel hoe de sonde werkt. Maar ze trekt hem er zovaak uit. Maar goed ze moet toch eerst 37wk zijn voor ze uberhaupt naar huis mag. En in een week kan er veel veranderen.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:38:27 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97175049
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Zal ik doen. Ik weet wel hoe de sonde werkt. Maar ze trekt hem er zovaak uit. Maar goed ze moet toch eerst 37wk zijn voor ze uberhaupt naar huis mag. En in een week kan er veel veranderen.
Daar heb je dan de thuiszorg ofzo voor die de sonde weer terug kunnen plaatsen, dag en nacht.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:37:01 #161
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97179476
F_r kijk nou O+ Wat leuk om te zien dat ze de gekochte pakjes aan heeft O+
Ze is een stoere hoor, ze doet het zo goed!
The way you rock'n'roll
pi_97182539
Kijk d'r nou O+
Wat een schatje f_r!
  maandag 23 mei 2011 @ 08:11:10 #163
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_97188030
Och wat lief F_R, dat brengt ook veel herinneringen terug. Met hoeveel weken is ze nou geboren?

Met Jasmin gaat alles trouwens weer prima, weinig gepost, nog weinig bijgelezen, erg druk gehad. Ze heeft inmiddels 2 tandjes en begint haar beentjes onder haar buik te trekken. En de hele dag door "wawawawawa". of "gagagagaga" of "bwabwabwabwa" :D
pi_97188799
DML wat naar dat je nog zo veel last hebt.

FR wat een plaatje zeg, en wat een duidelijk verschil al met de vorige foto. Wel vervelend dat je afhankelijk bent van wie er werkt.

Leia, zouden dan nu eindelijk de tandjes doorkomen???

Fijn dat het met Jasmin weer zo goed gaat Silmarwen.
  maandag 23 mei 2011 @ 09:14:31 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97188894
Zit je nietsvermoedend je was op te vouwen, kijk je opzij....

Kiek nou!!

*klik = filmpje*

[ Bericht 1% gewijzigd door flugeltje op 23-05-2011 09:20:34 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97188970
Wat gaaf Flugeltje, ook al een hele vent!
  maandag 23 mei 2011 @ 09:18:57 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97188976
:D Die Willem toch! *O*

Lekker rap Flugel, daar kun je je lol nog mee op ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 mei 2011 @ 09:32:17 #168
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97189210
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

PM keshet anders eens, volgens mij is emma ook met sonde naar huis gegaan.
Yup! Op zondag thuisgekomen, daar een spoedcursus drinken van ons gehad en op donderdag kon de sonde eruit. :) In het ziekenhuis ontbrak de rust voor het goed leren drinken, daar was de kinderarts ook van overtuigd. Wij hoopten wel dat de sonde er zo snel uit kon maar hadden het eigenlijk niet verwacht. :)
Natuurlijk is het een optie om thuis sondevoeding te geven maar onderschat het niet; er zitten ook risico's en nadelen aan het geven van sondevoeding.
De thuiszorg komt trouwens niet 's nachts de sonde vervangen, daar moet je gewoon voor naar het ziekenhuis. Tijdens kantooruren komen ze het wel doen. Althans, dat was hier zo.

FR, wat ziet je meisje er al goed uit! Ze groeit echt goed he! *O*
Over dat drinken, neem het advies van Claudia ter harte, echt. Zoek iemand bij wie je je vertrouwd voelt en leg daar uit wat er volgens jullie niet goed gaat. Ik wil je best helpen om dingen onder woorden te brengen als dat nodig is! :*
Een belangrijke les die ik in het ziekenhuis geleerd heb, met pijn en moeite, is: Het is júllie kind! Niet het kind van de verpleging of de artsen. Sta op je strepen als dat nodig is.

Even spammen, gewoon omdat 't kan:
SPOILER
A grand adventure has begun.
  maandag 23 mei 2011 @ 09:39:56 #169
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97189353
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou daar echt achteraan gaan, er met iemand over spreken die je vertrouwt en die er iets over te zeggen heeft en zorgen dat er een duidelijk beleid uitgestippeld en genoteerd wordt.

Ik herken het heel erg, het afhankelijk zijn van wie er toevallig dienst heeft. Zo had ik afgesproken dat ik gebeld zou worden - ik lag op een andere afdeling - als Lena wakker werd. Dan kwam ik meteen en kon ik haar zelf drinken geven. Als er een verpleegkundige dienst had die daar laks in was dan werd ik niet of te laat gebeld en sliep Lena alweer. Ik moest haar dan dus wakker maken en proberen alert genoeg te krijgen voor een voeding, wat vaak niet lukte waardoor ik moest gaan kolven en mijn melk met behulp van een sonde moest geven. Dat was veel gedoe terwijl het zoveel soepeler kon.
Over verpleging in het ziekenhuis: ik vond het vooral vervelend dat elke verpleegkundige zijn/haar eigen mening had over borstvoeding.

Larissa was teveel afgevallen na de eerste dag (meer als 10%) en moest dus van verpleegkundige 1 aan de bijvoeding (20cc). Vond ik prima.
Het klonk ook logisch in de oren, omdat Larissa 's nachts maar niet in slaap wilde komen na de voeding, ze bleef huilen. Toen heeft ze in de kinderkamer bijvoeding gehad, en sliep ze bijna direct (ze is daar heen gebracht omdat ik niet meer kon slapen).

'S avonds vroeg ik aan verpleegkundige nr 2 om bijvoeding, die zat mij heel vreemd aan te kijken, maar gaf het wel. Voelde mij al een beetje onzeker hierdoor.

Verpleegkundige 3 werd boos op verpleegkundige 1 (snap je het nog hahaha); want ze vertrouwde de weegschaal niet, en ze zag dat mijn productie goed op gang was gekomen aan de hand van de tijd dat Larissa elke keer aan de borst zat.

Stuwing heb ik overigens pas thuis gekregen, en merkte aan de toenname in Larissa's gewicht dat toen pas mijn borstvoeding goed op gang was gekomen.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  maandag 23 mei 2011 @ 09:44:55 #170
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97189467
Het lijkt mij trouwens echt super vermoeiend voor jou F_R, dat ziekenhuisbeleid. Ze hebben jou al tijdens je zwangerschap elke keer niet serieus genomen, en nu moet je ook nog eens voor je kleintje opkomen :* .
  maandag 23 mei 2011 @ 09:49:57 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97189575
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 09:39 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Over verpleging in het ziekenhuis: ik vond het vooral vervelend dat elke verpleegkundige zijn/haar eigen mening had over borstvoeding.

Larissa was teveel afgevallen na de eerste dag (meer als 10%) en moest dus van verpleegkundige 1 aan de bijvoeding (20cc). Vond ik prima.
Het klonk ook logisch in de oren, omdat Larissa 's nachts maar niet in slaap wilde komen na de voeding, ze bleef huilen. Toen heeft ze in de kinderkamer bijvoeding gehad, en sliep ze bijna direct (ze is daar heen gebracht omdat ik niet meer kon slapen).

'S avonds vroeg ik aan verpleegkundige nr 2 om bijvoeding, die zat mij heel vreemd aan te kijken, maar gaf het wel. Voelde mij al een beetje onzeker hierdoor.

Verpleegkundige 3 werd boos op verpleegkundige 1 (snap je het nog hahaha); want ze vertrouwde de weegschaal niet, en ze zag dat mijn productie goed op gang was gekomen aan de hand van de tijd dat Larissa elke keer aan de borst zat.

Stuwing heb ik overigens pas thuis gekregen, en merkte aan de toenname in Larissa's gewicht dat toen pas mijn borstvoeding goed op gang was gekomen.
Als een kindje meer dan 10% afvalt is het geven van bijvoeding niet raar hoor. Ik denk dat je op dat moment echt de goede keuze hebt gemaakt met de gegevens die je toen had.
pi_97190428
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje DML, wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. Ik hoop dat er snel verbetering in zit!

Orea, dat klinkt als wat Anne heeft. Die was om 7.15 wakker en heeft daarna geslapen van 8.00-10.30, 12.30-15.30 en 17.30-18.45. En als ze wakker was, was ze erg mopperig. Ik heb vier poepluiers geteld, maar dat is geen uitzondering, dat heeft ze al weken. Ben benieuwd of er nu echt tandjes aankomen, maar reken ook nergens meer op.

FR, wat goed van je meisje! De twee kilo al voorbij. Jammer dat sommige verpleegkundigen zo laks zijn met de voedingen.
Ja klinkt hetzelfde :D vandaag ook weer, na de voeding om half 6 heb ik haar weer op bed gegooid, ze sliep tot kwart voor 9. Weigerde net in alle toonaarden een boterham (zooo niks voor Leia :o) en ligt er alweer op.. in 1 keer weg!

Hier hebben we iets nieuws :') theatraal de aangeboden boterham wegduwen met haar neus opgetrokken, vervolgens met een klagelijk geluidje dóen alsof je gaat huilen :') met dit gezicht..

Om vervolgens weer verder te gaan waar je mee bezig was :') ik lach me rot, dat begrijp je..
  maandag 23 mei 2011 @ 10:34:05 #173
259886 pessie
pi_97190508
oh ja dat ken ik Orea! Nathan doet dat dus ook! _O-

FR wat een meidje al! Ik kan zien dat ze gegroeid is! (al zal ze nog wel echt een frummeltje zijn O+ )

Flugltje, geweldig!
pi_97191120
wat een mooi meisje FR. Wat fijn dat ze het zo goed doet. Hoe is het met jou??

The Tankgirl. Ik heb dezelfde ervaring uit het ziekenhuis met de bv. Van iedereen een ander advies. Wat voor de een helemaal perfect was, vond de ander weer helemaal fout.

Willem wat doe je nou? Wat gaaf!

Leia ook met dat gezicht ben je nog een lekker ding!
Ilse heeft dat ook ontdekt. Ze had zich van de week verslikt, en toen reageerde ik dus op haar hoestbui. Lag ze later in bed te kuchen... Ik wil aandacht!!
*poef* nu is het weg
  maandag 23 mei 2011 @ 11:01:59 #175
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_97191243
@ Orea; Dramatisch doen; Check :') ik moet dan ook zo lachen :D
@ KJ, kuchen om aandacht; ook check _O-
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_97191507
Ah kijk, meer drama-babes! :+

Soms als ze lekker ligt te spelen denk ik: whooo is ze nou aan het huilen? Dan ga ik kijken en krijg ik de grootste glimlach :') boefje!
  maandag 23 mei 2011 @ 11:14:33 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97191729
Ik moet nu steeds dingen weghalen. Ze pakt de boekjes onder de tafel vandaan, zit aan de stekkertjes van de basbox. Ik heb zo'n boef! En dan zet ik haar weg en echt een minuut later zit ze weer op een schoen te kauwen ofzo.
pi_97191759
:D! Wat dat betreft ben ik dan maar blij met mijn luie beeb! Waar ze van de week nog de hele kamer doorging, al rollend, blijft ze nu weer op 1 plek liggen :')
  maandag 23 mei 2011 @ 11:23:31 #179
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97192072
Willem :o Wat goed vent!

Haha, alle drama babies. Het zijn wel de meisjes, valt jullie dat op? :+

Tankgirl, wat rottig dat het ziekenhuis personeel niet een eenduidig advies had maar het loopt nu thuis goed begrijp ik? Mooi ^O^

Wij zijn over op flessen van 180ml. Hij drinkt het nog steeds allemaal schoon op. Mijn hongerlapje. Ik ben benieuwd wat hij donderdag weegt en ook meet want een flink stel broeken maat 62 zijn al te klein.
The way you rock'n'roll
pi_97192491
Drama baby check, dus ook jongens doen mee. :P
Meneer kucht ook om aandacht, zet het op een gillen als hij het ergens niet mee eens is, en wanneer ik hem echt zo aan kijk van "wat doe je", schiet hij in de lach. Heerlijk O+
  maandag 23 mei 2011 @ 11:35:06 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_97192529
Niet allemaal meisjes, hier hebben we er ook een die nogal eens kuch kuch doet terwijl hij niet verkouden is :')

Hoewel het wel minder is sinds hij doorheeft dat zijn "blablablablabla" (letterlijk) ook voldoende is om aandacht te krijgen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_97196142
Ow een drama Leia
En willem wat knap al
@silmarwen ze is met 34 wk geboren en zou nu 36+1 zijn
@keshet wat mij vooral tegenstaat is dat alles wat je zegt en doet opgeschreven wordt. Waarbij ze dus uitgaan van interpretatie dus ik zeg eigenlijk niks meer en doe gewoon mijn eigen ding.
Do gesprek met de KA en dan wil ik het zeker aankaarten om te zien welk beleid we gaan volgen
  maandag 23 mei 2011 @ 13:16:04 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97196266
Orea _O- oooh heerlijk hahaha :D

Willem wat goed zeg! *O*

mijn mupje krijgt steeds meer eczeemplekken op haar snoetje en op haar bolletje, lijkt ook te jeuken. Ik was eerst niet zo zeker van een reactie op koemelk, maar nu het eczeem ook ineens weer toeneemt vind ik het wel duidelijk. Pffrt -O-

En verder is ze zo leuk O+ ze lacht zoveel en probeert je gezicht te pakken als je dichtbij komt. En ze schiet helemaal in de lach als je haar shirtje uittrekt :? blijkbaar kriebelt dat ofzo :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 mei 2011 @ 13:18:38 #184
259886 pessie
pi_97196361
Pfff, nu was Nathan over op 1 slaapje van 2 uur, besluit hij nu al 3 dagen dat 1 slaapje van 3 kwartier genoeg is. Dat kan toch niet zomaar? Wat kan ik nu nog doen?
  maandag 23 mei 2011 @ 13:20:14 #185
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97196424
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:18 schreef pessie het volgende:
Pfff, nu was Nathan over op 1 slaapje van 2 uur, besluit hij nu al 3 dagen dat 1 slaapje van 3 kwartier genoeg is. Dat kan toch niet zomaar? Wat kan ik nu nog doen?
Meeslapen.
pi_97196438
Willem aan de wandel *O*

Drama baby's!! ik zie uit naar de tijd dat de mijne ook zo is :+ Ik hou ervan!

Sarah heeft weer een goede nacht gemaakt en liet zich om 7 uur na de eerste fles ook weer rustig in bed leggen en heeft tot half 10 geslapen (net als haar zus en mama ;))
Alleen zit mijn mooie kleine meisje onder de pukkeltjes en ik dacht dat het wel weg zou trekken, maar het zit er nu al bijna een week ;(
  maandag 23 mei 2011 @ 13:21:03 #187
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97196452
Buh stom eczeem en allergie Huup -O-

Maar wat leuk dat ze zo lacht bij het uittrekken van een shirtje. Hier is dingen over het hoofd en de armen reden tot drama. Heel hard een gek liedje zingen wil nog wel eens helpen om niet elke verkleding in een huilpartij te laten verzanden.
The way you rock'n'roll
  maandag 23 mei 2011 @ 13:22:19 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97196515
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:
Orea _O- oooh heerlijk hahaha :D

Willem wat goed zeg! *O*

mijn mupje krijgt steeds meer eczeemplekken op haar snoetje en op haar bolletje, lijkt ook te jeuken. Ik was eerst niet zo zeker van een reactie op koemelk, maar nu het eczeem ook ineens weer toeneemt vind ik het wel duidelijk. Pffrt -O-

En verder is ze zo leuk O+ ze lacht zoveel en probeert je gezicht te pakken als je dichtbij komt. En ze schiet helemaal in de lach als je haar shirtje uittrekt :? blijkbaar kriebelt dat ofzo :D
Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?
pi_97196765
Huuphuup, dat lijkt me ook een duidelijke allergische reactie. Arm meisje is het. Mijn dochter heeft ook een kma en wij moeten volgende maand gaan provoceren van de KA. Ik zie er nu al tegenop.

Drama baby's: Check! God wat kan ze de laatste weken ineens theatraal doen. Lijkt ze helemaal overstuur en dan kijk ik haar aan en dan gaat ze lachen of gewoon rustig verder spelen. Mevrouwtje wil gewoon aandacht. En hier is aantrekken/uittrekken van een trui of shirtje ook iedere keer weer opnieuw drama. Dus dan maar gekke dansjes en liedjes doen.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:31:13 #190
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97196917
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geen melk is toch ook geen hele erge opgave voor jou?
Nee hoor, ik heb er verder geen last van. T is idd niet zoveel meer moeite/verandering dan mn eetpatroon voorheen. Ik vind het vooral sneu voor haar dat ze dus toch wel last heeft door die provocatie.

Nouja ik zou bijna zeggen gelukkig geef ik borstvoeding en kan ik verder zelf de regie in handen houden qua provocaties, ben ik niet afhankelijk van machtigingen en verplichte provocaties enzo. Wat mij betreft kijken we pas rond haar 1e verjaardag weer eens hoe het dan gaat. Eerder vind ik niet van meerwaarde.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 mei 2011 @ 13:34:22 #191
259886 pessie
pi_97197069
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Meeslapen.
Dan kan ik niet studeren.

Gaan kinderen wel es slapen als je ze gewoon laat liggen? Hier tot nog toe nooit }:|

3 kwartier kan toch nooit genoeg zijn op een dag?
pi_97197235
Ach die Elin toch. Wel sneu zo'n reactie had Amelie nu ook KMA?
pi_97197239
mijn ervaring is dat 3 kwartier studeren ook geen zin heeft. Ben je net begonnen, kun je weer je werk neerleggen. Ik studeerde als Amy lekker speelde of 's avonds of in het weekend als J. thuis was.

Ik laat Amy altijd kort even huilen en aan haar huiltje hoor ik dan wel of het slapen nog gaat lukken of niet. Zo niet, lekker spelen.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:37:50 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97197248
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Dan kan ik niet studeren.

Gaan kinderen wel es slapen als je ze gewoon laat liggen? Hier tot nog toe nooit }:|

3 kwartier kan toch nooit genoeg zijn op een dag?
Nou ja ik gooi Leyla er inderdaad wel eens op en dan zoekt ze het maar ff uit. Dan gaat ze ff lopen kieren en spelen en vaak gaat ze wel slapen.
Of ff een goed stuk lopen. En dan met buggy en al de slaapkamer in.
  maandag 23 mei 2011 @ 13:38:42 #195
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97197299
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:37 schreef Solagratia het volgende:
mijn ervaring is dat 3 kwartier studeren ook geen zin heeft. Ben je net begonnen, kun je weer je werk neerleggen. Ik studeerde als Amy lekker speelde of 's avonds of in het weekend als J. thuis was.

Ik laat Amy altijd kort even huilen en aan haar huiltje hoor ik dan wel of het slapen nog gaat lukken of niet. Zo niet, lekker spelen.
3 kwartier studeren? Ik denk dat ik nog nooit zolang achter elkaar heb zitten leren... :')
  maandag 23 mei 2011 @ 13:41:15 #196
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97197422
Je moet ook niet op slaapjes rekenen om te kunnen studeren, das niet handig. Studietijd afblokken en inplannen op een tijdstip waarvan je zeker weet dat jij je handen een paar uur lang volledig vrij hebt. Bijvoorbeeld 's avonds en dan de volledige zorg voor Nathan aan je man overlaten.
Nathan wordt alleen maar groter en ik kan je uit ervaring vertellen dat er alleen maar minder tijd overblijft om te studeren en dat dit hoe langer hoe frustrerender wordt als je op die slaapjes rekent. Ik zou die slaapjes wat studietijd betreft gewoon loslaten en dat anders inplannen.

My 2 cts.

FR nee Amelie heeft geen kma voor zover bekend. We zijn nog aan het kijken of ze wellicht wel ergens anders voor gevoelig is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97202645
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:41 schreef huuphuup het volgende:
Je moet ook niet op slaapjes rekenen om te kunnen studeren, das niet handig. Studietijd afblokken en inplannen op een tijdstip waarvan je zeker weet dat jij je handen een paar uur lang volledig vrij hebt. Bijvoorbeeld 's avonds en dan de volledige zorg voor Nathan aan je man overlaten.
Nathan wordt alleen maar groter en ik kan je uit ervaring vertellen dat er alleen maar minder tijd overblijft om te studeren en dat dit hoe langer hoe frustrerender wordt als je op die slaapjes rekent. Ik zou die slaapjes wat studietijd betreft gewoon loslaten en dat anders inplannen.

My 2 cts.

Dit.. ^O^

En baby's (en kinderen) zijn nu eenmaal niet voorspelbaar.. soms is er gewoon niks maar zijn dingen zoals ze zijn. Sommige baby's hebben genoeg aan heel weinig slaap, volgens mij heeft Nathan nooit zoveel geslapen overdag?

Huup ;( arme Elin. Wat een gedoe toch... het is inderdaad ook heel sneu...
  maandag 23 mei 2011 @ 16:01:24 #198
259886 pessie
pi_97203470
En nu slaapt ie alweer vanaf 3 uur :?
Ik heb een bijzonder kind.
Maar dat wist ik al :@

Arme Elin. Wel fijn dat jij het nu weet Huup en dat je er rekening mee kunt houden. Of moet je echt 3 dagen blijven provoceren?
pi_97204780
Hello!

Ik kom me hier dan ook eindelijk melden, samen met ons mooie meisje Eva (2e naam Lynn)!
We willen ook wel in de OP op 08 mei.
Na 2 weken gezeur met plassen (of eigenlijk: niet plassen), mag morgen mijn katheter eruit en kan het grote genieten eindelijk beginnen!

Gelijk even spammen:

Eva 4 dagen oud

Eva 2 weken oud

Het is echt een heerlijk meisje dat ontzettend veel slaapt. Ze heeft zelfs al 1x een nachtje doorgeslapen van 00.00 tot 07.00! We schrokken er gewoon van. Omdat ik nog stijf sta van de paracetamol door de katheter merk ik niet alles 's nachts (Eva hoor ik gelukkig wel), maar het bleek dat mijn vriend er die nacht 3x uit is geweest om bij haar te kijken O+
Helaas heeft ze wel last van krampjes. Infacol helpt, maar haalt het niet volledig voor haar weg helaas. Ik hoop dat dat snel over gaat.

Ik heb niets teruggelezen, maar ga me best doen vanaf nu alles bij te houden. Maar jullie gaan soms zo hard.... :@
pi_97204947
Ooooooooohhhhhh O+ wat een beauty!! Die haartjes!! Welkom hier met Eva O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')