Slapen is het beste dat er is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bekkenbodem fysio heeft me door gestuurd naar een manueel therapeut. Daar ben ik nu 1x geweest. Zijn conclusie was dat mijn heiligbeen helemaal omhoog staat dus dat het niet zo gek is dat het zeer doet als ik ga zitten. Ook had hij het over een paar lage rugwervels die niet goed staan. Hij zegt dat hij het allemaal kan verhelpen maar omdat ik pas 3 maanden geleden ben bevallen moet het allemaal rustig aan.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Lieve foto van puck
En balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt helpt de fysio iets?
Wow, dat gaat goed!!quote:Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En Bientje draait![]()
Morretje en ravage nog gefeliciteerd met Isabel al weer 1 jaar
2005gram vandaag
quote:
Uiteindelijk waren het 50 minutenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow 35 min al MP weet je wel wat je met je tijd moet doen?
Ik denk dat ik het ook wel raar vind als ik weer moet werken ben al zolang thuis
Mogen jullie thuis geen sondevoeding geven? Dat mocht bij mijn neefjes (tweeling, ook te vroeg geboren) welquote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lees dat ik niet de enige met werk stress ben.
Ik heb momenteel ook geen baan al denk ik dat volgend jaar de vervangingen wel gaan komen. Maar het bezorgt mij nog altijd een naar gevoel geen werk en dus geen inkomsten te hebben. Nu heb ik een zwangerschapsuitkering en daarna wel weer ww maar toch die baan he.
1 criteria is idd 2100 gram nog een paar dagen dan is ze daar
Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
Jaël had ook zomaar in eens tanden zonder dat ik het gevoelt had hoor, wel veel vieze broeken en een mopperig kind vooraf... Afwachten dus en misschien zeg je volgende week wel, dat zat er dus dwarsquote:Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Orea het volgende:
k dacht wat te zien vanavond,maar niet op een logische plek en voel niks met mijn vinger.. Vrees dat ze tandeloos blijft tot ze in de pubertijd raakt(grapje natuurlijk
) maar het zou zomaar kunnen, dus wie weet
Ik zou daar echt achteraan gaan, er met iemand over spreken die je vertrouwt en die er iets over te zeggen heeft en zorgen dat er een duidelijk beleid uitgestippeld en genoteerd wordt.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
1 criteria is idd 2100 gram nog een paar dagen dan is ze daar
Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |