abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97153413
Sarah slaapt al 35 minuten :)

*O* voor Geert!

En jammer Claudia, was wel benieuwd naar de specs van je meisje!
En mijn mannetje heeft wel veel sollicitaties lopen en we hopen dus dat hij snel wat heeft.. maar ik vind de oppas enzo gewoon een gedoe ;) ik wil zelluf doen :P Maar goed misschien vind ik mijn draai wel snel weer op het werk, ik ben wel wat harder geworden nu en kom beter voor mezelf op dus het moet eigenlijk wel goed komen :)

*O* voor de 2005 gram!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97153628
Wow 35 min al MP weet je wel wat je met je tijd moet doen?

Ik denk dat ik het ook wel raar vind als ik weer moet werken ben al zolang thuis
pi_97153852
Als ik niet hoef te werken houd ik Lena altijd bij me. Dat is voor mij makkelijker; het kost me minder werk om haar live te voeden dan om te kolven. En ze is zo zoet dat ik haar makkelijk overal mee naartoe kan slepen. Het is dat mijn lief erop tegen is, anders zou ik haar ook gerust naar m'n werk toe nemen. :+

Mijn schoonouders zouden wel graag op haar willen passen om haar beter te leren kennen. Dat vind ik heel begrijpelijk en ik vind het ook jammer voor hen dat ze nog niet hun momentjes met Lena hebben gehad, maarja, het is me gewoon te veel gedoe. En ik moet ook bekennen dat ik Lena het liefst zoveel mogelijk bij me houd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 22 mei 2011 @ 15:22:49 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97155432
FR gefeliciteerd *O*
1 van de criteria was toch 2100 gram? Ze gaat als een speer zeg!
pi_97155484
2005 gram FR! *O*
pi_97155490
Wat betreft werken, heb ik hier eerst ook nog een maand ouderschapsverlof opgenomen zodat ik per 1 januari weer kon beginnen (en ik voor het eerst zowel kerst als oud&nieuw vrij was).
In het begin zag ik er tegen op om te gaan werken, maar toen het zo ver was, was het ook wel goed.

Ik werk ook onregelmatig en ben daar eigenlijk wel blij mee. Als ik een avonddienst heb ben ik lekker heel de ochtend en een deel van de middag bij Yaro, hij gaat toch om 19.00 uur naar bed. Met een dagdienst zie ik hem veel korter.

Wat mij meer opbreek is mijn reistijd. Ik werk hier nu 4 jaar en het reizen was nooit een probleem. Ik ging van 36 naar 32 uur en dacht ook dat het prima te doen moest zijn. Maar 32 uur werken met een reistijd van 10-12 uur per week merk ik nu dat ik dat te veel vind. Ik ben dan ook druk op zoek naar een andere baan in de buurt, maar helaas tot nu toe nog niets gevonden.
Daarom toch maar gekozen om vanaf 1 juli 24 uur te gaan werken. Het nemen van de beslissing geeft wel meer energie, nog maar iets meer dan een maand....
pi_97155508
*O* FR wat goed van jullie meisje!!! Volgens mij gaat ze sneller dan verwacht, toch?
pi_97155730
Oh en het is mij duidelijk waar de moppers vandaan kwamen bij Amy. Ze heeft weer een tandje, de derde nu. Het is de snijtand boven (dus niet de voortanden) ik dacht dat die pas later kwamen eigenlijk, maar hij zit er maar mooi.
pi_97155954
Die tandjes blijven toch naar he sola, hopelijk is de pijn nu over.
pi_97156340
Ferrari-rood wat goed dat je meisje zo lekker groeit! *O*

Hier heb ik 1 dag ouderschapsverlof opgenomen. Helaas heeft mijn vriend nog geen werk, hij wil voor zichzelf gaan beginnen. Per juli houdt zijn WW op en gaan we dus achteruit in ons inkomen. Ik moet dus vanaf 1 september weer fulltime aan de slag. Baal ik wel van maar is even niet anders.
pi_97156703
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:19 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah slaapt al 35 minuten :)
Slapen is het beste dat er is!

2 kilo is niet niks, heeft ze er snel bijgegeten *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97157656
Ik lees dat ik niet de enige met werk stress ben.
Ik heb momenteel ook geen baan al denk ik dat volgend jaar de vervangingen wel gaan komen. Maar het bezorgt mij nog altijd een naar gevoel geen werk en dus geen inkomsten te hebben. Nu heb ik een zwangerschapsuitkering en daarna wel weer ww maar toch die baan he.

1 criteria is idd 2100 gram nog een paar dagen dan is ze daar
Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
  zondag 22 mei 2011 @ 16:32:42 #138
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97158536
MP, wat een mopje is Sarah O+

F_r je meisje gaat als een speer. Jammer dat sommige verpleegkundigen laks zijn met flesjes geven.

Een tandje voor Amy!

Ik ben op het moment nog ziek gemeld bij het UWV omdat ik nog steeds veel pijn heb bij het zitten en staan door de bevalling.
Verder is de arbeidsrelatie met mijn werkgever wel zodanig verstoord inmiddels dat ik ondertussen ook aan het solliciteren ben voor iets anders. Dit is wel lastig want een nieuwe baan is echt nodig maar ik weet niet of ik na twee maanden opzegtermijn zo meteen genoeg hersteld ben om die nieuwe baan goed op te pakken. Het is echt iets waar ik wakker van kan liggen :X
Het is de bedoeling dat ik 24uur ga werken trouwens.

Puck slaapt al vanaf 14.00uur en zit ook al anderhalf uur over zijn fles tijd heen. Tijd om hem wakker te maken dus.

Zo vol overgave zoals Elin inderdaad nog bij haar mama kan slapen kan Puck ook al lang niet meer.
Als hij 's ochtends vroeg onrustig is leg ik hem tegen me aan en dan slaapt hij heel rustig weer verder. Dat is mijn geniet momentje O+

Hier gaat trouwens de hele dag zijn vuistje in zijn mond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97158627
Lieve foto van puck
En balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt helpt de fysio iets?
  zondag 22 mei 2011 @ 16:39:46 #140
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97158936
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Lieve foto van puck
En balen dat je nog steeds zo'n pijn hebt helpt de fysio iets?
De bekkenbodem fysio heeft me door gestuurd naar een manueel therapeut. Daar ben ik nu 1x geweest. Zijn conclusie was dat mijn heiligbeen helemaal omhoog staat dus dat het niet zo gek is dat het zeer doet als ik ga zitten. Ook had hij het over een paar lage rugwervels die niet goed staan. Hij zegt dat hij het allemaal kan verhelpen maar omdat ik pas 3 maanden geleden ben bevallen moet het allemaal rustig aan.
Het deed in ieder geval goed zeer wat hij deed :X
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97159071
Auwa hopelijk helpt het.
Heb je zo'n nare zwangerschap gehad en dan nog zo'n nare nasleep. Hopelijk gaat het herstel toch voorspoedig.
  zondag 22 mei 2011 @ 17:00:19 #142
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97159959
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
En Bientje draait *O*
Morretje en ravage nog gefeliciteerd met Isabel al weer 1 jaar

2005gram vandaag *O*
Wow, dat gaat goed!!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 22 mei 2011 @ 18:16:46 #143
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97163572
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef ferrari_rood het volgende:
\\

2005gram vandaag *O*
*O* wat fijn FR!

DML :* voor jou, wat moet dat vervelend zijn... Hopelijk doet het wel wat, die therapie!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_97166189
fr woooow 2000 gram door *O* wat een mijlpaal!

DML dat klinkt pijnlijk ;( wel fijn dat de manueel therapeut er wat aan kan doen!

Dametje was niet helemaal in haar doen vandaag, was om 6:30 wakker en tussen toen en 14:00 heeft ze 3 (!!) slaapjes gedaan :o

En poepbroek nummer heel veel zojuist :') stinkennnn!!
pi_97166593
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wow 35 min al MP weet je wel wat je met je tijd moet doen?

Ik denk dat ik het ook wel raar vind als ik weer moet werken ben al zolang thuis
Uiteindelijk waren het 50 minuten *O*
Ook lijkt ze helemaal haar drinkritme te hebben gevonden en maar lachen als ze wakker is O+

Amy een tandje, dat verklaart heel wat...!!

FR jammer dat sommige verpleegkundige er zo mee om gaan.. Die moeten toch juist begrijpen dat ouders het graag anders zien omdat ze zo snel mogelijk hun kindje mee naar huis willen!!

Ik vind Puck toch wel zo een mooi mannetje he DML O+ (en hopelijk gaat de therapie voor je helpen!)

Orea, zou ze tandjes krijgen??
pi_97167509
k dacht wat te zien vanavond,maar niet op een logische plek en voel niks met mijn vinger.. Vrees dat ze tandeloos blijft tot ze in de pubertijd raakt :P (grapje natuurlijk ;)) maar het zou zomaar kunnen, dus wie weet :D
pi_97167768
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lees dat ik niet de enige met werk stress ben.
Ik heb momenteel ook geen baan al denk ik dat volgend jaar de vervangingen wel gaan komen. Maar het bezorgt mij nog altijd een naar gevoel geen werk en dus geen inkomsten te hebben. Nu heb ik een zwangerschapsuitkering en daarna wel weer ww maar toch die baan he.

Een ander criteria is drinken en nu vind ik de verpleging daar nogal laks in. Niet allemaal hoor maar er zijn erbij die altijd sonde voeding geven. Ze verschonen haar in bedje dus echt wakker wordt ze dan niet. En ze moet toch echt 7flessen drinken en min 37wk zijn voor ze naar huis mag.
Mogen jullie thuis geen sondevoeding geven? Dat mocht bij mijn neefjes (tweeling, ook te vroeg geboren) wel :)
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_97168181
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:41 schreef Orea het volgende:
k dacht wat te zien vanavond,maar niet op een logische plek en voel niks met mijn vinger.. Vrees dat ze tandeloos blijft tot ze in de pubertijd raakt :P (grapje natuurlijk ;)) maar het zou zomaar kunnen, dus wie weet :D
Jaël had ook zomaar in eens tanden zonder dat ik het gevoelt had hoor, wel veel vieze broeken en een mopperig kind vooraf... Afwachten dus en misschien zeg je volgende week wel, dat zat er dus dwars ;)
pi_97169172
Orea, misschien krijgt ze wel gewoon gelijk op haar 7e haar grote-mensen-gebit :+ :D
Naar dat ze zich niet goed voelt!

DML, wat ontzettend naar dat je nog zoveel last hebt. Ik hoop dat de manueel therapeut voor je werkt!

MP, wat lekker dat ze slaapt en veel lacht, gezellig zeg O+
pi_97170864
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou daar echt achteraan gaan, er met iemand over spreken die je vertrouwt en die er iets over te zeggen heeft en zorgen dat er een duidelijk beleid uitgestippeld en genoteerd wordt.

Ik herken het heel erg, het afhankelijk zijn van wie er toevallig dienst heeft. Zo had ik afgesproken dat ik gebeld zou worden - ik lag op een andere afdeling - als Lena wakker werd. Dan kwam ik meteen en kon ik haar zelf drinken geven. Als er een verpleegkundige dienst had die daar laks in was dan werd ik niet of te laat gebeld en sliep Lena alweer. Ik moest haar dan dus wakker maken en proberen alert genoeg te krijgen voor een voeding, wat vaak niet lukte waardoor ik moest gaan kolven en mijn melk met behulp van een sonde moest geven. Dat was veel gedoe terwijl het zoveel soepeler kon.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')