quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
in het dorp waar ik vandaan komt hadden we een Alpine dealer die ook Renaults servicetequote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hier in het dorp hadden we een Renault-dealer die in een Alpine reed, sta je dan als klein hummeltje naast..
doet posten danquote:
Mag dat niet dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
Dit was ook gelukt trouwens; werd vanmorgen binnengebracht op de werf, aan de schade te zien had iemand een ketting om het ding heen gegooid en hem omgetrokken; foei !![]()
Van mij wel; allemaal boterhammen.. oom agent schijnt het iets minder te vindenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
Barca, ik heb nu ook een uitnodiging ontvangen (inclusief háár adresgegevens en e-mailadres) voor het afstuderen van C.![]()
.
Ik denk dat ik d'r toch maar eens een mailtje ga sturen wat voor een troep ik allemaal van haar krijg.
Leuk setjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag gespot in Huissen![]()
[ afbeelding ]
Ze zagen er nou niet bepaald uit alsof er regelmatig mee gereden werd (lekke/lege banden en zo), maar ik was er al 2 keer langs gereden, en moest aan je denken, dus ben ik later even teruggereden en heb ff een plaatje geschoten; volgens de RDW :quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Dingest het volgende:
[..]
Leuk setjeBij mij is de kleurencombinatie net andersom
En het ziet er daar toch iets florissanter uit. Maar mijn 96 is iets ouders zo te zien, 95 is moeilijk te zien.
Van die achterste heb ik geen kenteken, dus kan ik niet opzoekenquote:Overzicht
Voertuigsoort : personenauto
Merk : Saab
Handelsbenaming : 96L V4
Brandstof : Benzine
Vervaldatum APK : 21 - 05 - 2002
Datum aanvang tenaamstelling : 26-03-1993
WAM verzekerd geregistreerd : Ja
Historie
Datum eerste toelating 30 - 06 - 1979
Datum aanvang laatste tenaamstelling : 26-03-1993
Datum eerste afgifte Nederland : 20-08-1980
Wacht op keurenee
Als ik er volgende week nog eens in de buurt kom zal ik er wel wat betere pics van maken, maar ze staan op eigen terrein, weliswaar niet afgesloten, maar ik loop in het (gloedjenieuw) signaal oranje, dus ik val nogal op op dat terreintje zeg maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef Dingest het volgende:
Dan ziet het er op de foto in ieder geval beter uit dan dat van mij, maar 9 jaar geen APK kan niet zo heel bevorderlijk zijn![]()
Die 95 heeft kleine richtingaanwijzers en chromen bumpers, dat is van voor halverwege 1975. Hij heeft de zwarte plastic grille, dat is van na 1973. Dus dan zou het een 74-er of een vroege 75-er moeten zijnVan uitgaande dat niemand er ander spul op heeft geschroefd.
Niks om je voor te schamen hoor, ik kan dat met Opelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Dingest het volgende:
O, het groen wat ze in '74 gebruikte was veronagroen (net als diegene waar ik was wezen kijken), emeraldgroen is van '75. Best triest dat ik zo het exacte bouwjaar kan beredeneren
avatar met je kloffie laten matchen?quote:
Dat soort dingen kon ik een tijdje min of meer met de 900 classics... Niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Dingest het volgende:
O, het groen wat ze in '74 gebruikte was veronagroen (net als diegene waar ik was wezen kijken), emeraldgroen is van '75. Best triest dat ik zo het exacte bouwjaar kan beredeneren
nerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat soort dingen kon ik een tijdje min of meer met de 900 classics... Niks om je voor te schamen.
Ik heb ook dat soort kennis van treinen...
je loopt erover te peumpenquote:
was je met een laddertje niet sneller ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
Baas zegt: op dat pleintje staan wat lichtmastjes, doe ff de lampies verwisselen![]()
Hij had er alleeen niet bij verteld dat er om die dingen heen 40 peperdure dakplatanen stonden, die lager waren als de hoogwerker, en we hadden al een lief kleintje meegenomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukt uiteraard; ziet er ruim uit, maar dat was het echt niet; op diverse plekken centimeterwerk om er te kunnen komen![]()
quote:
kan niet met die dingen, je moet erbovenop zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:32 schreef lipje het volgende:
[..]
was je met een laddertje niet sneller ?
Ik hoef niet met alle geweld het bouwjaar zeker te weten hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik er volgende week nog eens in de buurt kom zal ik er wel wat betere pics van maken, maar ze staan op eigen terrein, weliswaar niet afgesloten, maar ik loop in het (gloedjenieuw) signaal oranje, dus ik val nogal op op dat terreintje zeg maar
[..]
Niks om je voor te schamen hoor, ik kan dat met Opels
* Alfisti voelt eens aan de Astra spatbordranden van de geluidsdraak.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Opels zijn wel een stuk makkelijker. Is-ie roestbruin ---> 10 jaar of ouder![]()
heuj, ik zeik Saab ook niet af toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik hoef niet met alle geweld het bouwjaar zeker te weten hoor![]()
Van de vorige eigenaresse van die van mij hoorde ik ook dat er vrij regelmatig mensen bij de auto kwamen staan kijken of er foto's van maakten. Schijnt normaal te zijn![]()
Opels zijn wel een stuk makkelijker. Is-ie roestbruin ---> 10 jaar of ouder![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti voelt eens aan de Astra spatbordranden van de geluidsdraak.
Correct
* Alfisti rent hard weg
quote:
Ik zeik niets af, ik constateer alleen feitenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heuj, ik zeik Saab ook niet af toch?![]()
* SD gaat geen Slaabs meer spotten voor Dingest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft Ook_Gek naar Almere gestuurd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:01 schreef Alfisti het volgende:
Twee doden bij ongeval met Ferrari in Almere
mag je weer babyzitten bij de spoorwegovergangen?quote:
parkeersensor inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Zit op een Audi A4 uit 2003, ik weet trouwens ook niet wáár het zit.
[ afbeelding ]
Is het gewoon een parkeersensor of iets anders?
Dat vraag je aan mij? Ik zou het niet weten. Moet je Opa vragen, die doet blijkbaar hard aan gangbangen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog nooit gedaan... maar hoeft niet per se tegelijk denk ik?
quote:
Versteviging voor een zware imperiaal.quote:
quote:
Guten Morgen, Frau Kleiner Strumpfquote:
ben je nog steeds aan het werk?quote:
zit je nou in.. wacht ik dm je ffquote:Op zondag 22 mei 2011 11:43 schreef Barcaconia het volgende:
Poeh hee, ik heb in tijden niet zo lang geslapen. Dat werkhervatten gaat je niet in de koude kleren zitten.
Vertel mij watquote:Op zondag 22 mei 2011 11:43 schreef Barcaconia het volgende:
Poeh hee, ik heb in tijden niet zo lang geslapen. Dat werkhervatten gaat je niet in de koude kleren zitten.
Oud maar erg leuk. Komt dicht in de buurt van het echte werk.quote:
Waarom? Gelukkig klikte ik na 1,5 minuut weg. Had anders toch ruim 4 minuten van mijn leven verspeeld.quote:
tis al dik middag, gozertquote:
Tis zondag, dan begint de dag met de middagquote:
Die is lekker warm gewordenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik mijn laadstroom probleempje heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet er lullig uit ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik mijn laadstroom probleempje heb gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, valt best mee, is zout, dus geleidt gewoon, tevens verdrijft het vocht, wat deze shit heeft veroorzaakt in the first place.. contactspray is natuurlijk altijd beter, maar ik heb hier een lege schuur, dus ik moet het even doen met wat ik heb.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:40 schreef Duvel het volgende:
Isoleert WD40, als olieachtige troep, niet behoorlijk goed?
Da's idd nog een plan B, maar wederom, ik heb hier helemaal niks, thuis heb ik een halve werkplaats met alles voorhanden, maar hier heb ik een doppendoos en wat schroevendraaiers en tangetjes, en daarmee moet ik me zien te reddenquote:Op zondag 22 mei 2011 17:44 schreef daNpy het volgende:
Beter gebruik je electraclean oid.
Maar aan de stekker te zien kunnen er ook gewone ANP stekkertjes op. Dan nog een condoom/ballon eromheen en klaar.
ja?quote:..., dus h
jajajaja.. ik zat ff te klooienquote:
Dat zag ik op de foto's alquote:
Is WD40 zout? Ik heb nooit geprobeerd mijn smaakpapillen ermee te smeren eigenlijk. In het algemeen is zout hygroscopisch, het trekt dus vocht aan... De spanning is al een stuk beter. De laadspanning van een 12 V loodaccu ligt rond 13,8 V, dus gaat de goede kant op.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee hoor, valt best mee, is zout, dus geleidt gewoon, tevens verdrijft het vocht, wat deze shit heeft veroorzaakt in the first place.. contactspray is natuurlijk altijd beter, maar ik heb hier een lege schuur, dus ik moet het even doen met wat ik heb.
Net gemeten, en ik heb nu 13.6 -13.7 volt met alles aan, ipv krap 13 toen ik begon, dus ik probeer het zo even uit te zingenhet is op zich wel geschikt; niet ideaal, maar as said: ik heb effe niks anders hier
Het ruikt anders wel lekker alquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik de shoarmazaak bij je in de buurt vast bellen dat ie een bestelling kan verwachten?
als ik geld had gehadquote:Op zondag 22 mei 2011 20:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ruikt anders wel lekker al.
Maar ga je gang; jij trakteert?
ik koop die andere auto omdat ik de Niva niet op de weg kan houden, remember?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Hoe kun je dan wel een andere auto kopen?.
Maarre, het is niet nodig, het was lekker.
Die andere ? Welke andere ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik koop die andere auto omdat ik de Niva niet op de weg kan houden, remember?
Got me therequote:
Voor zover ik weet wel, iig elektrisch geleidend heb ik wel eens ondervondenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is WD40 zout? Ik heb nooit geprobeerd mijn smaakpapillen ermee te smeren eigenlijk. In het algemeen is zout hygroscopisch, het trekt dus vocht aan... De spanning is al een stuk beter. De laadspanning van een 12 V loodaccu ligt rond 13,8 V, dus gaat de goede kant op.
Euj, draakjes kunnen ook wel een beetje koken hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik de shoarmazaak bij je in de buurt vast bellen dat ie een bestelling kan verwachten?
flamberenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Euj, draakjes kunnen ook wel een beetje koken hoor
Merk/type/bouwjaar/kleur/bijzonderheden/gebreken/brandstof/kilometerstand ?quote:
"keuken"zout is natriumchloride, maar je hebt nog vele soorten meer zout.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is WD40 zout? Ik heb nooit geprobeerd mijn smaakpapillen ermee te smeren eigenlijk. In het algemeen is zout hygroscopisch, het trekt dus vocht aan... De spanning is al een stuk beter. De laadspanning van een 12 V loodaccu ligt rond 13,8 V, dus gaat de goede kant op.
Blijft prima rijden hoorquote:
Jij bent Lexxx niet, die heeft er al drie (of toch 2?) versletenquote:
Om nou te zeggen dat ik er voorzichtig mee ben, neequote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij bent Lexxx niet, die heeft er al drie (of toch 2?) versleten
Ik snap 't nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik koop die andere auto omdat ik de Niva niet op de weg kan houden, remember?
Eh ja, maar zegt dat nou niet juist iets over de hygroscopiteit?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
"keuken"zout is natriumchloride, maar je hebt nog vele soorten meer zout.
een zout is een kation en een anion die aan elkaar gebonden worden door elektrostatische krachten
niet alle zouten zijn hygroscopisch als ik goed heb opgelet bij scheikundequote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, maar zegt dat nou niet juist iets over de hygroscopiteit?
Draakjes zijn gewoon goed met vuurquote:
Cordoba, teruglezen lambal, je hebt toch niks beters te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Merk/type/bouwjaar/kleur/bijzonderheden/gebreken/brandstof/kilometerstand ?
2, 1 was voor onderdelenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij bent Lexxx niet, die heeft er al drie (of toch 2?) versleten
Niva:quote:
omdat ik het weinige geld dat ik heb, gereserveerd heb voor die auto, dus dat reken ik niet tot mijn activa, maar tot de reserveringen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
Dat snap ik wel, maar dan snap ik nog niet hoe je zonder geld iets anders kunt kopen.
2cv is een luie lambalquote:
slijtagekosten heb ik onderdelenkosten in meegenomen, en die kosten vallennog mee nu ik contatcenin hongarije hebquote:Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef Paladijn het volgende:
Je vergeet de onderdeelkosten en levertijd Lexxx xD
Ach soquote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik het weinige geld dat ik heb, gereserveerd heb voor die auto, dus dat reken ik niet tot mijn activa, maar tot de reserveringen.
M'n enige teamgenoot zit dan met zijn afstuderen, hij weet nog steeds niet of hij kan. Ik heb hem gezegd dat over een maand het wel duidelijk moet zijn aangezien we dan nog een auto moeten uitzoeken en die moet uiterlijk 3 weken voor de start doorgegeven zijn. Ik heb d'r niet erg veel vertrouwen inquote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Paladijn het volgende:
Dingest, hoe gaat het eigenlijk met jouw team?
Finishplaatsen CR zijn bekend: http://www.carbagerunforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=259
Even de kabel afknippen, aanstrippen, aan elkaar solderen, krimpkousje erom en klaar.quote:Op zondag 22 mei 2011 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Zeker matig. Vervelende is ook dat ik het een week geleden al gedaan heb maar door mijn gehaaste leven de laatste tijd ben ik er pas net achter gekomen, ik kwam voor het eerst pas weer bij mijn ouders (waar de auto staat) in al die tijd. Had dus al lang geregeld kunnen zijn...
Oh, toch. Nou ja, goedemiddag dan.quote:
herkenbaarquote:Op maandag 23 mei 2011 12:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waarom vind ik zoveel verschillende auto's/modellen mooi? Kutzooi
Ai, dat zijn de fijnere klusjesquote:Op maandag 23 mei 2011 16:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ook dat nog, voorveer net afgebroken.godsgloeiende..
Het is nog zo'n vage no-name schroefset ook, zie maar eens een losse veer te vinden.quote:
Geen optie om bij wat teams van vorig jaar te vragen? Er zijn een aantal die geen startplek hebben bemachtigd (Mevink en Stijn Spijker van het forum bijvoorbeeld) en wel interesse hebben om mee te rijden.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
M'n enige teamgenoot zit dan met zijn afstuderen, hij weet nog steeds niet of hij kan. Ik heb hem gezegd dat over een maand het wel duidelijk moet zijn aangezien we dan nog een auto moeten uitzoeken en die moet uiterlijk 3 weken voor de start doorgegeven zijn. Ik heb d'r niet erg veel vertrouwen in
Voor het geld van een hele set koop je van een écht merk één veerquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is nog zo'n vage no-name schroefset ook, zie maar eens een losse veer te vinden.
[ afbeelding ]
Sjaak verkoopt trouwens alleen maar hele setjes, geen losse onderdelen.![]()
Zal je net weer zien he, moet ik nu ik de wagen weg wil doen ook nog een setje gaan kopen. *zucht*
Morgen maar eens wat mensen bellen, ziet of er wat te ritselen valt.
Ik zou sowieso voor 2 veren gaan als je eraan kunt komen; er zijn wel toko's die veren op maat kunnen maken/persen, maar vraag me zo ff niet welke, ik weet dat er eentje in de buurt van Utrecht zitquote:Op maandag 23 mei 2011 19:35 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het is nog zo'n vage no-name schroefset ook, zie maar eens een losse veer te vinden.
[ afbeelding ]
Sjaak verkoopt trouwens alleen maar hele setjes, geen losse onderdelen.![]()
Zal je net weer zien he, moet ik nu ik de wagen weg wil doen ook nog een setje gaan kopen. *zucht*
Morgen maar eens wat mensen bellen, ziet of er wat te ritselen valt.
Als jij een keer niks hebt om tegenaan te pissen heb je een kutdag he?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor het geld van een hele set koop je van een écht merk één veer
Dus niet zeuren als er iets stuk gaat
Nog boos van gisteren?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als jij een keer niks hebt om tegenaan te pissen heb je een kutdag he?
Echt niet*. Ik kocht deze set een jaar of 3 geleden voor ¤120 (inkoop), als ik die dingen nuquote:Op maandag 23 mei 2011 19:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor het geld van een hele set koop je van een écht merk één veer
Dus niet zeuren als er iets stuk gaat
Ik ben niet boos, het valt gewoon op dat je redelijk vaak dit soort posts produceert; niet altijd leukquote:
Ik kan er echt niet bij, ik zit namelijk 80km verderopquote:Op maandag 23 mei 2011 10:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Even de kabel afknippen, aanstrippen, aan elkaar solderen, krimpkousje erom en klaar.
Zoveel werk is het toch niet? Of kun je er echt bijna niet bij/denk je dat er een groot stuk kabel beschadigd is?
move that ass, luiwammesquote:Op maandag 23 mei 2011 20:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij, ik zit namelijk 80km verderopBen pas zondag weer bij de auto.
Ik heb ook recht op vrije tijd jaquote:
Jup altijd als het niet uitkomt (zie ook Barca's ellendequote:Op maandag 23 mei 2011 20:01 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Echt niet*. Ik kocht deze set een jaar of 3 geleden voor ¤120 (inkoop), als ik die dingen nu
nog voor dat geld kon krijgen had ik het meteen gedaan. Maar het gaat me niet zozeer om
die paar tientjes, maar meer om het feit dat dat juist nu de wagen weggaat moet gebeuren.
*Voor 120 heb je nieteens 1 veer van een écht merk
hij wilt een vriendin,maar geen kruimels in bedquote:Op maandag 23 mei 2011 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
Als je iets wilt moet je er iets voor over hebben
Is jouw vriendin een pak koek dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef lipje het volgende:
[..]
hij wilt een vriendin,maar geen kruimels in bed
Jouwe niet dan?quote:
Was t maar zo.. Kon ik er gewoon eentje in de supermarkt uit t schap halenquote:
Jah, iets met lusten en lasten, en fuckups en keuringen enzoquote:Op maandag 23 mei 2011 20:35 schreef lipje het volgende:
[..]
hij wilt een vriendin,maar geen kruimels in bed
quote:Op maandag 23 mei 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, iets met lusten en lasten, en fuckups en keuringen enzo
bedoel je vanwege het weinige kruimelen, of van de uiterlijke kenmerkenquote:
..en je kunt er dood- en doodziek van worden.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Een donut heeft mooie ronde vormen en is lekker zoet.
Wel tyfusduur die dingen.
Eigenlijk best een vrouwelijke snack.
Ik ben ook heel zoetjesquote:Op maandag 23 mei 2011 20:53 schreef Barcaconia het volgende:
Een donut heeft mooie ronde vormen en is lekker zoet.
Wel tyfusduur die dingen.
Eigenlijk best een vrouwelijke snack.
Nohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je in de sneeuw liggen op Tjabbo zijn parkeerplek?
Wat heb je je daaraan?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
![]()
![]()
. God, wat heb ik me daar aan geïrriteerd.
Dat heeft de onverstandige rest van NL een half jaar terug al gedaan. En de verstandige rest van NL heeft nooit een hyves gehad.quote:
Ik ben een beetje traag van begrip.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat heeft de onverstandige rest van NL een half jaar terug al gedaan. En de verstandige rest van NL heeft nooit een hyves gehad.
Limburgsquote:Op maandag 23 mei 2011 21:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php
Want dar zit ook een gat in bedoel je ?quote:
das een broodje voor mensen die een gat in hun hand hebbenquote:
een e-tje extra en je hebt Baracuda te pakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef lipje het volgende:
[..]
een e-tje extra en je hebt Baracuda te pakkendie heb ik ook een, geweldige hond alleen bijna net zo eigenwijs als de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Ik ken het.. Onze stond vanavond op de tafelquote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
die heb ik ook een, geweldige hond alleen bijna net zo eigenwijs als de baas
ja dat doet die van mij ook, gelukkig alleen buiten nog maar, afwachten tot die op de keukentafel staatquote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken het.. Onze stond vanavond op de tafel
We hebben hier nog twee van deze liggen:quote:
Doen echt alles wat je niet wiltquote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ja dat doet die van mij ook, gelukkig alleen buiten nog maar, afwachten tot die op de keukentafel staat
Kwestie van opvoeden; ik heb nog nooit een hond gehad die het idee ook maar zijdelings in zijn botte hersens heeft gehaaldquote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken het.. Onze stond vanavond op de tafel
eigenwijs of gewoon stom dat kan ook,quote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeden; ik heb nog nooit een hond gehad die het idee ook maar zijdelings in zijn botte hersens heeft gehaald![]()
Overigens wil het met die mauwende haarballen hier nog niet echt lukken; dat aanrecht blijft interessant
Preciesquote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef densmee het volgende:
[..]
eigenwijs of gewoon stom dat kan ook,
dingen doen waar die flink voor op zijn mieter krijgt, maar het plezier van die 3 seconden is toch belangrijker voor hem
Neuh, roedel is roedel, en de leider bepaalt; als een hond weet dat de roedelleider het niet waardeert, en er consequent sancties volgen waar hij/zij niet blij mee is, komt dat vanzelf op zijn pootjes terecht. Ik heb herders gehad waar je een biefstuk voor de neus kon leggen, en die werd écht niet aangeraakt, want biefstuk is eten voor de baas, en daar mogen ranglageren gewoon niet aan komen zonder toestemming. en op tafels, banken en bedden komen was ook uit den boze; hogere positie's zijn voor tweevoeters, niet voor haarballen, die horen op de vloer.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef densmee het volgende:
[..]
eigenwijs of gewoon stom dat kan ook,
dingen doen waar die flink voor op zijn mieter krijgt, maar het plezier van die 3 seconden is toch belangrijker voor hem
Zodra ze er op springen er af meppen. M'n vader was ooit de krant aan het lezen toen de kat op de krant stapte zakte het beest er pardoes omheen. Omdat hij dat totaal niet verwachtte, is hij aardig geschrokken en is nooit weer op en krant gaan staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeden; ik heb nog nooit een hond gehad die het idee ook maar zijdelings in zijn botte hersens heeft gehaald![]()
Overigens wil het met die mauwende haarballen hier nog niet echt lukken; dat aanrecht blijft interessant
Ik snap niet precies wat je nu bedoelt. Doorverkopen van de startplaats kan/mag kennelijk niet volgens het reglementquote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen optie om bij wat teams van vorig jaar te vragen? Er zijn een aantal die geen startplek hebben bemachtigd (Mevink en Stijn Spijker van het forum bijvoorbeeld) en wel interesse hebben om mee te rijden.
Geniaal!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben hier nog twee van deze liggen:
[ afbeelding ]
de pest is, dat ze er alleen maar op springen als je niet in de buurt bent, of er wel of geen reden is maakt niks uitquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zodra ze er op springen er af meppen. M'n vader was ooit de krant aan het lezen toen de kat op de krant stapte zakte het beest er pardoes omheen. Omdat hij dat totaal niet verwachtte, is hij aardig geschrokken en is nooit weer op en krant gaan staan.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:08 schreef Hyman het volgende:
Omg, deze dan: http://link.marktplaats.nl/443316014![]()
Geschift is het wel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Lijkt overiges nog best netjes gedaan te zijn.
Met een herkeuring bij de RWD mag er errug veel de straat weer op, zou me niks verbazen als deze ook idd herkeurd is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef daNpy het volgende:
Whahah daar mag je de straat toch niet mee op. Of zouden er in de achterste lichten daardwerkelijk rode lampen zitten?
Of, je probeert de boel alsnog via een omweg door te verkopen (jezelf ziekmeldenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je nu bedoelt. Doorverkopen van de startplaats kan/mag kennelijk niet volgens het reglement
inderdaad, je kunt die straat makkelijk vanaf de andere kant in, zou jij toch moeten weten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef Paladijn het volgende:
Enbuurvrouw boos omdat ze 'een keer' tegen het verkeer de straat inrijdt en ik groot licht geef en achteruit wijs... als bewoner zou je toch beter moeten weten
ja, dat wel :-)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef Paladijn het volgende:
Daar denkt de agent die een boete van 100+ euro uitschrijft anders over
Ga je ook netjes achteruit als er iemand aankomt die wel de juiste rijrichting volgt?
als ik mee had gedaan absoluut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zak in de stront met je poephoofdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef RingBewoner het volgende:
Het is voor mij eerste keer dat ik ga kijken. Maar Alex is de grootste kneus?
Hoe durf je dit hier te zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef RingBewoner het volgende:
Het is voor mij eerste keer dat ik ga kijken. Maar Alex is de grootste kneus?
Als je zo blijft doen verandert dar ook niks aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef RingBewoner het volgende:
Haha, weet ik het. Niemand hier verteld mij hoe of wat.....
Ik zal beginnen bij Deel 1, Er was eens een GizartFRL........quote:
Dat doen ze hier niet uit zichzelfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat wel :-)
en als het een leuke agente is
Hoe heette die ook alweer irl?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal beginnen bij Deel 1, Er was eens een GizartFRL........
Doel je nu niet op die andere FRL?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Alexxx is trouwens geen kneus, hij rijdt gewoon als een vrouw
ik rijd niet als een vrouw, ik rijd als een Rusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Alexxx is trouwens geen kneus, hij rijdt gewoon als een vrouw - dat is vandaag wel weer bewezen
Oxy, oxy...... die naam komt me bekend voor. Die had toch een witte auto? Heb je die toevallig niet ergens op de foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, Oxy is hij die niet genoemd mag wodenGiztar is de 205-fappert
nee, hij rijd nu in een blauwe Colt, hij wekrt op 100 meter van mijn werk, en begint ook om 7:30, ongeveer 30 kilometer lang dat we dezelfde route om dezelfde tijd rijden, elke dagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oxy, oxy...... die naam komt me bekend voor. Die had toch een witte auto? Heb je die toevallig niet ergens op de foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |