quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 21:53 schreef lipje het volgende:
[..]
een e-tje extra en je hebt Baracuda te pakkendie heb ik ook een, geweldige hond alleen bijna net zo eigenwijs als de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Ik ken het.. Onze stond vanavond op de tafelquote:Op maandag 23 mei 2011 22:03 schreef densmee het volgende:
[..]
die heb ik ook een, geweldige hond alleen bijna net zo eigenwijs als de baas
ja dat doet die van mij ook, gelukkig alleen buiten nog maar, afwachten tot die op de keukentafel staatquote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken het.. Onze stond vanavond op de tafel
We hebben hier nog twee van deze liggen:quote:
Doen echt alles wat je niet wiltquote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ja dat doet die van mij ook, gelukkig alleen buiten nog maar, afwachten tot die op de keukentafel staat
Kwestie van opvoeden; ik heb nog nooit een hond gehad die het idee ook maar zijdelings in zijn botte hersens heeft gehaaldquote:Op maandag 23 mei 2011 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ken het.. Onze stond vanavond op de tafel
eigenwijs of gewoon stom dat kan ook,quote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeden; ik heb nog nooit een hond gehad die het idee ook maar zijdelings in zijn botte hersens heeft gehaald![]()
Overigens wil het met die mauwende haarballen hier nog niet echt lukken; dat aanrecht blijft interessant
Preciesquote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef densmee het volgende:
[..]
eigenwijs of gewoon stom dat kan ook,
dingen doen waar die flink voor op zijn mieter krijgt, maar het plezier van die 3 seconden is toch belangrijker voor hem
Neuh, roedel is roedel, en de leider bepaalt; als een hond weet dat de roedelleider het niet waardeert, en er consequent sancties volgen waar hij/zij niet blij mee is, komt dat vanzelf op zijn pootjes terecht. Ik heb herders gehad waar je een biefstuk voor de neus kon leggen, en die werd écht niet aangeraakt, want biefstuk is eten voor de baas, en daar mogen ranglageren gewoon niet aan komen zonder toestemming. en op tafels, banken en bedden komen was ook uit den boze; hogere positie's zijn voor tweevoeters, niet voor haarballen, die horen op de vloer.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef densmee het volgende:
[..]
eigenwijs of gewoon stom dat kan ook,
dingen doen waar die flink voor op zijn mieter krijgt, maar het plezier van die 3 seconden is toch belangrijker voor hem
Zodra ze er op springen er af meppen. M'n vader was ooit de krant aan het lezen toen de kat op de krant stapte zakte het beest er pardoes omheen. Omdat hij dat totaal niet verwachtte, is hij aardig geschrokken en is nooit weer op en krant gaan staan.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwestie van opvoeden; ik heb nog nooit een hond gehad die het idee ook maar zijdelings in zijn botte hersens heeft gehaald![]()
Overigens wil het met die mauwende haarballen hier nog niet echt lukken; dat aanrecht blijft interessant
Ik snap niet precies wat je nu bedoelt. Doorverkopen van de startplaats kan/mag kennelijk niet volgens het reglementquote:Op maandag 23 mei 2011 19:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen optie om bij wat teams van vorig jaar te vragen? Er zijn een aantal die geen startplek hebben bemachtigd (Mevink en Stijn Spijker van het forum bijvoorbeeld) en wel interesse hebben om mee te rijden.
Geniaal!quote:Op maandag 23 mei 2011 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben hier nog twee van deze liggen:
[ afbeelding ]
de pest is, dat ze er alleen maar op springen als je niet in de buurt bent, of er wel of geen reden is maakt niks uitquote:Op maandag 23 mei 2011 23:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zodra ze er op springen er af meppen. M'n vader was ooit de krant aan het lezen toen de kat op de krant stapte zakte het beest er pardoes omheen. Omdat hij dat totaal niet verwachtte, is hij aardig geschrokken en is nooit weer op en krant gaan staan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |