als ik mee had gedaan absoluut.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zak in de stront met je poephoofdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef RingBewoner het volgende:
Het is voor mij eerste keer dat ik ga kijken. Maar Alex is de grootste kneus?
Hoe durf je dit hier te zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:10 schreef RingBewoner het volgende:
Het is voor mij eerste keer dat ik ga kijken. Maar Alex is de grootste kneus?
Als je zo blijft doen verandert dar ook niks aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:12 schreef RingBewoner het volgende:
Haha, weet ik het. Niemand hier verteld mij hoe of wat.....
Ik zal beginnen bij Deel 1, Er was eens een GizartFRL........quote:
Dat doen ze hier niet uit zichzelfquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dat wel :-)
en als het een leuke agente is
Hoe heette die ook alweer irl?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal beginnen bij Deel 1, Er was eens een GizartFRL........
Doel je nu niet op die andere FRL?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Alexxx is trouwens geen kneus, hij rijdt gewoon als een vrouw
ik rijd niet als een vrouw, ik rijd als een Rusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Alexxx is trouwens geen kneus, hij rijdt gewoon als een vrouw - dat is vandaag wel weer bewezen
Oxy, oxy...... die naam komt me bekend voor. Die had toch een witte auto? Heb je die toevallig niet ergens op de foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, Oxy is hij die niet genoemd mag wodenGiztar is de 205-fappert
nee, hij rijd nu in een blauwe Colt, hij wekrt op 100 meter van mijn werk, en begint ook om 7:30, ongeveer 30 kilometer lang dat we dezelfde route om dezelfde tijd rijden, elke dagquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oxy, oxy...... die naam komt me bekend voor. Die had toch een witte auto? Heb je die toevallig niet ergens op de foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |