quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:08 schreef Hyman het volgende:
Omg, deze dan: http://link.marktplaats.nl/443316014![]()
Geschift is het wel!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:10 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Lijkt overiges nog best netjes gedaan te zijn.
Met een herkeuring bij de RWD mag er errug veel de straat weer op, zou me niks verbazen als deze ook idd herkeurd is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:09 schreef daNpy het volgende:
Whahah daar mag je de straat toch niet mee op. Of zouden er in de achterste lichten daardwerkelijk rode lampen zitten?
Of, je probeert de boel alsnog via een omweg door te verkopen (jezelf ziekmeldenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 02:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat je nu bedoelt. Doorverkopen van de startplaats kan/mag kennelijk niet volgens het reglement
inderdaad, je kunt die straat makkelijk vanaf de andere kant in, zou jij toch moeten weten!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef Paladijn het volgende:
Enbuurvrouw boos omdat ze 'een keer' tegen het verkeer de straat inrijdt en ik groot licht geef en achteruit wijs... als bewoner zou je toch beter moeten weten
ja, dat wel :-)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef Paladijn het volgende:
Daar denkt de agent die een boete van 100+ euro uitschrijft anders over
Ga je ook netjes achteruit als er iemand aankomt die wel de juiste rijrichting volgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |