Mag dat niet dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
Dit was ook gelukt trouwens; werd vanmorgen binnengebracht op de werf, aan de schade te zien had iemand een ketting om het ding heen gegooid en hem omgetrokken; foei !![]()
Van mij wel; allemaal boterhammen.. oom agent schijnt het iets minder te vindenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:51 schreef Anne het volgende:
Barca, ik heb nu ook een uitnodiging ontvangen (inclusief háár adresgegevens en e-mailadres) voor het afstuderen van C.![]()
.
Ik denk dat ik d'r toch maar eens een mailtje ga sturen wat voor een troep ik allemaal van haar krijg.
Leuk setjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag gespot in Huissen![]()
[ afbeelding ]
Ze zagen er nou niet bepaald uit alsof er regelmatig mee gereden werd (lekke/lege banden en zo), maar ik was er al 2 keer langs gereden, en moest aan je denken, dus ben ik later even teruggereden en heb ff een plaatje geschoten; volgens de RDW :quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Dingest het volgende:
[..]
Leuk setjeBij mij is de kleurencombinatie net andersom
En het ziet er daar toch iets florissanter uit. Maar mijn 96 is iets ouders zo te zien, 95 is moeilijk te zien.
Van die achterste heb ik geen kenteken, dus kan ik niet opzoekenquote:Overzicht
Voertuigsoort : personenauto
Merk : Saab
Handelsbenaming : 96L V4
Brandstof : Benzine
Vervaldatum APK : 21 - 05 - 2002
Datum aanvang tenaamstelling : 26-03-1993
WAM verzekerd geregistreerd : Ja
Historie
Datum eerste toelating 30 - 06 - 1979
Datum aanvang laatste tenaamstelling : 26-03-1993
Datum eerste afgifte Nederland : 20-08-1980
Wacht op keurenee
Als ik er volgende week nog eens in de buurt kom zal ik er wel wat betere pics van maken, maar ze staan op eigen terrein, weliswaar niet afgesloten, maar ik loop in het (gloedjenieuw) signaal oranje, dus ik val nogal op op dat terreintje zeg maarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef Dingest het volgende:
Dan ziet het er op de foto in ieder geval beter uit dan dat van mij, maar 9 jaar geen APK kan niet zo heel bevorderlijk zijn![]()
Die 95 heeft kleine richtingaanwijzers en chromen bumpers, dat is van voor halverwege 1975. Hij heeft de zwarte plastic grille, dat is van na 1973. Dus dan zou het een 74-er of een vroege 75-er moeten zijnVan uitgaande dat niemand er ander spul op heeft geschroefd.
Niks om je voor te schamen hoor, ik kan dat met Opelsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Dingest het volgende:
O, het groen wat ze in '74 gebruikte was veronagroen (net als diegene waar ik was wezen kijken), emeraldgroen is van '75. Best triest dat ik zo het exacte bouwjaar kan beredeneren
avatar met je kloffie laten matchen?quote:
Dat soort dingen kon ik een tijdje min of meer met de 900 classics... Niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Dingest het volgende:
O, het groen wat ze in '74 gebruikte was veronagroen (net als diegene waar ik was wezen kijken), emeraldgroen is van '75. Best triest dat ik zo het exacte bouwjaar kan beredeneren
nerdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat soort dingen kon ik een tijdje min of meer met de 900 classics... Niks om je voor te schamen.
Ik heb ook dat soort kennis van treinen...
je loopt erover te peumpenquote:
was je met een laddertje niet sneller ?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
Baas zegt: op dat pleintje staan wat lichtmastjes, doe ff de lampies verwisselen![]()
Hij had er alleeen niet bij verteld dat er om die dingen heen 40 peperdure dakplatanen stonden, die lager waren als de hoogwerker, en we hadden al een lief kleintje meegenomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukt uiteraard; ziet er ruim uit, maar dat was het echt niet; op diverse plekken centimeterwerk om er te kunnen komen![]()
quote:
kan niet met die dingen, je moet erbovenop zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:32 schreef lipje het volgende:
[..]
was je met een laddertje niet sneller ?
Ik hoef niet met alle geweld het bouwjaar zeker te weten hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik er volgende week nog eens in de buurt kom zal ik er wel wat betere pics van maken, maar ze staan op eigen terrein, weliswaar niet afgesloten, maar ik loop in het (gloedjenieuw) signaal oranje, dus ik val nogal op op dat terreintje zeg maar
[..]
Niks om je voor te schamen hoor, ik kan dat met Opels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |