* Alfisti voelt eens aan de Astra spatbordranden van de geluidsdraak.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Opels zijn wel een stuk makkelijker. Is-ie roestbruin ---> 10 jaar of ouder![]()
heuj, ik zeik Saab ook niet af toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik hoef niet met alle geweld het bouwjaar zeker te weten hoor![]()
Van de vorige eigenaresse van die van mij hoorde ik ook dat er vrij regelmatig mensen bij de auto kwamen staan kijken of er foto's van maakten. Schijnt normaal te zijn![]()
Opels zijn wel een stuk makkelijker. Is-ie roestbruin ---> 10 jaar of ouder![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti voelt eens aan de Astra spatbordranden van de geluidsdraak.
Correct
* Alfisti rent hard weg
quote:
Ik zeik niets af, ik constateer alleen feitenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heuj, ik zeik Saab ook niet af toch?![]()
* SD gaat geen Slaabs meer spotten voor Dingest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft Ook_Gek naar Almere gestuurd?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:01 schreef Alfisti het volgende:
Twee doden bij ongeval met Ferrari in Almere
mag je weer babyzitten bij de spoorwegovergangen?quote:
parkeersensor inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Zit op een Audi A4 uit 2003, ik weet trouwens ook niet wáár het zit.
[ afbeelding ]
Is het gewoon een parkeersensor of iets anders?
Dat vraag je aan mij? Ik zou het niet weten. Moet je Opa vragen, die doet blijkbaar hard aan gangbangen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog nooit gedaan... maar hoeft niet per se tegelijk denk ik?
quote:
Versteviging voor een zware imperiaal.quote:
quote:
Guten Morgen, Frau Kleiner Strumpfquote:
ben je nog steeds aan het werk?quote:
zit je nou in.. wacht ik dm je ffquote:Op zondag 22 mei 2011 11:43 schreef Barcaconia het volgende:
Poeh hee, ik heb in tijden niet zo lang geslapen. Dat werkhervatten gaat je niet in de koude kleren zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |