Die andere ? Welke andere ?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik koop die andere auto omdat ik de Niva niet op de weg kan houden, remember?
Got me therequote:
Voor zover ik weet wel, iig elektrisch geleidend heb ik wel eens ondervondenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is WD40 zout? Ik heb nooit geprobeerd mijn smaakpapillen ermee te smeren eigenlijk. In het algemeen is zout hygroscopisch, het trekt dus vocht aan... De spanning is al een stuk beter. De laadspanning van een 12 V loodaccu ligt rond 13,8 V, dus gaat de goede kant op.
Euj, draakjes kunnen ook wel een beetje koken hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zal ik de shoarmazaak bij je in de buurt vast bellen dat ie een bestelling kan verwachten?
flamberenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Euj, draakjes kunnen ook wel een beetje koken hoor
Merk/type/bouwjaar/kleur/bijzonderheden/gebreken/brandstof/kilometerstand ?quote:
"keuken"zout is natriumchloride, maar je hebt nog vele soorten meer zout.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is WD40 zout? Ik heb nooit geprobeerd mijn smaakpapillen ermee te smeren eigenlijk. In het algemeen is zout hygroscopisch, het trekt dus vocht aan... De spanning is al een stuk beter. De laadspanning van een 12 V loodaccu ligt rond 13,8 V, dus gaat de goede kant op.
Blijft prima rijden hoorquote:
Jij bent Lexxx niet, die heeft er al drie (of toch 2?) versletenquote:
Om nou te zeggen dat ik er voorzichtig mee ben, neequote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij bent Lexxx niet, die heeft er al drie (of toch 2?) versleten
Ik snap 't nietquote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik koop die andere auto omdat ik de Niva niet op de weg kan houden, remember?
Eh ja, maar zegt dat nou niet juist iets over de hygroscopiteit?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:18 schreef densmee het volgende:
[..]
"keuken"zout is natriumchloride, maar je hebt nog vele soorten meer zout.
een zout is een kation en een anion die aan elkaar gebonden worden door elektrostatische krachten
niet alle zouten zijn hygroscopisch als ik goed heb opgelet bij scheikundequote:Op zondag 22 mei 2011 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh ja, maar zegt dat nou niet juist iets over de hygroscopiteit?
Draakjes zijn gewoon goed met vuurquote:
Cordoba, teruglezen lambal, je hebt toch niks beters te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Merk/type/bouwjaar/kleur/bijzonderheden/gebreken/brandstof/kilometerstand ?
2, 1 was voor onderdelenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jij bent Lexxx niet, die heeft er al drie (of toch 2?) versleten
Niva:quote:
omdat ik het weinige geld dat ik heb, gereserveerd heb voor die auto, dus dat reken ik niet tot mijn activa, maar tot de reserveringen.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
Dat snap ik wel, maar dan snap ik nog niet hoe je zonder geld iets anders kunt kopen.
2cv is een luie lambalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |