quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Goeie vræg!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef friekin_ het volgende:
DEEL 24
Waarom mogen we eigenlijk geen onderwerp eraan geven?
Jammer genoeg is Blue Truth single een stuk minder dan de youtube versie. -1. Zijn geile kop maakt een hoop goed echter.quote:
Ik heb mirrorwriting gedownload... Is die oké?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Blue Truth single een stuk minder dan de youtube versie. -1. Zijn geile kop maakt een hoop goed echter.
Er staan mindere nummers op. Haal Night Air single binnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb mirrorwriting gedownload... Is die oké?
Dat mag jij vinden :-)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
Lowlands is voor wananbee's. Als oude PinkPop veteraan kan ik zeggen dat ik The Boss en andere muziekgrootheden live daar heb zien optreden.
Lowlands.... teeniebobbers die willen groot doen met surrogaat A artiesten
Coldplay stond in 2000 al op Lowlands in de Charliequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
Lowlands is voor wananbee's. Als oude PinkPop veteraan kan ik zeggen dat ik The Boss en andere muziekgrootheden live daar heb zien optreden.
Weet niet of ik dan zou gaan, die moffen kunnen zo panisch over dugs doen met der speekseltesten enzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef ranja het volgende:
Als Lowlands naar Duitsland verhuist zal dat een flink aantal Nederlandse bezoekers schelen denk ik, of zou iedereen gewoon meeverhuizen vanwege de naam? Ik ga me nog wel even bedenken in elk geval. Maar dat pas volgend jaar eventueel
Naar Pinkpop moeten om The Boss te zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
The Boss... in 2009... PinkPop veteraanquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
als je een echte Pinkpop Veteraan geweest was had je er U2 nog op zien treden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
en had-ie tomaten gegooid naar Doe Maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Luni het volgende:
als je een echte Pinkpop Veteraan geweest was had je er U2 nog op zien treden.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
En had ie allang begrepen dat ie beter naar Lowlands kan gaan
Uberhaupt The Boss nog willen zien anno de jaren '00 en verderquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Naar Pinkpop moeten om The Boss te zien
Lowlands-topics horen zonder titelquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goeie vræg!
Misschien omdat kiezen lastig is.
Aii.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands-topics horen zonder titel
Sowieso horen alleen Roellio en ik de topics te openen
Nieuw levensdoel: Zelf een nieuw Lowlands-topic openenquote:Sowieso horen alleen Roellio en ik de topics te openen
Hij lijkt op die acteur van de oldskool (eerste ekte) power rangersquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Blue Truth single een stuk minder dan de youtube versie. -1. Zijn geile kop maakt een hoop goed echter.
Gelukkig verschillen smaken, geef mij maar op zo'n festival maar wat minder bekende artiesten dan gasten zoals ome bruce, daar ontstaan de echte feestjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef theodoor9 het volgende:
Within Temptation speelt op zaterdag 20 augustus, volgens de eigen website. Weet ik mooi dat ik dan een andere band kan bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillen, tis in mijn ogen nog steeds 1 van de beste live acts, spelen erg strak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uberhaupt The Boss nog willen zien anno de jaren '00 en verder
Eerder als 7 uur al gaan slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Waar je dan om 7:00 's ochtends gewoon uitdrijft
En dan lig je weer tussen de hippie's
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik doodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Eerder als 7 uur al gaan slapen
24 uurs tent![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik dood30 en mierenneukerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
30 en mierenneukerig
Over de dertigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ook over de 30 en het gaat prima samen, middag, avond en nachtprogramma
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben ook over de 30 en het gaat prima samen, middag, avond en nachtprogramma
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Ja, met chemische hulpmiddelen. Daar doe ik dus niet aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Bier is mijn enige chemische hulpmiddelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, met chemische hulpmiddelen. Daar doe ik dus niet aan.
En dan vanaf 13:00 tot een uur of 6:00 donderdag t/m zondag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bier is mijn enige chemische hulpmiddel
donderdag gaat de eerste rond een uur of half 10 a tien in de ochtend open in de busjes op de heenwegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan vanaf 13:00 tot een uur of 6:00 donderdag t/m zondag?
Ja, dat is bij mij niet anders. Maar rond een uur of 2~3, waarbij het laatste uur bij de tent gechilled wordt, duik ik wel de tent in. Ik sta niet ook nog eens tot 5:00~6:00 in de bravo te dansen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
donderdag gaat de eerste rond een uur of half 10 a tien in de ochtend open in de busjes op de heenwegverder volgt elke dag het eerste biertje ergens na het ontbijt dus dat zal wel rond een uur of 1 zijn ja
natuurlijk wel verstandig af en toe een sinasje tussendoor
Ik krijg die nu steeds op mijn last.fm neigbourhood radioquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef willemwaus het volgende:
Crystal castles beetje gecheckt (kon 't nog niet) maar zo hé, wreed is dat![]()
![]()
![]()
Dan geloof ik jou en pas ik de OP aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef willemwaus het volgende:
Paultje kalkbrennert draait trouwens op vrijdag, als ik zn last fm page mag geloven
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan geloof ik jou en pas ik de OP aan.
Same here! Vrijdag is nog beetje inkomen, zaterdag is fucking vet en dan zondag is beetje chillen en verder feesten en afbouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Had 'm trouwens denk toch liever op zaterdag gezien, geen idee waarom maar gevoel heb ik er bij![]()
Ach. Ik vind het al lang prima. Kalkbrennerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Same here! Vrijdag is nog beetje inkomen, zaterdag is fucking vet en dan zondag is beetje chillen en verder feesten en afbouwen.
Zou het zeker doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Haunter het volgende:
Ik moet nog ff zien of ik mijn "snoeppot" mee ga nemen naar Lowlands ivm meer festivals en feestjes. Maar waarschijnlijk vast wel :p
Nouja, het is vooral dat het dan misschien too much wordt met al die feestjes en festivals die nog op de planning staan.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik al een tent heb
Zaterdag is over het algemeen ook de Minimal / Techno avondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Had 'm trouwens denk toch liever op zaterdag gezien, geen idee waarom maar gevoel heb ik er bij![]()
Haha hier zit iemand ook ongeduldig te wachten op Rapid Razor Bob. Het zal wel eind deze week worden denk ik, en anders volgende week maandag/dinsdag.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:32 schreef Junkie het volgende:
Die Bob mag wel weer eens wat namen dumpen. Duurt een beetje lang.
Grrr, mijn vriend was er ook al bij! Zo oneerlijk. Is sufjan niet iets voor lowlands?quote:
Dan maak je er toch een mooie omgeving van? Fever Ray 2 jaar terug in de Bravo, alsof ik op een andere planeet was.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:08 schreef friekin_ het volgende:
Denk het niet, die show was alleen geschikt voor zon architectuur omgeving. Prachtig was het wel.
Dat hebben sowieso veel mensen in de Bravo wel, geloof ik.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dan maak je er toch een mooie omgeving van? Fever Ray 2 jaar terug in de Bravo, alsof ik op een andere planeet was.
Oh, kleine kanttekening: ik was toen niet onder invloed van enig snoepgoed.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat hebben sowieso veel mensen in de Bravo wel, geloof ik.
Vooral die laatste avondquote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
mwohhhhhhhhquote:
Jaaaaa genieten hoor! Ik zal alvast voor jullie voorspacen op Melt en laten weten hoe het was, ok?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
The Ting Tings mogen thuisblijven.
[..]
mwohhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die zijn de afgelopen 3 jaar al 2 keer geweest geloof ik, hoeft dus niet zo nodig inderdaad. Vind ik live trouwens veel beter dan op plaat.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2011 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben hun release van de 2e plaat weer uitgesteld. Single Hands deed niks, en nu is het stront aan de knikker, nieuwe opnamesessies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zijn de afgelopen 3 jaar al 2 keer geweest geloof ik, hoeft dus niet zo nodig inderdaad. Vind ik live trouwens veel beter dan op plaat.
D12 zijn echt megaslecht. Ik heb echt wel wat hiphop acts gezien maar D12 is iets voor pubers, slechte show, slechte muziek en een beetje stoer doen met ONZE wiet?!?!?!?! heelquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ting Tings, Gomez, D12, OFWGKTA, tUnE-yArDs, Smith Westerns, Foster The People, Make do and Mend, Kids in Glass Houses, The Twilight Singers, MNDRM en The Joy Formidable staan op Pukkelpop.
Stuur The Joy Formidable en OFWGKTA maar door. D-12 mag ookmaar die zal wel als support act staan bij Eminem.
Lieve heer, ik zou keihard nokkie gaan als ik zo'n blierum helemaal zou moeten oprokenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:39 schreef Junkie het volgende:
En wat is daar mis mee?![]()
Snoop Dogg @ Lowlands 2009:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zullen we weer een Lowlandsfoto's topic starten? (in FOT?)
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_740quote:De berichtgeving over de Rawsome! belooft veel goeds! Na een maand lang hard werken in een atelier in Shanghai is het eerste resultaat te zien op de foto hierboven. Het superstoere roestvrijstalen kunstwerk van Ronald A. Westerhuis wordt nu in stukken per vliegtuig naar Nederland getransporteerd. Moet ook wel, met een doorsnede van maarliefst vier (!) meter. De Rawsome! wordt awsome!
Jeeee! We krijgen een rare roestvrijmetalen bol op Lowlandsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_740
die mogen ze best weglatenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Jeeee! We krijgen een rare roestvrijmetalen bol op Lowlands [ afbeelding ]
Is dat een uitbreiding van dat misbaksel dat de wortel verving?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wow. Gewoon wow. Dat is echt prachtig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RAWSOME!
NPS Arena
Het is van deze flapdrol.![]()
Nu snap ik dat ze op de kunst sector willen bezuinigen.
D12 staat heel stoer 1 joint te roken met zijn 12en en hebben het daar een kwartier over. Ze zijn lame.quote:
Nu al toffer dan de Prolongquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:52 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Nee, ter vervanging van de Prolong. Die is wegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is dat een uitbreiding van dat misbaksel dat de wortel verving?
Dus de volgende 3 Lowlands staat dat kreng er?quote:In conjunction with Mojo Concerts, the organizer of the Lowlands Festival, Museum de Fundatie has commissioned Westerhuis to implement the RAWSOME! sketch model as a large-scale figure. RAWSOME! will be on show at the coming three editions of the Lowlands Festival, will be allocated a permanent position in the sculpture garden of Kasteel het Nijenhuis and will be adopted into the art collection of the Province of Overijssel.
Beste hiphopact ooit was Dizzee Rascal toen ie nog 17 ofzo wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef N-E-R-D het volgende:
De best hiphop act die ik op lowlands gezien heb is The Roots
Uitzicht vanaf de trap in silent discoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ze daar lichtjes op gaan schijnen ofzo, of coole dingen op projecteren heeft het potentie voor de zondagnacht.
wtf is dat ding rechts op de bovenste foto dan? Heb ik die gemist of zo? Was dt vorig jaar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Uitzicht vanaf de trap in silent disco![]()
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee ik doe niet aan scherpe/onbewogen foto's, stilstaan sucks!
Ik heb het totaal niet gehoord, maar ja, misschien was ik ook wel een beetje doof na dat fantastische concert. Ik hoop iig dat het waar is want na vanavond wil ik nog veel meeeeeeeeeeeeeer!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:48 schreef mouzzer het volgende:
dEUS bevestigt zichzelf bij concert in Trouw
http://www.lowlove.nl/nie(...)lf-bij-concert-trouw
Dit doet me denken aan Chase & Status. Die zouden het ook geroepen hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:23 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Ik heb het totaal niet gehoord, maar ja, misschien was ik ook wel een beetje doof na dat fantastische concert. Ik hoop iig dat het waar is want na vanavond wil ik nog veel meeeeeeeeeeeeeer!
Twee keer gezien. Vooral Instant Street staat me bij, maar ze zijn sowieso erg tof live.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met dEUS live? bepaalde nummers die er echt boven uit schieten?
Was afgelopen jaar ja, weet niet wat het was, maar hij viel alleen 's nachts op dat weet ik nog wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef MOD het volgende:
[..]
wtf is dat ding rechts op de bovenste foto dan? Heb ik die gemist of zo? Was dt vorig jaar?
ff een skrillexje ofzo\quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er mag ook wel iets heel hard dubstepperigs komen. Op de techno/minimal avond (jaha niet logisch). Als tussendoortje.
Joah, of zoietsquote:
Ik heb hem ook compleet gemistquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Was afgelopen jaar ja, weet niet wat het was, maar hij viel alleen 's nachts op dat weet ik nog wel.
Zal wel volgende week dinsdag zijn ... de 31ste einde van de maandquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Lowlands Festival
Morgen duiken we de Juliet in voor het dans- en theaterprogramma! Daar zitten een paar bijzondere voorstellingen bij... #LL11
Meh...
Ik vond het maar saai op Lowlands jaren geledenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met dEUS live? bepaalde nummers die er echt boven uit schieten?
Vrijwilligen, je laat je toch gewoon betalen... De tijd van gratis toegang en een paar muntjes is toch wel voorbijquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef PilgrimSands het volgende:
Onverwacht te horen gekregen dat ik wellicht ook dit jaar weer mag gaan vrijwilligen. Mooie deal is dat altijd.
Moet met een beetje geluk weer zes tot acht uurtjes werken op de donderdag in ruil voor een gratis kaartje. Doe ik helemaal niet moeilijk over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:05 schreef Strychnos het volgende:
Vrijwilligen, je laat je toch gewoon betalen... De tijd van gratis toegang en een paar muntjes is toch wel voorbij
Ah, brandgangzitten, perfecte job!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef PilgrimSands het volgende:
[..]
Moet met een beetje geluk weer zes tot acht uurtjes werken op de donderdag in ruil voor een gratis kaartje. Doe ik helemaal niet moeilijk over.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:54 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
[..]
Was afgelopen jaar ja, weet niet wat het was, maar hij viel alleen 's nachts op dat weet ik nog wel.
van die mensen met "service" op hun rug, maar service verlenen ho maarquote:
Dat ding stond er vorig jaar? :Squote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tof ding, zeker in t donker
Ah ja dat is dan inderdaad wel de moeite waard!quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:10 schreef PilgrimSands het volgende:
[..]
Moet met een beetje geluk weer zes tot acht uurtjes werken op de donderdag in ruil voor een gratis kaartje. Doe ik helemaal niet moeilijk over.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat ding stond er vorig jaar? :S
Komt me totaal niet bekend voor ofzo.
niet in de technotent zeg! mag best wel ergens anders, maar zaterdagavond = techno wat mij betreft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er mag ook wel iets heel hard dubstepperigs komen. Op de techno/minimal avond (jaha niet logisch). Als tussendoortje.
Hoe kan ik dit niet gezien hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tof ding, zeker in t donker
Heb hem ook gemist... Maar volgens mij staat hij wel ergens op een van mijn foto´s. Ach, heb meer dan de helft van alle kunst enzo gemist, ik ben altijd net te laat met kijken (ook al staat het er 4 dagenquote:
Denk dat beide toch echt een prominente spot krijgen in de Bravo. Dus niet s'nachts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef WJMW het volgende:
Blugh trentemoller op zondag. Die had gewoon in de Bravo op zaterdagnacht rond een uur of 3 moeten draaien, en dan daarna afsluiten met aphex twin
De afgelopen 2 jaar is er weinig meer geworden van mn planning op zondag.. word dus lastig hem te zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk dat beide toch echt een prominente spot krijgen in de Bravo. Dus niet s'nachts.
De live acts zijn meestal tot 11 uur. Aphex Twin zal wel 1 dag in de Bravo headlinen (tot 23.00). En trentemoller als voorlaaste ofzo? Dat was de laatste keer tenminste zo.
Ik hoop toch gewoon op Aphex in de Bravo oid. Stiekem.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk dat beide toch echt een prominente spot krijgen in de Bravo. Dus niet s'nachts.
De live acts zijn meestal tot 11 uur. Aphex Twin zal wel 1 dag in de Bravo headlinen (tot 23.00). En trentemoller als voorlaaste ofzo? Dat was de laatste keer tenminste zo.
Ik eerstquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:53 schreef Parafernalia het volgende:
Als iemand een kaartje over heeft.....
PM
Inderdaad. Laat DJ Rush maar weer een keer komen, tering wat was dat bruut jaren geleden. Eerst Lady Aida met een Classic Techno set, daarna Miss Djax en als afsluiter DJ Rush, en dat op de zondagavond, tering wat ging de Bravo los!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef WJMW het volgende:
[..]
niet in de technotent zeg! mag best wel ergens anders, maar zaterdagavond = techno wat mij betreft.
Die draait niet, tis een live optreden met band.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef WJMW het volgende:
Blugh trentemoller op zondag. Die had gewoon in de Bravo op zaterdagnacht rond een uur of 3 moeten draaien,
Dat zuigt echt ontzettend! Zelfde met plastikman, dat is toch geen tijd voor zulke muziek. Ik snap het wel, dan kunnen de meeste mensen het nog effe meepikken, maar dit zijn idd headliners, en headliners in de technoscene draaien gewoon om 4 uur, dat is prime timequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
ugh echt? Dan gaat ie natuurlijk op de tour van zijn laatste album, wat natuurlijk ook logisch is, maar wel verdomde jammer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Die draait niet, tis een live optreden met band.
FIRST!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
We kunnen wel een wachtrij maken op FOK! voor kaartjes.
Dj/producer Trentemøller is een man die zijn voornaam eer aandoet: zijn muziek kinkt altijd Anders. Van zijn vroegere straighte technosingles via de dromerige ambient en minimal beats waarmee hij doorbrak tot aan de met rock, pop, surf en damesvocalen geïnsemineerde mozaïekmuziek van zijn laatste cd, waarop de beats zelfs af en toe buiten spelen. Trentemøller live is dan ook een spektakelstuk, met een complete band van vlees en bloed en de Deen zelf als een dompteur achter zijn batterij toetsen en knoppen. En dat alles in een decor dat een gemiddelde opera niet zou misstaan. Theatertechno als het ware. You’ll love it.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef WJMW het volgende:
[..]
ugh echt? Dan gaat ie natuurlijk op de tour van zijn laatste album, wat natuurlijk ook logisch is, maar wel verdomde jammer.
Ik ga je tegenkomenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Acts die ik zeker ga bezoeken zijn Trentemoller, Crystal Castles, Aphex Twin, The Wombats, Rise Against én natuurlijk EINDBAAS Mayer Hawthorne
Top!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Herken me aan nudistenoutfit.
Als ik nog helder ben zal ik een poging doen tot herkennen ;-)quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Herken me aan nudistenoutfit.
Uiteraard! Zie de bevestigde namenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Komt die gast? Wist ik niet eens.
Die komen niet in een festival in Polen. Dat festival viel gelijk met Lowlands.quote:
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_738quote:Theater- en dansprogramma
Het theater- en dansprogramma is bekend! Ook dit jaar is het gelukt kopstukken uit de Nederlands (en Belgische!) dans- en theaterwereld naar de polder te halen. Het is een programma boordevol experiment, abstracte beelden, meeslepende verhalen en visueel spektakel. Ga er maar eens goed voor zitten (nu en in augustus:) en klik vooral eens op de acts waar een link van is gemaakt, om leuk beeldmateriaal van de betreffende groep te zien.
• Het Nationale Ballet
• Abattoir Fermé - Hard Boiled
• Wilfried de Jong & Ocobar Conny Janssen Danst – Zout
• David Middendorp - Blue Journey & Bread Peace
• Mondo Leone - Genomineerd Special LL Edition
• Wunderbaum - Songs at the end of the World
• Theatergroep Siberia – Vloek
• TG Cargo in coproductie met TG Oostpool en HZT - Meneer van Ooyen
• ISH – Herculish
• Dance Works Rotterdam & André Gingras - Anatomica#3
Leuk, maar nu namen van de bands/dj's graagquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/#nieuwsbericht_738
Excies!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Leuk, maar nu namen van de bands/dj's graag
Reken er de komende 2~3 weken niet op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Leuk, maar nu namen van de bands/dj's graag
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reken er de komende 2~3 weken niet op.
Zo laat pas? Waar baseer je dat op ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Reken er de komende 2~3 weken niet op.
Deze?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nationale Ballet ga ik heen heb ik zojuist besloten.
En ik heb een hele mooie pet gekocht yeahhhh. Eindelijk een goede festivalpet.
quote:THEATER EN DANS
Het theater- en dansprogramma is bekend! Ook dit jaar is het gelukt
kopstukken uit de Nederlands (en Belgische!) theater- en danswereld naar de
polder te halen. Een programma boordevol experiment, abstracte beelden,
meeslepende verhalen en visueel spektakel. Ga er (nu en in augustus:) maar
eens goed voor zitten en klik vooral eens op de acts waar een linkje van is
gemaakt om leuk beeldmateriaal van de betreffende act te zien.
Voor het eerst staat Het Nationale Ballet op Lowlands! Dit wereldberoemde
balletgezelschap komt met een programma dat bestaat uit verschillende
fragmenten, zoals uit “Het Zwanenmeer” en “Labyrinth”. Laatstgenoemde is
van de Vlaams Marokkaanse choreograaf Sidi Larbi Cherkaoui en gaat in juni
tijdens het Holland Festival in première. Het Nationale Ballet geeft
bovendien een exclusieve workshop. In dit aparte programma onderdeel kun je
meedoen aan het dansen van stukken uit ‘Het Zwanenmeer” en een speciale
Lowlandschoreografie!
Hard Boiled is een uniek gelegenheidsproject waarvoor de Belgische
theatermakers van Abattoir Fermé in zee gaan met het muzikale cultcombo
“Capsule”. Veeleer dan zomaar theater maakt Abattoir Fermé live-cinema:
overdadig, betoverend en zintuiglijk.
Schrijver, televisie en theatermaker Wilfried de Jong komt terug op het
toneel. Samen met de band Ocobar (bekend van het tv-programma Holland
Sport) smeedt hij zijn wielerteksten en hun muziek samen tot een
voorstelling die bulkt van de literaire vondsten en muzikale uitspattingen.
Toneelgroep Cargo in coproductie met Toneelgroep Oostpool & Het
Zuidelijk Toneel presenteren Meneer van Ooyen. De twee jonge theatermakers
Sanne den Hartogh en Marcel Osterop kruipen in het hoofd van meneer van
Ooyen: een verslaafde veelpleger die ze twee jaar lang interviewden in de
Bijlmerbajes. Met snoeiharde livemuziek van William Bakker in hun rug
zetten ze een wereld neer waar ze geen reet vanaf weten.
Hier de de rest van het theater- en dansspektakel:
Conny Janssen Danst – Zout // David Middendorp - Blue Journey & Bread
Peace // Mondo Leone - Genomineerd Special LL Edition // Wunderbaum - Songs
at the end of the World // Theatergroep Siberia – Vloek // ISH – Herculish
// Dance Works Rotterdam & André Gingras - Anatomica#3
Bekijk het programmablok voor meer info over het gehele programma tot nu
toe.
CLUB LLOW
Nog steeds naarstig op zoek naar kaarten voor Lowlands 2011? Pak je kans,
want via de Club Llow actie zijn nog steeds wekelijks kaarten te winnen
voor zowel Lowlands als Club Llow. Tijdens Club Llow zelf, 30 juni in
Desmet studio’s in Amsterdam, is er ook het exclusieve recht om nog kaarten
voor Lowlands 2011 te kopen. Genoeg reden dus om heel erg hard je best te
doen!
WIN LOSER WIN
Hét festival met brute, harde en scheurende muziek: Powerfest! Geen
lieflijk geschuifel, handjes in de lucht of een goedkeurend applausje.
Neen, ballen die vuist en raggen maar! Powerfest programmeert zowel nieuwe
opkomende bands als bruut oldskool geweld en focust zich op verschillende
stijlen harde gitaarmuziek: van metal naar post-rock en van hardcore via de
circlepit naar punk. Bring me the Horizon, Adept, Anti-Flag en Your Demise
zijn slechts een paar namen uit de brute line-up. Alles behalve zondagsrust
dus, die 5e dag van juni in de Melkweg. Heb jij wel zin in deze powervolle
zondag? Check de Llowlife! Je hebt tot maandag 30 mei de tijd iets leuks in
te zenden, want dan start er opnieuw een WinLoserWin voor Warpaint, 19 juni
in de Paradiso!
KOMT GOED
Kom je naar Lowlands en ben je minder valide? Of heb je om andere redenen
extra ondersteuning nodig? Komt goed! Stuur een mail naar info@lowlands.nl
en je ontvangt as soon as possible alle informatie en een aanvraagformulier
voor de extra faciliteiten. Na goedkeuring krijg je eind juli / begin
augustus bericht met alle informatie.
Kom je naar Lowlands en ben je van plan te komen met een camper die langer
dan 8,5 meter is? Komt ook goed! Hiervoor dien je niet alleen een
camper/camping ticket te kopen, maar er gelden ook een aantal extra regels.
Stuur hiervoor eveneens een mail naar info@lowlands.nl en ontvang alle
informatie en het aanvraagformulier.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb liever 'gewone' techno, ben ik nu een cultuurbarbaar?
Ah natuurlijkquote:
PLEASEquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik wil gewoon zo'n show, met alle toeters en bellen
dat is me wel een partijtje briljant zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
Dat is wel heel vet, zo'n pulp fiction coverquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
Iedereen uit het topic komt naar trentemoller.
Trololololoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Dat filmpje zag er redelijk tof uit, maar ik heb nog wat verder ge-youtubbed, en gezien dat hij over het algemeen langzame KUT muziek maakt. En daarom zoek ik wel wat anders uit
whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
Doe mij die ook maar!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik ben geen junkiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wou net zeggen, hoe vet is het om daarop te spacen![]()
![]()
Dus?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spacen klinkt mij alsof je wat chemische pillen in je mik gaat gooien
Daar hoef je overigens niet persé een 'junkie' voor te zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Troll is ook vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dus? Lijkt me dan toch wel duidelijk.
Doet me beetje denken aan Slagmalsklubben, vond ik verschrikkelijke takkeherrie tijdens het verorberen van wat chemische shit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens, voor de echte 'space'muziek ga je naar Crystal Castles.
Mweh, dit vind ik nog wel redelijk, ze hebben echter ook nummers waarbij ik helemaal knettergek word. Bijvoorbeeld;quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Troll is ook vrij duidelijk.
[..]
Doet me beetje denken aan Slagmalsklubben, vond ik verschrikkelijke takkeherrie tijdens het verorberen van wat chemische shit.
Jaaa!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef PiRANiA het volgende:
Kent iemand Squarepusher? Da's ook bijzondere muziek.
Nouja ik vind het best leuk soms, maar niet als spacemuziekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mweh, dit vind ik nog wel redelijk, ze hebben echter ook nummers waarbij ik helemaal knettergek word. Bijvoorbeeld;
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
+1
Maar mooi dat ik wel ga spacen op die muziek terwijl m'n vriendin elders vertoeft.
Neuh, niks trollen. Ik noem illegale drugsgebruikers gekscherend junkies. Moet je tegen kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Troll is ook vrij duidelijk.
[..]
Doet me beetje denken aan Slagmalsklubben, vond ik verschrikkelijke takkeherrie tijdens het verorberen van wat chemische shit.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar hoef je overigens niet persé een 'junkie' voor te zijn.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, niks trollen. Ik noem illegale drugsgebruikers gekscherend junkies. Moet je tegen kunnen
Held.quote:
STOER HOORquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga wel spacen op Flogging Molly
Nuchter
PARTYYYquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ikke. In m'n eentje heb ik al besloten.
Ach ik kan daar niet zo mee zitten, telefoons van tegenwoordig kunnen behoorlijke foto's produceren (alles is relatief natuurlijk) en ik maak hooguit wat kiekjes als sfeerimpressie en van/bij/met vrienden en niet zozeer van optredens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil zo graag m'n DSLR mee hè. Fucking kut dat dat niet mag.
In doornroosje niet? Ben je nou aan het trollen of meen je dat echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mocht je nog iemand weten die een Awakefestkaartje overheeft......
Ik vond James Holden laatst trouwens geen fuck aan.
Katinka Polderman? Cool! Groot fan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Lowlands is uit de speellijst van Katinka Polderman gehaald want het mocht nog niet bekend worden
Erg tof, zeker wel een aanrader.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Azari&III bevestigd zichzelf op facebook voor de vrijdag. Ik ken het verder niet.
Blijkt een electro-artiest te zijn uit de turbo stal van oa: Tiga, Riton, Zombie Nation en Proxy.
nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Azari&III bevestigd zichzelf op facebook voor de vrijdag. Ik ken het verder niet.
Blijkt een electro-artiest te zijn uit de turbo stal van oa: Tiga, Riton, Zombie Nation en Proxy.
Heeft nog op Lowlands gestaan ook, was volgens mij het jaar dat er fucking veel Techno / Minimal was. Toen had je op zondag in de India de complete Minus stal behalve Richie Hawtin, die sloot af in de Bravo, dat was zo fucking bruut!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:20 schreef rubbereend het volgende:
James Holdentwee keer gezien, twee keer geweldig
Ken het ook niet maar klinkt wel errug vet haha. Ga het vanmiddag eens even belusiteren in de trein als ik internet heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Komen die?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
Oeh dat Tantrum Desire klinkt wel relaxed. Chille D'n'B.
Skrillexquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik hoop dat verder Netsky of Skrillex nog komen.. ik heb geruchten gehoord over Skrillex
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet alleen nog de moves van deze gasten leren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |