Ik krijg die nu steeds op mijn last.fm neigbourhood radioquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef willemwaus het volgende:
Crystal castles beetje gecheckt (kon 't nog niet) maar zo hé, wreed is dat![]()
![]()
![]()
Dan geloof ik jou en pas ik de OP aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef willemwaus het volgende:
Paultje kalkbrennert draait trouwens op vrijdag, als ik zn last fm page mag geloven
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan geloof ik jou en pas ik de OP aan.
Same here! Vrijdag is nog beetje inkomen, zaterdag is fucking vet en dan zondag is beetje chillen en verder feesten en afbouwen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Had 'm trouwens denk toch liever op zaterdag gezien, geen idee waarom maar gevoel heb ik er bij![]()
Ach. Ik vind het al lang prima. Kalkbrennerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Same here! Vrijdag is nog beetje inkomen, zaterdag is fucking vet en dan zondag is beetje chillen en verder feesten en afbouwen.
Zou het zeker doenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Haunter het volgende:
Ik moet nog ff zien of ik mijn "snoeppot" mee ga nemen naar Lowlands ivm meer festivals en feestjes. Maar waarschijnlijk vast wel :p
Nouja, het is vooral dat het dan misschien too much wordt met al die feestjes en festivals die nog op de planning staan.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:22 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik al een tent heb
Zaterdag is over het algemeen ook de Minimal / Techno avondquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Had 'm trouwens denk toch liever op zaterdag gezien, geen idee waarom maar gevoel heb ik er bij![]()
Haha hier zit iemand ook ongeduldig te wachten op Rapid Razor Bob. Het zal wel eind deze week worden denk ik, en anders volgende week maandag/dinsdag.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:32 schreef Junkie het volgende:
Die Bob mag wel weer eens wat namen dumpen. Duurt een beetje lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |