quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Goeie vræg!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:50 schreef friekin_ het volgende:
DEEL 24
Waarom mogen we eigenlijk geen onderwerp eraan geven?
Jammer genoeg is Blue Truth single een stuk minder dan de youtube versie. -1. Zijn geile kop maakt een hoop goed echter.quote:
Ik heb mirrorwriting gedownload... Is die oké?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Blue Truth single een stuk minder dan de youtube versie. -1. Zijn geile kop maakt een hoop goed echter.
Er staan mindere nummers op. Haal Night Air single binnenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb mirrorwriting gedownload... Is die oké?
Dat mag jij vinden :-)quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
Lowlands is voor wananbee's. Als oude PinkPop veteraan kan ik zeggen dat ik The Boss en andere muziekgrootheden live daar heb zien optreden.
Lowlands.... teeniebobbers die willen groot doen met surrogaat A artiesten
Coldplay stond in 2000 al op Lowlands in de Charliequote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
Lowlands is voor wananbee's. Als oude PinkPop veteraan kan ik zeggen dat ik The Boss en andere muziekgrootheden live daar heb zien optreden.
Weet niet of ik dan zou gaan, die moffen kunnen zo panisch over dugs doen met der speekseltesten enzo.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef ranja het volgende:
Als Lowlands naar Duitsland verhuist zal dat een flink aantal Nederlandse bezoekers schelen denk ik, of zou iedereen gewoon meeverhuizen vanwege de naam? Ik ga me nog wel even bedenken in elk geval. Maar dat pas volgend jaar eventueel
Naar Pinkpop moeten om The Boss te zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
The Boss... in 2009... PinkPop veteraanquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
als je een echte Pinkpop Veteraan geweest was had je er U2 nog op zien treden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
en had-ie tomaten gegooid naar Doe Maarquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:19 schreef Luni het volgende:
als je een echte Pinkpop Veteraan geweest was had je er U2 nog op zien treden.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
En had ie allang begrepen dat ie beter naar Lowlands kan gaan
Uberhaupt The Boss nog willen zien anno de jaren '00 en verderquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:02 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Naar Pinkpop moeten om The Boss te zien
Lowlands-topics horen zonder titelquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Goeie vræg!
Misschien omdat kiezen lastig is.
Aii.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Lowlands-topics horen zonder titel
Sowieso horen alleen Roellio en ik de topics te openen
Nieuw levensdoel: Zelf een nieuw Lowlands-topic openenquote:Sowieso horen alleen Roellio en ik de topics te openen
Hij lijkt op die acteur van de oldskool (eerste ekte) power rangersquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg is Blue Truth single een stuk minder dan de youtube versie. -1. Zijn geile kop maakt een hoop goed echter.
Gelukkig verschillen smaken, geef mij maar op zo'n festival maar wat minder bekende artiesten dan gasten zoals ome bruce, daar ontstaan de echte feestjesquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:09 schreef rubje het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:51 schreef theodoor9 het volgende:
Within Temptation speelt op zaterdag 20 augustus, volgens de eigen website. Weet ik mooi dat ik dan een andere band kan bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillen, tis in mijn ogen nog steeds 1 van de beste live acts, spelen erg strak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uberhaupt The Boss nog willen zien anno de jaren '00 en verder
Eerder als 7 uur al gaan slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Waar je dan om 7:00 's ochtends gewoon uitdrijft
En dan lig je weer tussen de hippie's
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik doodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Eerder als 7 uur al gaan slapen
24 uurs tent![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik dood30 en mierenneukerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
30 en mierenneukerig
Over de dertigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ook over de 30 en het gaat prima samen, middag, avond en nachtprogramma
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben ook over de 30 en het gaat prima samen, middag, avond en nachtprogramma
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Ja, met chemische hulpmiddelen. Daar doe ik dus niet aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Bier is mijn enige chemische hulpmiddelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, met chemische hulpmiddelen. Daar doe ik dus niet aan.
En dan vanaf 13:00 tot een uur of 6:00 donderdag t/m zondag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bier is mijn enige chemische hulpmiddel
donderdag gaat de eerste rond een uur of half 10 a tien in de ochtend open in de busjes op de heenwegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan vanaf 13:00 tot een uur of 6:00 donderdag t/m zondag?
Ja, dat is bij mij niet anders. Maar rond een uur of 2~3, waarbij het laatste uur bij de tent gechilled wordt, duik ik wel de tent in. Ik sta niet ook nog eens tot 5:00~6:00 in de bravo te dansen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
donderdag gaat de eerste rond een uur of half 10 a tien in de ochtend open in de busjes op de heenwegverder volgt elke dag het eerste biertje ergens na het ontbijt dus dat zal wel rond een uur of 1 zijn ja
natuurlijk wel verstandig af en toe een sinasje tussendoor
Ik krijg die nu steeds op mijn last.fm neigbourhood radioquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:56 schreef willemwaus het volgende:
Crystal castles beetje gecheckt (kon 't nog niet) maar zo hé, wreed is dat![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |