SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Smaken verschillen, tis in mijn ogen nog steeds 1 van de beste live acts, spelen erg strak.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uberhaupt The Boss nog willen zien anno de jaren '00 en verder

Eerder als 7 uur al gaan slapenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Waar je dan om 7:00 's ochtends gewoon uitdrijft
En dan lig je weer tussen de hippie's

Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik doodquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Eerder als 7 uur al gaan slapen
24 uurs tent

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik dood30 en mierenneukerigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
30 en mierenneukerig Over de dertigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de dertigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

.
. .
.

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben over de dertig, of ik pak het dag en avond programma, of het avond en nacht programma. Anders ga ik doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben ook over de 30 en het gaat prima samen, middag, avond en nachtprogramma
 DeLuna vindt me dik ;(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]ben ook over de 30 en het gaat prima samen, middag, avond en nachtprogramma

iemand kaartjes hebben? Ik betaal zelfs toe!
  iemand kaartjes hebben? Ik betaal zelfs toe!

quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:

Ruim over de dertig zelfs. Ik sla wel sinds 2 jaar de donderdagavond over...
  Ruim over de dertig zelfs. Ik sla wel sinds 2 jaar de donderdagavond over...  (maar dat komt ook omdat ik oppas moet regelen voor 2 kinderen, 4 nachtjes is wat veel gevraagd
  (maar dat komt ook omdat ik oppas moet regelen voor 2 kinderen, 4 nachtjes is wat veel gevraagd   ).
 ).

Ja, met chemische hulpmiddelen. Daar doe ik dus niet aan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:

Bier is mijn enige chemische hulpmiddelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, met chemische hulpmiddelen. Daar doe ik dus niet aan.

En dan vanaf 13:00 tot een uur of 6:00 donderdag t/m zondag?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bier is mijn enige chemische hulpmiddel

donderdag gaat de eerste rond een uur of half 10 a tien in de ochtend open in de busjes op de heenwegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan vanaf 13:00 tot een uur of 6:00 donderdag t/m zondag?
 verder volgt elke dag het eerste biertje ergens na het ontbijt dus dat zal wel rond een uur of 1 zijn ja
 verder volgt elke dag het eerste biertje ergens na het ontbijt dus dat zal wel rond een uur of 1 zijn ja 

Ja, dat is bij mij niet anders. Maar rond een uur of 2~3, waarbij het laatste uur bij de tent gechilled wordt, duik ik wel de tent in. Ik sta niet ook nog eens tot 5:00~6:00 in de bravo te dansen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
donderdag gaat de eerste rond een uur of half 10 a tien in de ochtend open in de busjes op de heenwegverder volgt elke dag het eerste biertje ergens na het ontbijt dus dat zal wel rond een uur of 1 zijn ja
natuurlijk wel verstandig af en toe een sinasje tussendoor

Een stuk of 3 en misschien een bietsken MDMA
 Een stuk of 3 en misschien een bietsken MDMA  Voor de rest wel pilsch! (oh en misschien wat wiet )
 Voor de rest wel pilsch! (oh en misschien wat wiet )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |