Heb hem ook gemist... Maar volgens mij staat hij wel ergens op een van mijn foto´s. Ach, heb meer dan de helft van alle kunst enzo gemist, ik ben altijd net te laat met kijken (ook al staat het er 4 dagenquote:
Denk dat beide toch echt een prominente spot krijgen in de Bravo. Dus niet s'nachts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef WJMW het volgende:
Blugh trentemoller op zondag. Die had gewoon in de Bravo op zaterdagnacht rond een uur of 3 moeten draaien, en dan daarna afsluiten met aphex twin
De afgelopen 2 jaar is er weinig meer geworden van mn planning op zondag.. word dus lastig hem te zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk dat beide toch echt een prominente spot krijgen in de Bravo. Dus niet s'nachts.
De live acts zijn meestal tot 11 uur. Aphex Twin zal wel 1 dag in de Bravo headlinen (tot 23.00). En trentemoller als voorlaaste ofzo? Dat was de laatste keer tenminste zo.
Ik hoop toch gewoon op Aphex in de Bravo oid. Stiekem.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Denk dat beide toch echt een prominente spot krijgen in de Bravo. Dus niet s'nachts.
De live acts zijn meestal tot 11 uur. Aphex Twin zal wel 1 dag in de Bravo headlinen (tot 23.00). En trentemoller als voorlaaste ofzo? Dat was de laatste keer tenminste zo.
Ik eerstquote:Op donderdag 26 mei 2011 02:53 schreef Parafernalia het volgende:
Als iemand een kaartje over heeft.....
PM
Inderdaad. Laat DJ Rush maar weer een keer komen, tering wat was dat bruut jaren geleden. Eerst Lady Aida met een Classic Techno set, daarna Miss Djax en als afsluiter DJ Rush, en dat op de zondagavond, tering wat ging de Bravo los!!!quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef WJMW het volgende:
[..]
niet in de technotent zeg! mag best wel ergens anders, maar zaterdagavond = techno wat mij betreft.
Die draait niet, tis een live optreden met band.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef WJMW het volgende:
Blugh trentemoller op zondag. Die had gewoon in de Bravo op zaterdagnacht rond een uur of 3 moeten draaien,
Dat zuigt echt ontzettend! Zelfde met plastikman, dat is toch geen tijd voor zulke muziek. Ik snap het wel, dan kunnen de meeste mensen het nog effe meepikken, maar dit zijn idd headliners, en headliners in de technoscene draaien gewoon om 4 uur, dat is prime timequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
ugh echt? Dan gaat ie natuurlijk op de tour van zijn laatste album, wat natuurlijk ook logisch is, maar wel verdomde jammer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Die draait niet, tis een live optreden met band.
FIRST!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
We kunnen wel een wachtrij maken op FOK! voor kaartjes.
Dj/producer Trentemøller is een man die zijn voornaam eer aandoet: zijn muziek kinkt altijd Anders. Van zijn vroegere straighte technosingles via de dromerige ambient en minimal beats waarmee hij doorbrak tot aan de met rock, pop, surf en damesvocalen geïnsemineerde mozaïekmuziek van zijn laatste cd, waarop de beats zelfs af en toe buiten spelen. Trentemøller live is dan ook een spektakelstuk, met een complete band van vlees en bloed en de Deen zelf als een dompteur achter zijn batterij toetsen en knoppen. En dat alles in een decor dat een gemiddelde opera niet zou misstaan. Theatertechno als het ware. You’ll love it.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef WJMW het volgende:
[..]
ugh echt? Dan gaat ie natuurlijk op de tour van zijn laatste album, wat natuurlijk ook logisch is, maar wel verdomde jammer.
Ik ga je tegenkomenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Acts die ik zeker ga bezoeken zijn Trentemoller, Crystal Castles, Aphex Twin, The Wombats, Rise Against én natuurlijk EINDBAAS Mayer Hawthorne
Top!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Herken me aan nudistenoutfit.
Als ik nog helder ben zal ik een poging doen tot herkennen ;-)quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Herken me aan nudistenoutfit.
Uiteraard! Zie de bevestigde namenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Komt die gast? Wist ik niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |