Mweh, dit vind ik nog wel redelijk, ze hebben echter ook nummers waarbij ik helemaal knettergek word. Bijvoorbeeld;quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Troll is ook vrij duidelijk.
[..]
Doet me beetje denken aan Slagmalsklubben, vond ik verschrikkelijke takkeherrie tijdens het verorberen van wat chemische shit.
Jaaa!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef PiRANiA het volgende:
Kent iemand Squarepusher? Da's ook bijzondere muziek.
Nouja ik vind het best leuk soms, maar niet als spacemuziekquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mweh, dit vind ik nog wel redelijk, ze hebben echter ook nummers waarbij ik helemaal knettergek word. Bijvoorbeeld;
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:20 schreef Lastpost het volgende:
[..]
+1
Maar mooi dat ik wel ga spacen op die muziek terwijl m'n vriendin elders vertoeft.
Neuh, niks trollen. Ik noem illegale drugsgebruikers gekscherend junkies. Moet je tegen kunnenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Troll is ook vrij duidelijk.
[..]
Doet me beetje denken aan Slagmalsklubben, vond ik verschrikkelijke takkeherrie tijdens het verorberen van wat chemische shit.
quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spacen klinkt mij alsof je wat chemische pillen in je mik gaat gooien
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Daar hoef je overigens niet persé een 'junkie' voor te zijn.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, niks trollen. Ik noem illegale drugsgebruikers gekscherend junkies. Moet je tegen kunnen
Held.quote:
STOER HOORquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga wel spacen op Flogging Molly
Nuchter
PARTYYYquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ikke. In m'n eentje heb ik al besloten.
Ach ik kan daar niet zo mee zitten, telefoons van tegenwoordig kunnen behoorlijke foto's produceren (alles is relatief natuurlijk) en ik maak hooguit wat kiekjes als sfeerimpressie en van/bij/met vrienden en niet zozeer van optredens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil zo graag m'n DSLR mee hè. Fucking kut dat dat niet mag.
In doornroosje niet? Ben je nou aan het trollen of meen je dat echt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mocht je nog iemand weten die een Awakefestkaartje overheeft......
Ik vond James Holden laatst trouwens geen fuck aan.
Katinka Polderman? Cool! Groot fan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Lowlands is uit de speellijst van Katinka Polderman gehaald want het mocht nog niet bekend worden
Erg tof, zeker wel een aanrader.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Azari&III bevestigd zichzelf op facebook voor de vrijdag. Ik ken het verder niet.
Blijkt een electro-artiest te zijn uit de turbo stal van oa: Tiga, Riton, Zombie Nation en Proxy.
nicequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Azari&III bevestigd zichzelf op facebook voor de vrijdag. Ik ken het verder niet.
Blijkt een electro-artiest te zijn uit de turbo stal van oa: Tiga, Riton, Zombie Nation en Proxy.
Heeft nog op Lowlands gestaan ook, was volgens mij het jaar dat er fucking veel Techno / Minimal was. Toen had je op zondag in de India de complete Minus stal behalve Richie Hawtin, die sloot af in de Bravo, dat was zo fucking bruut!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:20 schreef rubbereend het volgende:
James Holdentwee keer gezien, twee keer geweldig
Ken het ook niet maar klinkt wel errug vet haha. Ga het vanmiddag eens even belusiteren in de trein als ik internet heb.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef theodoor9 het volgende:
Komen die?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef PiRANiA het volgende:
Oeh dat Tantrum Desire klinkt wel relaxed. Chille D'n'B.
Skrillexquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik hoop dat verder Netsky of Skrillex nog komen.. ik heb geruchten gehoord over Skrillex
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ik moet alleen nog de moves van deze gasten leren:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |