abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:28:33 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97027001

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 26-05-2011 22:04:50 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_97027143
Een geluk dat ik niet telkens die hele OP hoef over te nemen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:33:04 #3
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97027167
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een geluk dat ik niet telkens die hele OP hoef over te nemen :')
Haha, Fok heeft functie dat je alleen maar op één knopje hoeft te drukken heerlijk!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_97027200
Hipperdehip! *O*
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:43:44 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97027531
Met alle respect, dat kan allemaal best zo zijn. Maar een klokkie draag je om je pols om de tijd te weten. Die kun je in smaak en stijl variëren en aangezien het horloge (naast de trouwring) het enige sieraad is wat een man zou mogen dragen, dan wil men er zo chique mogelijk bijlopen. Ik vind ze nou niet een bepaald 'classy' uitstraling hebben. Er zijn horloges op DX die nog luxer lijken en die geven de tijd ook vast heel precies aan. Maar dan voor een fractie van de prijs, hè.

Anyways, ik had tijdens het V&D prijzencircus jaren terug een superaanbieding te pakken met mijn Seiko. Was meen ik van 149,- voor 89,- euro, wanneer was dat... 2007? Erg mooi klokje.
SPOILER
Neemt niet weg dat ik ook een Chinese horloge heb. Deze zwarte. Jammer genoeg was het lederen bandje wat ruim, met de gaatjes bedoel ik, dus ik heb, dom, zelf lopen priegelen, maar nu is dat zelfgemaakte gaatje uitgescheurd ( :') ). Ook de secondewijzer, die geen functie dient, is los aan het rondhangen in het huisje, dus draag 'em nu eigenlijk niet meer. Was verder wel een vet horloge. Ook qua afmeting was 'ie wel wat 'vet', maar dat staat ook wel stoer ( ;( ) ergens. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_97027795
Uitstraling is natuurlijk voor iedereen anders, ik had het over kwaliteit. Ik hoef niet zonodig een
horloge wat alleen luxe lijkt, het moet ook nog een beetje fatsoenlijk op tijd blijven lopen en niet
uit elkaar vallen als er een keer de zee of het zwembad mee in duik. Daarnaast heb ik ook niets
aan wijzertjes welke er opgeplakt zijn en verder geen functie hebben. Dan had ik wel een replica
oid gekocht. Let wel; ik zeg niet dat de goedkope horloges van DX niet goed kunnen zijn, echter
heb ik wel iets meer vertrouwen bij een Chinees hommage-merk wat ook bekend is in de horloge-
wereld om zijn uiterst goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet alles uit Azië móet natuurlijk per se
goedkoop zijn, ook daar betaal je gewoon voor de kwaliteit die je krijgt. (uitzonderingen daargelaten) ;)
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:57:52 #7
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97027984
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 11:43 schreef Opa_vertelt het volgende:

Zo kwam ik uit bij Alpha-Watch, deze maken hommages.
[ afbeelding ]
Opa is ok ^O^
Submariner en nato banden, heb ik ook liggen :Y

De Alpha's zien er echt stukken beter uit dan de DX modellen.
pi_97028066
mm, misschien ook maar een klokje kopen, koop ze eigenlijk alleen 's zomers op een spaanse markt voor een paar eurie, en ze doen het ook nog aardig :)
Moeten zij weten
pi_97028102
Nu ook een MP4 speler speciaal voor de islam :P
http://**********.com/1GB-Islamic-MP4-2-4-Inch-TFT-Display-Digital-Camera-for-Movie-recording-Famous-Games-p-1701.html
Zal wel niet veel meer op kunnen als die 1 Gb al vol staat met zoveel e-books :')

Ik heb zelf deze gekocht :P
http://**********.com/3-0-inch-LCD-Touch-Screen-MP4-AVI-RM-RMVB-Player-with-1-3MP-Camera-Mini-SD-Card-Slot-FM-Radio-4GB-p-30563.html

edit: ik zie dat mijn links verneukt worden, er hoort ever buying te staan :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_97028120
Over die Seiko van shiznuts.. Ik heb exact hetzelfde horloge, echter staat er bij mij geen Seiko
op maar Pulsar. Zit zelfs hetzelfde uurwerk (Seiko 7T62) in en die kostte in 2006 (ik dacht) ¤69.
Een horloge koop ik (persoonlijk) om; 1. het uurwerk 2. de looks. Je kunt gewoonweg een simpel
horloge van DX met een onbetrouwbaar no-name uurwerk niet vergelijken met gevestigde namen.
Ook qua prijs natuurlijk, maar dat lijkt me wel redelijk duidelijk. ;)
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:04:58 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97028205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Over die Seiko van shiznuts.. Ik heb exact hetzelfde horloge, echter staat er bij mij geen Seiko
op maar Pulsar. Zit zelfs hetzelfde uurwerk (Seiko 7T62) in en die kostte in 2006 (ik dacht) ¤69.
Een horloge koop ik (persoonlijk) om; 1. het uurwerk 2. de looks. Je kunt gewoonweg een simpel
horloge van DX met een onbetrouwbaar no-name uurwerk niet vergelijken met gevestigde namen.
Ook qua prijs natuurlijk, maar dat lijkt me wel redelijk duidelijk.
;)
Nee, maar zou dan voor de looks én kwaliteit gaan dan ook (en niet óf/of). :+
Maar zoals je al zei, smaken verschillen.

Deze lijken trouwens ook erg gaaf :o ...
http://shop.ebay.com/i.ht(...)sop=15&_stpos=&gbr=1

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 19-05-2011 13:10:11 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:06:36 #12
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97028252
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ook qua prijs natuurlijk, maar dat lijkt me wel redelijk duidelijk. ;)
Mee eens. Het is alleen nog maar de vraag of je dat inderdaad tegen de prijs vindt opwegen. Het punt is dat ik niet zoveel horloges echt mooi vind en als ze dan tegen vallen ik het jammer vind om ze niet te dragen. Dan is 15,- voor een imitatie niet zoveel als 60,- voor een origineel.
pi_97028375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mee eens. Het is alleen nog maar de vraag of je dat inderdaad tegen de prijs vindt opwegen. Het punt is dat ik niet zoveel horloges echt mooi vind en als ze dan tegen vallen ik het jammer vind om ze niet te dragen. Dan is 15,- voor een imitatie niet zoveel als 60,- voor een origineel.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, het moet je wél bevallen want betalen voor iets wat je niet draagt is zonde.
Nee.
pi_97028591
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad leuke horloges, het grappige is ook dat al die merken (weide/ohsen/shark/etc)
uit 1 en dezelfde fabriek komen. Zo heb ik zelf tijden geleden eens een Weide gekocht op een
markt in Tsjechië omdat ik mijn horloge in het hotel had laten liggen en die dag echt een horloge
nodig had. Ding kostte nauwelijks ¤4 en doet het nog steeds (op dezelfde batterij). Is nog een
GMT ook (de kunt dus het analoge deel op 1 tijdzone zetten en het digitale op een andere tijdzone) :')

Leuke beater voor een habbekrats, ik draag hem vooral met klussen en dergelijke. Made in China.
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:34:37 #15
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97029149
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:43 schreef shiznuts het volgende:
Met alle respect, dat kan allemaal best zo zijn. Maar een klokkie draag je om je pols om de tijd te weten. Die kun je in smaak en stijl variëren en aangezien het horloge (naast de trouwring) het enige sieraad is wat een man zou mogen dragen, dan wil men er zo chique mogelijk bijlopen. Ik vind ze nou niet een bepaald 'classy' uitstraling hebben. Er zijn horloges op DX die nog luxer lijken en die geven de tijd ook vast heel precies aan. Maar dan voor een fractie van de prijs, hè.

Anyways, ik had tijdens het V&D prijzencircus jaren terug een superaanbieding te pakken met mijn Seiko. Was meen ik van 149,- voor 89,- euro, wanneer was dat... 2007? Erg mooi klokje.
SPOILER
Neemt niet weg dat ik ook een Chinese horloge heb. Deze zwarte. Jammer genoeg was het lederen bandje wat ruim, met de gaatjes bedoel ik, dus ik heb, dom, zelf lopen priegelen, maar nu is dat zelfgemaakte gaatje uitgescheurd ( :') ). Ook de secondewijzer, die geen functie dient, is los aan het rondhangen in het huisje, dus draag 'em nu eigenlijk niet meer. Was verder wel een vet horloge. Ook qua afmeting was 'ie wel wat 'vet', maar dat staat ook wel stoer ( ;( ) ergens. :D
Ik vind die bovenste van je Ebay errug mooi! Ik heb alleen vrij dunne polsjes. Bij eentje van DX ging die nog net in het laatste gaatje. Wat verwacht je?
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_97029787
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Ik vind die bovenste van je Ebay errug mooi! Ik heb alleen vrij dunne polsjes. Bij eentje van DX ging die nog net in het laatste gaatje. Wat verwacht je?
Een gaatje kan je makkelijk bijprikken, ik zou me eerder zorgen maken over dat de kast wel
in verhouding met je pols is zodat je niet dit effect krijgt (of je moet ervan houden natuurlijk) :

Tao international maakt overigens ook mooie horloges met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

http://store.taowatch.us

Paar modellen welke mijn interesse wel hebben:

¤60

¤65

Ze hebben trouwens wel een leuke aanbieding, Casio Edifice voor maar ¤63!
Deze kosten in Nederland al gauw >¤125, dus op zich wel een erg leuke deal. :Y

EF-527D-5AV

EF-527D-1AV
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:54:02 #17
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97029892
Ooh hij is wel errug groot ja. Nog wat tips om horloges te zoeken op ebay. Goedkope horloges. Aanbod bij DX kan vast goedkoper.

Edit: Jij laat een andere zien:http://cgi.ebay.com/Men-S(...)84da8#ht_4526wt_1139
  donderdag 19 mei 2011 @ 13:59:31 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97030098
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:34 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Ik heb ook vrij dunne polsen. Qua grootte vind ik 'em niet absurd staan hoor, het is nu eerder dat het bandje naar de kloten is vanwege mijn eigen gepriel (jij zal er ook toch echt een gaatje bij moeten maken). En de secondewijzer dan die losbungelt natuurlijk.
SPOILER
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:08:01 #19
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97030430
5 dollar. Ziet er goed uit (oh tis wel namaak mensen. MAG NIET

Die van jou van $7,60

Jammer erg jammer dat je niet kan zien hoe groot zo'n ding is. Ik ben zelf maar 1.72 en mijn bij mijn echte Diesel van 130 euro heb ik het kleinste gat nodig, net als mijn neppe van DX.
pi_97031018
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 13:04 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ze verzenden alleen allemaal niet naar NL.
Geen referral hier.
  donderdag 19 mei 2011 @ 14:37:49 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97031472
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ze verzenden alleen allemaal niet naar NL.
Vast wel als je ze lief aankijkt, maar ik dacht ook al 'kutje pik andijvie' bij het checken daarvan. :P
pi_97032473
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 14:08 schreef beeklaan het volgende:
5 dollar. Ziet er goed uit (oh tis wel namaak mensen. MAG NIET
[ afbeelding ]

Die van jou van $7,60
[ afbeelding ]

Jammer erg jammer dat je niet kan zien hoe groot zo'n ding is. Ik ben zelf maar 1.72 en mijn bij mijn echte Diesel van 130 euro heb ik het kleinste gat nodig, net als mijn neppe van DX.
Die 2e horloge heb ik hier liggen, maak zo even een foto voor je :)

edit: zie dat shiznuts al foto's heeft gepost :)
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:05:44 #23
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97032553
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Die 2e horloge heb ik hier liggen, maak zo even een foto voor je :)
Mucho gracias! Om uw pols? Heb je dikke polsen?
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:06:33 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97032578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Mucho gracias! Om uw pols? Heb je dikke polsen?
Heb je mijn post wel gezien? :P Had speciaal voor je een foto bijgedaan.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:08:05 #25
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97032648
Oja, die spoiler. Mucho Gracias senor!

Helemaal vergeten. Vond hem daar vrij groot idd waarop ik het niet besteld heb!

Met dat leuke Duitstalige blaadje ^O^
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:16:07 #26
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97032998
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:08 schreef beeklaan het volgende:
Oja, die spoiler. Mucho Gracias senor!

Helemaal vergeten. Vond hem daar vrij groot idd waarop ik het niet besteld heb!

Met dat leuke Duitstalige blaadje ^O^
Ja, geen idee, lag vandaag in de bus gespamd gekregen. :P Onzinblad, het enige de moeite waard daarin om door te bladeren is rechtsonder op pagina 5 en 11 ( ;( ).

Oh, ja en die Full HD camera van gisteren waar ik het over had en die koffiebruine zonnebril bij DX heb ik besteld. :@

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 19-05-2011 15:23:31 ]
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:24:25 #27
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97033329
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, geen idee, lag vandaag in de bus gespamd gekregen. :P Onzinblad, het enige de moeite waard daarin om door te bladeren is rechtsonder op pagina 5 en 11 ( ;( ).

Oh, ja en die Full HD camera van gisteren waar ik het over had en die koffiebruine zonnebril bij DX heb ik besteld. :@
Mijn Toshiba was kut maar deze voldoet wel? o|O
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:25:59 #28
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97033396
Graag lees ik een review over de camera zodra deze er is!
pi_97034316
De écht hele goedkope horloges (leuk voor op vakantie/festivals en dergelijke) staan wel op www.budgetgadgets.com .
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze niet lang meegaan, maar als je ze ook met dat idee koopt is er niets aan de hand.

Gewoon leuke klokkies voor een maandje en dan weggooien. Zijn de moeite van een batterijwissel geeneens waard. :')

Ze had ik deze van 4 euro:

Ziet er op zich niet eens zo slecht uit,lekker fris kleurtje. Deed na 2 maand niets meer. ->onderdelenbak.

Toen deze van ook weer 4 euro:

Gekocht voor een ander, bleek echt een gigantisch ding te zijn. Band leek wel van karton. :')

..en nog maar een keer 1 van 4 euro:

Zag er leuk uit, beter als op de foto's. Heeft een zwempartij overleeft. Was dood na 3 maand.

4 euro is teh shit!

Gekocht voor een pimp-feest. Op datzelfde feest kapot gegooid omdat het me irriteerde. :D

6 euro was deze:

Gekocht om te modificeren (andere plaat/uurwerk e.d.). Was echter zulk slecht materiaal... -> onderdelenbak

Dit is maar een kleine selectie van de wegwerp-horloges welke ik daar vandaan heb.
Het merendeel werkt na een tijdje niet meer omdat ze oude batterijen gebruiken welke
nogal snel leeg zijn. Een wissel kost net zo veel als een nieuw horloge, dus koop ik maar
gewoon een nieuwe en gaat de oude in de onderdelenbak voor bandjes e.d. :)

Het bovenste horloge is echt een leuk ding, misschien doe ik daar ooit nog wel een nieuwe batterij in :P
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 15:50:00 #30
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97034427
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mijn Toshiba was kut maar deze voldoet wel? o|O
Voor op het strand/bij het zwembad en voor die prijs wel ja. :)
pi_97035488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef shiznuts het volgende:

Van beide zou ik wel een review willen lezen als je deze binnen hebt. :Y
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:31:43 #32
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97036135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 15:47 schreef Opa_vertelt het volgende:

Gekocht voor een pimp-feest. Op datzelfde feest kapot gegooid omdat het me irriteerde. :D
Je hebt er niet op gestampt?
  donderdag 19 mei 2011 @ 16:50:13 #33
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_97036869
Over horloges gesproken, ik wacht al een ruime maand op mijn zevenkleurenledhorloge

Tijd voor een mailtje waar hij blijft.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_97037158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Over horloges gesproken, ik wacht al een ruime maand op mijn zevenkleurenledhorloge

[ afbeelding ]

Tijd voor een mailtje waar hij blijft.
Vraag ze dan ook meteen of ze de wijzerplaat even goed willen zetten. :D
Nee.
pi_97042539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Lol.

Wat gaan jullie snel trouwens, k hou 't bijna niet meer bij :P
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:18:03 #36
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97045631
Vandaag ff 2 horloges besteld van 3.50 per stuk.
pi_97045924
Tof! ^O^ Welke heb je besteld?
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 20:49:43 #38
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97047549
pi_97048112
Die bovenste is wel mooi van design imho, ben benieuwd welke kwaliteit dat bandje is. ^O^
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:00:55 #40
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_97048250
shit ik heb 2 keer dezelfde dingen bestel bij dx maar bij de keren geen mail gekregen en ook geen order bij mijn order geschiedenis.
iemand dit ook overkomen?
BAM dit is 3KB
pi_97048309
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Loll het volgende:
shit ik heb 2 keer dezelfde dingen bestel bij dx maar bij de keren geen mail gekregen en ook geen order bij mijn order geschiedenis.
Heb je het op een nieuw/ander PayPal adres gedaan?

Dan krijg je namelijk mail daarop, als je een account maakt op dat PayPaladres dan staat het ook bij je order geschiedenis.
pi_97048454
En bedankt. Nu kijk ik ook rond voor die horloges }:| ...

Maar ja, degene welke ik heb (uit China) bevallen me prima. :)
EDIT: en inderdaad, dit topic gaat snel! :o
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:04:52 #43
304381 Loll
pi_97048465
nee dat heb ik niet gedaan.
BAM dit is 3KB
pi_97050043
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Loll het volgende:
Zijn ze tóch failliet gegaan, snel TTchange!!!!

TR gemacht! ;(
pi_97050144
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

TR gemacht! ;(
:*
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:35:42 #46
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97050256
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

TR gemacht! ;(
Ja kut. Heb net een zonnebril en camera besteld. :'( Of wacht... is dit weer een grapje soms? :(

Sorry, maar ik moet je nu bannen, ik hoop dat je dat begrijpt.
pi_97050292
Ik cancel al mijn orders! :(
Nee.
pi_97050331
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja kut. Heb net een zonnebril en camera besteld. :'( Of wacht... is dit weer een grapje soms? :(

Sorry, maar ik moet je nu bannen, ik hoop dat je dat begrijpt.
Ja maar, dat veranderd toch niks aan het feit dat ze hoogstwaarschijnlijk failliet zijn :(

Frustratie ban :r
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:38:06 #49
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97050427
quote:
9s.gif Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja maar, dat veranderd toch niks aan het feit dat ze hoogstwaarschijnlijk failliet zijn :(

Frustratie ban :r
verandert

;( Hoe kun je nog posten? Oh wacht je hebt zeker je get-out-of-jail-free-coupon gebruikt?
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:40:33 #50
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_97050578
Heeft vast een zeker een modje ge-pm'ed met de mededeling dat hij een unban wil van deze "dear friend".
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 19 mei 2011 @ 21:43:46 #51
304381 Loll
pi_97050749
ha ha nee.
dit was nog voor het vorige topic.
BAM dit is 3KB
pi_97052445
vandaag deze besteld:
http://www.budgetgadgets.(...)tch-9332-p-8853.html

trouwens gisteren die Xears Xtreme XTII Pro binnengekregen. eerst balen omdat ze niet pasten maar door de vele opzetstukjes uiteindelijk passend gemaakt. Wat zijn die dingen geweldig !! heerlijk geluid:)
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:19:43 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97053107
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef ebutyouyou het volgende:
vandaag deze besteld:
http://www.budgetgadgets.(...)tch-9332-p-8853.html

trouwens gisteren die Xears Xtreme XTII Pro binnengekregen. eerst balen omdat ze niet pasten maar door de vele opzetstukjes uiteindelijk passend gemaakt. Wat zijn die dingen geweldig !! heerlijk geluid:)
Ja, het is ff zoeken, ik heb de kleinste tips gebruikt nu. Ook de N3i's (alleen linker oortje deed het en kabel miste geweven omhulsel draad) retour gedaan en gerefund gekregen (bij nader inzien ook niet echt nodig of mijn ding).

De TD-II's zijn super in bass-bereik, dus voor electro/house e.d. Daar doet de Xtreme XT2 PRO het ook wel goed hoor, maar die blijft ook sterk daaronder en dus uitermate geschikt voor pop/klassiek e.d. Gaat heel goed om met de standardoutput van je audio-apparaat, zeer luid niveau, dus genoeg controle. Verder veel details en kraakhelder. Nog ff ge-over-en-weert met Thomas ook die vroeg wat ik er van vond. Enige misschien dat het wat 'warmte' en 'ruimtelijkheid' mist die wel aanwezig is bij de Beats Solo. Maar da's misschien ook net het verschil tussen IEM en headphone (en prijs natuurlijk).

Ze geven in ieder geval het beste geluid dat ik tot nu toe in oortjes heb gehoord en dan moeten ze eigenlijk nog aardig wat meer uur 'inlopen'. Ik wilde dat de M2 er al met de post was en ik de Sunrise Impressive Edition kon bestellen. Ben daar ook benieuwd naar.
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:23:33 #54
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97053355
Schokkend nieuws!! :{

quote:
Beijing (ANP) - President Hu Jintao van China heeft aangegeven dat de Chinese staat failliet is en sluit vanaf nu de grenzen naar het westen om oorlog te voorkomen.
Het is afgelopen, het was leuk maar helaas...
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:24:59 #55
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97053469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

I dont get the point of this shit.

Laten we gewoon over china shopping praten en over onze bestellingen ipv dit soort ondingen verzinnen :O Boaaring

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 19-05-2011 22:30:41 ]
pi_97054471
quote:

[..]

fail troll
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:47:44 #57
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97054885
Ik ben horloge verslaafd nu :(
pi_97055525
vandaag een led strip besteld, voor klasgenoot van me.
eens kijken of het wat is.
SKU58318
pi_97056700
Ik heb nu al een stuk of 3 chinese horloges, ik wil nu meer kopen door dit topic
Ja.
pi_97056771
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Xu het volgende:
Ik heb nu al een stuk of 3 chinese horloges, ik wil nu meer kopen door dit topic
Fijn.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:23:33 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97056914
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Xu het volgende:
Dat is ook het doel van dit topic. Iedereen lekker addict maken van china shopping en dan lekker ervaringen delen! ~O>
pi_97057269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:47 schreef beeklaan het volgende:
Ik ben horloge verslaafd nu :(
Tell me about it.. :')
Zo begon het bij mij ook, wacht maar tot je straks meer (en beter) wil.. :')

DCT is bijvoorbeeld ook zo'n leuk en betaalbaar ( vanaf ca ¤30) merk uit China.
Check ebay maar eens. Ik heb zelf een chronograaf met tachy-bezel van ze:
Nee.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:35:05 #63
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97057440
Chronogedeelte alleen deco? Wel leuke shizzle. Heb graag nog een aviator's watch.
(Ah, die van $39.99 voor deco, die van $89.99 functioneel)

Deze is wel aardig. :) Deze en deze ook wel.

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 19-05-2011 23:43:21 ]
pi_97058267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef shiznuts het volgende:
Chronogedeelte alleen deco? Wel leuke shizzle. Heb graag nog een aviator's watch.
(Ah, die van $39.99 voor deco, die van $89.99 functioneel)

Deze is wel aardig. :) Deze en deze ook wel.
Chrono is bij mij gewoon functionerend hoor, ik draag over het algemeen geen horloges met plakwijzertjes.
Was vergeten deze ook even te posten, kleine 20 minuten geleden even genomen met brakke gsm-cam.

Dit is het model wat ik heb, de 177BK. Let niet op de prijs, da's natuurlijk je reinste onzin. :')

De tweede welke jij noemt is imho heel erg mooi, veel mooier dan die derde. Het is de 169BK. ^O^
Oh, in beide horloges zit een Miyota OS10 japans uurwerk, Citizen gebruikt deze uurwerken ook. :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Opa_vertelt op 19-05-2011 23:59:19 ]
Nee.
pi_97058628
Nadeel is wel dat ze allemaal maar 3 ATM waterdicht zijn, je kan er dus niet mee douchen.
Geen referral hier.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:02:29 #66
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97058761
Ook niet gek op zich (ever_buying.com/product50438.html). De kwaliteit zal alleen bagger zijn.
En een witte achtergrond, meh.
pi_97058763
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nadeel is wel dat ze allemaal maar 3 ATM waterdicht zijn, je kan er dus niet mee douchen.
De mijne is bij de horlogemaker getest op 8ATM.
Dit soort merken slaan de controle op waterdichtheid vaak over, dus labelen ze ze allemaal
gewoon op 3ATM. Dat is namelijk wat ze altijd wel aankunnen. Vaak kan het horloge echter
veel meer aan, daarom laat ik het ook altijd even testen. Kost geen drol (¤5) en je weet het
dan tenminste wel zeker. Met 8ATM kan men gerust met een horloge douchen en zwemmen.

Bovenstaande is natuurlijk gelding voor alle horloges, niet alleen Seiko. ;)
Nee.
pi_97058938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef shiznuts het volgende:
Ook niet gek op zich (ever_buying.com/product50438.html). De kwaliteit zal alleen bagger zijn.
En een witte achtergrond, meh.
Zal idd bagger zijn, echter zijn bagger-horloges wél leuk voor op vakantie of als je naar een festival oid gaat. :)
Nee.
pi_97059011
quote:

[..]

:') beetje moeite in een troll stoppen was teveel moeite geweest? :')
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:09:06 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97059020
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Zal idd bagger zijn, echter zijn bagger-horloges wél leuk voor op vakantie of als je naar een festival oid gaat. :)
Bekend ook met Sinobi toevallig? Gaan hier vaag belletjes rinkelen, maar volgens mij eerder associërend aan een Sega spel. :P (Kijk in de shop daar voor meer modellen)

[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 20-05-2011 00:14:09 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:15:38 #71
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_97059292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Daar zeg je zoiets :') Nou ja boeiend, ik zie toch wel hoe laat het is zolang hij gelijk blijft :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_97059431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Bekend ook met Sinobi toevallig? Gaan hier vaag belletjes rinkelen, maar volgens mij eerder associërend aan een Sega spel. :P
Ken je klassiekers! :P

Sinobi is gewoon één van de vele 'merken' van wegwerphorloges,
dat wil echter niet zeggen dat er geen leuke modellen bijzitten. :)

Deze 2 zijn imho wel leuk:

Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:22:16 #73
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97059498
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ken je klassiekers! :P
[ afbeelding ]

Sinobi is gewoon één van de vele 'merken' van wegwerphorloges,
dat wil echter niet zeggen dat er geen leuke modellen bijzitten. :)

Deze 2 zijn imho wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afschuwelijk. :D
Ben ff zoeken met ChinaPrices op "men steel watch" :P Focal heeft wel leuke dingen. Zoals die Sinobi's dus (oh ja :D Shinobi, bijna goed). Deze Curren ziet er ook awesome uit hey. Ook bij tinydeal kennen ze die.
pi_97059543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Daar zeg je zoiets :') Nou ja boeiend, ik zie toch wel hoe laat het is zolang hij gelijk blijft :P
Maak je niet druk, dat is gewoon een fout gephotoshopped plaatje. ;)
Nee.
pi_97059587
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Afschuwelijk. :D
Ben ff zoeken met ChinaPrices op "men steel watch" :P Focal heeft wel leuke dingen. Zoals die Sinobi's dus (oh ja :D Shinobi, bijna goed). Deze Curren ziet er ook awesome uit hey.
Diecijfers van die Curren doen me een beetje denken aan Breitling. Die hebben ook altijd die grote cijfers.
Die 2e Curren zou niet mijn dagelijkse horloge zijn, puur vanwege die plakwijzertjes erop.. :')
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:44:47 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97060169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Diecijfers van die Curren doen me een beetje denken aan Breitling. Die hebben ook altijd die grote cijfers.
Die 2e Curren zou niet mijn dagelijkse horloge zijn, puur vanwege die plakwijzertjes erop.. :')
Die eerste maar ff besteld, vond ik wel een leuke. :)
En nu is het klaar met die horlogewaanzin. :(
Altijd ff kijken op Retailmenot en Tjoos natuurlijk.
Scheelde nu ook weer 5%.
pi_97060349
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die eerste maar ff besteld, vond ik wel een leuke. :)
En nu is het klaar met die horlogewaanzin. :(
Altijd ff kijken op Retailmenot en Tjoos natuurlijk.
Scheelde nu ook weer 5%.
Uit de omschrijving:
"Let you know the time anytime and anywhere freely and conveniently."

Ja, duuuh. :')
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 00:53:53 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97060376
Ja, ik wilde eerste de iWatch, maar die bood die ondersteuning niet. Toch maar die Curren dan. :P
pi_97060700
Ook wel een leuk zomers horloge voor $13.50 :

Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 07:15:54 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97062383
Vind deze ook wel ok:

Hij is alleen wat ''duur'' aangezien LK op dealextreme minder kost (dacht ik)

Dat scheelt nog al: http://www.dealextreme.co(...)h-black-golden-42273
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:18:14 #81
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_97067307
jezus sta al sinds vanochtend kwart voor 10 in de wachtrij van livesupport van DX
gewoon geen enkele response
pi_97068392
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef lipjes het volgende:
jezus sta al sinds vanochtend kwart voor 10 in de wachtrij van livesupport van DX
gewoon geen enkele response
Oh, sorry. Ik kap het gesprek wel even af.

:+
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:52:49 #83
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_97068465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Oh, sorry. Ik kap het gesprek wel even af.

:+
haha
ja dit schiet toch niet op zo
en als paypal ook niet opschiet dan maar een CC claim
  vrijdag 20 mei 2011 @ 11:53:36 #84
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97068493
Ik houd het bij de goedkopere (<$10) horloges. Voorlopig.

Weet iemand een goed plekkie voor goeie bandjes (of slechte bandjes) Ik vind vaak de kwaliteit van de bandjes het vervelendst.

En iets in de trend van deze:

Maar dan matzwart. Of elk matzwart horloge lijkt me mooi. Kan het helaas niet vinden!
pi_97068826
Vergeet niet dat een goed bandje een veelvoud kost van die horloges..
Het Hirsch -bandje wat om mijn zelfgebouwde Seiko duiker zit kostte bijvoorbeeld ¤59
Dat is dan wel een waterproof lederen bandje uit het ' lagere middenklasse' -segment.

Leuk detail: Deze is getest door Seiko op 50ATM waterdichtheid, geen centje pijn. :')

Zoek je een lederen band of staal en welk bedrag wil je ervoor uitgeven?
Een shop voor slechte bandjes heb je niet nodig denk ik, die zitten al om die horloges. :P

[ Bericht 20% gewijzigd door Opa_vertelt op 20-05-2011 12:09:26 ]
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:12:06 #86
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97069240
Nou die horloges kosten 5 dollar met bandje. Ik neem aan dat het bandje het goedkoopst is. Gewoon bandjes a 10 euro bijvoorbeeld. Of 5 euro. Maar dat bestaat niet?
pi_97069696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef beeklaan het volgende:

Niet de zelfde als die ik heb maar wel vergelijkbare zo te zien; hier nog een filmpje door mij geschoten, kleuren komen helaas wat donkerder uit:

pi_97069761
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef beeklaan het volgende:
Nou die horloges kosten 5 dollar met bandje. Ik neem aan dat het bandje het goedkoopst is. Gewoon bandjes a 10 euro bijvoorbeeld. Of 5 euro. Maar dat bestaat niet?
Bandjes van 5 tot 10 euro zullen er best wel zijn hoor, maar dan kom je toch echt bij marktkraampjes terecht
welke dezelfde (matige) kwaliteit verkopen als die webshops (komen hoogstwaarschijnlijk daar ook vandaan).

Maar wat zoek je dan, leer of staal. In welke breedte? (al eens op ebay gekeken trouwens?)

[ Bericht 3% gewijzigd door Opa_vertelt op 20-05-2011 12:33:14 ]
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:02:33 #89
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97071057
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Bandjes van 5 tot 10 euro zullen er best wel zijn hoor, maar dan kom je toch echt bij marktkraampjes terecht
welke dezelfde (matige) kwaliteit verkopen als die webshops (komen hoogstwaarschijnlijk daar ook vandaan).

Maar wat zoek je dan, leer of staal. In welke breedte? (al eens op ebay gekeken trouwens?)
Sorry Opa, dat is echt onzin. Op Ebay even zoeken naar "leather band 20mm" etc. en dan goedkoopste boven zetten. Je kunt voor 4/5 euro (hooguit 10) echt wel fatsoenlijke bandjes vinden maar je moet wel door een hoop troep graven. Goede bandjes herkennen op een foto is ook een kunst :P

Ik persoonlijk ben dol op een wat dikke band met grove stiksel, matte uitstraling.
Suntekstore verkoopt trouwens ook een goede rubberen band voor cheap.

http://www.suntekstore.co(...)waterproof-20mm.html
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:04:38 #90
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97071141
Het liefst gewoon leren bandjes die op het origineel mogen lijken. Zolang ze kwalitatief maar goed zijn en lekker zitten.

Downstar. Heb je een link van dat horloge?
pi_97072395
Alle horloges zijn bij mij stuk gegaan. De band zit met een pin vast aan het klokje. Op een gegeven moment breekt die pin gewoon...
pi_97072519
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef portabel het volgende:
Alle horloges zijn bij mij stuk gegaan. De band zit met een pin vast aan het klokje. Op een gegeven moment breekt die pin gewoon...
270 van die pinnen voor ongeveer 5 euro op ebay in allerlei verschillende maten.

Heb ze zelf ook besteld, nu nog wachten tot ze binnenkomen.
Geen referral hier.
pi_97072632
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Sorry Opa, dat is echt onzin. Op Ebay even zoeken naar "leather band 20mm" etc. en dan goedkoopste boven zetten. Je kunt voor 4/5 euro (hooguit 10) echt wel fatsoenlijke bandjes vinden maar je moet wel door een hoop troep graven. Goede bandjes herkennen op een foto is ook een kunst :P

Ik persoonlijk ben dol op een wat dikke band met grove stiksel, matte uitstraling.
Suntekstore verkoopt trouwens ook een goede rubberen band voor cheap.

http://www.suntekstore.co(...)waterproof-20mm.html
Op ebay zijn idd soms wel redelijke bandjes te vinden voor een tientje, daarom vroeg ik hem
ook of hij ook al op ebay had gekeken. In een fysieke winkel kan je echter geen fatsoenlijk
bandje kopen voor een tientje (of er moet toevallig een topaanbieding zijn), dus kom je al
gauw uit uit markten e.d. Marktverkopers hebben bandjes van dezelfde (niet al te beste)
kwaliteit als ze in de Chinese webshops hebben. Dat is echt geen onzin hoor. ;)

Heb je trouwens die sluiting van dat bandje waarnaar je linkt weleens goed bekeken? Lijkt wel dun als blik.. :X

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:04 schreef beeklaan het volgende:
Het liefst gewoon leren bandjes die op het origineel mogen lijken. Zolang ze kwalitatief maar goed zijn en lekker zitten.
Op welk origineel moeten ze lijken, op dit origineel of dit origineel? ;) (voor welk horloge is het bandje)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef portabel het volgende:
Ik weet niet welke maat je nodig hebt maar als het 20mm is, is dit misschien wat voor je.

[ Bericht 6% gewijzigd door Opa_vertelt op 20-05-2011 13:45:45 ]
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:46:36 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97072916
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Op ebay zijn idd soms wel redelijke bandjes te vinden voor een tientje, daarom vroeg ik hem
ook of hij ook al op ebay had gekeken. In een fysieke winkel kan je echter geen fatsoenlijk
bandje kopen voor een tientje (of er moet toevallig een topaanbieding zijn), dus kom je al
gauw uit uit markten e.d. Marktverkopers hebben bandjes van dezelfde (niet al te beste)
kwaliteit als ze in de Chinese webshops hebben. Dat is echt geen onzin hoor.

Heb je trouwens die sluiting van dat bandje waarnaar je linkt weleens goed bekeken? Lijkt wel dun als blik.. :X

[..]

Op welk origineel moeten ze lijken, op dit origineel of dit origineel? ;) (voor welk horloge is het bandje)
Misverstand, jij had het over Nederlandse webshops... dat bestaat in mijn universum niet meer :P

De sluiting is niet zo dun als blik, anders prijs ik het niet aan :@
Ik heb er 1 liggen en het is een mooi ding. Het is geen Oris kwaliteit maar die zijn 80 euro ;)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:52:13 #95
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_97073182
Zijn er trouwens nog goede webshops waar je goedkope sneakers kunt bestellen?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 13:57:57 #96
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97073457
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
http://en.vancl.com maar pas free shipping boven 60 usd.
Of via Taobao + tiffany/Jack/BIT
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_97073972
Wel leuk om dit topic weer eens over horloges te zien gaan, beter dan die meuk van een week geleden.
Geen referral hier.
pi_97074544
RECORD :)!

12 mei savonds een taobaobestelling bij jack gedaan; 14de was het shipped

en vandaag al binnen! ( dacht huh hoor ik nou de bel? kop uit raam, en ja hoor tnt busje voor de deur:))

dus 8 dagen in totaal waarvan 6 shipping naar NL was:P

normaal duurt het ontvangen van het product bij jack al 3/4 dagen :P
pi_97074634
Heeft iemand ervaring met wielerkleding uit china? Hoe zijn de zemen in de broeken?
pi_97074838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:46 schreef monkeybrain het volgende:
De sluiting is niet zo dun als blik, anders prijs ik het niet aan :@
Ik heb er 1 liggen en het is een mooi ding. Het is geen Oris kwaliteit maar die zijn 80 euro ;)
Ben toevallig net in de Oris catalogus aan het bladeren. _O-

Heb je misschien een (betere) foto of internetpic van dat bandje? (misschien wel leuk voor mijn duikertje)
Nee.
pi_97074881
Waar werkte jack ook alweer voor, zarmark ofzo?
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:32:56 #102
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97075101
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waar werkte jack ook alweer voor, zarmark ofzo?
Jup Zarmark (link zie OP)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_97075248
En Lightake is ook van Jack.
pi_97075261
Heeft hij nog een bijzonder emailadres ofzo? Ik heb nog iets van $50 storecredit bij zarmark
herinner ik me net. Alleen heb ik dat emailadres waarmee ik daar heb geregistreerd niet meer. :')

Als het mailadres privé is mag dat natuurlijk ook per PM ;)
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:41:51 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97075499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heeft hij nog een bijzonder emailadres ofzo? Ik heb nog iets van $50 storecredit bij zarmark
herinner ik me net. Alleen heb ik dat emailadres waarmee ik daar heb geregistreerd niet meer. :')

Als het mailadres privé is mag dat natuurlijk ook per PM ;)
Email adres van Zarmark
pi_97075547
Die kende ik al, dacht dat misschien iemand zijn persoonlijke emailadres wist, iig bedankt! ^O^
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 14:46:45 #107
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97075706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
www.zalando.nl

Keus uit duizenden modellen. En bezorgen en terugsturen is gratis! :o
pi_97076374
Niet echt goedkoop imho.. :')
Nee.
pi_97076448
Die reclame ook. :')
pi_97076535
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:06 schreef Ballsofsteel het volgende:
Die reclame ook. :')
Alleen daarom al idd :')
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:42:17 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_97077784
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

http://en.vancl.com maar pas free shipping boven 60 usd.
Of via Taobao + tiffany/Jack/BIT
Thanks, maar ik zoch wel meer iets qua merken als Puma enzo ;)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:43:59 #112
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_97077843
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

www.zalando.nl

Keus uit duizenden modellen. En bezorgen en terugsturen is gratis! :o
Nee man, VEELS te duur. Ik vraag het juist in dit topic omdat schoenen hier in NL belachelijke prijzen hebben, en ik ze normaal gesproken dus in Hong Kong haal, maar het ziet er niet naar uit dat ik daar dit jaar nog heen zal gaan helaas... ;)

Ik wil weer casual Puma's en K-Swiss voor 30 euro halen enzo. :)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 15:51:44 #113
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97078148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee man, VEELS te duur. Ik vraag het juist in dit topic omdat schoenen hier in NL belachelijke prijzen hebben, en ik ze normaal gesproken dus in Hong Kong haal, maar het ziet er niet naar uit dat ik daar dit jaar nog heen zal gaan helaas... ;)

Ik wil weer casual Puma's en K-Swiss voor 30 euro halen enzo. :)
Dan is de enige keus via BIT/Zarmark in combinatie met taobao.
Maar houd er rekening mee dat je mogelijk na-maak schoenen koopt.
Winkels met puur na-maak kleding en/of schoenen mogen we het niet over hebben en zijn dus ook niet bekend in dit topic. (zie tekst onder én bovenaan de OP)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:34:36 #114
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97080101
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Opa_vertelt het volgende:

Ja die van tien zit bijv nu om mijn horloge. Als je die in echt leer zou kunnen krijgen voor een tientje is dat wel de moeite waard zou ik zeggen. Maar hoe weet je of het van ebay echt leer is?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 16:38:23 #115
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_97080267
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 15:51 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Dan is de enige keus via BIT/Zarmark in combinatie met taobao.
Maar houd er rekening mee dat je mogelijk na-maak schoenen koopt.
Winkels met puur na-maak kleding en/of schoenen mogen we het niet over hebben en zijn dus ook niet bekend in dit topic. (zie tekst onder én bovenaan de OP)
Ik dacht dat er een paar jaar geleden wel HK e-tailers via Ebay enzo schoentjes verkochten, maar kon het zojuist niet echt vinden op Ebay...

...ach, dan wacht ik wel weer tot ik er ben. Meestal verdien ik in 1 zo'n vakantie mijn hele vliegreis weer terug met de kleding/schoenen/brillen/lenzen/hardware/etc etc die ik daar koop :)
pi_97080911
Damn BIC heeft de coupons die beperkt tot bepaalde categorieën, en dure dingen zoals tablets doen nu niet meer mee.

10%, 9% werken niet meer
pi_97081341
Zo China post is snel, bestelling die de 14e gedaan is, 15e verzonden en vandaag al binnen.

270 springbars voor horloges, m'n fake Omega seamaster is weer terug om de pols :D. Wel klote vervangen die dingen, door dat metalen afdekplaatje kan je er amper bij.

Weet iemand hoe je dat makkelijker kan doen?
Geen referral hier.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:01:56 #118
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97081408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef UncleSam het volgende:
Damn BIC heeft de coupons die beperkt tot bepaalde categorieën, en dure dingen zoals tablets doen nu niet meer mee.

10%, 9% werken niet meer
Serious? 7% nog wel?
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:04:14 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97081492
Dat komt omdat nu de 15%-coupon actief is. :Y
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:04:47 #120
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97081519
De what?

Ik zie het. Niets werkt meer.

Edit: De tering. Ook recommender werkt niet meer. Ik vond al raar dat ik niets meer verdiende met me youtube filmpje over die tablets...

quote:
Dear seller,

It's a real shame that you have taken away the coupons and recommender for the tablets. I recommended people via the internet and in reality to buy an expensive tablet of 150 dollars so you get profit and i get like 8 dollars too. Now i stop recommending this site because it isn't cheap anymore...

I hope you can change it for you and for me.

Greetings,

A friend.

[ Bericht 64% gewijzigd door beeklaan op 20-05-2011 17:11:03 ]
pi_97081821
Ben benieuwd. ;(
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:15:30 #122
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97081955
Nu maar hopen dat ze niet me 23,50 storecredit weghalen :P
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:17:28 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97082045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef beeklaan het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet me 23,50 storecredit weghalen :P
;) ik weet niet eens wat ik daar moet halen, heb atm 97 dollar :P
Recommender werkte gisteren nog.

Vorige keer was de site ook al zo pauper toen hij onder attack was
pi_97082279
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo China post is snel, bestelling die de 14e gedaan is, 15e verzonden en vandaag al binnen.

270 springbars voor horloges, m'n fake Omega seamaster is weer terug om de pols :D. Wel klote vervangen die dingen, door dat metalen afdekplaatje kan je er amper bij.

Weet iemand hoe je dat makkelijker kan doen?
Er is een tooltje voor, had je er eigenlijk meteen bij moeten bestellen. ;)
Nee.
pi_97082502
quote:
Was ook al onderweg, maar ik ben zo ongeduldig :').

Maar dan lijkt het me nog lastig omdat dat metalen plaatje tussen de band en de kast zo in de weg zit.
Geen referral hier.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:37:00 #126
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97082919
ORDER #: 04281YX7
TRACKING #: RA086225224CN
SHIPPED TO: *************************************
NETHERLANDS

(this is the address you provided during check out and confirmed in order confirmation e-mail we sent you)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com

Betekent dit dat het pakketje eindelijk onderweg is, wacht al 5 weken op mijn spul.
Was even bang dat het niet door douane kwam.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:39:27 #127
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97083033
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

;) ik weet niet eens wat ik daar moet halen, heb atm 97 dollar :P
Recommender werkte gisteren nog.

Vorige keer was de site ook al zo pauper toen hij onder attack was
Hoe kom jij aan zoveel?
pi_97083076
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:37 schreef wolferl het volgende:
ORDER #: 04281YX7
TRACKING #: RA086225224CN
SHIPPED TO: *************************************
NETHERLANDS

(this is the address you provided during check out and confirmed in order confirmation e-mail we sent you)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com

Betekent dit dat het pakketje eindelijk onderweg is, wacht al 5 weken op mijn spul.
Was even bang dat het niet door douane kwam.
Hij is nu pas verstuurd. De trackingscode werkt nog niet eens, dat kan wel een paar dagen duren.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 17:41:17 #129
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_97083122
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Hij is nu pas verstuurd. De trackingscode werkt nog niet eens, dat kan wel een paar dagen duren.
Wacht nu 5 weken, die andere weken kunnen er ook wel bij.
Merk wel dat je geduld moet hebben, wat ik gelukkig ook heb.
pi_97083133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Was ook al onderweg, maar ik ben zo ongeduldig :').

Maar dan lijkt het me nog lastig omdat dat metalen plaatje tussen de band en de kast zo in de weg zit.
Is gewoon wennen. Hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat.

@beeklaan:
http://horlogebanden.com
Ik snap niet hoe ik deze ooit heb kunnen vergeten. Goedkoop én betrouwbaar! Gratis verzending vanaf ¤10 ^O^
Nee.
pi_97083711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:41 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Is gewoon wennen. Hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat.

@beeklaan:
http://horlogebanden.com
Ik snap niet hoe ik deze ooit heb kunnen vergeten. Goedkoop én betrouwbaar! Gratis verzending vanaf ¤10 ^O^
Heb jij ook vaak dat die dingen snel krom worden? Zelfs bij mijn duurdere horloges gebeurt dat vaak, dan blijven ze echter nog wel een tijd zitten.
Geen referral hier.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:27:00 #132
287185 Creatix
Precious
pi_97084865
Heeft iemand anders ook een mail gehad van Bizrate?
Er staat iets in over feedback geven over mijn bestelde orders op DX, maar ik geloof er niks van want die link die erin staat begint met https:
pi_97085064
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Heb jij ook vaak dat die dingen snel krom worden? Zelfs bij mijn duurdere horloges gebeurt dat vaak, dan blijven ze echter nog wel een tijd zitten.
Gebeurt mij ook nog weleens, komt eerlijk gezegd vaker door mijn lompheid dan de springbar.
(al kan het natuurlijk in sommige gevallen ook komen omdat sommige wel héél dun zijn)
Ik wissel ze dan wel om voor een rechte, ga het risico niet lopen een horloge kwijt te raken. ;)

Heb trouwens vanmiddag nog een horloge gekocht. Leuk actiemodelletje voor maar ¤75. :Y

SPOILER: Geen eigen foto's, heb nu even geen zin om de camera erbij te pakken.. :')
Ik maak één dezer dagen wel zelf foto's, eens kijken of ik die mooie blauwe kleur
van de dial en bezel kan vastleggen (om die kleur heb ik hem eigenlijk ook gekocht).

[ Bericht 13% gewijzigd door Opa_vertelt op 20-05-2011 18:43:20 ]
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:56:22 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97085936
Mooie plaat en band, alleen die bezel vind ik afschuwelijk.met die grote standaard lettertype cijfers, streepjes en bolletjes. Veel te nadrukkelijk aanwezig. :P
pi_97086011
Een bezel moet ook zo goed mogelijk leesbaar zijn, daar is het ding voor gemaakt :P
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:00:04 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97086071
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een bezel moet ook zo goed mogelijk leesbaar zijn, daar is het ding voor gemaakt :P
Voor opa's misschien zulke grote witte koeienletters op een donkere achtergrond. :+

Ik ben nog ver van welk jubileum dan ook af, maar dan ga ik een Breitling met ELT vragen...
  vrijdag 20 mei 2011 @ 19:37:35 #137
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97087878
Waar ik benieuwd naar ben, is je hele collectie opa. Zou je die eens kunnen fotograferen?
pi_97087984
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef beeklaan het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben, is je hele collectie opa. Zou je die eens kunnen fotograferen?
Zo bijzonder is die niet hoor, ik heb wel een brede interesse. Zit dus van goedkoop tot (voor mij) duur bij. :)

Ik maak later wel even een paar quick-and-dirty pics, ok?
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:34:59 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97091194
pi_97091285
Verslaafd aan schrijven. :)
Nee.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 21:06:00 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97093121
Vet shirt van the punisher ook...

Android multimedia TV-box, gaaf! Nog nooit zoiets gezien. :o

Ook een boel nieuwe HSP's on-road en off-road (r/c) bij Focal.

Quadcopter is ook leuk.

Gaaf design oordopjes wel bij tinydeal:

[ Bericht 20% gewijzigd door shiz op 20-05-2011 22:59:59 ]
pi_97097660
Whohoo *O* twee pakketjes zijn in A'dam. Bij de ene staat wel, dat het er sinds 14 mei is :? en bij de ander sinds vandaag. Allebei vandaag ge-update, foutje? Of zal het er al een week staan?
pi_97104004
Misschien een beetje off-topic maar hier zitten mensen met paypal. ;)
Op marktplaats iets (camera lens) kopen (en laten verzenden) met paypal, en het blijkt niet te werken, is het dan een crime om het geld (via paypal) terug te krijgen?

Ik ga er niet vanuit dat het verstuurde niet werkt/kapot is, maar je weet natuurlijk maar nooit...
pi_97104180
Op zich is het niet moeilijk, maar ik zou het altijd eerst gewoon met de verkoper proberen op te lossen.
Als het om een echt dure lens gaat zou ik het gewoon gaan ophalen ofzo.
Nee.
pi_97105147
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op zich is het niet moeilijk, maar ik zou het altijd eerst gewoon met de verkoper proberen op te lossen.
Als het om een echt dure lens gaat zou ik het gewoon gaan ophalen ofzo.
Neuh, geen dure lens, gewoon een standaard dingetje waar ik liever niet half Nederland voor doorreis.
Maar hoe doet paypal dat eigenlijk, oplossen? Vraagt paypal dan weer het geld van de verkoper of?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 00:48:52 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97105333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Neuh, geen dure lens, gewoon een standaard dingetje waar ik liever niet half Nederland voor doorreis.
Maar hoe doet paypal dat eigenlijk, oplossen? Vraagt paypal dan weer het geld van de verkoper of?
Paypal is in control. Die houdt het geld gewoon gereserveerd vast, toch? En als je dan een claim aanmaakt en in het gelijk wordt gesteld, omdat je gelijk hebt, dúh, dan is het whop chop, die verkoper ziet z'n geld pleite gaan, want Paypal is in control, en voilá, je geldje weer terug.

Moet je natuurlijk niet als privégift sturen. Tegenwoordig kun je invoices sturen naar elkaar waaraan een ander dan moet voldoen. Zo heb je bewijs van transactie in exchange van goederen voor geld.
pi_97105593
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Paypal is in control. Die houdt het geld gewoon gereserveerd vast, toch? En als je dan een claim aanmaakt en in het gelijk wordt gesteld, omdat je gelijk hebt, dúh, dan is het whop chop, die verkoper ziet z'n geld pleite gaan, want Paypal is in control, en voilá, je geldje weer terug.

Moet je natuurlijk niet als privégift sturen. Tegenwoordig kun je invoices sturen naar elkaar waaraan een ander dan moet voldoen. Zo heb je bewijs van transactie in exchange van goederen voor geld.
Dus in feite de hele tijd (na eerste bericht via marktplaats) communiceren via paypal? Ok.
Enne; hehe :D
pi_97105662
Ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen (non-gumball dan).
Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:07:23 #149
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97105936
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:57 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dus in feite de hele tijd (na eerste bericht via marktplaats) communiceren via paypal? Ok.
Enne; hehe :D
Ja, enne... ik kijk zelf net na middernacht vaak altijd nog ff hier.
Al heb je o.a. ook deze, deze en deze.
pi_97106085
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, enne... ik kijk zelf net na middernacht vaak altijd nog ff hier.
Al heb je o.a. ook deze, deze en deze.
En deze.
Die eerste met die keychain camera, dat is gewoon dezelfde (non-HD) van BIC. Maar iets van 3/4x duurder.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:15:17 #151
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97106152
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En deze.
Die eerste met die keychain camera, dat is gewoon dezelfde (non-HD) van BIC. Maar iets van 3/4x duurder.
Ja, psies. ;( Lamzakken. :P Zogenaamde dagknaller.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 01:22:31 #152
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_97106355
Echt de helft van die dingen is in HK goedkoper. Die autoradio transmitter voor 13+5 euro :') Op BIC heb je er 10 voor.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 02:28:21 #153
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97107534
Voor een leuke vakantiekieskjes camera die je in je pocket wil hebben tijdens de disco, twijfel ik tussen deze die nog maar tijdelijk in de aanbieding is maar wel 30mm dik is en deze die altijd goedkoop is en 2.4 a 2.3 cm dik is..

Help?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 09:13:45 #154
48067 neo2000
pi_97109498
En natuurlijk deze. ^O^
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 10:57:54 #155
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97110912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef beeklaan het volgende:
Voor een leuke vakantiekieskjes camera die je in je pocket wil hebben tijdens de disco, twijfel ik tussen deze die nog maar tijdelijk in de aanbieding is maar wel 30mm dik is en deze die altijd goedkoop is en 2.4 a 2.3 cm dik is..

Help?
Dat weet je zodra je beide even gebruikt, altijd handig ;(

Disco = donker = moeilijk foto's maken.
Even nazoeken hoe deze 2 met een donkere omgeving omgaan.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:01:35 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97110981
Beter neem je voor compacts een Canon Powershot of Panasonic Lumix. Of een Samsung WB.
Hier een paar recommendations en reviews.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 11:07:01 #157
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_97111105
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Beter neem je voor compacts een Canon Powershot of Panasonic Lumix. Of een Samsung WB.
:o canon is goed bezig
pi_97112704
Gisteren mijn R_y-B_n van Dealextreme binnengehad, ziet er zo op het oog goed uit. Degelijke kwaliteit ^O^
pi_97117327
Heeft iemand ervaring metdeze 'stereo headphones'? De reviews zijn positief in ieder geval :)!?
pi_97117629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef l30n het volgende:
Heeft iemand ervaring metdeze 'stereo headphones'? De reviews zijn positief in ieder geval :)!?
And again...
pi_97117636
Ja, ik heb deze gekocht (witte versie) als afscheidscadeau voor een collega.
Zag er ontzettend goed uit, verschil is er nauwelijks. Geluid was ook beter als zijn 'oude'
hoofdtelefoon volgens de collega (hij is een Sennheiser van (toentertijd) ¤150 gewend)
Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:00:34 #162
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97118285
quote:
6s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Maar die zijn geen 50 euro :')
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:13:34 #163
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97118613
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:00 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar die zijn geen 50 euro :')
Nee, maar deze is wel tof hoor en toch vrij budget:
http://www.cameralabs.com(...)ot_A1200/index.shtml
http://tweakers.net/price(...)wart.html#tab:prices

Verder altijd mediamarkt/saturn/etc krantjes in de gaten houden, wil nog weleens een klapper in staan.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 18:45:41 #164
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97125976
AH, ik zag $150 prijzen :@
Dan maar 25 euro meer voor zekerheid. Super budget is vaak een teleurstelling.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:13:07 #165
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97126958
Ik houd zeker de komen tijd aanbiedingen in de gaten. Thx voor de tips!
pi_97127703
Alle oude 'Chinese Webshop' FOK!kers zijn weg :'(
pi_97127744
Valt mee bij nader inzien.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 19:41:23 #168
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97127929
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bij nader inzien? :')
Newb. took over the topic, mja.. nu is hij tenminste nog wel lekker actief :7
pi_97128073
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Zal deze nieuwkomer ook maar weg gaan?

Scheelt mij ook weer geld :') ...
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:01:33 #170
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97128839
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zal deze nieuwkomer ook maar weg gaan?

Scheelt mij ook weer geld :') ...
ZIT! :( En blijf! Braaf zo! Je kannet wel! ;(
pi_97129011
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 19:34 schreef R4m0n_46 het volgende:
Sommigen zaten hier al toen het nog anders heette en voordat jij je registreerde ;)

Sommigen zijn ook tíjden weggeweest.. :@
Nee.
pi_97129601
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4769

Deze is wel leuk.
Dat ding heb ik hier ook nog, volgens mij niet daar gekocht.

Eerste bestelling was Date: 2/14/2008 12:18:01 AM ,

Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price
1 02663 Mini Multifunctional Remote Controller Black x1 Shipped USD 2.59
1 01223 LED Ice Cube (2*CR1620) x1 Shipped USD 2.29
Total: USD 4.88
USD4.88

:').
Geen referral hier.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:26:50 #173
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97129743
Mijn eerste DX-aankoop stamt nog helemaal uit begin mei 2011. Dat waren nog eens tijden. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Mijn eerste bestelling:

The Smallest Mini HD 720P 2.0M Pixel Digital Camera Camcorder
Item# 59538 , Shipping Estimation: Typically ships in 2 to 3 days and delivers in 14 days.

Daarover gesproken. Iemand had het over nieuwe firmware? :o Had ik niet kunnen vinden!
pi_97129841
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

ZIT! :( En blijf! Braaf zo! Je kannet wel! ;(
Sorry. :@
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:29:50 #175
48067 neo2000
pi_97129853
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Sommigen zaten hier al toen het nog anders heette en voordat jij je registreerde ;)

Sommigen zijn ook tíjden weggeweest.. :@
En sommigen lurken gewoon vrolijk mee. :P
pi_97130032
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen (non-gumball dan).
Hoe heet zo'n ding ook alweer? Ze waren toch echt 10 dollar op eBay, maar wat was de naam :@?

Lijkt me wel geinig om te hebben om op een helm te plakken o.i.d.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:35:43 #177
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97130061
MD80 (miniDV) kom op, cultstatus.
pi_97130111
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Verdikkie ik zat op MD.45 te zoeken maar dat is een band.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:38:52 #179
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97130177
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Verdikkie ik zat op MD.45 te zoeken maar dat is een band.
Nou ja, MD80 is natuurlijk een vliegtuig. Wel mooi luide machientjes. :D
pi_97130587
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:35 schreef shiznuts het volgende:
Ja, inderdaad. :P

Trouwens die achterkantjes voor m'n ipad eindelijk binnen, en ze zijn prima :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 20:56:04 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97130743
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:26 schreef shiznuts het volgende:
Mijn eerste DX-aankoop stamt nog helemaal uit begin mei 2011. Dat waren nog eens tijden. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Mijn eerste bestelling:

The Smallest Mini HD 720P 2.0M Pixel Digital Camera Camcorder
Item# 59538 , Shipping Estimation: Typically ships in 2 to 3 days and delivers in 14 days.

Daarover gesproken. Iemand had het over nieuwe firmware? :o Had ik niet kunnen vinden!
Even doorlezen, leuke website :Y

http://www.techmoan.com/
pi_97130770
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoe heet zo'n ding ook alweer? Ze waren toch echt 10 dollar op eBay, maar wat was de naam :@?

Lijkt me wel geinig om te hebben om op een helm te plakken o.i.d.
En je kunt natuurlijk ook de HD/non-HD keychain camera doen! Andere vorm (kan handiger zijn, voor mij wel) en iets goedkoper. ;)
pi_97131353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Leuke site idd. :Y Die Sanyo PD1 is wel een leuk ding voor niet teveel geld.

Zijn stem lijkt trouwens op die van Ashens (youtube) :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Opa_vertelt op 21-05-2011 21:26:49 ]
Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 21:29:16 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97131960
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik zeg het nog maar een keer. Ik heb de Y3000, hè. Volgens mij ben je nog altijd aan het denken dat ik al een #11 808 heb, die heb ik ook besteld, maar die is nog niet binnen. Staat niks over firmware voor de Y3000 (chobi one replica met betere features - geen keychain autoremote!).

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Leuke site idd. :Y Die Sanyo PD1 is wel een leuk ding voor niet teveel geld.

Zijn stem lijkt trouwens op die van Ashens (youtube) :D
-
Volgens mij klinken heel veel Britten zo. :P
pi_97132518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:

Volgens mij klinken heel veel Britten zo. :P
Daar heb je ook weer gelijk in. :D
Nee.
pi_97133357
Ashens is zo'n baas :D
pi_97133668
Ik wil hem nog een keer wat toesturen zodat hij het kan reviewen :P
Nee.
pi_97133740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil hem nog een keer wat toesturen zodat hij het kan reviewen :P
Ja, lol :P
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:12:24 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97133797
Ik review biljetten met een opdruk van '100', alleen ondanks mijn vraag stuurt niemand een exemplaar op. :'(
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:21:02 #190
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_97134174
quote:
ik ben een oldbie, hier vanaf DX #60.
pi_97134185
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik review biljetten met een opdruk van '100', alleen ondanks mijn vraag stuurt niemand een exemplaar op. :'(
Geef me je adres en ik stuur je een 100'je op! :D
Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 22:41:36 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97135102
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Geef me je adres en ik stuur je een 100'je op! :D
Lang leve de roepies. :+
pi_97135653
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lang leve de roepies. :+
Ah, kut. :P
Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:22:47 #194
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_97137166
De is trouwens ook wel cool, kan je opnemen of dvd kijken terwijl je in je auto rijdt http://www.ever buying.com/product47455.html
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:23:00 #195
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97137174
Ik ben vanaf 104 ofzo pas :(

Ik vond jullie via google :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:24:51 #196
309342 ErkendFokker
pi_97137253
Ik lurkte al een tijdje maar mijn eerste post was in #40 :p

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..

Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:26:28 #197
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97137323
BIC

quote:
Dear seller, It`s a real shame that you have taken away the coupons and recommender for the tablets. I recommended people via the internet and in reality to buy an expensive tablet of 150 dollars so you get profit and i get like 8 dollars too. Now i stop recommending this site because it isn`t cheap anymore... I hope you can change it for you and for me. Greetings, A friend.
quote:
Thank you for your message.
But sorry,we are just customer services,we can't make any decisions .
Thank you for unstanding on this matter.

Best wishes
Gillian
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:29:58 #198
331250 tuut-chips
Koning redstone
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:31:25 #199
309342 ErkendFokker
pi_97137541
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
http://blog.dealextreme.c(...)-internship-program/

_O- Kom op man, wie doet dat nou :')
Do you have no friends, or all your friends have gone for the summer?
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:32:44 #200
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97137599
Haha. De manier waarop is stom, maar wel een gratis bezigheid in China.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:40:18 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97137912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
http://blog.dealextreme.c(...)-internship-program/

_O- Kom op man, wie doet dat nou :')
Ga ik doen! :D Als ik klaar ben met Shenzhen heet het Shizhen... Oh snap!
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:41:25 #202
309342 ErkendFokker
pi_97137957
Het lijkt me eigenlijk wel vet
pi_97138096
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga ik doen! :D Als ik klaar ben met Shenzhen heet het Shizhen... Oh snap! [ afbeelding ]
whahaha, die smiley :D

Het is dat ik geen 2 maanden kan wegblijven, anders zou ik me zéker inschrijven. :')
Nee.
  zaterdag 21 mei 2011 @ 23:49:16 #204
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97138279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

whahaha, die smiley :D

Het is dat ik geen 2 maanden kan wegblijven, anders zou ik me zéker inschrijven. :')
Oh ja, dat wordt 'em dan niet. Dan moet ik onbetaald verlof gaan opnemen. Neuh, een weekje, misschien twee is leuk, maar langer houd ik het daar toch ook niet uit ben ik bang. :P

Misschien iets voor onze Neo of Monkeyb? :P
Je weet, de geekbabes zijn vast helemaal into de lange Europese mannen.
pi_97139369
Een maandje zou ik nog wel trekken, maar 2 is voor mij helaas echt te lang. :P
Nee.
  zondag 22 mei 2011 @ 00:11:16 #206
309342 ErkendFokker
pi_97139425
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oh ja, dat wordt 'em dan niet. Dan moet ik onbetaald verlof gaan opnemen. Neuh, een weekje, misschien twee is leuk, maar langer houd ik het daar toch ook niet uit ben ik bang. :P

Als het nou bij Tinydeals was :9 Isabella *;
pi_97141382
Mijn Omega horloge heeft het leven gelaten :'). Het gewichtje was afgebroken, dus ik maak hem lomp open, niet te repareren voor een redelijke prijs.

Dus ik een beetje klooien, komt er op neer dat hij helemaal gesloopt is omdat ik wel eens wilde zien hoe het werkte :').

Wel zonde, was een mooi horloge. Heeft me zelfs nog 21 dollar gekost.
Geen referral hier.
pi_97141706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 01:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, psies. ;( Lamzakken. :P Zogenaamde dagknaller.
Deze was zekers ook al bekend? :{
pi_97141744
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn Omega horloge heeft het leven gelaten :'). Het gewichtje was afgebroken, dus ik maak hem lomp open, niet te repareren voor een redelijke prijs.

Dus ik een beetje klooien, komt er op neer dat hij helemaal gesloopt is omdat ik wel eens wilde zien hoe het werkte :').

Wel zonde, was een mooi horloge. Heeft me zelfs nog 21 dollar gekost.
Net goed! Nu heb je iig een reden om een echte te kopen :P Welk model was het?
Koop anders een goedkoop horloge (zelfde diameter) en zet het uurwerk over. ^O^
Nee.
  zondag 22 mei 2011 @ 01:11:42 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97141779
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 01:09 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Deze was zekers ook al bekend? :{
Nee, kende ik niet. :') Ik daarnet al denken dat dit erg was.
  zondag 22 mei 2011 @ 09:30:47 #211
48067 neo2000
pi_97146124
quote:
99s.gif Op zondag 22 mei 2011 00:11 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Als het nou bij Tinydeals was :9 Isabella *;
Second that. O+

Maar verder, meuh, afgezet worden door Chinezen en er dan gaan werken.. :') M'n baas vind het denk ik ook niet goed als ik er twee maanden tussenuit knijp, tenzij ik voor iedereen android tablets achteroverdruk misschien.
  zondag 22 mei 2011 @ 09:31:25 #212
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97146130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Haha, wat een voorwaarden.

4. A number of product reviews are required during the period you stay.
7. You have to work here for at least 2 months.

quote:
The position has no salary due to the price of flight and accommodation & meals. This should not be a problem as China has a not too high cost of living and an abundance of fun activities, especially for the shopper in you.
Haha dus je werkt als westerling 2 maanden voor een habbekrats. Ticket 1000 euro, onderdak en eten 200 euro.

quote:
2. A copy of your passport, degree or diploma or other relevant education documents, DX account, forum account and a writing sample should be included in the application.[/img]

Ook nog een opleiding verwachten voor een habbekrats :{w

[quote]3. Chinese VISA is a must. If any documents are needed for the visa process, please inform us in advance. But we are afraid you need to pay the small fees of processing your Chinese VISA.
We betalen de reis, behalve je Visa :')

quote:
4. You will have to pay for the ticket first and DX will reimburse it at the end of the program.
Oh wacht, je moet de reis eerst zelf betalen _O-
De klantenservice kennende kun je fluiten naar elke refund belofte :')

quote:
6. You will be required to sign NDA from DealExtreme.com once you work here.
:X Ik ga een beetje Chinese contracten ondertekenen. Alsof ze spionage satellieten bouwen in die toko _O-

Dus je moet eerst 1000 euro bij elkaar sprokkelen om voor een ander te gaan werken zonder salaris. Je mag hopen dat je een fatsoenlijk hokje krijgt om in te slapen en het voedsel redelijk is. Na 2 maanden mag je smeken om je geld terug te krijgen om weer naar huis te gaan.

Hoe zit het met ziektekostenverzekering, ongevallenverzekering en dergelijke zaken? Kom je straks zonder handen terug in Nederland en mag je het uitzoeken _O-

Een flink potje achter de hand houden is ook noodzakelijk want zonder salaris in China zitten...
Dan heb ik het niet over shoppen maar indien er een noodgeval is.

Nee, dank je wel :N
  zondag 22 mei 2011 @ 09:59:12 #213
48067 neo2000
pi_97146423
Ah, waarschijnlijk krijg je je refund van je ticket wel terug als store credit. :')
  zondag 22 mei 2011 @ 10:02:32 #214
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97146462
Wat een drama voorwaarden.
  zondag 22 mei 2011 @ 10:20:13 #215
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97146636
Mijn strikdiploma, zwemdiploma en smurfenkamp-diploma inscannen en vervolgens een groot verhaal erbij verzinnen. Weten zij veel _O-
pi_97148561
Ik kan me wel wat voorstellen bij die voorwaarden hoor, ze willen natuurlijk geen gratis vakanties gaan weggeven.
Deze van monkeybrain is trouwens wel hilarisch, ik zie dat al helemaal voor me! :D _O- :D

http://forum.fok.nl/templ(...).imgur.com/ko4Yn.jpg
Nee.
  zondag 22 mei 2011 @ 13:07:32 #217
48067 neo2000
pi_97150984
Collega: "Waar naartoe ben je op vakantie geweest dan? Je bent niet erg bruin..!"
"Weinig buiten geweest. Ben op vakantie geweest naar een Chinees werkkamp."
  zondag 22 mei 2011 @ 14:02:20 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97152803
Filmpje gevonden van de persoon die vorig jaar bij DX ging werken :Y

zondag 22 mei 2011 @ 14:36:09 #219
343273 KirovAir
Kirov Reportin'
pi_97153995
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Do you have no friends, or all your friends have gone for the summer?
_O-
Dacht eerst dat je een grapje maakte.
  zondag 22 mei 2011 @ 14:55:05 #220
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_97154540
Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  zondag 22 mei 2011 @ 14:58:43 #221
48067 neo2000
pi_97154661
quote:
10s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:02 schreef monkeybrain het volgende:
Filmpje gevonden van de persoon die vorig jaar bij DX ging werken :Y

Fake.

Bij DX zouden de martelwerktuigen na 1 keer gebruiken kapot gaan i.v.m. poor build quality. Tevens wordt de gemartelde Jack geen "Dear Friend" genoemd tijdens het martelen.
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:55 schreef feesbeeest het volgende:
Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Misschien is deze vraag ook wel een aanvulling voor de OP, aangezien ie nu al in aanmerking komt voor de "Most asked question of 2011"-award? :')
  zondag 22 mei 2011 @ 15:10:02 #222
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97154981
quote:
11s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]

Misschien is deze vraag ook wel een aanvulling voor de OP, aangezien ie nu al in aanmerking komt voor de "Most asked question of 2011"-award? :')

Ja, is misschien wel een leuke toevoeging. Als je zin hebt kan je zo een tekstje bedenken die dan in de OP komt ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 16:16:31 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97157812
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, is misschien wel een leuke toevoeging. Als je zin hebt kan je zo een tekstje bedenken die dan in de OP komt ;)
Iets in de trant van...
quote:
Q: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
A: Hier en allicht hier (zoeken op niks). Zo kan natuurlijk ook.
pi_97157936
Iemand interesse om mijn impulsaankoop over te nemen ? Item zit nog in ongeopende verpakking :) Ding kostte geloof ik een eurotje of 50, ik heb al eenzelfde maar 2 stuks is toch een beetje overkill. Ik ben zeer tevreden over de camera, bij mij werkt deze zeer goed i.c.m. de videobewakingssoftware op mijn NAS :) Maar de camera heeft ook zelf software ingebouwd waardoor je de camera op afstand kunt benaderen en opnames kunt maken.

http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358

&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  zondag 22 mei 2011 @ 16:19:53 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97157976
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef mvc het volgende:
Iemand interesse om mijn impulsaankoop over te nemen ? Item zit nog in ongeopende verpakking :) Ding kost geloof ik eurotje of 50, ik heb al eenzelfde via ebay, werkt goed i.c.m. de videobewakingssoftware op mijn NAS :)

[ afbeelding ]
$0.01 :Y

Beetje flauw, vooruit ¤0.01 :)
  zondag 22 mei 2011 @ 16:21:14 #226
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97158047
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:16 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Iets in de trant van...

[..]

Ik zal het even in de wiki zetten, en volgende topic posten als ik de OP heb..
pi_97158129
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

$0.01 :Y

Beetje flauw, vooruit ¤0.01 :)
Kinderen horen niet op internet, ga voetballen ofzo.
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_97158288
Ik zoek nog 1 of meerdere felgekleurde horloges zoals Icewatch bijvoorbeeld. Alleen dan wat goedkoper, dat moet op deze sites wel te vinden zijn lijkt me, alleen wat is/zijn goeie zoekterm(en)?
  zondag 22 mei 2011 @ 16:28:56 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97158392
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:26 schreef Tompsen het volgende:
Ik zoek nog 1 of meerdere felgekleurde horloges zoals Icewatch bijvoorbeeld. Alleen dan wat goedkoper, dat moet op deze sites wel te vinden zijn lijkt me, alleen wat is/zijn goeie zoekterm(en)?
color watch
  zondag 22 mei 2011 @ 16:49:20 #230
48067 neo2000
pi_97159420
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Iets in de trant van...
[..]

Ik zeg, doen Tokko1. :)

Verder, m.b.t. die cam...
http://www.foscam.nl/
Volgens mij was immitatie niet meer de bedoeling? ;)
  zondag 22 mei 2011 @ 16:50:56 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97159495
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Immitatie? Hij doet het echt. Foh scam, ik bedoel, Foscam is een uitstekende en gerenommeerde zaak.
pi_97159565
quote:
Iemand interesse om mijn impulsaankoop over te nemen ? Item zit nog in ongeopende verpakking :) Ding kostte geloof ik een eurotje of 50, ik heb al eenzelfde maar 2 stuks is toch een beetje overkill. Ik ben zeer tevreden over de camera, bij mij werkt deze zeer goed i.c.m. de videobewakingssoftware op mijn NAS :) Maar de camera heeft ook zelf software ingebouwd waardoor je de camera op afstand kunt benaderen en opnames kunt maken.

[ afbeelding ]
25 euro incl. verzenden?

Is wel handig om te zien of de postbode er aan komt :').
Geen referral hier.
pi_97160632
Zo, weer ff 15% korting bij BIC te pakken. Mooi dat dat toch werkt. Elke keer nieuwe account en gaan.

[ Bericht 66% gewijzigd door Skiet op 22-05-2011 17:22:08 ]
pi_97163578
Ik zoek voor mijn nieuwe huis eigenlijk nog wat toffe dingen. Dus klap in je handen schakelaar, gewoon remote schakelaar en andere gadget dingen om mensen mee te verbazen. Dus, wie weet er toffe dingen? Vrij groot huis, dus kan vanalles aan gadgets kwijt

En weet iemand nog meer sites zoals lightinthebox?
  zondag 22 mei 2011 @ 18:17:43 #235
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97163625
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:16 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek voor mijn nieuwe huis eigenlijk nog wat toffe dingen. Dus klap in je handen schakelaar, gewoon remote schakelaar en andere gadget dingen om mensen mee te verbazen. Dus, wie weet er toffe dingen? Vrij groot huis, dus kan vanalles aan gadgets kwijt
RGB led strips met afstandsbediening.. mooie "mood light" effecten? ;)

Ps. kijk in de OP allemaal sites zoals Lightinthebox
  zondag 22 mei 2011 @ 18:28:19 #236
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97164012
Remote schakelaars bij Action halen :Y Ook gelijk euro biljetten wc papier meebrengen, altijd leuk voor gasten :7

Weet iemand welke shop zo'n vracht 5 finger schoenen had? Ik dacht dat Jack en DX deze hadden maar daar zie ik maar weinig liggen. DX heeft enkele lelijke :N
pi_97164881
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 16:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Wat zwets je nou, dat Foscam hetzelfde model camers laat produceren en er een stickertje met Foscam opplakt wil niet zeggen dat ik immitatie aanbied :'(
pi_97165988
Niemand mijn N3i's :'(
¤20 inc.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:17:11 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97166270
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:12 schreef Ballsofsteel het volgende:
Niemand mijn N3i's :'(
¤20 inc.
Geldt niet gewoon kopen op afstand eigenlijk?
Ja, na meer dan een week niet natuurlijk.
Als ze niet passen kun je toch Thomas vragen hoe dat dan zit (behalve te nauw :P ).
pi_97167304
Om nog even terug te komen op horloges,
heb zelf een sinobi van jack

was 7-8 dollar ofzo en incl gift box (ik kreeg hem alleen zonder gift box :') )

ik heb er ook mee gedoucht etc, loopt nog steeds, 10 feb. binnen gekregen.

ga alleen nu voor eentje van taobao, rond de 50 euro alleen mogen we het hier niet over hebben
  zondag 22 mei 2011 @ 19:48:44 #241
209721 Downstar
Moeimaker
pi_97167922
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

ik ben een oldbie, hier vanaf DX #60.
Dan ben ik een fossiel zeker :D DX #3 :)
pi_97168227
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dan ben ik een fossiel zeker :D DX #3 :)
DX #1 represent.

Vraag me soms wel af waarom het altijd zo vreselijk lang moet duren vanuit Azië, en dan heb ik het over post.
Woensdag is er uit Amerika iets verzonden naar me, zaterdag had ik het binnen.

Maja het is wel ''gratis''.
  zondag 22 mei 2011 @ 19:58:34 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97168422
Beter doet iedere shop ff een depot in Singapore zetten. Dat doen sommige nu en dat gaat vliegensvlug daar. Hong Kong en China Post kunnen het gewoon niet aan. :'(
pi_97168447
quote:
16s.gif Op zondag 22 mei 2011 18:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

RGB led strips met afstandsbediening.. mooie "mood light" effecten? ;)

Ps. kijk in de OP allemaal sites zoals Lightinthebox
Nee, LightInTheBox is wel echt anders dan alle andere shops. Veel meer duurdere artikelen zoals kranen, douchekoppen, lampen etc.

En euro wc papier is gewoon schuurpapier. Doe ik niemand aan.
  zondag 22 mei 2011 @ 20:04:19 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97168713
Heb je ook superzachte vijf-lagen-toiletpapier met vanille-extracten? _O_

Schuurpapier is zo erg nog niet. Eerder van dat gladde papier dat van oude kranten is gemaakt of zo en je altijd in publieke toiletten tegenkomt. :+ Die rollen kennen ook geen geperforeerd afscheurlijntje. Zhe horror.
pi_97169691
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:04 schreef shiznuts het volgende:
Heb je ook superzachte vijf-lagen-toiletpapier met vanille-extracten? _O_

Schuurpapier is zo erg nog niet. Eerder van dat gladde papier dat van oude kranten is gemaakt of zo en je altijd in publieke toiletten tegenkomt. :+ Die rollen kennen ook geen geperforeerd afscheurlijntje. Zhe horror.
_O- :')
Moeten zij weten
  zondag 22 mei 2011 @ 20:25:46 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97169829
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:23 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

_O- :')
Echt zo. Zulke velletjes zijn net kassabonnen. :P
pi_97172359
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:54 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

DX #1 represent.
Jij zat er toch ook al voor de doorstart van de DX-reeks?
Nee.
  zondag 22 mei 2011 @ 21:19:37 #249
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97173556
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 19:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Nee, LightInTheBox is wel echt anders dan alle andere shops. Veel meer duurdere artikelen zoals kranen, douchekoppen, lampen etc.

En euro wc papier is gewoon schuurpapier. Doe ik niemand aan.
Pleepapier moet niet super zacht zijn, alsof je een wollen trui door je bilnaad haalt.
Ik heb het graag een beetje ruw, dat veegt beter op :Y

Maar ik praat over wc papier met euro biljetten afdruk erop, je reet kuis maken met geldbiljetten *O*
Het is ook gewoon wit, niet grijs ruw :P
  zondag 22 mei 2011 @ 21:35:14 #250
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_97174765
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:04 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Jij zat er toch ook al voor de doorstart van de DX-reeks?
De DX reeks was de eerste de Chinese Webshop Topic reeks, is de doorstart.

Ik begon met zoeken op dealextreme en toen kwam ik op Fok! en toen dacht ik leuk 1 topic.. Huh nog 1 huh 30, toen maar eens een account hier aangemaakt!
pi_97176636
Wat een nostalgie hier zeg... :P
  zondag 22 mei 2011 @ 22:00:49 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97176742
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 21:59 schreef Ballsofsteel het volgende:
Wat een nostalgie hier zeg... :P
Ja, gadver. Koop een cute magic timemachine ofzo. :P
pi_97177392
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, gadver. Koop een cute magic timemachine ofzo. :P
Ja, lol, kon het maar :P
  zondag 22 mei 2011 @ 22:12:25 #254
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97177557
pi_97177594
Wtf!?
Ik stuur die thomas een mailtje dat die oordpjes niet goed passen en of hij een oplossing weet, krijg ik dit.
quote:
Hi!

Make a Picture from you Ear and send me
Do you have Size Small /Medium or Large??
Size S-M Foampads very good! Fit perfect in every Ear....
Foampads on the N3i fit deep! Push deep into earcanal! Earphones should fit good, can make jogging...
  zondag 22 mei 2011 @ 22:15:07 #256
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97177770
Haha _O- , dat is zo'n beetje onbegrijpbaarder Engels dan dat van een Chinees.
Ik heb me dan ook maar in het Duits onderhouden met hem. :P
pi_97178577
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef shiznuts het volgende:
Haha _O- , dat is zo'n beetje onbegrijpbaarder Engels dan dat van een Chinees.
Ik heb me dan ook maar in het Duits onderhouden met hem. :P
Aha, slim :P
Ik ging er wel vanuit dat hij een beetje engels kon, maar dit is nog erger dan van een sinees.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:28:47 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97178860
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:12 schreef Ballsofsteel het volgende:
Wtf!?
Ik stuur die thomas een mailtje dat die oordpjes niet goed passen en of hij een oplossing weet, krijg ik dit

[..]

Misschien heb Ik er belang bij, voor wat voor muziek zijn ze het beste?
(hebben ze goede Basse etc.
pi_97179000
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Misschien heb Ik er belang bij, voor wat voor muziek zijn ze geschikt.
Ze zijn vrij bass-heavy, tenminste voor mijn doen. :)
  zondag 22 mei 2011 @ 22:31:52 #260
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97179086
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ze zijn vrij bass-heavy, tenminste voor mijn doen. :)
ok, pm je zo wel even. gepmed :)

Naar gisteren maar noodgedwongen opzoek naar een nieuw horloge :P De bewaker gaf naar het detectie poortje het horloge een beetje brak aan, waardoor ik hem kennis liet maken met de grond. Daar kon hij dus niet (meer) tegen.

[ Bericht 15% gewijzigd door RobertNL op 22-05-2011 22:57:06 ]
pi_97180329
Iemand toevallig dit wel es gekocht:

http://product.madeinchin(...)opter_12807927.shtml

Ziet er wel gaaf uit haha.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:50:49 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97180359
'naar' wanneer je 'na' bedoelt... :N

:P Maar, eh, ik begrijp dat ook niet. Ze horen je spullen niet aan te raken, zijn toch mandjes voor? Jasje af, riem af (of niet O-) ), horloge, mobieltje in het mandje leggen. Mandje gaat door de scanner, ik ga door het detectiepoortje, mandje rolt op de rolletjes verder, ik pak m'n spulletjes, nergens geen bewaker die m'n spullen aanraakt. Da's alleen maar protocol ter bescherming van hun, dat ze in zulke situaties nooit (deels) aansprakelijk kunnen worden gehouden. Lijkt me.
  zondag 22 mei 2011 @ 22:56:57 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97180673
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef shiznuts het volgende:

:P Maar, eh, ik begrijp dat ook niet. Ze horen je spullen niet aan te raken, zijn toch mandjes voor? Jasje af, riem af (of niet O-) ), horloge, mobieltje in het mandje leggen. Mandje gaat door de scanner, ik ga door het detectiepoortje, mandje rolt op de rolletjes verder, ik pak m'n spulletjes, nergens geen bewaker die m'n spullen aanraakt. Da's alleen maar protocol ter bescherming van hun, dat ze in zulke situaties nooit (deels) aansprakelijk kunnen worden gehouden. Lijkt me.
Geen mandje :N (ga snel even mijn fout editen ;))

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef woutertje93 het volgende:
Iemand toevallig dit wel es gekocht:

http://product.madeinchin(...)opter_12807927.shtml

Ziet er wel gaaf uit haha.
Link werkt niet, maar het is zoiets
  zondag 22 mei 2011 @ 23:01:12 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97180890
http://www.focalprice.com(...)opter_with_GYRO.html
Dat is de enige 'merk' IR r/c heli die ik ken, de rest is allemaal vage shizzle. Wel alles zo'n beetje dezelfde bouwkwaliteit en functionaliteit hoor. Bij pandawill heb je een cheapere... http://www.pandawill.com/(...)en-color-p42087.html
(Kan ik je nog een 10% coupon voor geven ook)
  zondag 22 mei 2011 @ 23:04:33 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_97181070
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Dat is de enige 'merk' IR r/c heli die ik ken, de rest is allemaal vage shizzle. Wel alles zo'n beetje dezelfde bouwkwaliteit en functionaliteit hoor. Bij pandawill heb je een cheapere... http://www.pandawill.com/(...)en-color-p42087.html
Zit er nog verschil tussen 2.5 channel en 3.5 bij die dingen? of maakt het niet zo veel uit?
  zondag 22 mei 2011 @ 23:07:26 #266
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97181239
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zit er nog verschil tussen 2.5 channel en 3.5 bij die dingen? of maakt het niet zo veel uit?
Ja. Bij die IR dingen is 2.5 kanaal, hoog-laag, links-rechts + licht, met een vaste voorwaartse snelheid. 3.5 is hoog-laag, links-rechts, voorwaarts-achterwaarts + licht. Tenminste ik denk dat de 0.5 een lichtschakelaar is, de andere 'volle' geldende kanalen zijn variabel instelbaar met de zender. Het verschil is te zien in de staartmotor. 2 CH = zijwaarts gericht (bladen als een windmolen), 3CH = opwaarts gericht (bladen als een helikopter).

- hoewel, dat is normaal het geval, die apache van pandawill doet z'n eigen ding zo te zien -
pi_97181891
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja. Bij die IR dingen is 2.5 kanaal, hoog-laag, links-rechts + licht, met een vaste voorwaartse snelheid. 3.5 is hoog-laag, links-rechts, voorwaarts-achterwaarts + licht. Tenminste ik denk dat de 0.5 een lichtschakelaar is, de andere 'volle' geldende kanalen zijn variabel instelbaar met de zender. Het verschil is te zien in de staartmotor. 2 CH = zijwaarts gericht (bladen als een windmolen), 3CH = opwaarts gericht (bladen als een helikopter).

- hoewel, dat is normaal het geval, die apache van pandawill doet z'n eigen ding zo te zien -
Sodetering wat weet jij veel van die dingen zeg :P

Hoe weet je dat allemaal?
  zondag 22 mei 2011 @ 23:26:56 #268
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97182261
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:18 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Sodetering wat weet jij veel van die dingen zeg :P

Hoe weet je dat allemaal?
Ik heb zeker acht r/c heli's en ongeveer evenveel vliegtuigjes. Dan sijpelen die weetjes en kennis er vanzelf in. Sowieso is vliegen, elektronica en gadgets samen maar ook afzonderlijk wel fascinerend.

Maar eigenlijk gaat Pandawill de fout in met de kanalen... http://www.pandawill.com/(...)ue-color-p42036.html
Dat is duidelijk een 3.5 kanaals toestel, dat zeggen ze ook: UP,Down (telt u mee? 1) ,Forward,Backward (3) ,Turn Left ,Turn Right (2) with Light (3.5) Maar toch staat er 2.5. :+

Je ziet ook dat de staatmotor hier dus helikoptergewijs afgebeeld staat. Het enige wat ik me kan bedenken is wanneer de staartmotor alleen aan en uit kan en dus niet variabel in snelheid in te stellen is, dan zou je het 2.5 kunnen noemen.
pi_97182808
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik heb zeker acht r/c heli's en ongeveer evenveel vliegtuigjes. Dan sijpelen die weetjes en kennis er vanzelf in. Sowieso is vliegen, elektronica en gadgets samen maar ook afzonderlijk wel fascinerend.

Maar eigenlijk gaat Pandawill de fout in met de kanalen... http://www.pandawill.com/(...)ue-color-p42036.html
Dat is duidelijk een 3.5 kanaals toestel, dat zeggen ze ook: UP,Down (telt u mee? 1) ,Forward,Backward (3) ,Turn Left ,Turn Right (2) with Light (3.5) Maar toch staat er 2.5. :+

Je ziet ook dat de staatmotor hier dus helikoptergewijs afgebeeld staat. Het enige wat ik me kan bedenken is wanneer de staartmotor alleen aan en uit kan en dus niet variabel in snelheid in te stellen is, dan zou je het 2.5 kunnen noemen.
allright, welk goedkope helicopter uit china zou je me aanraden, gewoon om een beetje mee te fucken.
pi_97182856
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:01 schreef shiznuts het volgende:
(Kan ik je nog een 10% coupon voor geven ook)
Ghehe, die van Pandawill...

" Suitable for the gay up than 14 years old"
  zondag 22 mei 2011 @ 23:44:38 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97183103
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:37 schreef woutertje93 het volgende:

[..]

allright, welk goedkope helicopter uit china zou je me aanraden, gewoon om een beetje mee te fucken.
http://www.pandawill.com/(...)ll-color-p42082.html
Deze heeft een ingebouwde gyroscoop. Dat is een sensor die veranderingen in stand meet. Zolang jij geen nieuwe input geeft, probeert het helikoptertje dus zo door te vliegen en stand te houden als 'ie op dat moment, met die inputs doet. Is daardoor stabieler dan zonder zo'n systeem. Verder, zoals ik zei, is het eentje uit de T-series van MJX, die mij wel bekend is. Hier in actie:
Coupon voor 10% (heb ik een aantal van vanwege de actie met Pasen) kun je via DM krijgen, mocht je willen.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:56:05 #272
333589 youtims
Superman
pi_97183623
Wie is de laatste?
Tutu
  zondag 22 mei 2011 @ 23:56:46 #273
209721 Downstar
Moeimaker
pi_97183655
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:56 schreef youtims het volgende:
Wie is de laatste?
??
pi_97183790
quote:

[ afbeelding ]
Is dat eentje die beweging volgt?
Kan die ook in het donker filmen?
  maandag 23 mei 2011 @ 00:03:43 #275
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97183960
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 23:59 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Is dat eentje die beweging volgt?
Kan die ook in het donker filmen?
Standalone IP Wireless WIFI/LAN Camera with Night Vision and Pan/Tilt Motors
- Giving alarm in cause of motion detection
- Motion Detection: internal Motion Detection function or external sensor to trigger images recording and transportation
- IR night vision(Range:3~5m)

Je had natuurlijk ook zelf op de link in de quote kunnen klikken... aghum...
pi_97184314
Chinese beschrijvingen zeggen meestal niet zoveel, ik hecht meer waarde aan zijn eigen ervaring ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 00:13:57 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97184377
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:12 schreef UncleSam het volgende:
Chinese beschrijvingen zeggen meestal niet zoveel, ik hecht meer waarde aan zijn eigen ervaring ;)
Het staat op de friggin' doos. :?
  maandag 23 mei 2011 @ 00:28:42 #278
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97184898
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef shiznuts het volgende:

Als we zo gaan beginnen. Van hen. Niet van hun :)
  maandag 23 mei 2011 @ 00:31:29 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97184974
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 00:28 schreef beeklaan het volgende:

[..]

Als we zo gaan beginnen. Van hen. Niet van hun :)
quote:
Gebruik hun in de volgende gevallen:

Om bezit uit te drukken: 'Hun auto is stuk.'
Als hun vervangbaar is door een voorzetsel + hen (aan hen, voor hen, bij hen, volgens hen, etc.) of een voorzetselgroep + hen (met betrekking tot hen, ten aanzien van hen e.d.). Het is dan een indirect object (een meewerkend, belanghebbend of ondervindend voorwerp).
  maandag 23 mei 2011 @ 00:34:07 #280
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97185043
Eeeh? Volgens mij snap JIJ het niet. Voorzetsel plus hen OF alleen hun.

Ik geef aan hen het boek.
Ik geef hun het boek.

Van is een voorzetsel.
  maandag 23 mei 2011 @ 00:35:09 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97185071
ja, dus van hen wordt hun
Oh, wacht. :D :P Die is er tussendoorgeslipt dan. :P
  maandag 23 mei 2011 @ 00:36:09 #282
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97185097
MUHAHAHAHHAHA.
  maandag 23 mei 2011 @ 00:37:10 #283
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97185141
In de categorie vergissen is menselijk: Clinton verhaspelt Montenegro en Macedonië :+
Al zie ik mezelf graag liever als foutloze machine. :( Beter ga ik mezelf opladen. :P
pi_97187116
Kunnen jullie me helpen met het vinden van een wereldkaart poster?
  maandag 23 mei 2011 @ 07:33:52 #285
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_97187735
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 02:52 schreef ujjain het volgende:
Kunnen jullie me helpen met het vinden van een wereldkaart poster?
Uit China gaat ie bijna zeker knakken tijdens het vervoer.

ANWB winkel, 12 euro geloof ik. De Lidl heeft ze heel af en toe voor 5 euro. Dat zijn wel mooie met alle vlaggen erop. Even zoeken op wandkaart, dan kom je een hoop tegen.

Helaas ben ik nog nooit een goedkope kaart tegengekomen die alle namen in het Nederlands aangeeft. De namen staan dan in de landstaal aangegeven, lekker ontcijferen.
pi_97191945
Hallo, iedereen,

Ik ben een vertegenwoordiger van TinyDeal en ik ben hier om u te dienen en u op te lossen vragen helpen, als u nog quesions over onze site en onze producten, viel vrij om mij te contacteren. :)

Hello, everyone,

I am a representative from TinyDeal and I am here to serve you and help you solve questions, if you have any quesions about our site and our products, fell free to contact me. :)
  maandag 23 mei 2011 @ 11:22:45 #287
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_97192044
jezus asociale tering hufters bij tnt
  maandag 23 mei 2011 @ 11:23:25 #288
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97192067
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:22 schreef lipjes het volgende:
jezus asociale tering hufters bij tnt
Wat dan? Je pakketje kapot, je pakketje bij de Douane? :)
  maandag 23 mei 2011 @ 11:24:23 #289
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_97192104
quote:
16s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat dan? Je pakketje kapot, je pakketje bij de Douane? :)
ze weten niet eens meer waar die is
ze vertellen niet eens of die wel of niet wordt teruggestuurt
loze beloftes
elke tnt medewerker zegt wat anders
en als je wat probeert te vertellen laten ze je niet eens uitpraten
pi_97192480
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef tinydeal het volgende:
Hallo, iedereen,

Ik ben een vertegenwoordiger van TinyDeal en ik ben hier om u te dienen en u op te lossen vragen helpen, als u nog quesions over onze site en onze producten, viel vrij om mij te contacteren. :)

Hello, everyone,

I am a representative from TinyDeal and I am here to serve you and help you solve questions, if you have any quesions about our site and our products, fell free to contact me. :)
Hi TinyDeal, welcome to this forum where we buy a lot of useless (and some usefull) stuff. ^O^
Nee.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:38:09 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97192631
Gewoon een beetje moeite laten doen en Nederlands blijven ouwehoeren.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:40:22 #292
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97192715
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een beetje moeite laten doen en Nederlands blijven ouwehoeren.
Ja bijvoorbeeld at Tinydeal een hele leuke mooie geile en ontzettende poapsite site is? :)
Best wel duidelijk toch, vooral als het overenkomt met de verschillende duidelijke factoren!
Kijken wat de vertool machine daar van beckt!
pi_97192786
Is TD echt zo belabberd dan? (heb er zelf nog geen zaken mee gedaan)
Nee.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:43:38 #294
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_97192839
Awls wu nau allumael zoh gaon praotun, znapt TINYDEAL r niyts mehr fan. :)
  maandag 23 mei 2011 @ 11:46:02 #295
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97192913
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef beeklaan het volgende:
Awls wu nau allumael zoh gaon praotun, znapt TINYDEAL r niyts mehr fan. :)
:')

Het is een prima webshop opzich ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 11:47:20 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97192947
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is TD echt zo belabberd dan? (heb er zelf nog geen zaken mee gedaan)
Behalve filmpjes heb ik er nog niks leuks gezien. Verder is actieve webcare vanuit henzelf niet de bedoeling hier, als ze dat willen moeten ze even met pr@ mailen. Maar ze hebben blijk gegeven er te zijn, dus heb je ze nodig, stuur ze een dm, of pm.
pi_97193036
Ik zit nu met ene Lucas in de livechat, spreekt behoorlijk goed Engels. Dat is al een goed teken imho :P
Ook willen ze me wel foto's van de artikelen leveren zonder het tinydeal watermerk er doorheen, scheelt weer.
Nee.
  maandag 23 mei 2011 @ 11:54:54 #298
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97193223
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit nu met ene Lucas in de livechat, spreekt behoorlijk goed Engels. Dat is al een goed teken imho :P
Ook willen ze me wel foto's van de artikelen leveren zonder het tinydeal watermerk er doorheen, scheelt weer.
Zodat je ze voor je eigen site kan gebruiken en dropshippen? xD haha
pi_97193332
quote:
16s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:54 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zodat je ze voor je eigen site kan gebruiken en dropshippen? xD haha
Ander andere ja, maar ik ga hier niet op details in hoor. Raken de modjes zo van slag ;)
Nee.
  maandag 23 mei 2011 @ 12:06:32 #300
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97193632
Nieuwe titel?
  maandag 23 mei 2011 @ 12:06:42 #301
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_97193639
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')