Hoe heet zo'n ding ook alweer? Ze waren toch echt 10 dollar op eBay, maar wat was de naamquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen (non-gumball dan).
Nou ja, MD80 is natuurlijk een vliegtuig. Wel mooi luide machientjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verdikkie ik zat op MD.45 te zoeken maar dat is een band.
Even doorlezen, leuke websitequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:26 schreef shiznuts het volgende:
Mijn eerste DX-aankoop stamt nog helemaal uit begin mei 2011. Dat waren nog eens tijden. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Mijn eerste bestelling:
The Smallest Mini HD 720P 2.0M Pixel Digital Camera Camcorder
Item# 59538 , Shipping Estimation: Typically ships in 2 to 3 days and delivers in 14 days.
Daarover gesproken. Iemand had het over nieuwe firmware?Had ik niet kunnen vinden!
En je kunt natuurlijk ook de HD/non-HD keychain camera doen! Andere vorm (kan handiger zijn, voor mij wel) en iets goedkoper.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding ook alweer? Ze waren toch echt 10 dollar op eBay, maar wat was de naam?
Lijkt me wel geinig om te hebben om op een helm te plakken o.i.d.
Leuke site idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even doorlezen, leuke website![]()
http://www.techmoan.com/
Ik zeg het nog maar een keer. Ik heb de Y3000, hè. Volgens mij ben je nog altijd aan het denken dat ik al een #11 808 heb, die heb ik ook besteld, maar die is nog niet binnen. Staat niks over firmware voor de Y3000 (chobi one replica met betere features - geen keychain autoremote!).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even doorlezen, leuke website![]()
http://www.techmoan.com/
Volgens mij klinken heel veel Britten zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Leuke site idd.Die Sanyo PD1 is wel een leuk ding voor niet teveel geld.
Zijn stem lijkt trouwens op die van Ashens (youtube)
-
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij klinken heel veel Britten zo.
Ja, lolquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil hem nog een keer wat toesturen zodat hij het kan reviewen
ik ben een oldbie, hier vanaf DX #60.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Alle oude 'Chinese Webshop' FOK!kers zijn weg
Geef me je adres en ik stuur je een 100'je op!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik review biljetten met een opdruk van '100', alleen ondanks mijn vraag stuurt niemand een exemplaar op.
Lang leve de roepies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geef me je adres en ik stuur je een 100'je op!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..
Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
quote:Dear seller, It`s a real shame that you have taken away the coupons and recommender for the tablets. I recommended people via the internet and in reality to buy an expensive tablet of 150 dollars so you get profit and i get like 8 dollars too. Now i stop recommending this site because it isn`t cheap anymore... I hope you can change it for you and for me. Greetings, A friend.
quote:Thank you for your message.
But sorry,we are just customer services,we can't make any decisions .
Thank you for unstanding on this matter.
Best wishes
Gillian
Do you have no friends, or all your friends have gone for the summer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
http://blog.dealextreme.c(...)-internship-program/Kom op man, wie doet dat nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |