Jup Zarmark (link zie OP)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Waar werkte jack ook alweer voor, zarmark ofzo?
Email adres van Zarmarkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Heeft hij nog een bijzonder emailadres ofzo? Ik heb nog iets van $50 storecredit bij zarmark
herinner ik me net. Alleen heb ik dat emailadres waarmee ik daar heb geregistreerd niet meer.
Als het mailadres privé is mag dat natuurlijk ook per PM
www.zalando.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er trouwens nog goede webshops waar je goedkope sneakers kunt bestellen?
Thanks, maar ik zoch wel meer iets qua merken als Puma enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://en.vancl.com maar pas free shipping boven 60 usd.
Of via Taobao + tiffany/Jack/BIT
Nee man, VEELS te duur. Ik vraag het juist in dit topic omdat schoenen hier in NL belachelijke prijzen hebben, en ik ze normaal gesproken dus in Hong Kong haal, maar het ziet er niet naar uit dat ik daar dit jaar nog heen zal gaan helaas...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
www.zalando.nl
Keus uit duizenden modellen. En bezorgen en terugsturen is gratis!
Dan is de enige keus via BIT/Zarmark in combinatie met taobao.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee man, VEELS te duur. Ik vraag het juist in dit topic omdat schoenen hier in NL belachelijke prijzen hebben, en ik ze normaal gesproken dus in Hong Kong haal, maar het ziet er niet naar uit dat ik daar dit jaar nog heen zal gaan helaas...
Ik wil weer casual Puma's en K-Swiss voor 30 euro halen enzo.
Ja die van tien zit bijv nu om mijn horloge. Als je die in echt leer zou kunnen krijgen voor een tientje is dat wel de moeite waard zou ik zeggen. Maar hoe weet je of het van ebay echt leer is?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op welk origineel moeten ze lijken, op dit origineel of dit origineel?(voor welk horloge is het bandje)
Ik dacht dat er een paar jaar geleden wel HK e-tailers via Ebay enzo schoentjes verkochten, maar kon het zojuist niet echt vinden op Ebay...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Dan is de enige keus via BIT/Zarmark in combinatie met taobao.
Maar houd er rekening mee dat je mogelijk na-maak schoenen koopt.
Winkels met puur na-maak kleding en/of schoenen mogen we het niet over hebben en zijn dus ook niet bekend in dit topic. (zie tekst onder én bovenaan de OP)
Serious? 7% nog wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef UncleSam het volgende:
Damn BIC heeft de coupons die beperkt tot bepaalde categorieën, en dure dingen zoals tablets doen nu niet meer mee.
10%, 9% werken niet meer
quote:Dear seller,
It's a real shame that you have taken away the coupons and recommender for the tablets. I recommended people via the internet and in reality to buy an expensive tablet of 150 dollars so you get profit and i get like 8 dollars too. Now i stop recommending this site because it isn't cheap anymore...
I hope you can change it for you and for me.
Greetings,
A friend.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef beeklaan het volgende:
Nu maar hopen dat ze niet me 23,50 storecredit weghalen
Er is een tooltje voor, had je er eigenlijk meteen bij moeten bestellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zo China post is snel, bestelling die de 14e gedaan is, 15e verzonden en vandaag al binnen.
270 springbars voor horloges, m'n fake Omega seamaster is weer terug om de pols. Wel klote vervangen die dingen, door dat metalen afdekplaatje kan je er amper bij.
Weet iemand hoe je dat makkelijker kan doen?
Was ook al onderweg, maar ik ben zo ongeduldigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Er is een tooltje voor, had je er eigenlijk meteen bij moeten bestellen.
[ afbeelding ]
Hoe kom jij aan zoveel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]ik weet niet eens wat ik daar moet halen, heb atm 97 dollar
Recommender werkte gisteren nog.
Vorige keer was de site ook al zo pauper toen hij onder attack was
Hij is nu pas verstuurd. De trackingscode werkt nog niet eens, dat kan wel een paar dagen duren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:37 schreef wolferl het volgende:
ORDER #: 04281YX7
TRACKING #: RA086225224CN
SHIPPED TO: *************************************
NETHERLANDS
(this is the address you provided during check out and confirmed in order confirmation e-mail we sent you)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Betekent dit dat het pakketje eindelijk onderweg is, wacht al 5 weken op mijn spul.
Was even bang dat het niet door douane kwam.
Wacht nu 5 weken, die andere weken kunnen er ook wel bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hij is nu pas verstuurd. De trackingscode werkt nog niet eens, dat kan wel een paar dagen duren.
Is gewoon wennen. Hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Was ook al onderweg, maar ik ben zo ongeduldig.
Maar dan lijkt het me nog lastig omdat dat metalen plaatje tussen de band en de kast zo in de weg zit.
Heb jij ook vaak dat die dingen snel krom worden? Zelfs bij mijn duurdere horloges gebeurt dat vaak, dan blijven ze echter nog wel een tijd zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Is gewoon wennen. Hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat.
@beeklaan:
http://horlogebanden.com
Ik snap niet hoe ik deze ooit heb kunnen vergeten. Goedkoop én betrouwbaar! Gratis verzending vanaf ¤10
Gebeurt mij ook nog weleens, komt eerlijk gezegd vaker door mijn lompheid dan de springbar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb jij ook vaak dat die dingen snel krom worden? Zelfs bij mijn duurdere horloges gebeurt dat vaak, dan blijven ze echter nog wel een tijd zitten.
SPOILER: Geen eigen foto's, heb nu even geen zin om de camera erbij te pakken.. :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak één dezer dagen wel zelf foto's, eens kijken of ik die mooie blauwe kleur
van de dial en bezel kan vastleggen (om die kleur heb ik hem eigenlijk ook gekocht).
[ Bericht 13% gewijzigd door Opa_vertelt op 20-05-2011 18:43:20 ]Nee.
Voor opa's misschien zulke grote witte koeienletters op een donkere achtergrond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
Een bezel moet ook zo goed mogelijk leesbaar zijn, daar is het ding voor gemaakt
Zo bijzonder is die niet hoor, ik heb wel een brede interesse. Zit dus van goedkoop tot (voor mij) duur bij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:37 schreef beeklaan het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben, is je hele collectie opa. Zou je die eens kunnen fotograferen?
Neuh, geen dure lens, gewoon een standaard dingetje waar ik liever niet half Nederland voor doorreis.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op zich is het niet moeilijk, maar ik zou het altijd eerst gewoon met de verkoper proberen op te lossen.
Als het om een echt dure lens gaat zou ik het gewoon gaan ophalen ofzo.
Paypal is in control. Die houdt het geld gewoon gereserveerd vast, toch? En als je dan een claim aanmaakt en in het gelijk wordt gesteld, omdat je gelijk hebt, dúh, dan is het whop chop, die verkoper ziet z'n geld pleite gaan, want Paypal is in control, en voilá, je geldje weer terug.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Neuh, geen dure lens, gewoon een standaard dingetje waar ik liever niet half Nederland voor doorreis.
Maar hoe doet paypal dat eigenlijk, oplossen? Vraagt paypal dan weer het geld van de verkoper of?
Dus in feite de hele tijd (na eerste bericht via marktplaats) communiceren via paypal? Ok.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Paypal is in control. Die houdt het geld gewoon gereserveerd vast, toch? En als je dan een claim aanmaakt en in het gelijk wordt gesteld, omdat je gelijk hebt, dúh, dan is het whop chop, die verkoper ziet z'n geld pleite gaan, want Paypal is in control, en voilá, je geldje weer terug.
Moet je natuurlijk niet als privégift sturen. Tegenwoordig kun je invoices sturen naar elkaar waaraan een ander dan moet voldoen. Zo heb je bewijs van transactie in exchange van goederen voor geld.
Ja, enne... ik kijk zelf net na middernacht vaak altijd nog ff hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dus in feite de hele tijd (na eerste bericht via marktplaats) communiceren via paypal? Ok.
Enne; hehe
En deze.quote:
Ja, psies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En deze.
Die eerste met die keychain camera, dat is gewoon dezelfde (non-HD) van BIC. Maar iets van 3/4x duurder.
Dat weet je zodra je beide even gebruikt, altijd handigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef beeklaan het volgende:
Voor een leuke vakantiekieskjes camera die je in je pocket wil hebben tijdens de disco, twijfel ik tussen deze die nog maar tijdelijk in de aanbieding is maar wel 30mm dik is en deze die altijd goedkoop is en 2.4 a 2.3 cm dik is..
Help?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Beter neem je voor compacts een Canon Powershot of Panasonic Lumix. Of een Samsung WB.
Hier een paar recommendations en reviews.
And again...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef l30n het volgende:
Heeft iemand ervaring metdeze 'stereo headphones'? De reviews zijn positief in ieder geval!?
Maar die zijn geen 50 euroquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Beter neem je voor compacts een Canon Powershot of Panasonic Lumix. Of een Samsung WB.
Hier een paar recommendations en reviews.
Nee, maar deze is wel tof hoor en toch vrij budget:quote:
Bij nader inzien?quote:
Zal deze nieuwkomer ook maar weg gaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Alle oude 'Chinese Webshop' FOK!kers zijn weg
ZIT!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zal deze nieuwkomer ook maar weg gaan?
Scheelt mij ook weer geld...
Sommigen zaten hier al toen het nog anders heette en voordat jij je registreerdequote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dat ding heb ik hier ook nog, volgens mij niet daar gekocht.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4769
Deze is wel leuk.
Sorry.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
ZIT!En blijf! Braaf zo! Je kannet wel!
En sommigen lurken gewoon vrolijk mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sommigen zaten hier al toen het nog anders heette en voordat jij je registreerde
Sommigen zijn ook tíjden weggeweest..
Hoe heet zo'n ding ook alweer? Ze waren toch echt 10 dollar op eBay, maar wat was de naamquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik heb ook nog ergens zo'n ding liggen (non-gumball dan).
Nou ja, MD80 is natuurlijk een vliegtuig. Wel mooi luide machientjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verdikkie ik zat op MD.45 te zoeken maar dat is een band.
Even doorlezen, leuke websitequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:26 schreef shiznuts het volgende:
Mijn eerste DX-aankoop stamt nog helemaal uit begin mei 2011. Dat waren nog eens tijden. Ik weet het nog als de dag van gisteren. Mijn eerste bestelling:
The Smallest Mini HD 720P 2.0M Pixel Digital Camera Camcorder
Item# 59538 , Shipping Estimation: Typically ships in 2 to 3 days and delivers in 14 days.
Daarover gesproken. Iemand had het over nieuwe firmware?Had ik niet kunnen vinden!
En je kunt natuurlijk ook de HD/non-HD keychain camera doen! Andere vorm (kan handiger zijn, voor mij wel) en iets goedkoper.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe heet zo'n ding ook alweer? Ze waren toch echt 10 dollar op eBay, maar wat was de naam?
Lijkt me wel geinig om te hebben om op een helm te plakken o.i.d.
Leuke site idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even doorlezen, leuke website![]()
http://www.techmoan.com/
Ik zeg het nog maar een keer. Ik heb de Y3000, hè. Volgens mij ben je nog altijd aan het denken dat ik al een #11 808 heb, die heb ik ook besteld, maar die is nog niet binnen. Staat niks over firmware voor de Y3000 (chobi one replica met betere features - geen keychain autoremote!).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Even doorlezen, leuke website![]()
http://www.techmoan.com/
Volgens mij klinken heel veel Britten zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Leuke site idd.Die Sanyo PD1 is wel een leuk ding voor niet teveel geld.
Zijn stem lijkt trouwens op die van Ashens (youtube)
-
Daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij klinken heel veel Britten zo.
Ja, lolquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik wil hem nog een keer wat toesturen zodat hij het kan reviewen
ik ben een oldbie, hier vanaf DX #60.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Geef me je adres en ik stuur je een 100'je op!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik review biljetten met een opdruk van '100', alleen ondanks mijn vraag stuurt niemand een exemplaar op.
Lang leve de roepies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Geef me je adres en ik stuur je een 100'je op!
quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand had hier een tijdje terug een keer een CK horloge voor weinig geld op zo'n chineze site gezien, maar kan het niet meer terug vinden iig niet met de search..
Iemand een idee welke ik bedoel? (+link)
quote:Dear seller, It`s a real shame that you have taken away the coupons and recommender for the tablets. I recommended people via the internet and in reality to buy an expensive tablet of 150 dollars so you get profit and i get like 8 dollars too. Now i stop recommending this site because it isn`t cheap anymore... I hope you can change it for you and for me. Greetings, A friend.
quote:Thank you for your message.
But sorry,we are just customer services,we can't make any decisions .
Thank you for unstanding on this matter.
Best wishes
Gillian
Do you have no friends, or all your friends have gone for the summer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
http://blog.dealextreme.c(...)-internship-program/Kom op man, wie doet dat nou
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
http://blog.dealextreme.c(...)-internship-program/Kom op man, wie doet dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |