Ja, het is ff zoeken, ik heb de kleinste tips gebruikt nu. Ook de N3i's (alleen linker oortje deed het en kabel miste geweven omhulsel draad) retour gedaan en gerefund gekregen (bij nader inzien ook niet echt nodig of mijn ding).quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:10 schreef ebutyouyou het volgende:
vandaag deze besteld:
http://www.budgetgadgets.(...)tch-9332-p-8853.html
trouwens gisteren die Xears Xtreme XTII Pro binnengekregen. eerst balen omdat ze niet pasten maar door de vele opzetstukjes uiteindelijk passend gemaakt. Wat zijn die dingen geweldig !! heerlijk geluid:)
Het is afgelopen, het was leuk maar helaas...quote:Beijing (ANP) - President Hu Jintao van China heeft aangegeven dat de Chinese staat failliet is en sluit vanaf nu de grenzen naar het westen om oorlog te voorkomen.
I dont get the point of this shit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef monkeybrain het volgende:
Schokkend nieuws!!
[..]
Het is afgelopen, het was leuk maar helaas...
fail trollquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef monkeybrain het volgende:
Schokkend nieuws!!
[..]
Fijn.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Xu het volgende:
Ik heb nu al een stuk of 3 chinese horloges, ik wil nu meer kopen door dit topic
Dat is ook het doel van dit topic. Iedereen lekker addict maken van china shopping en dan lekker ervaringen delen!quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Xu het volgende:
Ik heb nu al een stuk of 3 chinese horloges, ik wil nu meer kopen door dit topic
Tell me about it..quote:
Chrono is bij mij gewoon functionerend hoor, ik draag over het algemeen geen horloges met plakwijzertjes.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:35 schreef shiznuts het volgende:
Chronogedeelte alleen deco? Wel leuke shizzle. Heb graag nog een aviator's watch.
(Ah, die van $39.99 voor deco, die van $89.99 functioneel)
Deze is wel aardig.Deze en deze ook wel.
De mijne is bij de horlogemaker getest op 8ATM.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nadeel is wel dat ze allemaal maar 3 ATM waterdicht zijn, je kan er dus niet mee douchen.
Zal idd bagger zijn, echter zijn bagger-horloges wél leuk voor op vakantie of als je naar een festival oid gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:02 schreef shiznuts het volgende:
Ook niet gek op zich (ever_buying.com/product50438.html). De kwaliteit zal alleen bagger zijn.
En een witte achtergrond, meh.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef monkeybrain het volgende:
Schokkend nieuws!!
[..]
Bekend ook met Sinobi toevallig? Gaan hier vaag belletjes rinkelen, maar volgens mij eerder associërend aan een Sega spel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Zal idd bagger zijn, echter zijn bagger-horloges wél leuk voor op vakantie of als je naar een festival oid gaat.
Daar zeg je zoietsquote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vraag ze dan ook meteen of ze de wijzerplaat even goed willen zetten.
Ken je klassiekers!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Bekend ook met Sinobi toevallig? Gaan hier vaag belletjes rinkelen, maar volgens mij eerder associërend aan een Sega spel.
Afschuwelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ken je klassiekers!
[ afbeelding ]
Sinobi is gewoon één van de vele 'merken' van wegwerphorloges,
dat wil echter niet zeggen dat er geen leuke modellen bijzitten.
Deze 2 zijn imho wel leuk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak je niet druk, dat is gewoon een fout gephotoshopped plaatje.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:15 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daar zeg je zoietsNou ja boeiend, ik zie toch wel hoe laat het is zolang hij gelijk blijft
Diecijfers van die Curren doen me een beetje denken aan Breitling. Die hebben ook altijd die grote cijfers.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Afschuwelijk.
Ben ff zoeken met ChinaPrices op "men steel watch"Focal heeft wel leuke dingen. Zoals die Sinobi's dus (oh ja
Shinobi, bijna goed). Deze Curren ziet er ook awesome uit hey.
Die eerste maar ff besteld, vond ik wel een leuke.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Diecijfers van die Curren doen me een beetje denken aan Breitling. Die hebben ook altijd die grote cijfers.
Die 2e Curren zou niet mijn dagelijkse horloge zijn, puur vanwege die plakwijzertjes erop..
Uit de omschrijving:quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die eerste maar ff besteld, vond ik wel een leuke.
En nu is het klaar met die horlogewaanzin.
Altijd ff kijken op Retailmenot en Tjoos natuurlijk.
Scheelde nu ook weer 5%.
Oh, sorry. Ik kap het gesprek wel even af.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:18 schreef lipjes het volgende:
jezus sta al sinds vanochtend kwart voor 10 in de wachtrij van livesupport van DX
gewoon geen enkele response
hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik kap het gesprek wel even af.
![]()
Niet de zelfde als die ik heb maar wel vergelijkbare zo te zien; hier nog een filmpje door mij geschoten, kleuren komen helaas wat donkerder uit:quote:
Bandjes van 5 tot 10 euro zullen er best wel zijn hoor, maar dan kom je toch echt bij marktkraampjes terechtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:12 schreef beeklaan het volgende:
Nou die horloges kosten 5 dollar met bandje. Ik neem aan dat het bandje het goedkoopst is. Gewoon bandjes a 10 euro bijvoorbeeld. Of 5 euro. Maar dat bestaat niet?
Sorry Opa, dat is echt onzin. Op Ebay even zoeken naar "leather band 20mm" etc. en dan goedkoopste boven zetten. Je kunt voor 4/5 euro (hooguit 10) echt wel fatsoenlijke bandjes vinden maar je moet wel door een hoop troep graven. Goede bandjes herkennen op een foto is ook een kunstquote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bandjes van 5 tot 10 euro zullen er best wel zijn hoor, maar dan kom je toch echt bij marktkraampjes terecht
welke dezelfde (matige) kwaliteit verkopen als die webshops (komen hoogstwaarschijnlijk daar ook vandaan).
Maar wat zoek je dan, leer of staal. In welke breedte? (al eens op ebay gekeken trouwens?)
270 van die pinnen voor ongeveer 5 euro op ebay in allerlei verschillende maten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef portabel het volgende:
Alle horloges zijn bij mij stuk gegaan. De band zit met een pin vast aan het klokje. Op een gegeven moment breekt die pin gewoon...
Op ebay zijn idd soms wel redelijke bandjes te vinden voor een tientje, daarom vroeg ik hemquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Sorry Opa, dat is echt onzin. Op Ebay even zoeken naar "leather band 20mm" etc. en dan goedkoopste boven zetten. Je kunt voor 4/5 euro (hooguit 10) echt wel fatsoenlijke bandjes vinden maar je moet wel door een hoop troep graven. Goede bandjes herkennen op een foto is ook een kunst![]()
Ik persoonlijk ben dol op een wat dikke band met grove stiksel, matte uitstraling.
Suntekstore verkoopt trouwens ook een goede rubberen band voor cheap.
http://www.suntekstore.co(...)waterproof-20mm.html
Op welk origineel moeten ze lijken, op dit origineel of dit origineel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:04 schreef beeklaan het volgende:
Het liefst gewoon leren bandjes die op het origineel mogen lijken. Zolang ze kwalitatief maar goed zijn en lekker zitten.
Ik weet niet welke maat je nodig hebt maar als het 20mm is, is dit misschien wat voor je.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:34 schreef portabel het volgende:
Alle horloges zijn bij mij stuk gegaan. De band zit met een pin vast aan het klokje. Op een gegeven moment breekt die pin gewoon...
Misverstand, jij had het over Nederlandse webshops... dat bestaat in mijn universum niet meerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Op ebay zijn idd soms wel redelijke bandjes te vinden voor een tientje, daarom vroeg ik hem
ook of hij ook al op ebay had gekeken. In een fysieke winkel kan je echter geen fatsoenlijk
bandje kopen voor een tientje (of er moet toevallig een topaanbieding zijn), dus kom je al
gauw uit uit markten e.d. Marktverkopers hebben bandjes van dezelfde (niet al te beste)
kwaliteit als ze in de Chinese webshops hebben. Dat is echt geen onzin hoor.
Heb je trouwens die sluiting van dat bandje waarnaar je linkt weleens goed bekeken? Lijkt wel dun als blik..
[..]
Op welk origineel moeten ze lijken, op dit origineel of dit origineel?(voor welk horloge is het bandje)
http://en.vancl.com maar pas free shipping boven 60 usd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zijn er trouwens nog goede webshops waar je goedkope sneakers kunt bestellen?
Ben toevallig net in de Oris catalogus aan het bladeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:46 schreef monkeybrain het volgende:
De sluiting is niet zo dun als blik, anders prijs ik het niet aan![]()
Ik heb er 1 liggen en het is een mooi ding. Het is geen Oris kwaliteit maar die zijn 80 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |