Ja, geen idee, lag vandaag in de bus gespamd gekregen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:08 schreef beeklaan het volgende:
Oja, die spoiler. Mucho Gracias senor!
Helemaal vergeten. Vond hem daar vrij groot idd waarop ik het niet besteld heb!
Met dat leuke Duitstalige blaadje![]()
Mijn Toshiba was kut maar deze voldoet wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, geen idee, lag vandaag in de bus gespamd gekregen.Onzinblad, het enige de moeite waard daarin om door te bladeren is rechtsonder op pagina 5 en 11 (
).
Oh, ja en die Full HD camera van gisteren waar ik het over had en die koffiebruine zonnebril bij DX heb ik besteld.
Voor op het strand/bij het zwembad en voor die prijs wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mijn Toshiba was kut maar deze voldoet wel?
Van beide zou ik wel een review willen lezen als je deze binnen hebt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:16 schreef shiznuts het volgende:
Oh, ja en die Full HD camera van gisteren waar ik het over had en die koffiebruine zonnebril bij DX heb ik besteld.
Je hebt er niet op gestampt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gekocht voor een pimp-feest. Op datzelfde feest kapot gegooid omdat het me irriteerde.
Vraag ze dan ook meteen of ze de wijzerplaat even goed willen zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Over horloges gesproken, ik wacht al een ruime maand op mijn zevenkleurenledhorloge
[ afbeelding ]
Tijd voor een mailtje waar hij blijft.
Lol.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Vraag ze dan ook meteen of ze de wijzerplaat even goed willen zetten.
Heb je het op een nieuw/ander PayPal adres gedaan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Loll het volgende:
shit ik heb 2 keer dezelfde dingen bestel bij dx maar bij de keren geen mail gekregen en ook geen order bij mijn order geschiedenis.
iemand dit ook overkomen?
Zijn ze tóch failliet gegaan, snel TTchange!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:00 schreef Loll het volgende:
shit ik heb 2 keer dezelfde dingen bestel bij dx maar bij de keren geen mail gekregen en ook geen order bij mijn order geschiedenis.
iemand dit ook overkomen?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zijn ze tóch failliet gegaan, snel TTchange!!!!
TR gemacht!
Ja kut. Heb net een zonnebril en camera besteld.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zijn ze tóch failliet gegaan, snel TTchange!!!!
TR gemacht!
Ja maar, dat veranderd toch niks aan het feit dat ze hoogstwaarschijnlijk failliet zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja kut. Heb net een zonnebril en camera besteld.Of wacht... is dit weer een grapje soms?
Sorry, maar ik moet je nu bannen, ik hoop dat je dat begrijpt.
verandertquote:Op donderdag 19 mei 2011 21:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ja maar, dat veranderd toch niks aan het feit dat ze hoogstwaarschijnlijk failliet zijn![]()
Frustratie ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |