Ja, psies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En deze.
Die eerste met die keychain camera, dat is gewoon dezelfde (non-HD) van BIC. Maar iets van 3/4x duurder.
Dat weet je zodra je beide even gebruikt, altijd handigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:28 schreef beeklaan het volgende:
Voor een leuke vakantiekieskjes camera die je in je pocket wil hebben tijdens de disco, twijfel ik tussen deze die nog maar tijdelijk in de aanbieding is maar wel 30mm dik is en deze die altijd goedkoop is en 2.4 a 2.3 cm dik is..
Help?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Beter neem je voor compacts een Canon Powershot of Panasonic Lumix. Of een Samsung WB.
Hier een paar recommendations en reviews.
And again...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef l30n het volgende:
Heeft iemand ervaring metdeze 'stereo headphones'? De reviews zijn positief in ieder geval!?
Maar die zijn geen 50 euroquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Beter neem je voor compacts een Canon Powershot of Panasonic Lumix. Of een Samsung WB.
Hier een paar recommendations en reviews.
Nee, maar deze is wel tof hoor en toch vrij budget:quote:
Bij nader inzien?quote:
Zal deze nieuwkomer ook maar weg gaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Alle oude 'Chinese Webshop' FOK!kers zijn weg
ZIT!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zal deze nieuwkomer ook maar weg gaan?
Scheelt mij ook weer geld...
Sommigen zaten hier al toen het nog anders heette en voordat jij je registreerdequote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
Alle oude 'Chinese Webshop' FOK!kers zijn weg
Dat ding heb ik hier ook nog, volgens mij niet daar gekocht.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4769
Deze is wel leuk.
Sorry.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
ZIT!En blijf! Braaf zo! Je kannet wel!
En sommigen lurken gewoon vrolijk mee.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:06 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sommigen zaten hier al toen het nog anders heette en voordat jij je registreerde
Sommigen zijn ook tíjden weggeweest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |