Het staat op de friggin' doos.quote:Op maandag 23 mei 2011 00:12 schreef UncleSam het volgende:
Chinese beschrijvingen zeggen meestal niet zoveel, ik hecht meer waarde aan zijn eigen ervaring
Als we zo gaan beginnen. Van hen. Niet van hunquote:Op zondag 22 mei 2011 22:50 schreef shiznuts het volgende:
'naar' wanneer je 'na' bedoelt...
Maar, eh, ik begrijp dat ook niet. Ze horen je spullen niet aan te raken, zijn toch mandjes voor? Jasje af, riem af (of niet
), horloge, mobieltje in het mandje leggen. Mandje gaat door de scanner, ik ga door het detectiepoortje, mandje rolt op de rolletjes verder, ik pak m'n spulletjes, nergens geen bewaker die m'n spullen aanraakt. Da's alleen maar protocol ter bescherming van hun, dat ze in zulke situaties nooit (deels) aansprakelijk kunnen worden gehouden. Lijkt me.
quote:Op maandag 23 mei 2011 00:28 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen. Van hen. Niet van hun
quote:Gebruik hun in de volgende gevallen:
Om bezit uit te drukken: 'Hun auto is stuk.'
Als hun vervangbaar is door een voorzetsel + hen (aan hen, voor hen, bij hen, volgens hen, etc.) of een voorzetselgroep + hen (met betrekking tot hen, ten aanzien van hen e.d.). Het is dan een indirect object (een meewerkend, belanghebbend of ondervindend voorwerp).
Uit China gaat ie bijna zeker knakken tijdens het vervoer.quote:Op maandag 23 mei 2011 02:52 schreef ujjain het volgende:
Kunnen jullie me helpen met het vinden van een wereldkaart poster?
Wat dan? Je pakketje kapot, je pakketje bij de Douane?quote:
ze weten niet eens meer waar die isquote:Op maandag 23 mei 2011 11:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat dan? Je pakketje kapot, je pakketje bij de Douane?
Hi TinyDeal, welcome to this forum where we buy a lot of useless (and some usefull) stuff.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:20 schreef tinydeal het volgende:
Hallo, iedereen,
Ik ben een vertegenwoordiger van TinyDeal en ik ben hier om u te dienen en u op te lossen vragen helpen, als u nog quesions over onze site en onze producten, viel vrij om mij te contacteren.
Hello, everyone,
I am a representative from TinyDeal and I am here to serve you and help you solve questions, if you have any quesions about our site and our products, fell free to contact me.
Ja bijvoorbeeld at Tinydeal een hele leuke mooie geile en ontzettende poapsite site is?quote:Op maandag 23 mei 2011 11:38 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een beetje moeite laten doen en Nederlands blijven ouwehoeren.
quote:Op maandag 23 mei 2011 11:43 schreef beeklaan het volgende:
Awls wu nau allumael zoh gaon praotun, znapt TINYDEAL r niyts mehr fan.
Behalve filmpjes heb ik er nog niks leuks gezien. Verder is actieve webcare vanuit henzelf niet de bedoeling hier, als ze dat willen moeten ze even met pr@ mailen. Maar ze hebben blijk gegeven er te zijn, dus heb je ze nodig, stuur ze een dm, of pm.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is TD echt zo belabberd dan? (heb er zelf nog geen zaken mee gedaan)
Zodat je ze voor je eigen site kan gebruiken en dropshippen? xD hahaquote:Op maandag 23 mei 2011 11:49 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik zit nu met ene Lucas in de livechat, spreekt behoorlijk goed Engels. Dat is al een goed teken imho
Ook willen ze me wel foto's van de artikelen leveren zonder het tinydeal watermerk er doorheen, scheelt weer.
Ander andere ja, maar ik ga hier niet op details in hoor. Raken de modjes zo van slagquote:Op maandag 23 mei 2011 11:54 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zodat je ze voor je eigen site kan gebruiken en dropshippen? xD haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |