Ga ik doen!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
http://blog.dealextreme.c(...)-internship-program/Kom op man, wie doet dat nou
whahaha, die smileyquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga ik doen!Als ik klaar ben met Shenzhen heet het Shizhen... Oh snap! [ afbeelding ]
Oh ja, dat wordt 'em dan niet. Dan moet ik onbetaald verlof gaan opnemen. Neuh, een weekje, misschien twee is leuk, maar langer houd ik het daar toch ook niet uit ben ik bang.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
whahaha, die smiley
Het is dat ik geen 2 maanden kan wegblijven, anders zou ik me zéker inschrijven.
Als het nou bij Tinydeals wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh ja, dat wordt 'em dan niet. Dan moet ik onbetaald verlof gaan opnemen. Neuh, een weekje, misschien twee is leuk, maar langer houd ik het daar toch ook niet uit ben ik bang.
Misschien iets voor onze Neo of Monkeyb?
Je weet, de geekbabes zijn vast helemaal into de lange Europese mannen.
Deze was zekers ook al bekend?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, psies.Lamzakken.
Zogenaamde dagknaller.
Net goed! Nu heb je iig een reden om een echte te kopenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Mijn Omega horloge heeft het leven gelaten. Het gewichtje was afgebroken, dus ik maak hem lomp open, niet te repareren voor een redelijke prijs.
Dus ik een beetje klooien, komt er op neer dat hij helemaal gesloopt is omdat ik wel eens wilde zien hoe het werkte.
Wel zonde, was een mooi horloge. Heeft me zelfs nog 21 dollar gekost.
Second that.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:11 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Als het nou bij Tinydeals wasIsabella
Haha, wat een voorwaarden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien iets voor onze Neo of Monkeyb?
Je weet, de geekbabes zijn vast helemaal into de lange Europese mannen.
Haha dus je werkt als westerling 2 maanden voor een habbekrats. Ticket 1000 euro, onderdak en eten 200 euro.quote:The position has no salary due to the price of flight and accommodation & meals. This should not be a problem as China has a not too high cost of living and an abundance of fun activities, especially for the shopper in you.
We betalen de reis, behalve je Visaquote:2. A copy of your passport, degree or diploma or other relevant education documents, DX account, forum account and a writing sample should be included in the application.[/img]
Ook nog een opleiding verwachten voor een habbekrats![]()
[quote]3. Chinese VISA is a must. If any documents are needed for the visa process, please inform us in advance. But we are afraid you need to pay the small fees of processing your Chinese VISA.
Oh wacht, je moet de reis eerst zelf betalenquote:4. You will have to pay for the ticket first and DX will reimburse it at the end of the program.
quote:6. You will be required to sign NDA from DealExtreme.com once you work here.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:31 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Do you have no friends, or all your friends have gone for the summer?
Fake.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:02 schreef monkeybrain het volgende:
Filmpje gevonden van de persoon die vorig jaar bij DX ging werken![]()
Misschien is deze vraag ook wel een aanvulling voor de OP, aangezien ie nu al in aanmerking komt voor de "Most asked question of 2011"-award?quote:
Ja, is misschien wel een leuke toevoeging. Als je zin hebt kan je zo een tekstje bedenken die dan in de OP komtquote:Op zondag 22 mei 2011 14:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien is deze vraag ook wel een aanvulling voor de OP, aangezien ie nu al in aanmerking komt voor de "Most asked question of 2011"-award?
Iets in de trant van...quote:Op zondag 22 mei 2011 15:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, is misschien wel een leuke toevoeging. Als je zin hebt kan je zo een tekstje bedenken die dan in de OP komt
quote:
$0.01quote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef mvc het volgende:
Iemand interesse om mijn impulsaankoop over te nemen ? Item zit nog in ongeopende verpakkingDing kost geloof ik eurotje of 50, ik heb al eenzelfde via ebay, werkt goed i.c.m. de videobewakingssoftware op mijn NAS
http://www.dealextreme.co(...)an-tilt-motors-26358
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |