SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net
[Fan] GaGaDaily.com
Vorige topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
Lady GaGa #6 | Waar Pino en ISMFOF het concert hebben gemist
Lady GaGa #7 | Waar Alejandro de hitlijsten binnenstormt!
Lady GaGa #8 | Don't call my name
Lady GaGa #9 | Waar de haters zich weer verzamelen
Lady GaGa #10 | Waar Born This Way het nieuwe album wordt
Voor wie is dit topic?
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Little Monsters, de fans van Lady GaGa. Natuurlijk heeft iedereen een eigen mening over alles en iedereen en dat wordt ook gerespecteerd. Echter is het niet de bedoeling dat mensen hun gal over Lady GaGa in dit topic gaan spuiten. Wij verzoeken jullie dan ook zelf het initiatief te nemen een haattopic over en voor haar te openen, en niet dit topic te gebruiken. Wees lief voor elkaar.![]()
De OP is hier te vinden.
- - - -
Born This Way:
Ik heb niks met Jezus en zo.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
Plaatjes in OP zijn ook stuk.
Qua tekst, mijn Engels is niet zo goed, dus ik let niet op de tekst.
Ik moet muziek ook altijd een paar keer horen voordat ik een echte mening heb, dus dat duurt nog wel ff.
Ik heb krioro een DM gestuurd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[FB & FAQ] - Crazy little thing called FOK!
Of anders even TopicReport doen.
Dat vind ik nou juist de meest opvallende track van het album, erg goed.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Americano.. err.. wat is deze.
Ik wist dat Gaga geïnspireerd werd door Bowie maar ik wist niet dat Bowie iets tegen haar had.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:04 schreef Redbullchick het volgende:
Gaga is een enorme David Bowie fan. Bowie moet echter niets van haar hebben.
Tja ik las het ook maar. Gaga had Bowie gevraagd om samen wat voor haar nieuwe album te doen maar Bowie heeft bedankt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik wist dat Gaga geïnspireerd werd door Bowie maar ik wist niet dat Bowie iets tegen haar had.
Oh dat is jammer. Beide vind ik goede artiestenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Tja ik las het ook maar. Gaga had Bowie gevraagd om samen wat voor haar nieuwe album te doen maar Bowie heeft bedankt.
Als je het steeds over David Bowie wil hebben, kan je beter naar een ander topic toe. Just sayin'.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:04 schreef Redbullchick het volgende:
Lady Gaga / David Bowie
[ afbeelding ]
Nounou.. het is toch in verband met Gaga? Het niet alsof ie/ze hele verhalen over het leven of de muziek van Bowie ophangt..quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je het steeds over David Bowie wil hebben, kan je beter naar een ander topic toe. Just sayin'.
Niet alleen Bowie, maar ook iemand als Grace Jones, hier lees je meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:59 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Tja ik las het ook maar. Gaga had Bowie gevraagd om samen wat voor haar nieuwe album te doen maar Bowie heeft bedankt.
En dan heeft die producer het ook nog over dat andere artiesten Lady Gaga kopiëren. Hij doelt o.a. op het masker gebeuren. Als we zo gaan beginnen lust ik er nog wel een paar.quote:Choreographer Laurieann Gibson has helped Lady Gaga with her often spectacle-filled performances. She admitted Gaga was ripping off Madonna in an interview to the LA Times…
LA Times: A lot of her visual aesthetics have been compared to Madonna. As her creative director what are your thoughts on that?
Laurieann Gibson: Listen, [Madonna] should be bitter because I did it on purpose, and you can quote me. I did it on purpose because for all those kids who believe that you can’t, I wanted to let them feel that you can. And that’s what I represent, that’s what Gags represents. That’s what this movement represents.
Gibson probably forgot what she told CNN, a couple of months ago, about Lady Gaga’s Grammy performance:
I’m not inspired by Madonna as far as choreographically.
For me, the comparison to the Blond Ambition Tour, absolutely not!
Let’s summarize the Gaga/Madonna rip-off situtation…
First Lady Gaga says it’s an homage, then she called the comparison “retarded”, then her producer called it bullshit, now her creative director admits it…
One thing is sure: Gaga’s team is a hot mess!
quote:I think she’s talented and very inpolitically incorrect, which I love. But I also think that she read up on Madonna’s life and learnt it like the Bible.
De bonus tracks en remixes bewaar ik wel tot ik de cd heb.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:37 schreef Sisiorange94 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het album nog niet besluisterd heeft
Ik wacht gewoon tot ik de CD zelf heb
Och gossie. Een fannetje kan het niet hebben dat Bowie veel inspirerender is geweest dan dit nietszeggende 'fenomeen' van dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je het steeds over David Bowie wil hebben, kan je beter naar een ander topic toe. Just sayin'.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Och gossie. Een fannetje kan het niet hebben dat Bowie veel inspirerender is geweest dan dit nietszeggende 'fenomeen' van dit topic.
Oh youuuuu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Och gossie. Een fannetje kan het niet hebben dat Bowie veel inspirerender is geweest dan dit nietszeggende 'fenomeen' van dit topic.
Want anders ban je me? Of meld je me aan voor de zwarte lijst van FOK? Ik blaas de rook van mijn sigaret uit in je gezicht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh youuuuu.
Nee. Wij, als fans, weten dit waarschijnlijk al langer dan jij doet. Tevens ga ik verder niet meer in op je, want dan verlaag ik mezelf. Als je weer je onzin hier wil posten, kom dan met up-to-date stuff.
k?
Het is misschien niet 1-op-1. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT kan je trouwens echt geen "copy paste" noemen imho.
Die pathologische hang naar aandacht van haar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het is misschien niet 1-op-1. Daar heb je gelijk in.![]()
Maar je kan duidelijk zien waar ze het vandaan heeft.![]()
Roisin Murphy roept ook dat ze kopieert. Wat is er nou zo uniek aan Lady Gaga? Dat zie ik namelijk niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je van alles tegen haar hebt, wtf doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Die pathologische hang naar aandacht van haar.
Sorry, maar who the fuck is Roisinquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Roisin Murphy roept ook dat ze kopieert. Wat is er nou zo uniek aan Lady Gaga? Dat zie ik namelijk niet.
Ik heb Roisin een keertje in de HMH gezien, en volgens mij ook op Lowlands. En dat was echt stukken beter dan de dingen die ik tot nu toe heb gezien van Lady Gaga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TS van een topic zou echt het recht mogen krijgen om mensen te bannen uit zijn/haar topic.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je van alles tegen haar hebt, wtf doe je hier dan nog?
truequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De TS van een topic zou echt het recht mogen krijgen om mensen te bannen uit zijn/haar topic.
Nounou, je hebt Lady Gaga niet uitgevonden.. dat je 't topic start betekent nog niet dat het jouw topic is. Dan kun je beter een word-document openen en daar lekker in gaan typen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De TS van een topic zou echt het recht mogen krijgen om mensen te bannen uit zijn/haar topic.
De meeste van deze dingen zijn echt te ver gezocht hoor. Een kapsel, een pet, dezelfde kleur kleding... Zo kan iedereen wel een copycat zijn. En bijvoorbeeld die outfits van Kelis: zeg dan maar tegen de designer dat outfits maar door één bepaald persoon gedragen mogen worden. Ik zie vaak genoeg beroemdheden die hetzelfde dragen, maar als het om Gaga gaat is het gelijk schandalig, gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb Roisin een keertje in de HMH gezien, en volgens mij ook op Lowlands. En dat was echt stukken beter dan de dingen die ik tot nu toe heb gezien van Lady Gaga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het over de TS van EEN topic, dus in het algemeen. Maar het zou fijn zijn als ik die functie zou hebben, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nounou, je hebt Lady Gaga niet uitgevonden.. dat je 't topic start betekent nog niet dat het jouw topic is. Dan kun je beter een word-document openen en daar lekker in gaan typen.
Moloko?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sorry, maar who the fuck is Roisin?
Daar hoort deze nog bij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
De meeste van deze dingen zijn echt te ver gezocht hoor. Een kapsel, een pet, dezelfde kleur kleding... Zo kan iedereen wel een copycat zijn. En bijvoorbeeld die outfits van Kelis: zeg dan maar tegen de designer dat outfits maar door één bepaald persoon gedragen mogen worden. Ik zie vaak genoeg beroemdheden die hetzelfde dragen, maar als het om Gaga gaat is het gelijk schandalig, gaat echt nergens over.
[ afbeelding ]
Also, Gaga kopiëert zichzelf hier?
Zegt me werkeijk helemaal niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Junkie het volgende:
[..]
Moloko?
Daar zat ze eerst in, en is toen solo gegaan.
[..]
Daar hoort deze nog bij.
[ afbeelding ]
Nee, het is een muziektopic op een openbaar forum, dus ook voor mensen die minder positieve kanten van een artiest willen discussieren.. vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had het over de TS van EEN topic, dus in het algemeen. Maar het zou fijn zijn als ik die functie zou hebben, ja.
Dit is een fantopic. Moet er echt een definitie worden gegeven van "fan"?
Volgens mij was die bewuste video van Christina ook meer Madonna's Express Yourself. Maar goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Die tweede, Christina stopt een man in haar video en ze kopieert Gaga, wtf.
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij was die bewuste video van Christina ook meer Madonna's Express Yourself. Maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens droeg Gaga dat eerder dan Christina, maar oke. Die outfit is trouwens van Atsuko Kudo en er zijn wel meer beroemdheden die dingen van dat merk dragen. Je kunt gewoon niet voorkomen dat iemand anders hetzelfde draagt als het om designer kleding gaat, tenzij het allemaal echt custom made is.quote:
Jepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:19 schreef Sisiorange94 het volgende:
Vanavond om 22:20 op Nederland 3 de HBO special!
Ik vond het nummer een geweldige opener, maar na een paar regels had t doek wel groots mogen vallen, 't is zo een beetje een anticlimax..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Dance in the Dark, kippenvel van concert kwam terug.
Doek mocht eerder vallen inderdaad!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond het nummer een geweldige opener, maar na een paar regels had t doek wel groots mogen vallen, 't is zo een beetje een anticlimax..
Als je gelijk zou afhaken als een artiest sommige nummers heeft die je minder leuk vindt dan blijven er weinig artiesten overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, stiekem hou ik nog wel van Lady GaGa. En vind ik haar nieuwe album ook leuk. Behalve sommige nummers.... die niet.
Ik vond het hele album eerst niet leuk. En GaGa is niet zomaar een artiest voor mij, dus dat zei wel wat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je gelijk zou afhaken als een artiest sommige nummers heeft die je minder leuk vindt dan blijven er weinig artiesten over
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lijkt me zo tof om danser te zijn, hè. En dan GaGa overal aanraken () en zo.
Apart idd!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Toad het volgende:
Grappig, het concert komt ook op uitzending gemist (staat iig op de site).
En grappig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ze is zo fucking hot, he. Damn.
Ditquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ze is zo fucking hot, he. Damn.
.. Ik zou echt een uitzondering maken voor GaGa, hoor, haha.quote:
Niet mijn ding. Maar verder is ze echt hotquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ze kan het heel goed hebben, staat imho echt super.
Nee cabaretiere, met van die Brigitte Kaandorp-achtige liedjes tussendoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
Als ze stopt met zingen kan ze zo stand-up comedian worden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee cabaretiere, met van die Brigitte Kaandorp-achtige liedjes tussendoor
goed nrquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik was al fan zonder een concert te hebben gezien, maar nu ben ik het al helemaalDit doet me aan Queen denken.
Weinig fans zijn 't met mij eens maar Piano Gagaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik was al fan zonder een concert te hebben gezien, maar nu ben ik het al helemaalDit doet me aan Queen denken.
Op de piano is ze op haar best.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Weinig fans zijn 't met mij eens maar Piano Gaga
Heerlijk hoe ze in zo'n grote zaal toch ff een intiem sfeertje wist te creëren.
Ik vond dit 't tofste onderdeel van de Monster Ball tour!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Weinig fans zijn 't met mij eens maar Piano Gaga
Ik dus ook.. Had daarvoor, zoals wel vaker bij grootse concerten, ook een beetje gevoel dat ik naar een soort levende dvd zat te kijken, maar zodra ze wat meer muziek ging maken en praten tegen t publiek voelde t ineens 'echt'.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dit 't tofste onderdeel van de Monster Ball tour!
'Deze' is niet echt 't goede woord want dat concert is nog 99% van de vorige 1,5 albumsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
CD maar even "gekocht" ik heb de vorige al ergens, maar deze ook maar even toevoegen aan de collectie.
Ja dat zag ik al aan de nummers die erop staan. Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
'Deze' is niet echt 't goede woord want dat concert is nog 99% van de vorige 1,5 albums
Ik ben gewoon huge fan omdat ze tegelijkertijd zó extreem kan zijn maar ook weer zó close en persoonlijk. Ze weet die snaren zo perfect te raken, doet me altijd weer aan Madonna van vroeger denken. Maar vind Gaga misschien nog wel een grotere artiest, echt subliem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik haar zo leuk vind omdat ik Disco leuk vind en dit is een soort moderne discomuziek.
oke dus Born this way komt zo ook nog langs of heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Registratie van 21 en 22 februari van dit jaar.
"Ik ga naar Lady GaGa en ik neem mee....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja, haha
Welke move?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
beetje jammer dat ze die move al 2 keer heeft gemaakt.
nope alles live geloof ik. op de special effects na Haar optreden tijdens de grammy's was ook geweldigquote:
Even snel doorheen gegaan. Moet deze nog komen? Ik heb het niet vanaf het begin gezien helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nope alles live geloof ik. op de special effects na Haar optreden tijdens de grammy's was ook geweldig
Klonk als een sneer naar een ex.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat zei ze hier nou achteraan?
I can't live without you. I can't breath without you. [...] Yeah, right.
Fuck die buren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik buren heb, anders had ik het geluid nog wat harder gezet.
Ja. Maar zei ze "I am nothing without you"?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik buren heb, anders had ik het geluid nog wat harder gezet.
[..]
Klonk als een sneer naar een ex.
Wel ietsje harder gezetquote:
Ex die ze terug wil?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja. Maar zei ze "I am nothing without you"?
Waar heb jij het overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
]
[..]
Wel ietsje harder gezet
[..]
Ex die ze terug wil?
Ik dacht dat je vertelde wat ze zei! Dat I cannot breath without you, right, hoorde ik ook. Dat laatst hoorde ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waar heb jij het overIk vroeg wat ze zei.
Damn wat goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nope alles live geloof ik. op de special effects na Haar optreden tijdens de grammy's was ook geweldig
Oh, haha, nee. Ze zei "I can't live without you, I can't breath without you, I am nothing without you - - Yeah, right"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vertelde wat ze zei! Dat I cannot breath without you, right, hoorde ik ook. Dat laatst hoorde ik niet.
helemaal met je eensquote:
preciesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Niks kan dit nummer evenaren.
ik ookquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef Evertjan het volgende:
stiekum wel fout om als hetero man mee te zingen
Leuk juistquote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef Evertjan het volgende:
stiekum wel fout om als hetero man mee te zingen
Ze gaat nu BTW doenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef megamandy het volgende:
Was in Rotterdam niet dit het laatste nummer? Verliet helemaal hyper dee zaal
Ik vind Paparazzi beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
bad romance
best nr bewaren voor het laatst
teksten van BTW zijn veel cooler than BRquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ik deze nou beter vind. Kan niet kiezen.
..... logisch, tochquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar kan me dat niet herinneren van in Rotterdam
Dat is tot dusver het enige nummer dat ik nog steeds niet leuk vind. Heb er helemaal niks mee. 'The Edge of Glory', daarentegen... wauw.quote:
toen was deze single nog niet uitquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar kan me dat niet herinneren van in Rotterdam
Maar die zingt ze al heel lang, BTW is echt pas een paar maanden uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zong wel You and I in Rotterdam.Dus toch iets van BTW.
en een goede stem er bij houden met al dat dansen en rennen. Gordon en co zouden al aan de beademing moeten na 5 minquote:
Precies, dat kon ik mij we herinneren. Daarom vroeg ik het ook. Had makkelijk gekunt, ze had toen denk ik BTW ook al geschreven.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zong wel You and I in Rotterdam.Dus toch iets van BTW.
purrrr little monsterquote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik doe hier ook altijd mn paws up.
Wat ben je toch een fabulous ding he.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik doe hier ook altijd mn paws up.
Ja maar als je die als maatstaf neemt ligt de lat ook wel erg laagquote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en een goede stem er bij houden met al dat dansen en rennen. Gordon en co zouden al aan de beademing moeten na 5 min
waarom dat?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:12 schreef Maartel het volgende:
Vlug voorbij, maar da's ook wel een goed teken
Helpt ook dat ik wat te doen houdt, bij t concert zelf werd ik kats ongeduldig
Echt, vorig jaar bij X-Factor (ja ik weet hetquote:Op zondag 22 mei 2011 00:12 schreef Evertjan het volgende:
en als er nu nog mensen zijn die zeggen dat Gaga niet kan zingen, geef ik ze een koek
Ik ben gewoon heeel slecht in lang stil zitten/staan (en ja, je kunt wel wat bewegen maar toch).. kijk zelden langer dan een kwartier aaneengesloten geconcentreerd naar een film of serie dus een concert van bijna 2 uur is nogal een lange zit.. Zal m'n adhd vermoedelijk niet in helpen :pquote:
Giel.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, vorig jaar bij X-Factor (ja ik weet het) mocht Giel Beelen een keer als coach fungeren, sommige kandidaten waren niet geweldig qua stem maar hadden wel een goede uitstraling. Zei die knuppel gewoon in de camera "mensen zoals Lady GaGa kunnen ook voor geen meter zingen maar ze staan er toch wel gewoon doordat ze zo'n geweldige uitstraling hebben." Op dat moment was mijn gezicht een grote
.
Vanavond in de US wordt Saturday Night Live uitgezonden (met Lady GaGa), season finale. Samen met Justin Timberlake als co-host. Dat belooft wat! Ga ik zeker binnenhengelen morgenochtend.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:19 schreef dolfg het volgende:
Tof om het weer terug te zien. Na drie keer (1x gelredome en 2x ahoy) was het heerlijk om weer even daar te zijn.
Jammer dat het niet in HD is uitgezonden, maar goed: die versie heb ik allang op de compu staan.
En nu maar wachten tot de nieuwe show komt (waar ze al mee bezig zijn op dit moment geloof ik).
Wat een artiest en wat is Yo and I toch ook heerlijk zo op die piano.
Was de 2e avond in ahoy echt prachtig, omdat ze Nederland zo compleet ophemelde!
Topvrouw, superartiest en ook nog eens heel erg grappig bij interviews (bij Jay Leno en Graham Norton was ze echt dolkomisch).
Saturdays 11:30/10:30Cquote:
Hmm, oke.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Saturdays 11:30/10:30C
Dus aan de oostkust om half 12 's avonds. Dan is het hier half 6 's ochtends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |