Ik vond dit 't tofste onderdeel van de Monster Ball tour!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Weinig fans zijn 't met mij eens maar Piano Gaga
Ik dus ook.. Had daarvoor, zoals wel vaker bij grootse concerten, ook een beetje gevoel dat ik naar een soort levende dvd zat te kijken, maar zodra ze wat meer muziek ging maken en praten tegen t publiek voelde t ineens 'echt'.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond dit 't tofste onderdeel van de Monster Ball tour!
'Deze' is niet echt 't goede woord want dat concert is nog 99% van de vorige 1,5 albumsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
CD maar even "gekocht" ik heb de vorige al ergens, maar deze ook maar even toevoegen aan de collectie.
Ja dat zag ik al aan de nummers die erop staan. Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
'Deze' is niet echt 't goede woord want dat concert is nog 99% van de vorige 1,5 albums
Ik ben gewoon huge fan omdat ze tegelijkertijd zó extreem kan zijn maar ook weer zó close en persoonlijk. Ze weet die snaren zo perfect te raken, doet me altijd weer aan Madonna van vroeger denken. Maar vind Gaga misschien nog wel een grotere artiest, echt subliem.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik haar zo leuk vind omdat ik Disco leuk vind en dit is een soort moderne discomuziek.
oke dus Born this way komt zo ook nog langs of heb ik dat gemistquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Registratie van 21 en 22 februari van dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |