Och gossie. Een fannetje kan het niet hebben dat Bowie veel inspirerender is geweest dan dit nietszeggende 'fenomeen' van dit topic.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als je het steeds over David Bowie wil hebben, kan je beter naar een ander topic toe. Just sayin'.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Och gossie. Een fannetje kan het niet hebben dat Bowie veel inspirerender is geweest dan dit nietszeggende 'fenomeen' van dit topic.
Oh youuuuu.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:44 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Och gossie. Een fannetje kan het niet hebben dat Bowie veel inspirerender is geweest dan dit nietszeggende 'fenomeen' van dit topic.
Want anders ban je me? Of meld je me aan voor de zwarte lijst van FOK? Ik blaas de rook van mijn sigaret uit in je gezicht.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh youuuuu.
Nee. Wij, als fans, weten dit waarschijnlijk al langer dan jij doet. Tevens ga ik verder niet meer in op je, want dan verlaag ik mezelf. Als je weer je onzin hier wil posten, kom dan met up-to-date stuff.
k?
Het is misschien niet 1-op-1. Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DIT kan je trouwens echt geen "copy paste" noemen imho.
Die pathologische hang naar aandacht van haar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het is misschien niet 1-op-1. Daar heb je gelijk in.![]()
Maar je kan duidelijk zien waar ze het vandaan heeft.![]()
Roisin Murphy roept ook dat ze kopieert. Wat is er nou zo uniek aan Lady Gaga? Dat zie ik namelijk niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je van alles tegen haar hebt, wtf doe je hier dan nog?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:41 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Die pathologische hang naar aandacht van haar.
Sorry, maar who the fuck is Roisinquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Roisin Murphy roept ook dat ze kopieert. Wat is er nou zo uniek aan Lady Gaga? Dat zie ik namelijk niet.
Ik heb Roisin een keertje in de HMH gezien, en volgens mij ook op Lowlands. En dat was echt stukken beter dan de dingen die ik tot nu toe heb gezien van Lady Gaga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TS van een topic zou echt het recht mogen krijgen om mensen te bannen uit zijn/haar topic.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je van alles tegen haar hebt, wtf doe je hier dan nog?
truequote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De TS van een topic zou echt het recht mogen krijgen om mensen te bannen uit zijn/haar topic.
Nounou, je hebt Lady Gaga niet uitgevonden.. dat je 't topic start betekent nog niet dat het jouw topic is. Dan kun je beter een word-document openen en daar lekker in gaan typen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De TS van een topic zou echt het recht mogen krijgen om mensen te bannen uit zijn/haar topic.
De meeste van deze dingen zijn echt te ver gezocht hoor. Een kapsel, een pet, dezelfde kleur kleding... Zo kan iedereen wel een copycat zijn. En bijvoorbeeld die outfits van Kelis: zeg dan maar tegen de designer dat outfits maar door één bepaald persoon gedragen mogen worden. Ik zie vaak genoeg beroemdheden die hetzelfde dragen, maar als het om Gaga gaat is het gelijk schandalig, gaat echt nergens over.quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:39 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik heb Roisin een keertje in de HMH gezien, en volgens mij ook op Lowlands. En dat was echt stukken beter dan de dingen die ik tot nu toe heb gezien van Lady Gaga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het over de TS van EEN topic, dus in het algemeen. Maar het zou fijn zijn als ik die functie zou hebben, ja.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nounou, je hebt Lady Gaga niet uitgevonden.. dat je 't topic start betekent nog niet dat het jouw topic is. Dan kun je beter een word-document openen en daar lekker in gaan typen.
Moloko?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sorry, maar who the fuck is Roisin?
Daar hoort deze nog bij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
De meeste van deze dingen zijn echt te ver gezocht hoor. Een kapsel, een pet, dezelfde kleur kleding... Zo kan iedereen wel een copycat zijn. En bijvoorbeeld die outfits van Kelis: zeg dan maar tegen de designer dat outfits maar door één bepaald persoon gedragen mogen worden. Ik zie vaak genoeg beroemdheden die hetzelfde dragen, maar als het om Gaga gaat is het gelijk schandalig, gaat echt nergens over.
[ afbeelding ]
Also, Gaga kopiëert zichzelf hier?
Zegt me werkeijk helemaal niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Junkie het volgende:
[..]
Moloko?
Daar zat ze eerst in, en is toen solo gegaan.
[..]
Daar hoort deze nog bij.
[ afbeelding ]
Nee, het is een muziektopic op een openbaar forum, dus ook voor mensen die minder positieve kanten van een artiest willen discussieren.. vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had het over de TS van EEN topic, dus in het algemeen. Maar het zou fijn zijn als ik die functie zou hebben, ja.
Dit is een fantopic. Moet er echt een definitie worden gegeven van "fan"?
Volgens mij was die bewuste video van Christina ook meer Madonna's Express Yourself. Maar goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Die tweede, Christina stopt een man in haar video en ze kopieert Gaga, wtf.
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij was die bewuste video van Christina ook meer Madonna's Express Yourself. Maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |