Moloko?quote:Op donderdag 19 mei 2011 19:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Sorry, maar who the fuck is Roisin?
Daar hoort deze nog bij.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:09 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
De meeste van deze dingen zijn echt te ver gezocht hoor. Een kapsel, een pet, dezelfde kleur kleding... Zo kan iedereen wel een copycat zijn. En bijvoorbeeld die outfits van Kelis: zeg dan maar tegen de designer dat outfits maar door één bepaald persoon gedragen mogen worden. Ik zie vaak genoeg beroemdheden die hetzelfde dragen, maar als het om Gaga gaat is het gelijk schandalig, gaat echt nergens over.
[ afbeelding ]
Also, Gaga kopiëert zichzelf hier?
Zegt me werkeijk helemaal niks.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:33 schreef Junkie het volgende:
[..]
Moloko?
Daar zat ze eerst in, en is toen solo gegaan.
[..]
Daar hoort deze nog bij.
[ afbeelding ]
Nee, het is een muziektopic op een openbaar forum, dus ook voor mensen die minder positieve kanten van een artiest willen discussieren.. vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had het over de TS van EEN topic, dus in het algemeen. Maar het zou fijn zijn als ik die functie zou hebben, ja.
Dit is een fantopic. Moet er echt een definitie worden gegeven van "fan"?
Volgens mij was die bewuste video van Christina ook meer Madonna's Express Yourself. Maar goedquote:Op donderdag 19 mei 2011 20:49 schreef Bellatrix het volgende:
Die tweede, Christina stopt een man in haar video en ze kopieert Gaga, wtf.
Nee.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:57 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij was die bewuste video van Christina ook meer Madonna's Express Yourself. Maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens droeg Gaga dat eerder dan Christina, maar oke. Die outfit is trouwens van Atsuko Kudo en er zijn wel meer beroemdheden die dingen van dat merk dragen. Je kunt gewoon niet voorkomen dat iemand anders hetzelfde draagt als het om designer kleding gaat, tenzij het allemaal echt custom made is.quote:
Jepquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:19 schreef Sisiorange94 het volgende:
Vanavond om 22:20 op Nederland 3 de HBO special!
Ik vond het nummer een geweldige opener, maar na een paar regels had t doek wel groots mogen vallen, 't is zo een beetje een anticlimax..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
Dance in the Dark, kippenvel van concert kwam terug.
Doek mocht eerder vallen inderdaad!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond het nummer een geweldige opener, maar na een paar regels had t doek wel groots mogen vallen, 't is zo een beetje een anticlimax..
Als je gelijk zou afhaken als een artiest sommige nummers heeft die je minder leuk vindt dan blijven er weinig artiesten overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, stiekem hou ik nog wel van Lady GaGa. En vind ik haar nieuwe album ook leuk. Behalve sommige nummers.... die niet.
Ik vond het hele album eerst niet leuk. En GaGa is niet zomaar een artiest voor mij, dus dat zei wel wat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als je gelijk zou afhaken als een artiest sommige nummers heeft die je minder leuk vindt dan blijven er weinig artiesten over
Nou, wat let je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Lijkt me zo tof om danser te zijn, hè. En dan GaGa overal aanraken () en zo.
Apart idd!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:54 schreef Toad het volgende:
Grappig, het concert komt ook op uitzending gemist (staat iig op de site).
En grappig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ze is zo fucking hot, he. Damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |