"Ik ga naar Lady GaGa en ik neem mee....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ja, haha
Welke move?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:38 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
beetje jammer dat ze die move al 2 keer heeft gemaakt.
nope alles live geloof ik. op de special effects na Haar optreden tijdens de grammy's was ook geweldigquote:
Even snel doorheen gegaan. Moet deze nog komen? Ik heb het niet vanaf het begin gezien helaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nope alles live geloof ik. op de special effects na Haar optreden tijdens de grammy's was ook geweldig
Klonk als een sneer naar een ex.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat zei ze hier nou achteraan?
I can't live without you. I can't breath without you. [...] Yeah, right.
Fuck die buren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik buren heb, anders had ik het geluid nog wat harder gezet.
Ja. Maar zei ze "I am nothing without you"?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ik buren heb, anders had ik het geluid nog wat harder gezet.
[..]
Klonk als een sneer naar een ex.
Wel ietsje harder gezetquote:
Ex die ze terug wil?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja. Maar zei ze "I am nothing without you"?
Waar heb jij het overquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:45 schreef Karina het volgende:
]
[..]
Wel ietsje harder gezet
[..]
Ex die ze terug wil?
Ik dacht dat je vertelde wat ze zei! Dat I cannot breath without you, right, hoorde ik ook. Dat laatst hoorde ik niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waar heb jij het overIk vroeg wat ze zei.
Damn wat goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nope alles live geloof ik. op de special effects na Haar optreden tijdens de grammy's was ook geweldig
Oh, haha, nee. Ze zei "I can't live without you, I can't breath without you, I am nothing without you - - Yeah, right"quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vertelde wat ze zei! Dat I cannot breath without you, right, hoorde ik ook. Dat laatst hoorde ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |