Ze gaat nu BTW doenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef megamandy het volgende:
Was in Rotterdam niet dit het laatste nummer? Verliet helemaal hyper dee zaal
Ik vind Paparazzi beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
bad romance
best nr bewaren voor het laatst
teksten van BTW zijn veel cooler than BRquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ik deze nou beter vind. Kan niet kiezen.
..... logisch, tochquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar kan me dat niet herinneren van in Rotterdam
Dat is tot dusver het enige nummer dat ik nog steeds niet leuk vind. Heb er helemaal niks mee. 'The Edge of Glory', daarentegen... wauw.quote:
toen was deze single nog niet uitquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar kan me dat niet herinneren van in Rotterdam
Maar die zingt ze al heel lang, BTW is echt pas een paar maanden uit.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zong wel You and I in Rotterdam.Dus toch iets van BTW.
en een goede stem er bij houden met al dat dansen en rennen. Gordon en co zouden al aan de beademing moeten na 5 minquote:
Precies, dat kon ik mij we herinneren. Daarom vroeg ik het ook. Had makkelijk gekunt, ze had toen denk ik BTW ook al geschreven.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zong wel You and I in Rotterdam.Dus toch iets van BTW.
purrrr little monsterquote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik doe hier ook altijd mn paws up.
Wat ben je toch een fabulous ding he.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik doe hier ook altijd mn paws up.
Ja maar als je die als maatstaf neemt ligt de lat ook wel erg laagquote:Op zondag 22 mei 2011 00:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en een goede stem er bij houden met al dat dansen en rennen. Gordon en co zouden al aan de beademing moeten na 5 min
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |