nou ja, ik zeg er toch bij dat ik als ik zo'n katje zie ik er ook alles aan zou doen om m te helpen? ws. zou dat betekenen doos, dekentje en zodra ik tijd heb naar t asiel ermee. ik zou ws. niet aan de dierambulance denken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik enorm harteloos. Damn.
dat soort dingen vind ik dus wel heel zielig om te zien. word ik ook heel sad van, maar vooral omdat ik het zelf dan projecteer op menselijke relaties en gevoelens.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:57 schreef conleche het volgende:
Ik zag gisteren trouwens ook iets naars. Er was een dode duif op de stoep. Geen idee wat er mee gebeurd was, maar haar mannetje zat er heel zielig bij. Af en toe een beetje porren om haar weer tot leven te wekken, maar hij had geen bijzondere Jezus-gaven, dus dat wilde niet erg lukken.
Later bedacht ik dat het paartijd is en dat gaat er meestal nogal ruig aan toe. Dus ik denk dat hij haar heeft doodgeneukt. Maar toch . Hij zal dat vast niet zo bedoeld hebben.
sorry, in mijn visie gaat de mens wel een aantal stappen voor/boven een dier. ik vreet ook lammetjes en biggen en kuikens die speciaal voor mij doodgemaakt worden. dat we katten toevallig als huisdier houden betekent nog niet dat ik vind dat je ze gelijk moet stellen aan een mens. tuurlijk vind ik zwerfkatjes zielig als ik ze zie op vakantie. maar ik zou nooit een zwerfkat meenemen. wel een abandoned baby.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Overigens: aantal mensen >>> aantal kittiesEr zijn zát mensen op de wereld, ook in opvanghuizen en dergelijke, maar als een baby is afgestoten door de moeder en wordt achtergelaten in een kliko ofzo dan doen we daar ook wat aan. Natuur had zn werk prima kunnen doen. Recht op leven enzo.
En ik weet, Kwak, je bent het hier niet mee eens. Maar goed, dit is (beetje kort door de bocht, maar ben niet zo genuanceerd vandaag) mijn visie --> alle leven is waardevol. Dat we in een mens-gecentreerde wereld leven verandert daar imo niks aan.
'Ik heb een jong vogeltje gevonden'quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
...die zou ik ook niet bellen voor een uit t nestje gevallen vogel...
Nja ik was idd een beetje kort door de bocht. Gaarheid enzoquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:05 schreef kwakz0r het volgende:
sorry, ik had dit nog niet eerder nieuwe stijl gedaan... nu is de titiel t zelfde gebleven...
[..]
sorry, in mijn visie gaat de mens wel een aantal stappen voor/boven een dier. ik vreet ook lammetjes en biggen en kuikens die speciaal voor mij doodgemaakt worden. dat we katten toevallig als huisdier houden betekent nog niet dat ik vind dat je ze gelijk moet stellen aan een mens. tuurlijk vind ik zwerfkatjes zielig als ik ze zie op vakantie. maar ik zou nooit een zwerfkat meenemen. wel een abandoned baby.
Ja maar kittens hebben heel veel melk nodig, iedere twee uur of zo en als jij zou wachten tot je tijd hebt om naar een asiel te gaan is het misschien al te laat. Mensen van de dierenambulance weten wat ze doen en als je belt en ze zeggen dat je het naar het asiel moet brengen kan je het alsnog doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik zeg er toch bij dat ik als ik zo'n katje zie ik er ook alles aan zou doen om m te helpen? ws. zou dat betekenen doos, dekentje en zodra ik tijd heb naar t asiel ermee. ik zou ws. niet aan de dierambulance denken.
alleen als ik er rationeel naar kijk vind ik t overdreven om er een dierenambu voor te bellen... die zou ik ook niet bellen voor een uit t nestje gevallen vogel, of een door zn moeder verstoten kitten in een eigen nestje thuis.
Wat is dat nu voor redenatie. Die ambulance is daar toch voor? Daarom wordt er geld aan gespendeerd, zodat ze dieren kunnen redden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef kwakz0r het volgende:
omdat de ambulance en de opvang erg veel geld kosten relatief gezien, en dat vind ik het in dit geval maatschappelijk niet waard, rationeel gezien. nogmaals: als ik er zelf een in mn tuin vind dan vind ik m ook cute en zielig en zou ik m mee naar binnen nemen als er niet een mama kat in de buurt is.
Ha! Nog een naamtopic!! Ik ga ze sparen!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
Is Co alweer tante geworden? Die zus van jou windt er geen doekjes om![]()
nog drie kwartier
mn opa kreeg een keer een nest jonge zwaluwen op zn hoofd toen in mijn toenmalige babykamer een isolatieplaat lostrok om te vervangen... zielig, maar in the bigger scheme of things...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar kittens hebben heel veel melk nodig, iedere twee uur of zo en als jij zou wachten tot je tijd hebt om naar een asiel te gaan is het misschien al te laat. Mensen van de dierenambulance weten wat ze doen en als je belt en ze zeggen dat je het naar het asiel moet brengen kan je het alsnog doen.
Ik heb een keer een klein aangelopen kitten met de fles grootgebracht. Dat was nog geen sinecure, moest er een paar x voor uit bed 's nachts. Maar ze heeft het wel gered. Het kreng woont nog steeds in Belgie en haat me nu, want het was een wilde kat die nooit helemaal tam is geworden. Maar goed. Het leeft.
En ik heb de brandweer eens gebeld om een uit de dakgoot gevallen zwaluw weer in de dakgoot te leggen. Toen hebben ze me uitgelachen.Ik heb het toen zelf naar het bovenste balkon gebracht in de hoop dat de moeder het daar zou voeden, maar dat gebeurde niet en toen had ik het eigenlijk moeten doden, maar ik kon het echt niet. "Gelukkig" ging het toen vrij snel zelf dood.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef loveli het volgende:
Kosten vallen toch wel mee? Veel vrijwilligerswerk, die bus hebben ze toch al, dus laat ze 'em maar gebruiken.
heb ik dat ergens gezegd dat ik dat zou doen?? en eten, tsja, t simpele feit is dat ik geboren ben als mens en niet als braadkip. daar ben ik erg blij mee, maar het weerhoudt me er niet van om gebruik te maken van t feit dat er braadkippen zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:22 schreef Probability het volgende:
@Kwak. Snap het wel. Snap alleen niet dat mensen, dieren extra pijn toebrengen. Eten is eigenlijk ook niet zo top. Maar extra pijn toebrengen, daar begrijp ik helemaal niets van.
die heb ik weggehaald toen ik las hoe de dierenambulance werkt. nieuwe feiten betekent nieuwe mening. /pragmatischquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:23 schreef conleche het volgende:
Oei, het is maar goed dat je die post over de maatschappelijke kosten hebt weggeedit, want ik zat hier te koken op m'n stoeltje.
Ik kreeg ooit te horen: "als je niet van dieren kunt houden, dan kun je ook niet van mensen houden."quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:18 schreef kwakz0r het volgende:
lamaar. ik ben gewoon geen dierenliefhebber en dat snappen veel mensen toch niet.
jullie hebben ook wel een punt hoor. maar wat ik alleen maar ooit begon te zeggen is dat ik in eerste instantie denk "gotgot, is dat nou nodig, de dierenambu voor een kitten?". als ik ooit een kitten in mn tuin vind zal ik de dierenambulance wel bellen, ook al denk ik "nou ja, is dat nou nodig".
t is niet alsof ik een politieke strijd voer tegen de dierenambulance en dierenasiels...
Ja, was niet zo gepast.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:23 schreef conleche het volgende:
Oei, het is maar goed dat je die post over de maatschappelijke kosten hebt weggeedit, want ik zat hier te koken op m'n stoeltje.
*blust met koud water*quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:23 schreef conleche het volgende:
Nee, die heb ik gemist. Was die ook erg?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, was niet zo gepast.
edit, oh, je bedoelde niet de mijne?
Een analogie die verwees naar overbodige cultuursubsidie, niet echt constructief.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef conleche het volgende:
Ik vind het
[..]
Nee, die heb ik gemist. Was die ook erg?
Ik zou het asiel bellen en een bakje melk neerzetten en daarna naar mijn werk gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef Novem het volgende:
Ik vind een achtergelaten kitten wel reden om te dierenambulance te bellen. Als dit geen situatie is om een dier te redden, wat is het dan wel? Als het al half dood is?
Ik denk zoals Maria; als lijden voorkomen kan worden, waarom niet?
Als je wil mag je me PM en maar eventueel pas later antwoord ivm gaar breinquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef anna82 het volgende:
Vraagje, ik heb een issue op mijn werk en heb advies nodig. Iemand die verstand heeft van precaire integriteits-issues die ik even lastig kan vallen?
nou ja, ik wist niet dat t hier zo partij voor de dieren was allemaal, dus ik hoopte op een iets mildere reactie. zoals ik al zei gign t meer om mijn oprechte verbazing dat mensen eraan denken om de dierenambulance te bellen, en dat ik (denkende dat de maatschappij voor die kosten opdraait) dat een beetje overdreven vond...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*blust met koud water*![]()
Kwak: tuurlijk hoef je je niet te verdedigen, net zo min als ik me geroepen voel om een mega-genuanceerde intelligente betoogpost te typenMaarja, zo'n opmerking plaatsen in een topic vol dierenvrienden en aanverwante artikelen, dan vraag je wel een beetje om reactie natuurlijk
Dat zou ik echt heel bijzonder vinden! Ik zou de kat dan vrijlaten in onze binnentuin, dan vindt hij ongetwijfeld een huisje waar hij het heel fijn zou krijgen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik hou ook niet van dieren. Degene die mij een kat kado geeft, krijgt 'm weer gewoon mee naar huis.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik wist niet dat t hier zo partij voor de dieren was allemaal, dus ik hoopte op een iets mildere reactie.
blijkbaar is t meer geaccepteerd om een hekel aan kinderen te hebben dan om niks te geven om huisdieren...
oh.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Een analogie over overbodige cultuursubsidie, niet echt constructief.
Kom maar door.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef anna82 het volgende:
Vraagje, ik heb een issue op mijn werk en heb advies nodig. Iemand die verstand heeft van precaire integriteits-issues die ik even lastig kan vallen?
Ik zou bij een kindervondeling ook de ambulance bellen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik wist niet dat t hier zo partij voor de dieren was allemaal, dus ik hoopte op een iets mildere reactie.
blijkbaar is t meer geaccepteerd om een hekel aan kinderen te hebben dan om niks te geven om huisdieren...
Politie is prima. Tenzij het kind gewond is natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou bij een kindervondeling ook de ambulance bellen.
en toch vind je t nodig om dat nog even te zeggen....quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
oh.die was ik toen ook net begonnen met schrijven. Iets over dat ze d'r eigen zangdingetjes maar moest betalen. Dat ik dat maar kattengejank vond. Dat was weinig constructief inderdaad. Toch (G)MTA
En ik weet ook wel dat Kwak juist heel mooi kan zingen.
ik las even dat je dan ook de dierenambulance zou bellenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou bij een kindervondeling ook de ambulance bellen.
Jaaaaaaaaaah! Gisteren was er een in de pizzeria.. oioioi wat een herrie! Maar ja, doe je niets aan hequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als het asiel de kitten ook daadwerkelijk op zou gaan halen lijkt het me ook niet echt dieronvriendelijk :pquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zou het asiel bellen en een bakje melk neerzetten en daarna naar mijn werk gaanNooit gerealiseerd dat ik daarmee iets dieronvriendelijks zou doen.
Nee hoor! Je mag prima een hekel hebben aan katten en hondjes en weetikwat. Net als aan kinderen. Prima! Maar van beide kanten hoop ik dat als er een kind of kat halfdeaud aangetroffen wordt, ook de kindkathater even iemand/iets zal bellen die er iets mee kanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik wist niet dat t hier zo partij voor de dieren was allemaal, dus ik hoopte op een iets mildere reactie. zoals ik al zei gign t meer om mijn oprechte verbazing dat mensen eraan denken om de dierenambulance te bellen, en dat ik (denkende dat de maatschappij voor die kosten opdraait) dat een beetje overdreven vond...
daarna stelde ik die mening bij, omdat blijkt dat t vooral vrijwilligers zijn etc. t is niet alsof ik geen geld geef aan inzameling voor t dierenasiel enzo, dat doe ik dus wel.
de enige die dat zegt ben jijquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en toch vind je t nodig om dat nog even te zeggen....maar bedankt voor t compliment
ik ben verdorie helemaal geen onmens.
Ja, da's waar, een betere verwoording zou zijn: dat we allemaal wel vinden dat er ergens geld naar toe gaat waar we het zelf niet nodig vinden, maar dan nog is het een slechte vergelijking geef ik toe, want elk leven (mens of dier) is natuurlijk sws veel meer waard dan een culturele subsidie. Ik denk ook niet dat je een onmens bent. Maar op dit bepaalde punt een klein beetje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en toch vind je t nodig om dat nog even te zeggen....maar bedankt voor t compliment
En de oudjes! Die hebben ook geen economisch nut!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah! Gisteren was er een in de pizzeria.. oioioi wat een herrie! Maar ja, doe je niets aan heals ik eventueel zelf ooit zo'n baby heb kijk ik er vast wel anders tegenaan enzo.
En over belastingcenten: overal gaat belasting naartoe. Daarom is het belastinggeld. Om geld aan dingen te kunnen spenderen waar anders nooit genoeg animo voor zou zijn. Zoals kwak's koor (wellicht, ik weet niet of jullie subsidie krijgen) en de dierenambulance, en de verslaafdenzoorg en ook kinderbijslag. Dus tjah.
Dat zegt toch niemand.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij krijgen inderdaad geen geld van de overheid (wellicht een klein beetje via de gemeentelijke cultuurpot, zo'n 750 euro per jaar op een begroting van 60.000). rest van het geld komt uit contributies, kaartverkoop, donaties van ouders en oud-leden, particuliere fondsen (uit rente op erfenissen enzo) die gericht zijn op bijvoorbeeld jongeren en cultuur halen we in een goed jaar ca. 10.000 euro uit, in een slecht jaar 0.000, een klein beetje uit commerciële dingen zoals schnabbels/optredentjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaah! Gisteren was er een in de pizzeria.. oioioi wat een herrie! Maar ja, doe je niets aan heals ik eventueel zelf ooit zo'n baby heb kijk ik er vast wel anders tegenaan enzo.
En over belastingcenten: overal gaat belasting naartoe. Daarom is het belastinggeld. Om geld aan dingen te kunnen spenderen waar anders nooit genoeg animo voor zou zijn. Zoals kwak's koor (wellicht, ik weet niet of jullie subsidie krijgen) en de dierenambulance, en de verslaafdenzoorg en ook kinderbijslag. Dus tjah.
Ja hoor, dat ik persoonlijk niet veel met kinderen heb, wil niet zeggen dat ik zomaar toe zal kijken als het hulp nodig heeft. Dat spreekt gewoon vanzelf!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja. Ieder zijn mening. Ik hoop alleen dat jullie net zo aardig en vriendelijk zijn voor medemensen in nood. Een arme eenzame buurvrouw bijvoorbeeld, of de slecht ter been zijnde bejaarde dame op de hoek, of het kindje dat geslagen wordt door haar ouders.
Dan niets doen vind ik nog veel erger persoonlijk.
Haha, ja hop, allemaal er uit! Huhu.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En de oudjes! Die hebben ook geen economisch nut!
Niemand merkt iets van mijn haat voor alles, alleen ikzelf. Ik ben heel aardig voor mijn medemensquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja. Ieder zijn mening. Ik hoop alleen dat jullie net zo aardig en vriendelijk zijn voor medemensen in nood. Een arme eenzame buurvrouw bijvoorbeeld, of de slecht ter been zijnde bejaarde dame op de hoek, of het kindje dat geslagen wordt door haar ouders.
Lijmfabriek?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
En de oudjes! Die hebben ook geen economisch nut!
Zie!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
als ik een kind mauwend achter m'n plantenbak zou vinden zou zelfs ik 't helpen![]()
Nee, mijn compassie gaat alleen naar dieren!! Dat kindje zoekt het zelf maar uit!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
als ik een kind mauwend achter m'n plantenbak zou vinden zou zelfs ik 't helpen![]()
Nou .... als ik hier net zo over dieren zou spreken hier sommige over kinderen, zou ik besmeurd met pek en veren het topic uitgejaard wordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Novem het volgende:
[..]
Nee, mijn compassie gaat alleen naar dieren!! Dat kindje zoekt het zelf maar uit!!
(Natuurlijk zou ik (en ik denk iedereen hier?) zich net zoveel, of meer, inzetten voor een mens als voor een dier!)
Dat valt toch wel mee Tink? Ik heb het weleens gehad over een herriemakend kind op de (hele) vroege zondagochtend. Dat ik graag had, dat het zijn mond hield.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou .... als ik hier net zo over dieren zou spreken hier sommige over kinderen, zou ik besmeurd met pek en veren het topic uitgejaard worden
Spoedgevallen gaan altijd voor, dus het gaat nooit ten koste van dieren in acute nood.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef kwakz0r het volgende:
ik bedoelde overigens niet dat de dierambulance zonde van belastinggeld is. maar dat ik dan liever heb dat ze hun beperkte middelen inzetten voor een aangereden hond ofzo, ipv voor een kitten die t asiel in gaat. maar dat kwam niet goed over denk ik en ik kan ook niet goed uitleggen waarom ik dat dacht....
een miauwend kind zou ik denk ik ook laten liggen. dat kan nooit veel goeds te betekenen hebben
garpje
Nou... soms heb ik dat gevoel wel. Maar ik hou net zoveel van (mijn) kinderen als jij van dieren, dus het kan zijn dat ik hier wat gevoelig op reageer. Net zoals ik af en toe vind dat hier wat gevoelig gereageerd wordt op dierenleed of minder getoonde dierenliefde dan hier als wenselijk geacht wordt (sorry, kan het even niet beter omschrijven. ben bezig met een offerte die de deur uit moetquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee Tink? Ik heb het weleens gehad over een herriemakend kind op de (hele) vroege zondagochtend. Dat ik graag had, dat het zijn mond hielt.Als jij datzelfde zou zeggen over een blaffende hond zou ik dat niet raar vinden hoor.
Ik respecteer het feit dat mensen niet veel met dieren kunnen hebben. Maar ik verwacht wel van ze dat ze hun best doen om dieren te redden als het nodig is en in het geval van een klein en alleen weespoesje is dat nodig.
kcaltechnisch precies hetzelfde als alle andere dagen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Volgens mij mag jij ook wel wat meer dan dat toch MarMar?
Dat is inderdaad bijzonder weining. Knap dat je toch zoveel bent afgevallen, wat een discipline moet je dan hebben!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
kcaltechnisch precies hetzelfde als alle andere dagen hoormisschien heb je een ander idee bij maaltijdsalade dan ik, maar daar zit ook gewoon koude kipfiletreepjes en stukjes aardappel en ei in.
Ik verwacht dat het de komende maand met alle etentjes en verjaardagen een beetje stil blijft staan als ik de eindbalans opmaak, althans dat hoop ik toch. Mijn onderhoud is berekend op 1380, dus dat is bijzonder weinig
Lieverd, ik zeg net dat ik je begrijp.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik dat ergens gezegd dat ik dat zou doen?? en eten, tsja, t simpele feit is dat ik geboren ben als mens en niet als braadkip. daar ben ik erg blij mee, maar het weerhoudt me er niet van om gebruik te maken van t feit dat er braadkippen zijn.
Activiteitenniveau 0 komt meer in de buurt, activiteitenniveau 1 is nog wel gewoon door huis lopen enzo voorzover ik weet. Ik heb het uit laten rekenen, niet zelf uitgerekend. 70 moet het worden trouwensquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef loveli het volgende:
MarMar, hoe kan jouw BMR zo laag zijn? Als ik uitga van lengte 1.75, gewicht 74 (heb ik dat goed onthouden?), leeftijd 35, activiteitenniveau 1, dan geeft de door mij gebruikte calculator meer dan 1500 kcals.
Ik heb echt een enoooooorrrrm groot/dik/zwaar boek van 'm, maar dat ligt thuis, dus als je nog een uurtje hebt kan ik het dan wel opzoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef Probability het volgende:
Is er hier iemand die verstand heeft van het werk van Dali? Of dat er ergens een catalogus met al zijn werk? Heb een foto van een schilderij/kunstwerk maar ik weet de titel niet
Als je een echte dierenliefhebber bent geef je geen dieren 'cadeau' lijkt mij..quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel bijzonder vinden! Ik zou de kat dan vrijlaten in onze binnentuin, dan vindt hij ongetwijfeld een huisje waar hij het heel fijn zou krijgen.
Ik zit nu heel hard na te denken wie van mijn vrienden/kennissen/collega's/familie mij een kat kado zou doen
Je geeft iig geen parkietje aan iemand die je een aantal jaar ervoor een kat hebt gegeven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Als je een echte dierenliefhebber bent geef je geen dieren 'cadeau' lijkt mij..
Ja hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb echt een enoooooorrrrm groot/dik/zwaar boek van 'm, maar dat ligt thuis, dus als je nog een uurtje hebt kan ik het dan wel opzoeken
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zitquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Mixende_match het volgende:
katjes![]()
verder: aaargh word gek van mezelf haha. na 1 week nog niks afgevallen
lijstje:
O: bosvruchten yoghurt van Optimel, glas lauw water
T: 2 thee en 1 suikervrij snoepje, 1 banaan.
L: 2 witte bolletjes met gehaktbalmoest op haha
T: appel
D: gekookte aardappel, brocoli, filetlapjes.
T: yoghurt met kiwi denk ik..
ik ehb nu een bureau waar ik achter kan staan, ipv zitten..verbrand ook meer kcal. Probeer ik een uur per dag te doen. Is ook een veel actievere werkhouding!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef MarMar het volgende:
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat zelfs bij een kantoorbaan en weinig activiteit je zomaar 100 tot 200 kcal per dag meer verbrandt als je wel gewoon kan (trap)lopen enzo.
That makes sence toch?
En vergeet niet: naar je werk lopen/fietsen, traplopen, in je kantoor lopen (ik wel iig), stressen (zorgt bij mij voor veel vermoeidheid haha)... etc etc.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ehb nu een bureau waar ik achter kan staan, ipv zitten..verbrand ook meer kcal. Probeer ik een uur per dag te doen. Is ook een veel actievere werkhouding!
Vrienden van me hebben er wel eens mee gedreigd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Als je een echte dierenliefhebber bent geef je geen dieren 'cadeau' lijkt mij..
Zelfs al van en naar je auto lopenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
En vergeet niet: naar je werk lopen/fietsen, traplopen, in je kantoor lopen (ik wel iig), stressen (zorgt bij mij voor veel vermoeidheid haha)... etc etc.
niet echtquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef MarMar het volgende:
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat zelfs bij een kantoorbaan en weinig activiteit je zomaar 100 tot 200 kcal per dag meer verbrandt als je wel gewoon kan (trap)lopen enzo.
That makes sence toch?
haha ik weet niet waarom maar daar moet ik een beetje om lachenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ehb nu een bureau waar ik achter kan staan, ipv zitten..verbrand ook meer kcal. Probeer ik een uur per dag te doen. Is ook een veel actievere werkhouding!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met een drankje op het Vrijthof
en...
Er komen bitterballen aan!
klierepierquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
niet echthttp://en.wiktionary.org/wiki/sence
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik googlde op een schoonmaker bij ons en toen zag ik hem ineens helemaal naakt
ik denk wel dat ze thuis is met jouw pakketjequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]!
Buurvrouw heeft een pakketje voor me aangenomen, en nu is ze niet thuis!
Hè, gaan jullie elkaar eens amuseren, in plaats van nerden!quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze thuis is met jouw pakketje
Ik stem nota bene op de PvdD (sterker nog, ik ben lidquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, ik wist niet dat t hier zo partij voor de dieren was allemaal, dus ik hoopte op een iets mildere reactie. zoals ik al zei gign t meer om mijn oprechte verbazing dat mensen eraan denken om de dierenambulance te bellen, en dat ik (denkende dat de maatschappij voor die kosten opdraait) dat een beetje overdreven vond...
daarna stelde ik die mening bij, omdat blijkt dat t vooral vrijwilligers zijn etc. t is niet alsof ik geen geld geef aan inzameling voor t dierenasiel enzo, dat doe ik dus wel.
Daar snap ik nou echt niks van. Waarom zou je zo'n verstoten kitten aan zijn lot overlaten? Of er is niks aan te doen en dan is een spuitje wel zo humaan. Of het beestje is gewoon gezond en kan met een beetje hulp nog zo'n 15 jaar een leuk huisdier voor iemand zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik stem nota bene op de PvdD (sterker nog, ik ben lid).
Maar ik ben het met Kwak eens, een verstoten kitten zachtjes laten verkommeren vind ik niet zo'n halsmisdrijf.
En nu normaal doen als je 'em tegenkomt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik googlde op een schoonmaker bij ons en toen zag ik hem ineens helemaal naakt
Ik zou het niet aan z'n lot overlaten (ik heb er wel eens een gevonden en een tamelijk onwillige dierenambulance het laten ophalen - heeft me al met al vrij veel tijd & moeite gekost die ochtend).quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar snap ik nou echt niks van. Waarom zou je zo'n verstoten kitten aan zijn lot overlaten? Of er is niks aan te doen en dan is een spuitje wel zo humaan. Of het beestje is gewoon gezond en kan met een beetje hulp nog zo'n 15 jaar een leuk huisdier voor iemand zijn.
Die van ons dus ook al 20 jaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:33 schreef MarMar het volgende:
Hier leeft al jaren een schildpad in een slootje, die is ooit wel aan zijn lot overgelaten denk ik.
Het is de beroemde wijkschildpad en hij doet het prima, echt grappig om te zien
Als het nog heel erg lang duurt, mailen. Mijn pakket is een keer kwijtgeraakt, had na een maand nog niets (en kreeg mijn geld terug).quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, daar zijn we weerik heb een boek besteld eind april. Volgens Bookdepository is hij op 28 verstuurd, maar hij is er nog steeds niet
![]()
en ik heb het boek nodig voor m'n essay
!
Het is echt een zeldzaam figuur, naturist, veganist, hele gekke denkwijzes. Hij heeft zelfs eens om salarisverlaging gevraagd, hij kon wel met minder toe namelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:27 schreef loveli het volgende:
[..]
En nu normaal doen als je 'em tegenkomt.
Daar kan ik dan wel weer sympathie voor opbrengenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het is echt een zeldzaam figuur, naturist, veganist, hele gekke denkwijzes. Hij heeft zelfs eens om salarisverlaging gevraagd, hij kon wel met minder toe namelijk
Toch een stuk zachtere dood dan levend verscheurd worden - wat een vrij natuurlijke dood is in de natuur. En een beest vangen en afspuiten, mwah, ik denk dat alleen de mensen zich daarvan beter voelen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:40 schreef conleche het volgende:
Verder is er in mijn ogen niks zachts aan een dier laten verkommeren. Dan heeft het eerst honger en dorst en voelt zich alleen en dan gaat het dood, ik vind dat wel het tegenovergestelde van zachtjes eigenlijk.
Er is een verschil tussen mensen en dieren, zoals Kwak al aanstipte.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef MarMar het volgende:
Typisch eigenlijk dat bij dieren het spuitje humaan gevonden wordt terwijl er bij mensen zo'n ophef over gemaakt wordt, zelfs al kunnen ze het zelf beslissen.
Over welke omstandigheden hebben we het dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch een stuk zachtere dood dan levend verscheurd worden - wat een vrij natuurlijke dood is in de natuur. En een beest vangen en afspuiten, mwah, ik denk dat alleen de mensen zich daarvan beter voelen.
Ik doe altijd mijn uiterste best om alle beesten in leven te houden, en ik heb het wel eens bij de hand. Maar zoiets als zo'n kitten laten doodgaan door niet in te grijpen, vind ik geen halsmisdrijf.
Nou ja, ik heb al meermalen de discussie gehad dat geen spuitje niet humaan zou zijn...quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:53 schreef MarMar het volgende:
Typisch eigenlijk dat bij dieren het spuitje humaan gevonden wordt terwijl er bij mensen zo'n ophef over gemaakt wordt, zelfs al kunnen ze het zelf beslissen.
Ja, dat gaat twee kanten op.. aan de ene kant, dier makkelijker, want die eet je (sommigen hier dan toch) en mensen niet als het goed isquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mensen en dieren, zoals Kwak al aanstipte.
Zoals dat kitten van vanochtend. Ik vind het beter om dat onder de heg te laten inslapen dan afvoeren en afspuiten, bijvoorbeeld. Ook onder de heg laten liggen (niet wetende of het door moederpoes gaat worden opgehaald of niet) vind ik niet slechter dan laten redden door een dierenambulance.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Over welke omstandigheden hebben we het dan?
Dan nog vind ik het erg cru klinken, alsof dat zijn enige bestaansrecht is. Maar goed, ik wou me niet in de discussie mengen dus laat maar zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
De plofkip is wel degelijk "gemaakt". Die is zo gefokt dat 'ie groeit als een gezwel en ook niet veel ouder kan worden dan ze door menselijk ingrijpen worden.
Knap he, wat de mens vermag!
Toch is dat zo. Vet en jong sterven is het bestaansrecht van de plofkip.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:16 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het erg cru klinken, alsof dat zijn enige bestaansrecht is. Maar goed, ik wou me niet in de discussie mengen dus laat maar zitten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef Mini. het volgende:
Oja, fit-test gehad. Volgens die weegschaal besta ik voor 40% uit vet.
Nouja, er is ruimte voor verbetering zullen we maar zeggen...
Maastricht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge het gaat hier maar door hè.
Wij hebben net lekker gegeten. Zo eens een toetje. Het is hier net belgië en xm raakt niet uitgepraat over hoe fijn ze het hier vindt
![]()
![]()
Wat eet je normaal dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
O: 2 maanzaadcrackers met slankie
L: 2 volkoren boterhammen met boterhamworst, 1 volkoren boterham met slankie, en nog 1 maanzaadcracker met slankie
D: Kip met spinazie, boursain en pijnboompitten (nog niet helemaal zeker)
T: Niets, dit is al veel meer dan ik normaal eet
S: Vandaag nietsmisschien als ik op tijd thuis ben van vergadering dat ik nog wat ga doen
Zat vandaag alleen op het werk en had weinig liggen dus morgen maar weer wat ander beleg halen en vooral fruit
eens, wat een belachelijk lijstjequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Mini. het volgende:
Oja, waar ik tijdens het bijlezen nog op wilde reageren:
[..]
Wat eet je normaal dan?Want dit is toch al hartstikke weinig?
Cutie! Misschien heb ik er wel een foto van digitaal..quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Syrena het volgende:
Ik ben op blz 109 van m'n Daliboek. Nog maar 600 te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat hou ik mezelf inderdaad ook maar voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Perruche het volgende:
[..]erg he! ik had ook zoiets
maar die weegschalen zijn niet erg accuraat
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb hier wel een foto van:Wat een mal hoedje heb je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
Nee dat nog net nietquote:
man, we zitten al sinds 9 uur met elkaar opgescheept, mag het even?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat jullie het wel erg druk hebben met jullie telefoons tijdens jullie date!
Leuk.. wel tuinonderhoud... minder leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
shit
http://www.rightmove.co.u(...)operty-33857096.html![]()
![]()
![]()
we zijn verliefd
!
asfalteren die handelquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk.. wel tuinonderhoud... minder leuk
Oh, als jij de linker bent dan vind ik die kop er best mee door kunnen hoor! Hoeft geen gordijntje voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wilde al posten dat ik de linker was, maar had 't weer weggehaald
![]()
Tegenwoordig heb ik een p0wny om koppen als deze te voorkomen
waar hebben jullie 3 slaapkamers voor nodig, met z'n tweeen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
shit
http://www.rightmove.co.u(...)operty-33857096.html![]()
![]()
![]()
we zijn verliefd
!
dat is je geraden ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
man, we zitten al sinds 9 uur met elkaar opgescheept, mag het even?. Als ik een keer met jou ga daten zal ik de hele avond in je bruine kijkers staren
![]()
Hangt er vanaf of het een grote beurt of een kleine beurt is. Bij een grote beurt ben ik vaak meer kwijt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef Syrena het volgende:
Is 165 euro voor een periodieke onderhoudsbeurt veel? Kreeg post van de dealer over mijn oto. Zij noemen het voordelig onderhouds programma oid. Ik versta onder voordelig andere bedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat willen we graagquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar hebben jullie 3 slaapkamers voor nodig, met z'n tweeen?
de locatie is perfect, evenals de prijs en de groottequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat is je geraden ja!![]()
en die tuin lijkt me vrij low-maintenance Uniek? verder vind ik het niet zo'n bijzonder huis eigenlijk? en niet eens foto's van de binnenkant!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het een grote beurt of een kleine beurt is. Bij een grote beurt ben ik vaak meer kwijt.
Enne, grom
Hmm, ik zie tink als iemand die best kan onderhandelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh heremientied, burka's!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef sigme het volgende:
Dat doet me eraan denken, de pony van de buren heeft een gordijntje voor z'n ogen. Even kijken of ik een plaatje kan vinden van wat ik bedoel.
Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat willen we graag
slaapkamer, studeerkamertje en fatsoenlijke logeerkamer voor familie en vrienden.
Mijn ouders zitten sowieso al bijna 6 keer per jaar aan de overkant op dit momentquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.html
Verkijk je er niet op dat het voor vrienden en familie heel makkelijk is om te zeggen 'ja, we komen, natuurlijk', en de stap om langs te komen uiteindelijk groter is...Ik ben daar in de eerste 2 jaar hier best teleurgesteld over geweest!
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf isquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, ik zie tink als iemand die best kan onderhandelen?
Hoezo? Deze lijkt me toch best te doen: verslechtering reiskosten, poeh nou, ik wil best blijven maar onder deze gewijzigde voorwaarden vast niet heel lang.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf is
Ja. Heb ik ook al gemeld. En een gesprek met een ander bedrijf ingeplandquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo? Deze lijkt me toch best te doen: verslechtering reiskosten, poeh nou, ik wil best blijven maar onder deze gewijzigde voorwaarden vast niet heel lang.
leuk huisje ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.html
Verkijk je er niet op dat het voor vrienden en familie heel makkelijk is om te zeggen 'ja, we komen, natuurlijk', en de stap om langs te komen uiteindelijk groter is...Ik ben daar in de eerste 2 jaar hier best teleurgesteld over geweest!
Maar er is no way dat dat positief zou zijn voor jou, dus ik snap niet dat ie je dat aanbiedt (of ging het anders dan aanbieden?)quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Heb ik ook al gemeld. En een gesprek met een ander bedrijf ingepland![]()
Ik ben heel trouw, ook als werkneemster, maar dan moet ik wel vertroeteld worden. Net als in een relatie eigenlijk
Nou. Het was meer een mededelingquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar er is no way dat dat positief zou zijn voor jou, dus ik snap niet dat ie je dat aanbiedt (of ging het anders dan aanbieden?)
Ik snap het wel, zijn meerdere (financiele) redenen voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik er dus zomaar mee akkoord ga.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef Mini. het volgende:
Jeej! Na tien pogingen heb ik eindelijk mijn Weight Watchers-programma (dat eigenlijk voor Windows XP bedoeld was) weer geïnstalleerd. Toch maar weer punten tellen.
Toen ik net in Slank kwam meeposten was dat helemaal in.
Wat een stomme actie van je werkgever Tink, ik snap niet helemaal waarom hij dat doet. Maar goed voor jezelf opkomen hoor!
Slaapzakje pakken en voor haar deur liggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, het begint nu wel verdacht te worden, elke avond hoor ik dr, en net nu ik ongeduldig ben en mn pakketje wil, is Frau Opera niet thuis
Maar het is toch zo dat hij jou wil houden terwijl jij duidelijk niet om andere opties verlegen zit. Hoewel dat wat Blurred zegt natuurlijk ook weer waar is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap het wel, zijn meerdere (financiele) redenen voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik er dus zomaar mee akkoord ga.
Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
is het niet meer een kwestie van dat jij had gezegd te vertrekken omdat je die overname ging doen en nu dat toch niet door blijkt te gaan weer je oude baan terug wilt? ik kan me in dat geval wel voorstellen dat hij het idee heeft in een sterke onderhandelingspositie te zitten wat betreft arbeidsvoorwaarden. maar misschien zit ik er helemaal naast, ik heb er ook geen verstand van
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.
Heb ik iets gemist? Of gaan jullie gewoon als vrienden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben B&B's aan het uitzoeken voor mijn birthdaytripje naar het westen van het land![]()
met de ex!
Ik vind jouw school zo grappigquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Syrena het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er in september wellicht weer extra uren komenHet is alleen nog onduidelijk voor wie. En ik ben me nog aan het beraden over dat lesgeven dat we steeds meer moeten doen. Ik vind het niet erg leuk, het ligt me ook niet echt, maar ze willen er naartoe om ook daar meer monies voor te gaan uitdelen. En dat ligt me dus weer wel
![]()
Maar eigenlijk vind ik dat mijn luie flikkercollega's het moeten doen, die op werkplek A twee schalen hoger zitten dan ik. Op werkplek B heb ik dezelfde functie als zij, en daar doe ik het gewoon. Of ze betalen op plek A die lesgeef uren dan ook maar uit in die schaal![]()
Misschien moet ik me niet nu al druk maken hierover
Dan moet ie z'n hoofd uit z'n kont halen en je laten zien dat ie blij is dat je blijftquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik zo'n held zou zijn in een dergelijke situatiequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan moet ie z'n hoofd uit z'n kont halen en je laten zien dat ie blij is dat je blijft![]()
Best friends with benefits - bumsie birthday tripquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Of gaan jullie gewoon als vrienden?
Wel leuk, een birthdaytripje!
Geilquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Best friends with benefits - bumsie birthday trip
Mooie alliteratie... Wie soept het even op de kaft van een Bouquetromannetje?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
uh, watte?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bum chumsquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bumsie ?
Bumsi machenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=bumsie ?
Er bestaat al een blog over http://olfh.blogspot.com/ . Alleen heeft deze geen collega'squote:Op woensdag 18 mei 2011 21:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind jouw school zo grappigSteeds die losse uurtjes, luie collega's. Gedoe. Geen zin om een boek te schrijven over je werkplek? Schrijf je een 14 delige serie en dan noem je het "De Bieb" ofzo
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef Blurred86 het volgende:
en mini, je hebt niets gemist, we zijn nog altijd ongedefinieerdmaar desondanks heb ik er wel zin in!
niet echt neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:46 schreef Syrena het volgende:
Spannend Mo! En drie slaapkamers is de bom(heb ik ook).
Het is weer bewezen, mijn darmen kunnen niet tegen teveel vet...Hmm dat is nog idioter voedsel dan dat van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je muffins waren ook erg herkenbaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm dat is nog idioter voedsel dan dat van mij
Ik dacht dat ik nog rond de 68 kg zit...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je muffins waren ook erg herkenbaarknap dat je de rest hebt weggegooid!
Ik koop voorlopig ook geen slagroom meer
ik heb hier geen weegschaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
Waarom staan er de laatste tijd eigenlijk zo weinig mensen in het lijstje in de OP?
Ik was netjes 1.5 kwijt sinds ik 65 had gezien, morgen eens bekijken wat de schade is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog rond de 68 kg zit...
Maar zaterdag bleek het 71,4 kg (gekleed, niet in de ochtend) te zijn.
Dus actie is echt gewenst
Hij was gewoon erg onder de indruk van XM's kwaliteitenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
LOL wij liggen dubbel hier. XM heeft vanmiddag op de beurs met een man gesproken die haar nu al heeft toegevoegd op linkedin en een afspraak met haar wil maken. En zij zoekt er niks achterik wel
. Oh ja hij droog een trouwring.
Nja ik heb me al een heeeele tijd niet gewogen. Ik hou maar even de broek als maatstaf aan. Die zit gelukkig nog goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
Waarom staan er de laatste tijd eigenlijk zo weinig mensen in het lijstje in de OP?
Haha nou ik doe ook altijd muesli erdoor, vergeten bij te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zit
Haha nee zit niet in een rolstoelquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zit
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
en xm raakt niet uitgepraat over hoe fijn ze het hier vindt![]()
![]()
wut?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Toevoeging aan lijstje: dikke sm
Morgen weer een dag.
Toevoegingen zijn fijn, en ja aangepast, want als je niet beweegt verbruik je veel minder. Ik sport of loop of fiets het er niet weer af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha nee zit niet in een rolstoelheb je een aangepast menu ervoor dan??'maar ik doe ook altijd muesli erdoor, vergeten bij te zetten.\
Koelkast! In de supermarkt houden ze het ook koel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst broccoli gekocht, 2 stukken van een pond. Het 2e stuk moest een paar dagen wachten. Wat wordt broccoli snel geel (en minder lekker). Ik ga m'n moestuin ernstig missen..
Heeft ze niet...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Koelkast! In de supermarkt houden ze het ook koel.
Zooo herkenbaar!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf is
Omdat dinges het niet meer kon bijhouden geloof ik, dus van nieuwe mensen die zich aanmelden is het niet zeker of ze in het lijstje gezet kunnen worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
Mocht ik willen.quote:
PM!quote:
Man! I feel like a womanquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:37 schreef Viking84 het volgende:
Hehe ik ben dan iig wel goed wakker, ook wel fijn. XM is in de badkamer, want zij heeft de meeste tijd nodig. Ik ben in 20 min klaar.
Verklaart wel waarom ik zo snel was vanmorgen.quote:
I rest my casequote:Op donderdag 19 mei 2011 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik zo snel was vanmorgen.![]()
20 minquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:37 schreef Viking84 het volgende:
Hehe ik ben dan iig wel goed wakker, ook wel fijn. XM is in de badkamer, want zij heeft de meeste tijd nodig. Ik ben in 20 min klaar.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik zo snel was vanmorgen.![]()
half 8, neem ik aan dat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik word liever uit mezelf wakker maar half 6 is ook wel wat aan de vroege kant.
Ik ook ja. Ongeluk met de sneltram 1 halte verderopquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Vik en XMgezellig heur.
ik had vertraging met het OV. Kansloos. Vandaag weer netjes eten want gisteren ging weer lekker. Alleen mijn O is al mislukt, de eitjes lieten zich niet pellen en ipv 2 fatsoenlijke eieren had ik er nu met moeite 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |