Dan nog vind ik het erg cru klinken, alsof dat zijn enige bestaansrecht is. Maar goed, ik wou me niet in de discussie mengen dus laat maar zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
De plofkip is wel degelijk "gemaakt". Die is zo gefokt dat 'ie groeit als een gezwel en ook niet veel ouder kan worden dan ze door menselijk ingrijpen worden.
Knap he, wat de mens vermag!
Toch is dat zo. Vet en jong sterven is het bestaansrecht van de plofkip.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:16 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het erg cru klinken, alsof dat zijn enige bestaansrecht is. Maar goed, ik wou me niet in de discussie mengen dus laat maar zitten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef Mini. het volgende:
Oja, fit-test gehad. Volgens die weegschaal besta ik voor 40% uit vet.
Nouja, er is ruimte voor verbetering zullen we maar zeggen...
Maastricht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge het gaat hier maar door hč.
Wij hebben net lekker gegeten. Zo eens een toetje. Het is hier net belgië en xm raakt niet uitgepraat over hoe fijn ze het hier vindt
![]()
![]()
Wat eet je normaal dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
O: 2 maanzaadcrackers met slankie
L: 2 volkoren boterhammen met boterhamworst, 1 volkoren boterham met slankie, en nog 1 maanzaadcracker met slankie
D: Kip met spinazie, boursain en pijnboompitten (nog niet helemaal zeker)
T: Niets, dit is al veel meer dan ik normaal eet
S: Vandaag nietsmisschien als ik op tijd thuis ben van vergadering dat ik nog wat ga doen
Zat vandaag alleen op het werk en had weinig liggen dus morgen maar weer wat ander beleg halen en vooral fruit
eens, wat een belachelijk lijstjequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Mini. het volgende:
Oja, waar ik tijdens het bijlezen nog op wilde reageren:
[..]
Wat eet je normaal dan?Want dit is toch al hartstikke weinig?
Cutie! Misschien heb ik er wel een foto van digitaal..quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Syrena het volgende:
Ik ben op blz 109 van m'n Daliboek. Nog maar 600 te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Dat hou ik mezelf inderdaad ook maar voor.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:23 schreef Perruche het volgende:
[..]erg he! ik had ook zoiets
maar die weegschalen zijn niet erg accuraat
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
Ik heb hier wel een foto van:Wat een mal hoedje heb je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
Nee dat nog net nietquote:
man, we zitten al sinds 9 uur met elkaar opgescheept, mag het even?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind dat jullie het wel erg druk hebben met jullie telefoons tijdens jullie date!
Leuk.. wel tuinonderhoud... minder leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
shit
http://www.rightmove.co.u(...)operty-33857096.html![]()
![]()
![]()
we zijn verliefd
!
asfalteren die handelquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Leuk.. wel tuinonderhoud... minder leuk
Oh, als jij de linker bent dan vind ik die kop er best mee door kunnen hoor! Hoeft geen gordijntje voorquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik wilde al posten dat ik de linker was, maar had 't weer weggehaald
![]()
Tegenwoordig heb ik een p0wny om koppen als deze te voorkomen
waar hebben jullie 3 slaapkamers voor nodig, met z'n tweeen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
shit
http://www.rightmove.co.u(...)operty-33857096.html![]()
![]()
![]()
we zijn verliefd
!
dat is je geraden ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
man, we zitten al sinds 9 uur met elkaar opgescheept, mag het even?. Als ik een keer met jou ga daten zal ik de hele avond in je bruine kijkers staren
![]()
Hangt er vanaf of het een grote beurt of een kleine beurt is. Bij een grote beurt ben ik vaak meer kwijt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:52 schreef Syrena het volgende:
Is 165 euro voor een periodieke onderhoudsbeurt veel? Kreeg post van de dealer over mijn oto. Zij noemen het voordelig onderhouds programma oid. Ik versta onder voordelig andere bedragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat willen we graagquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waar hebben jullie 3 slaapkamers voor nodig, met z'n tweeen?
de locatie is perfect, evenals de prijs en de groottequote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat is je geraden ja!![]()
en die tuin lijkt me vrij low-maintenance Uniek? verder vind ik het niet zo'n bijzonder huis eigenlijk? en niet eens foto's van de binnenkant!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het een grote beurt of een kleine beurt is. Bij een grote beurt ben ik vaak meer kwijt.
Enne, grom
Hmm, ik zie tink als iemand die best kan onderhandelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |