abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97006850
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef sigme het volgende:

Dat doet me eraan denken, de pony van de buren heeft een gordijntje voor z'n ogen. Even kijken of ik een plaatje kan vinden van wat ik bedoel.
Oh heremientied, burka's!

En die van de buurpony kan ik niet vinden, dat is meer een soort kralengordijntje :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97006899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat willen we graag :)

slaapkamer, studeerkamertje en fatsoenlijke logeerkamer voor familie en vrienden.
Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.html

Verkijk je er niet op dat het voor vrienden en familie heel makkelijk is om te zeggen 'ja, we komen, natuurlijk', en de stap om langs te komen uiteindelijk groter is...Ik ben daar in de eerste 2 jaar hier best teleurgesteld over geweest!
pi_97006913
Oh my, wat doen ze die beesten aaaan?
pi_97006972
tegen de vliegen!
pi_97006975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.html

Verkijk je er niet op dat het voor vrienden en familie heel makkelijk is om te zeggen 'ja, we komen, natuurlijk', en de stap om langs te komen uiteindelijk groter is...Ik ben daar in de eerste 2 jaar hier best teleurgesteld over geweest!
Mijn ouders zitten sowieso al bijna 6 keer per jaar aan de overkant op dit moment :)
Ja doei.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:10:35 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97007072
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmm, ik zie tink als iemand die best kan onderhandelen?
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf is :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_97007079
Oh kijk, deze bedoel ik!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97007166
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf is :')
Hoezo? Deze lijkt me toch best te doen: verslechtering reiskosten, poeh nou, ik wil best blijven maar onder deze gewijzigde voorwaarden vast niet heel lang.
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:13:28 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97007271
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoezo? Deze lijkt me toch best te doen: verslechtering reiskosten, poeh nou, ik wil best blijven maar onder deze gewijzigde voorwaarden vast niet heel lang.
Ja. Heb ik ook al gemeld. En een gesprek met een ander bedrijf ingepland :P
Ik ben heel trouw, ook als werkneemster, maar dan moet ik wel vertroeteld worden. Net als in een relatie eigenlijk :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:16:03 #210
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97007426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

leuk huisje ja!

ik moet zeggen dat ik juist positief verrast ben hoeveel mensen mij op (zijn) komen zoeken hier! scheelt misschien dat het redelijk makkelijk en goedkoop vliegen is naar hier wel.. weet niet hoe dat bij jou zit?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_97007431
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Heb ik ook al gemeld. En een gesprek met een ander bedrijf ingepland :P
Ik ben heel trouw, ook als werkneemster, maar dan moet ik wel vertroeteld worden. Net als in een relatie eigenlijk :P
Maar er is no way dat dat positief zou zijn voor jou, dus ik snap niet dat ie je dat aanbiedt (of ging het anders dan aanbieden?)
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:18:44 #212
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97007586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maar er is no way dat dat positief zou zijn voor jou, dus ik snap niet dat ie je dat aanbiedt (of ging het anders dan aanbieden?)
Nou. Het was meer een mededeling :') Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer de :') op z'n plaats is. Wat denkt ie wel?
pi_97007687
Jeej! Na tien pogingen heb ik eindelijk mijn Weight Watchers-programma (dat eigenlijk voor Windows XP bedoeld was) weer geīnstalleerd. Toch maar weer punten tellen. :)
Toen ik net in Slank kwam meeposten was dat helemaal in. :+

Wat een stomme actie van je werkgever Tink, ik snap niet helemaal waarom hij dat doet. Maar goed voor jezelf opkomen hoor!
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:21:46 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97007767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef Mini. het volgende:
Jeej! Na tien pogingen heb ik eindelijk mijn Weight Watchers-programma (dat eigenlijk voor Windows XP bedoeld was) weer geīnstalleerd. Toch maar weer punten tellen. :)
Toen ik net in Slank kwam meeposten was dat helemaal in. :+

Wat een stomme actie van je werkgever Tink, ik snap niet helemaal waarom hij dat doet. Maar goed voor jezelf opkomen hoor!
Ik snap het wel, zijn meerdere (financiele) redenen voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik er dus zomaar mee akkoord ga.
pi_97007796
Hmm, het begint nu wel verdacht te worden, elke avond hoor ik dr, en net nu ik ongeduldig ben en mn pakketje wil, is Frau Opera niet thuis -O-
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:22:46 #216
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97007837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, het begint nu wel verdacht te worden, elke avond hoor ik dr, en net nu ik ongeduldig ben en mn pakketje wil, is Frau Opera niet thuis -O-
Slaapzakje pakken en voor haar deur liggen :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:24:04 #217
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97007920
is het niet meer een kwestie van dat jij had gezegd te vertrekken omdat je die overname ging doen en nu dat toch niet door blijkt te gaan weer je oude baan terug wilt? ik kan me in dat geval wel voorstellen dat hij het idee heeft in een sterke onderhandelingspositie te zitten wat betreft arbeidsvoorwaarden. maar misschien zit ik er helemaal naast, ik heb er ook geen verstand van :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:26:02 #218
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97008037
ik ben B&B's aan het uitzoeken voor mijn birthdaytripje naar het westen van het land O+
met de ex!
pi_97008089
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik snap het wel, zijn meerdere (financiele) redenen voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik er dus zomaar mee akkoord ga.
Maar het is toch zo dat hij jou wil houden terwijl jij duidelijk niet om andere opties verlegen zit. Hoewel dat wat Blurred zegt natuurlijk ook weer waar is.
Nou ja, ik zeg ook maar wat. :P
Everything has changed
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:26:46 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97008091
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
is het niet meer een kwestie van dat jij had gezegd te vertrekken omdat je die overname ging doen en nu dat toch niet door blijkt te gaan weer je oude baan terug wilt? ik kan me in dat geval wel voorstellen dat hij het idee heeft in een sterke onderhandelingspositie te zitten wat betreft arbeidsvoorwaarden. maar misschien zit ik er helemaal naast, ik heb er ook geen verstand van :P
Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.
pi_97008096
Ik hoorde vandaag dat er in september wellicht weer extra uren komen :7 Het is alleen nog onduidelijk voor wie. En ik ben me nog aan het beraden over dat lesgeven dat we steeds meer moeten doen. Ik vind het niet erg leuk, het ligt me ook niet echt, maar ze willen er naartoe om ook daar meer monies voor te gaan uitdelen. En dat ligt me dus weer wel :+

Maar eigenlijk vind ik dat mijn luie flikkercollega's het moeten doen, die op werkplek A twee schalen hoger zitten dan ik. Op werkplek B heb ik dezelfde functie als zij, en daar doe ik het gewoon. Of ze betalen op plek A die lesgeef uren dan ook maar uit in die schaal :7

Misschien moet ik me niet nu al druk maken hierover oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:28:02 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_97008156
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.
dan heb ik niks gezegd :+
pi_97008197
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben B&B's aan het uitzoeken voor mijn birthdaytripje naar het westen van het land O+
met de ex!
Heb ik iets gemist? Of gaan jullie gewoon als vrienden?
Wel leuk, een birthdaytripje! :)
Everything has changed
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:29:15 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_97008233
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Syrena het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er in september wellicht weer extra uren komen :7 Het is alleen nog onduidelijk voor wie. En ik ben me nog aan het beraden over dat lesgeven dat we steeds meer moeten doen. Ik vind het niet erg leuk, het ligt me ook niet echt, maar ze willen er naartoe om ook daar meer monies voor te gaan uitdelen. En dat ligt me dus weer wel :+

Maar eigenlijk vind ik dat mijn luie flikkercollega's het moeten doen, die op werkplek A twee schalen hoger zitten dan ik. Op werkplek B heb ik dezelfde functie als zij, en daar doe ik het gewoon. Of ze betalen op plek A die lesgeef uren dan ook maar uit in die schaal :7

Misschien moet ik me niet nu al druk maken hierover oO<
Ik vind jouw school zo grappig :D Steeds die losse uurtjes, luie collega's. Gedoe. Geen zin om een boek te schrijven over je werkplek? Schrijf je een 14 delige serie en dan noem je het "De Bieb" ofzo :P
  woensdag 18 mei 2011 @ 21:29:21 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97008239
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan moet ie z'n hoofd uit z'n kont halen en je laten zien dat ie blij is dat je blijft }:| 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')