Oh heremientied, burka's!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:02 schreef sigme het volgende:
Dat doet me eraan denken, de pony van de buren heeft een gordijntje voor z'n ogen. Even kijken of ik een plaatje kan vinden van wat ik bedoel.
Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.htmlquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat willen we graag
slaapkamer, studeerkamertje en fatsoenlijke logeerkamer voor familie en vrienden.
Mijn ouders zitten sowieso al bijna 6 keer per jaar aan de overkant op dit momentquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.html
Verkijk je er niet op dat het voor vrienden en familie heel makkelijk is om te zeggen 'ja, we komen, natuurlijk', en de stap om langs te komen uiteindelijk groter is...Ik ben daar in de eerste 2 jaar hier best teleurgesteld over geweest!
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf isquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, ik zie tink als iemand die best kan onderhandelen?
Hoezo? Deze lijkt me toch best te doen: verslechtering reiskosten, poeh nou, ik wil best blijven maar onder deze gewijzigde voorwaarden vast niet heel lang.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf is
Ja. Heb ik ook al gemeld. En een gesprek met een ander bedrijf ingeplandquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo? Deze lijkt me toch best te doen: verslechtering reiskosten, poeh nou, ik wil best blijven maar onder deze gewijzigde voorwaarden vast niet heel lang.
leuk huisje ja!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou hier dan weer geen nee tegen zeggen: http://www.rightmove.co.u(...)operty-18816315.html
Verkijk je er niet op dat het voor vrienden en familie heel makkelijk is om te zeggen 'ja, we komen, natuurlijk', en de stap om langs te komen uiteindelijk groter is...Ik ben daar in de eerste 2 jaar hier best teleurgesteld over geweest!
Maar er is no way dat dat positief zou zijn voor jou, dus ik snap niet dat ie je dat aanbiedt (of ging het anders dan aanbieden?)quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Heb ik ook al gemeld. En een gesprek met een ander bedrijf ingepland![]()
Ik ben heel trouw, ook als werkneemster, maar dan moet ik wel vertroeteld worden. Net als in een relatie eigenlijk
Nou. Het was meer een mededelingquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maar er is no way dat dat positief zou zijn voor jou, dus ik snap niet dat ie je dat aanbiedt (of ging het anders dan aanbieden?)
Ik snap het wel, zijn meerdere (financiele) redenen voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik er dus zomaar mee akkoord ga.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:20 schreef Mini. het volgende:
Jeej! Na tien pogingen heb ik eindelijk mijn Weight Watchers-programma (dat eigenlijk voor Windows XP bedoeld was) weer geīnstalleerd. Toch maar weer punten tellen.
Toen ik net in Slank kwam meeposten was dat helemaal in.
Wat een stomme actie van je werkgever Tink, ik snap niet helemaal waarom hij dat doet. Maar goed voor jezelf opkomen hoor!
Slaapzakje pakken en voor haar deur liggenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, het begint nu wel verdacht te worden, elke avond hoor ik dr, en net nu ik ongeduldig ben en mn pakketje wil, is Frau Opera niet thuis
Maar het is toch zo dat hij jou wil houden terwijl jij duidelijk niet om andere opties verlegen zit. Hoewel dat wat Blurred zegt natuurlijk ook weer waar is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap het wel, zijn meerdere (financiele) redenen voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik er dus zomaar mee akkoord ga.
Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
is het niet meer een kwestie van dat jij had gezegd te vertrekken omdat je die overname ging doen en nu dat toch niet door blijkt te gaan weer je oude baan terug wilt? ik kan me in dat geval wel voorstellen dat hij het idee heeft in een sterke onderhandelingspositie te zitten wat betreft arbeidsvoorwaarden. maar misschien zit ik er helemaal naast, ik heb er ook geen verstand van
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.
Heb ik iets gemist? Of gaan jullie gewoon als vrienden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben B&B's aan het uitzoeken voor mijn birthdaytripje naar het westen van het land![]()
met de ex!
Ik vind jouw school zo grappigquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Syrena het volgende:
Ik hoorde vandaag dat er in september wellicht weer extra uren komenHet is alleen nog onduidelijk voor wie. En ik ben me nog aan het beraden over dat lesgeven dat we steeds meer moeten doen. Ik vind het niet erg leuk, het ligt me ook niet echt, maar ze willen er naartoe om ook daar meer monies voor te gaan uitdelen. En dat ligt me dus weer wel
![]()
Maar eigenlijk vind ik dat mijn luie flikkercollega's het moeten doen, die op werkplek A twee schalen hoger zitten dan ik. Op werkplek B heb ik dezelfde functie als zij, en daar doe ik het gewoon. Of ze betalen op plek A die lesgeef uren dan ook maar uit in die schaal![]()
Misschien moet ik me niet nu al druk maken hierover
Dan moet ie z'n hoofd uit z'n kont halen en je laten zien dat ie blij is dat je blijftquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij heeft mij harder nodig dan ik hem. Ik heb ook nooit ontslag genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |