Nja ik heb me al een heeeele tijd niet gewogen. Ik hou maar even de broek als maatstaf aan. Die zit gelukkig nog goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
Waarom staan er de laatste tijd eigenlijk zo weinig mensen in het lijstje in de OP?
Haha nou ik doe ook altijd muesli erdoor, vergeten bij te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zit
Haha nee zit niet in een rolstoelquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zit
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
en xm raakt niet uitgepraat over hoe fijn ze het hier vindt![]()
![]()
wut?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Toevoeging aan lijstje: dikke sm
Morgen weer een dag.
Toevoegingen zijn fijn, en ja aangepast, want als je niet beweegt verbruik je veel minder. Ik sport of loop of fiets het er niet weer af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha nee zit niet in een rolstoelheb je een aangepast menu ervoor dan??'maar ik doe ook altijd muesli erdoor, vergeten bij te zetten.\
Koelkast! In de supermarkt houden ze het ook koel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst broccoli gekocht, 2 stukken van een pond. Het 2e stuk moest een paar dagen wachten. Wat wordt broccoli snel geel (en minder lekker). Ik ga m'n moestuin ernstig missen..
Heeft ze niet...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Koelkast! In de supermarkt houden ze het ook koel.
Zooo herkenbaar!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf is
Omdat dinges het niet meer kon bijhouden geloof ik, dus van nieuwe mensen die zich aanmelden is het niet zeker of ze in het lijstje gezet kunnen worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
Waarom staan er de laatste tijd eigenlijk zo weinig mensen in het lijstje in de OP?
Mocht ik willen.quote:
PM!quote:
Man! I feel like a womanquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:37 schreef Viking84 het volgende:
Hehe ik ben dan iig wel goed wakker, ook wel fijn. XM is in de badkamer, want zij heeft de meeste tijd nodig. Ik ben in 20 min klaar.
Verklaart wel waarom ik zo snel was vanmorgen.quote:
I rest my casequote:Op donderdag 19 mei 2011 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik zo snel was vanmorgen.![]()
20 minquote:Op donderdag 19 mei 2011 07:37 schreef Viking84 het volgende:
Hehe ik ben dan iig wel goed wakker, ook wel fijn. XM is in de badkamer, want zij heeft de meeste tijd nodig. Ik ben in 20 min klaar.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 08:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ik zo snel was vanmorgen.![]()
half 8, neem ik aan dat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 07:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik word liever uit mezelf wakker maar half 6 is ook wel wat aan de vroege kant.
Ik ook ja. Ongeluk met de sneltram 1 halte verderopquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:04 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Vik en XMgezellig heur.
ik had vertraging met het OV. Kansloos. Vandaag weer netjes eten want gisteren ging weer lekker. Alleen mijn O is al mislukt, de eitjes lieten zich niet pellen en ipv 2 fatsoenlijke eieren had ik er nu met moeite 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |