abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96993938
Yup, bij salade denk ik niet aan kipfilet en aardappels :P :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96993943
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

kcaltechnisch precies hetzelfde als alle andere dagen hoor :) misschien heb je een ander idee bij maaltijdsalade dan ik, maar daar zit ook gewoon koude kipfiletreepjes en stukjes aardappel en ei in.

Ik verwacht dat het de komende maand met alle etentjes en verjaardagen een beetje stil blijft staan als ik de eindbalans opmaak, althans dat hoop ik toch. Mijn onderhoud is berekend op 1380, dus dat is bijzonder weinig ;)
Dat is inderdaad bijzonder weining. Knap dat je toch zoveel bent afgevallen, wat een discipline moet je dan hebben!
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_96993984
koppigheid discipline = potato poteto :)
pi_96994011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heb ik dat ergens gezegd dat ik dat zou doen?? en eten, tsja, t simpele feit is dat ik geboren ben als mens en niet als braadkip. daar ben ik erg blij mee, maar het weerhoudt me er niet van om gebruik te maken van t feit dat er braadkippen zijn.
Lieverd, ik zeg net dat ik je begrijp.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? woensdag 18 mei 2011 @ 16:18:19 #80
70532 loveli
N
pi_96994043
MarMar, hoe kan jouw BMR zo laag zijn? Als ik uitga van lengte 1.75, gewicht 74 (heb ik dat goed onthouden?), leeftijd 35, activiteitenniveau 1, dan geeft de door mij gebruikte calculator meer dan 1500 kcals.
crap in = crap out
pi_96994165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:18 schreef loveli het volgende:
MarMar, hoe kan jouw BMR zo laag zijn? Als ik uitga van lengte 1.75, gewicht 74 (heb ik dat goed onthouden?), leeftijd 35, activiteitenniveau 1, dan geeft de door mij gebruikte calculator meer dan 1500 kcals.
Activiteitenniveau 0 komt meer in de buurt, activiteitenniveau 1 is nog wel gewoon door huis lopen enzo voorzover ik weet. Ik heb het uit laten rekenen, niet zelf uitgerekend. 70 moet het worden trouwens ;) het is nu 72.8, voor het eerst sinds voor/aan het begin van de zwangerschap van de jongste ben ik weer lichter dan mijn man ;)
Ik zal wel zien waar ik uitkom als ik weer opbouw, misschien heb ik inderdaad mazzel en kom ik rond die 1500 terecht, maar daar ga ik nog niet te hard vanuit.
pi_96994169
Is er hier iemand die verstand heeft van het werk van Dali? Of dat er ergens een catalogus met al zijn werk? Heb een foto van een schilderij/kunstwerk maar ik weet de titel niet -O-
pi_96994220
Foto niet digitaal begrijp ik? If so, post eens, ik weet wel een paar.. niet ales.
pi_96994316
Op zich zou je hem ook moeten kunnen vinden als je gewoon google plaatjes zoekt, dan zit dezelfde er vast wel tussen met een titel erbij.
pi_96994534
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat zelfs bij een kantoorbaan en weinig activiteit je zomaar 100 tot 200 kcal per dag meer verbrandt als je wel gewoon kan (trap)lopen enzo.
That makes sence toch?
pi_96994588
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef Probability het volgende:
Is er hier iemand die verstand heeft van het werk van Dali? Of dat er ergens een catalogus met al zijn werk? Heb een foto van een schilderij/kunstwerk maar ik weet de titel niet -O-
Ik heb echt een enoooooorrrrm groot/dik/zwaar boek van 'm, maar dat ligt thuis, dus als je nog een uurtje hebt kan ik het dan wel opzoeken 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96994657
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 15:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat zou ik echt heel bijzonder vinden! Ik zou de kat dan vrijlaten in onze binnentuin, dan vindt hij ongetwijfeld een huisje waar hij het heel fijn zou krijgen.

Ik zit nu heel hard na te denken wie van mijn vrienden/kennissen/collega's/familie mij een kat kado zou doen :D
Als je een echte dierenliefhebber bent geef je geen dieren 'cadeau' lijkt mij..
  Vis een optie? woensdag 18 mei 2011 @ 16:34:04 #88
70532 loveli
N
pi_96994700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Je geeft iig geen parkietje aan iemand die je een aantal jaar ervoor een kat hebt gegeven.
*burp*
crap in = crap out
pi_96994709
Tenzij iemand het heel graag wil.. zoals dat mijn kind een konijn cadeau gekregen heeft, maar dat is heel erg eigenlijk ook gewoon omdat ik het een tof konijn vind ;)
pi_96994789
katjes O+

verder: aaargh word gek van mezelf haha. na 1 week nog niks afgevallen :(

lijstje:
O: bosvruchten yoghurt van Optimel, glas lauw water
T: 2 thee en 1 suikervrij snoepje, 1 banaan.
L: 2 witte bolletjes met gehaktbal :@ moest op haha
T: appel
D: gekookte aardappel, brocoli, filetlapjes.
T: yoghurt met kiwi denk ik..
~ Bonito La Risa ~
pi_96994790
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:31 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb echt een enoooooorrrrm groot/dik/zwaar boek van 'm, maar dat ligt thuis, dus als je nog een uurtje hebt kan ik het dan wel opzoeken 8-)
Ja hoor :)!!
Het is een schilderij van vlinders en er staan een metalen glimmende vaas bij. In de vaas zie je een andere weerspiegeling.
pi_96994897
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Mixende_match het volgende:
katjes O+

verder: aaargh word gek van mezelf haha. na 1 week nog niks afgevallen :(

lijstje:
O: bosvruchten yoghurt van Optimel, glas lauw water
T: 2 thee en 1 suikervrij snoepje, 1 banaan.
L: 2 witte bolletjes met gehaktbal :@ moest op haha
T: appel
D: gekookte aardappel, brocoli, filetlapjes.
T: yoghurt met kiwi denk ik..
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zit :P
pi_96995068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef MarMar het volgende:
Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat zelfs bij een kantoorbaan en weinig activiteit je zomaar 100 tot 200 kcal per dag meer verbrandt als je wel gewoon kan (trap)lopen enzo.
That makes sence toch?
ik ehb nu een bureau waar ik achter kan staan, ipv zitten..verbrand ook meer kcal. Probeer ik een uur per dag te doen. Is ook een veel actievere werkhouding!
pi_96995209
njah, voor de foto pak ik wel eens krukken of sta ik even, omdat je zittend altijd minder slank lijkt ;)
Verplaatsen in huis gaat zo: ik ga van de bank op de trippelstoel en dan rol ik door de kamer en dan weer terug naar de bank, of naar de traplift en dan boven 5 stappen met stok naar bed, of overstappen van de trippelstoel naar toilet en weer terug en dan weer naar de bank. Daar blijft het wel zo'n beetje bij.. overstappen van de ene zitplek naar de andere zitplek, dat schiet niet enorm op denk ik ;)

Bij warmte ben ik wel iets mobieler meestal, dan heb ik ook meer trek.
pi_96995224
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ehb nu een bureau waar ik achter kan staan, ipv zitten..verbrand ook meer kcal. Probeer ik een uur per dag te doen. Is ook een veel actievere werkhouding!
En vergeet niet: naar je werk lopen/fietsen, traplopen, in je kantoor lopen (ik wel iig), stressen (zorgt bij mij voor veel vermoeidheid haha)... etc etc.
pi_96995238
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Vrienden van me hebben er wel eens mee gedreigd. :D
Dat zijn ook de vrienden die een loeigrote hond meenemen als ze op visite komen. :{
Ik spreek ze niet zo heel vaak overigens. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_96995259
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

En vergeet niet: naar je werk lopen/fietsen, traplopen, in je kantoor lopen (ik wel iig), stressen (zorgt bij mij voor veel vermoeidheid haha)... etc etc.
Zelfs al van en naar je auto lopen ;)
  Vis een optie? woensdag 18 mei 2011 @ 16:47:09 #98
70532 loveli
N
pi_96995297
Of rechtop zitten :')
crap in = crap out
pi_96995306
Oh en je huishouden een beetje doen, afwassen, wasje draaien, was ophangen....
Enfin, ik hou op, beeld is wel duidelijk denk ik ;)
pi_96995332
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef loveli het volgende:
Of rechtop zitten :')
lol ehm, :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')