Je muffins waren ook erg herkenbaarquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm dat is nog idioter voedsel dan dat van mij
Ik dacht dat ik nog rond de 68 kg zit...quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Je muffins waren ook erg herkenbaarknap dat je de rest hebt weggegooid!
Ik koop voorlopig ook geen slagroom meer
ik heb hier geen weegschaalquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
Waarom staan er de laatste tijd eigenlijk zo weinig mensen in het lijstje in de OP?
Ik was netjes 1.5 kwijt sinds ik 65 had gezien, morgen eens bekijken wat de schade is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog rond de 68 kg zit...
Maar zaterdag bleek het 71,4 kg (gekleed, niet in de ochtend) te zijn.
Dus actie is echt gewenst
Hij was gewoon erg onder de indruk van XM's kwaliteitenquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:58 schreef Viking84 het volgende:
LOL wij liggen dubbel hier. XM heeft vanmiddag op de beurs met een man gesproken die haar nu al heeft toegevoegd op linkedin en een afspraak met haar wil maken. En zij zoekt er niks achterik wel
. Oh ja hij droog een trouwring.
Nja ik heb me al een heeeele tijd niet gewogen. Ik hou maar even de broek als maatstaf aan. Die zit gelukkig nog goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
Waarom staan er de laatste tijd eigenlijk zo weinig mensen in het lijstje in de OP?
Haha nou ik doe ook altijd muesli erdoor, vergeten bij te zetten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zit
Haha nee zit niet in een rolstoelquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Bruine bolletjes zou ik doen, of gewoon boterhammen, ontbijt misschien met een handje muesli erdoor. Ga nou niet mijn menu nadoen, tenzij je ook in een rolstoel zit
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
en xm raakt niet uitgepraat over hoe fijn ze het hier vindt![]()
![]()
wut?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:50 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Toevoeging aan lijstje: dikke sm
Morgen weer een dag.
Toevoegingen zijn fijn, en ja aangepast, want als je niet beweegt verbruik je veel minder. Ik sport of loop of fiets het er niet weer af.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Haha nee zit niet in een rolstoelheb je een aangepast menu ervoor dan??'maar ik doe ook altijd muesli erdoor, vergeten bij te zetten.\
Koelkast! In de supermarkt houden ze het ook koel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
Ik heb laatst broccoli gekocht, 2 stukken van een pond. Het 2e stuk moest een paar dagen wachten. Wat wordt broccoli snel geel (en minder lekker). Ik ga m'n moestuin ernstig missen..
Heeft ze niet...quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Koelkast! In de supermarkt houden ze het ook koel.
Zooo herkenbaar!quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Maar alleen als het niet voor mezelf is
Omdat dinges het niet meer kon bijhouden geloof ik, dus van nieuwe mensen die zich aanmelden is het niet zeker of ze in het lijstje gezet kunnen worden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef Mini. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |