Zie FB.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zeeland, je overtreft jezelf weer
Realclearpolitics vind ik overigens een goede site
Wel een TT met tietenquote:
Blij dat ik nu jou op een fout kan wijzen. Het is CO2quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
Wat een geroijpteuter weer in dat CO2 topic weer
Janmerquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Blij dat ik nu jou op een fout kan wijzen. Het is CO2
Zo goed?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Haal die quote boven de foto van die goochem ook eens weg
ijn 'nu'?quote:
Ik zou niks anders kunnen bedenken, jou nu vind ik ook maar een rare combinatiequote:
En de Yom Kippur-oorlog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
1973, was dat niet het jaar van de oliecrisis?
Ja, dat was het jaar dat Cruyff werd verkocht aan FC Barcelona voor 1 miljoen olievaten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
Dat was het jaar van met een ontheffing op zondag lekker genieten van rustige autosnelwegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
Ik kan het me nog heel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was het jaar van met een ontheffing op zondag lekker genieten van rustige autosnelwegen.
Gaat om post #13. Die zin loopt niet helemaal lekker. 'Jou' nu loopt beten dan 'nu jou'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik zou niks anders kunnen bedenken, jou nu vind ik ook maar een rare combinatie
Ik bestond toen nog niet, maar mijn opa heeft er wel eens over verteld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me nog heel vaag herinneren.
Op die manierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaat om post #13. Die zin loopt niet helemaal lekker. 'Jou' nu loopt beten dan 'nu jou'.
quote:
Das afleiding, een andere rasta wipt straks je portefeuille uit je broek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
er zit een rasta in de tram een soort gebedsritueel uit te voeren incl kreten en zang en geknor.
Confronteer hem met zijn gedrag. Immiteer hem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
er zit een rasta in de tram een soort gebedsritueel uit te voeren incl kreten en zang en geknor.
Had je hem gisteren nog de groeten van mij gedaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Dutchnative het volgende:
Mijn vader zou dan zeggen: Ik ken Nir van A niet
Jouw vader zegt ook dat vergaderen saai is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Dutchnative het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Had je hem gisteren nog de groeten van mij gedaan?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jouw vader zegt ook dat vergaderen saai is.
Mijn vader zou zeggen niks en niemand kan tippen aan de Stones, Jimi, Outsiders, The Who, Deep Purplequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Dutchnative het volgende:
Dat kan. De groeten van EG kan ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]Vergeten
Maar wat moet ik dan zeggen?
Een authoritaire Priester op Fok! zegt gedag?
Die van mij zou weer zeggen: De wie?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen niks en niemand kan tippen aan de Stones, Jimi, Outsiders, The Who, Deep Purple
Op zich wel een mooi motto voor deze sc:quote:
quote:
quote:
Je vader zuigt dan.......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van mij zou weer zeggen: De wie?![]()
Go your gangquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb trouwens een HILARISCHE foto voor jullie. Willen jullie 'm zien?
Sta ik er op?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
Gerard J???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
tsjaquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wel: Bruce, Billy, Muse, Radiohead, PinkFloyd, Queen, R.H.C.Peppers, Tom Petty, etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen niks en niemand kan tippen aan de Stones, Jimi, Outsiders, The Who, Deep Purple
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wel: Bruce, Billy, Muse, Radiohead, PinkFloyd, Queen, R.H.C.Peppers, Tom Petty, etc.
Ik mis de grapquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dit issem dan!
[ http://img718.imageshack.us/img718/4724/dsc03494d.jpg (copy/paste deze link) ]
Maak daar maar de TT van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Op zich wel een mooi motto voor deze sc:
Come as you are, as you were, as I want you to be - As a friend, as an old enemy
Welneeeee, die hesjes zijn de nieuwste shit, jeweets, kkzemmel!quote:
Wie wint er, het gele of het oranje team?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dit issem dan!
[ http://img718.imageshack.us/img718/4724/dsc03494d.jpg (copy/paste deze link) ]
Kijk die meisj!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welneeeee, dat is de nieuwste shit, jeweets, kkzemmel!
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wel: Bruce, Billy, Muse, Radiohead, PinkFloyd, Queen, R.H.C.Peppers, Tom Petty, etc.
Wollah billah!quote:
Die zwarte meneer in het middenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie wint er, het gele of het oranje team?
F*cking dodelijk!quote:
Lijkt de bouw wel waar ik bezig ben, alleen de hesjes dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dit issem dan!
Wat bouwen jullie zoal dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt de bouw wel waar ik bezig ben, alleen de hesjes dan.
quote:
Kom jij trouwens op de POL-meet, vP?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moest hem ook even zoeken en heb hem op 24 gevonden.
Overigens schrapt die kutkabelmaatschappij alweer twee Duitse zenders uit het programma.
Kanaal 19 hier. Keuringsdienst van waarden is nu op Canvas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
Zomg, heeft UPC Canvas helemaal op kanaal 41 verstopt
Ja, waar ze nogal wat commentaar hebben op den Nederlanders met smetvreesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kanaal 19 hier. Keuringsdienst van waarden is nu op Canvas.
Met grote spijt moet ik helaas verstek laten gaan, want ik werk in de weekenden (komend weekend ben ik al vrij, dus het weekend van de POL-meet kan ik het niet maken om alweer afwezig te zijn).quote:
Je hebt gelijk het is toch De Keuringsdienst, heb deze wel eens gezien....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef Tem het volgende:
Nee, dat is de slag om Brussel. Wel met die gast van de keuringsdiens idd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind 'Blokken' altijd wel leuk. Maar het is geen vaste prik
Ik keek vroeger altijd The Weakest Link
De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgenquote:
Canvas heeft geen reclame, zoals het hoortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgen
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is toch De Keuringsdienst, heb deze wel eens gezien....
upc gaf het volgens mij verkeerd aan...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen houdt ik nu maar vol.
Ah, jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met grote spijt moet ik helaas verstek laten gaan, want ik werk in de weekenden (komend weekend ben ik al vrij, dus het weekend van de POL-meet kan ik het niet maken om alweer afwezig te zijn).
Vind het zelf erg jammer, want ik denk dat er zeker interessante personen bij zitten. Maar goed, de eminentie van het POL-subforum zal zich zo ook wel een keertje weten te vinden.
Ik vind je vrouw steeds sympathiekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik mag nog steeds komen en mijn vrouw zet me nog steeds op de trein met een retourtje.
Woon je nog bij je ouders? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen hou ik nu maar vol.
Uw eerdere verbouwereerdheid was volkomen terecht.quote:
Zeeland is pas 21. Toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
Waar is de Z van Zeeland...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.
Yep, kan ook in het dossier.quote:
Rij 2 kast 13.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar is de Z van Zeeland...
[ afbeelding ]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fokquote:
Wel een goeie gozer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fok
Maar daar blijven m'n lippen nu over gesloten
Ik of Zeeland?quote:
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik of Zeeland?
In beide gevallen, inderdaad
Het leuke is dat het beide kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
GMTAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Dat verschijnt nu ook 7 keerquote:
Als dat autisme definieertquote:
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Fok is geen document.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok is geen document.
Dan leg ik m'n muis gewoon te rusten.
complimentjes delen is vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?
Ik heb dat overigens alleenmaar gezien met mensen die jonger zijn dan mij ... ik zie oudere internetters dat nooit doen.quote:
Niks mis mee, was wat bevooroordeeld maar is echt goed te drinken helemaal voor 70 cent per blik van 0.5l.quote:
Kwakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette dat biertje dat je in zo'n glas krijgt wat niet rechtop blijft staan?
Ik zie oudere werknemers wel moeite hebben met "dubbelklik"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb dat overigens alleenmaar gezien met mensen die jonger zijn dan mij ... ik zie oudere internetters dat nooit doen.
GSbrder is ook een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar onbegrijpelijk aan? Als zelfs GSbrder de foto begrijpt.
Dat is hem ja.quote:
checkt glas kast..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette dat biertje dat je in zo'n glas krijgt wat niet rechtop blijft staan?
Dan moet sprake zijn van voortplantingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
complimentjes delen is vermenigvuldigen.
Je begrijpt niet wat HILARISCH is aan werkende Marokkanen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
GSbrder is ook een stuk slimmer.
Ik weet niet wat er HILARISCH aan is.
Tssssssss.quote:
Ik ook niet, maar goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat HILARISCH is aan werkende Marokkanen.
Ik rust mijn kaas wederom.
Ah, groetjes terugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker lekker! Je krijgt nog de groeten van haar.
Zonder humorgrappen zat ik aan het begin van mijn huidige baan vaak in de metro, want voor die locatie makkelijker. En toen zat ik heel vaak op dezelfde tijd in de metro met een succesmaroc, ... elke keer aan de telefoon met matties of vriendin wat hij nou van zijn geld ging kopen en welke auto en steeds maar maar met de metro blijven gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik rust mijn kaas wederom.
Dat was een zeldzame eco-marokkaan. Die moet je koesteren Appel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zonder humorgrappen zat ik aan het begin van mijn huidige baan vaak in de metro, want voor die locatie makkelijker. En toen zat ik heel vaak op dezelfde tijd in de metro met een succesmaroc, ... elke keer aan de telefoon met matties of vriendin wat hij nou van zijn geld ging kopen en welke auto en steeds maar maar met de metro blijven gaan.
Het was een paar weken goed vermaak.
Dat is een herhaling van wat ik daarnet zei. You've lost me there.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat er HILARISCH is aan werkende Marokkanen.
Ik zou het niet weten, een keer eentje als maat gehad, ik moest hem in de gaten houden hij zou niks kunnen volgens zijn oude maat, ik weet nu wel beter. Jammer dat Ismael zijn mond niet open durfde te doen, was een goede vakman.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Tautologie?quote:
Ik dacht Rooseveltquote:
Nee. FDR heeft polio gehad.quote:
Da's ook recent dan.quote:
Ik kan in ieder geval de zuurstofflessen nog in de kast laten staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van wat ik daarnet zei. You've lost me there.
Kutgrappen zijn ook humor.quote:
Die herhaling, die woordgrappen...quote:
Onzin. Hoe slechter de grap des te harder ik moet lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutgrappen zijn ook humor.
Alleen dan hele slechte
Ja, maar waarom die verwarring. Dat doet hij toch altijd, al dan niet geslaagd?quote:
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onzin. Hoe slechter de grap des te harder ik moet lachen.
Misschien komt het doordat ik z'n berichten gewoonlijk niet lees.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom die verwarring. Dat doet hij toch altijd, al dan niet geslaagd?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Arabische Liga.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?
Ik ben een aanlacher naar goed Amsterdams gebruik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hele slechte humor is veel leuker als je erom lacht.
Aangezien je dan in een vicieuze cirkel beland waarin je vaak jezelf uitlacht.
Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van wat ik daarnet zei. You've lost me there.
Nu scheurt mijn Jelleba.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval de zuurstofflessen nog in de kast laten staan.
Oh, dat kan heel leuk of heel fout zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben een aanlacher naar goed Amsterdams gebruik.
Die tot bezigheid te hebben aangezet, is mij een kostelijke epitaaf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Reya het volgende:
Mijn frontaalkwab toont verhoogde activiteit, immer als ik de bijdragen van TitusPullo mag vernemen.
Epische film!quote:
What does Snoop Dogg use to wash his car?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Every fortnight, right?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
What does Snoop Dogg use to wash his car?
Je ziet de contradictie niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:08 schreef Tem het volgende:
Ok Mutant, ik las je eerste zin niet goed maar vertel eens.
Wat is er HILARISCH aan werkende Marokkanen?
Spaghetti westernsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Epische film!
En het nummer maakt mij altijd emotioneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef TitusPullo het volgende:
Waarom kapen Joden geen vliegtuigen?Ik vind dat een racistische grap. Dat kan echt niet Titus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allah Al Watan Al Malik
Ze gaat op een schaap zitten.quote:
Ik ga liever op vakantie voor dat geld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Overigens, als je je horlogecollectie goed wil beginnen moet je deze kopen:
http://cgi.ebay.co.uk/BRE(...)7bcbd1d#ht_500wt_949
Ik wacht nu nog op een voorbeeld van u, opdat ik dat kan volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tot bezigheid te hebben aangezet, is mij een kostelijke epitaaf.
Niet mijn smaak horloge, mijn pols is ervoor te klein en het design is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Overigens, als je je horlogecollectie goed wil beginnen moet je deze kopen:
http://cgi.ebay.co.uk/BRE(...)7bcbd1d#ht_500wt_949
quote:
In welke vorm van bezigheid had u zich dit exemplarisch handelen gedacht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wacht nu nog op een voorbeeld van u, opdat ik dat kan volgen.
Dat heet "alcoholverslaving" en ligt minder aan het bier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef betyar het volgende:
wat een kutbier dat Veltins, kan er niet van af blijven![]()
![]()
![]()
En dat is geen probleem, tot je er mee stopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heet "alcoholverslaving" en ligt minder aan het bier.
Had jij trouwens niet een einde gemaakt aan je fok-carriere? Althans, ik meen mij te herinneren dat je dat ooit van plan was?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In welke vorm van bezigheid had u zich dit exemplarisch handelen gedacht?
Ik verwacht een doorwrocht bewijsstuk van zeergeleerdheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In welke vorm van bezigheid had u zich dit exemplarisch handelen gedacht?
Prachtige bezel volledig van platinum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet mijn smaak horloge, mijn pols is ervoor te klein en het design is niet mijn ding.
Shit dan ben ik alcoholverslaafd. Wat is de definitie van alcoholverslaving?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heet "alcoholverslaving" en ligt minder aan het bier.
Een historicus zou u de treffendheid van de geobserveerde cyclus duiden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet een einde gemaakt aan je fok-carriere? Althans, ik meen mij te herinneren dat je dat ooit van plan was?
Ja, meerdere malen zelfs. Maar met enige moeite kon ik mijn studietaken toch altijd tot een goed einde brengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet een einde gemaakt aan je fok-carriere? Althans, ik meen mij te herinneren dat je dat ooit van plan was?
Ten gunste van welke opvatting?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verwacht een doorwrocht bewijsstuk van zeergeleerdheid.
En ondanks zijn prijs en de gebruikte materialen vind ik hem niet mooi, mijn karakter is terughoudend, dus valt terughoudendheid ook bij mij in de smaak.quote:
Dat wordt dus een Rolexquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ondanks zijn prijs en de gebruikte materialen vind ik hem niet mooi, mijn karakter is terughoudend, dus valt terughoudendheid ook bij mij in de smaak.
Can't help it that I have the taste of a 50 year old.
Ah, dus je leest mijn berichten wel. Ik maakte mij al zorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, meerdere malen zelfs. Maar met enige moeite kon ik mijn studietaken toch altijd tot een goed einde brengen.
Eeehmmm, het niet kunnen afblijven van alcoholische versnaperingen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Shit dan ben ik alcoholverslaafd. Wat is de definitie van alcoholverslaving?
Nope, uit o.a. nationalistische overwegingen blijft het een simpele Glashütte, die vind ik prachtig en passen goed bij mij.quote:
Ook daarin laat ik mij vaak meeslepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, dus je leest mijn berichten wel. Ik maakte mij al zorgen.
Er zijn toch ook horloges met maansteen en kosmisch staal of meer van dat soort marketingtermenquote:
Verstandig. Een keer op het punt gestaan een rolex te kopen maar die band was mij toch van een te huilen kwaliteit. Niet normaal.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nope, uit o.a. nationalistische overwegingen blijft het een simpele Glashütte.
Als alcoholvrij bier ook zo'n smaak zou hebben, had ik alcoholvrij bier gedronken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eeehmmm, het niet kunnen afblijven van alcoholische versnaperingen?
Echter, die is openbaar aan de minst befaamde geest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Het schrijnende gebrek aan utiliteit der geschiedkunde, uiteraard.
Liquid metal enzo. Ja, kan mij niet zoveel boeien. Die ik net linkte vind ik perfect. Net niet te opvallend en toch behoorlijk exclusief.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn toch ook horloges met maansteen en kosmisch staal of meer van dat soort marketingtermen?
Gevoed door rechtsdraaiende alpenyoghurt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verstandig. Een keer op het punt gestaan een rolex te kopen maar die band was mij toch van een te huilen kwaliteit. Niet normaal.
Walgelijk: swarovski-horlogesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liquid metal enzo. Ja, kan mij niet zoveel boeien. Die ik net linkte vind ik perfect. Net niet te opvallend en toch behoorlijk exclusief.
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ook daarin laat ik mij vaak meeslepen.
Van die gesuikerde dingen inderdaad.quote:
Gezegend met wat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben je één van de gezegende oerhollanders. Count your blessings.
Nee, Jodelaquote:
Ik krijg meteen zin om Red Dead Redemption te gaan spelen.quote:
Precies, deze horloge's stralen gewoon eenvoud uit maar zijn o zo prachtig:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verstandig. Een keer op het punt gestaan een rolex te kopen maar die band was mij toch van een te huilen kwaliteit. Niet normaal.
Ze wilde je.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Laatst probeerde een meisje een mop tegen mij te vertellen, dit is gewoon zo triest.![]()
Vraagt ze: "Wat was de achternaam van Hitler?" Zeg ik: "HAHAHAHA! Zijn voornaam was Adolf en zijn achternaam was Hitler".
Reactie: "Je verpest de grap!"
Ze heeft me de grap niet willen vertellen achteraf
Die ga ik denk ik aanschaffenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik krijg meteen zin om Red Dead Redemption te gaan spelen.
Was het een hete chick? Zo ja, you fail!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:
Laatst probeerde een meisje een mop tegen mij te vertellen, dit is gewoon zo triest.![]()
Vraagt ze: "Wat was de achternaam van Hitler?" Zeg ik: "HAHAHAHA! Zijn voornaam was Adolf en zijn achternaam was Hitler".
Reactie: "Je verpest de grap!"
Ze heeft me de grap niet willen vertellen achteraf
De vraag is waar Robin dit weekend was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat dacht DSK ook van dat kamermeisje.
Nou dat valt weer mee danquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een intellectueel vermogen groter dan die van een aardbei.
Lulkutbier, wat een fokking heerlijk nummer is dat zeg, Moby heeft wel meer goede nummers.quote:
Ik ken een Robin (vrouwelijk), die bedoel je toch niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
De vraag is waar Robin dit weekend was.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Versierd willen worden met een slechte Godwin, dat is toch de droom van iedere man?
Omgebouwde Xboxquote:
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor socialist. Delen buddy, delen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Versierd willen worden met een slechte Godwin, dat is toch de droom van iedere man?
Consoles zijn zo vanzelfsprekend voor mij geworden, dat ik de mogelijkheid voor een pc-versie vergatquote:
Dat vind ik nu hiervan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:31 schreef eriksd het volgende:
Blijf het een bizar mooi horloge vinden eigenlijk.
Te ingetogen voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |