Die zwarte meneer in het middenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie wint er, het gele of het oranje team?
F*cking dodelijk!quote:
Lijkt de bouw wel waar ik bezig ben, alleen de hesjes dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dit issem dan!
[ http://img718.imageshack.us/img718/4724/dsc03494d.jpg (copy/paste deze link) ]
Wat bouwen jullie zoal dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt de bouw wel waar ik bezig ben, alleen de hesjes dan.
quote:
Kom jij trouwens op de POL-meet, vP?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:08 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moest hem ook even zoeken en heb hem op 24 gevonden.
Overigens schrapt die kutkabelmaatschappij alweer twee Duitse zenders uit het programma.
Kanaal 19 hier. Keuringsdienst van waarden is nu op Canvas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
Zomg, heeft UPC Canvas helemaal op kanaal 41 verstopt
Ja, waar ze nogal wat commentaar hebben op den Nederlanders met smetvreesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Kanaal 19 hier. Keuringsdienst van waarden is nu op Canvas.
Met grote spijt moet ik helaas verstek laten gaan, want ik werk in de weekenden (komend weekend ben ik al vrij, dus het weekend van de POL-meet kan ik het niet maken om alweer afwezig te zijn).quote:
Je hebt gelijk het is toch De Keuringsdienst, heb deze wel eens gezien....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:11 schreef Tem het volgende:
Nee, dat is de slag om Brussel. Wel met die gast van de keuringsdiens idd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind 'Blokken' altijd wel leuk. Maar het is geen vaste prik
Ik keek vroeger altijd The Weakest Link
De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgenquote:
Canvas heeft geen reclame, zoals het hoortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgen
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is toch De Keuringsdienst, heb deze wel eens gezien....
upc gaf het volgens mij verkeerd aan...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen houdt ik nu maar vol.
Ah, jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met grote spijt moet ik helaas verstek laten gaan, want ik werk in de weekenden (komend weekend ben ik al vrij, dus het weekend van de POL-meet kan ik het niet maken om alweer afwezig te zijn).
Vind het zelf erg jammer, want ik denk dat er zeker interessante personen bij zitten. Maar goed, de eminentie van het POL-subforum zal zich zo ook wel een keertje weten te vinden.
Ik vind je vrouw steeds sympathiekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik mag nog steeds komen en mijn vrouw zet me nog steeds op de trein met een retourtje.
Woon je nog bij je ouders? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen hou ik nu maar vol.
Uw eerdere verbouwereerdheid was volkomen terecht.quote:
Zeeland is pas 21. Toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
Waar is de Z van Zeeland...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.
Yep, kan ook in het dossier.quote:
Rij 2 kast 13.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar is de Z van Zeeland...
[ afbeelding ]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fokquote:
Wel een goeie gozer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fok
Maar daar blijven m'n lippen nu over gesloten
Ik of Zeeland?quote:
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik of Zeeland?
In beide gevallen, inderdaad
Het leuke is dat het beide kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
GMTAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Dat verschijnt nu ook 7 keerquote:
Als dat autisme definieertquote:
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Fok is geen document.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok is geen document.
Dan leg ik m'n muis gewoon te rusten.
complimentjes delen is vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?
Ik heb dat overigens alleenmaar gezien met mensen die jonger zijn dan mij ... ik zie oudere internetters dat nooit doen.quote:
Niks mis mee, was wat bevooroordeeld maar is echt goed te drinken helemaal voor 70 cent per blik van 0.5l.quote:
Kwakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette dat biertje dat je in zo'n glas krijgt wat niet rechtop blijft staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |