De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgenquote:
Canvas heeft geen reclame, zoals het hoortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgen
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is toch De Keuringsdienst, heb deze wel eens gezien....
upc gaf het volgens mij verkeerd aan...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen houdt ik nu maar vol.
Ah, jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met grote spijt moet ik helaas verstek laten gaan, want ik werk in de weekenden (komend weekend ben ik al vrij, dus het weekend van de POL-meet kan ik het niet maken om alweer afwezig te zijn).
Vind het zelf erg jammer, want ik denk dat er zeker interessante personen bij zitten. Maar goed, de eminentie van het POL-subforum zal zich zo ook wel een keertje weten te vinden.
Ik vind je vrouw steeds sympathiekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik mag nog steeds komen en mijn vrouw zet me nog steeds op de trein met een retourtje.
Woon je nog bij je ouders? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen hou ik nu maar vol.
Uw eerdere verbouwereerdheid was volkomen terecht.quote:
Zeeland is pas 21. Toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
Waar is de Z van Zeeland...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.
Yep, kan ook in het dossier.quote:
Rij 2 kast 13.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar is de Z van Zeeland...
[ afbeelding ]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fokquote:
Wel een goeie gozer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fok
Maar daar blijven m'n lippen nu over gesloten
Ik of Zeeland?quote:
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik of Zeeland?
In beide gevallen, inderdaad
Het leuke is dat het beide kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
GMTAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Dat verschijnt nu ook 7 keerquote:
Als dat autisme definieertquote:
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Fok is geen document.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok is geen document.
Dan leg ik m'n muis gewoon te rusten.
complimentjes delen is vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?
Ik heb dat overigens alleenmaar gezien met mensen die jonger zijn dan mij ... ik zie oudere internetters dat nooit doen.quote:
Niks mis mee, was wat bevooroordeeld maar is echt goed te drinken helemaal voor 70 cent per blik van 0.5l.quote:
Kwakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette dat biertje dat je in zo'n glas krijgt wat niet rechtop blijft staan?
Ik zie oudere werknemers wel moeite hebben met "dubbelklik"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb dat overigens alleenmaar gezien met mensen die jonger zijn dan mij ... ik zie oudere internetters dat nooit doen.
GSbrder is ook een stuk slimmer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar onbegrijpelijk aan? Als zelfs GSbrder de foto begrijpt.
Dat is hem ja.quote:
checkt glas kast..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette dat biertje dat je in zo'n glas krijgt wat niet rechtop blijft staan?
Dan moet sprake zijn van voortplantingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
complimentjes delen is vermenigvuldigen.
Je begrijpt niet wat HILARISCH is aan werkende Marokkanen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
GSbrder is ook een stuk slimmer.
Ik weet niet wat er HILARISCH aan is.
Tssssssss.quote:
Ik ook niet, maar goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat HILARISCH is aan werkende Marokkanen.
Ik rust mijn kaas wederom.
Ah, groetjes terugquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker lekker! Je krijgt nog de groeten van haar.
Zonder humorgrappen zat ik aan het begin van mijn huidige baan vaak in de metro, want voor die locatie makkelijker. En toen zat ik heel vaak op dezelfde tijd in de metro met een succesmaroc, ... elke keer aan de telefoon met matties of vriendin wat hij nou van zijn geld ging kopen en welke auto en steeds maar maar met de metro blijven gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik rust mijn kaas wederom.
Dat was een zeldzame eco-marokkaan. Die moet je koesteren Appel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zonder humorgrappen zat ik aan het begin van mijn huidige baan vaak in de metro, want voor die locatie makkelijker. En toen zat ik heel vaak op dezelfde tijd in de metro met een succesmaroc, ... elke keer aan de telefoon met matties of vriendin wat hij nou van zijn geld ging kopen en welke auto en steeds maar maar met de metro blijven gaan.
Het was een paar weken goed vermaak.
Dat is een herhaling van wat ik daarnet zei. You've lost me there.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat er HILARISCH is aan werkende Marokkanen.
Ik zou het niet weten, een keer eentje als maat gehad, ik moest hem in de gaten houden hij zou niks kunnen volgens zijn oude maat, ik weet nu wel beter. Jammer dat Ismael zijn mond niet open durfde te doen, was een goede vakman.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Tautologie?quote:
Ik dacht Rooseveltquote:
Nee. FDR heeft polio gehad.quote:
Da's ook recent dan.quote:
Ik kan in ieder geval de zuurstofflessen nog in de kast laten staan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van wat ik daarnet zei. You've lost me there.
Kutgrappen zijn ook humor.quote:
Die herhaling, die woordgrappen...quote:
Onzin. Hoe slechter de grap des te harder ik moet lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kutgrappen zijn ook humor.
Alleen dan hele slechte
Ja, maar waarom die verwarring. Dat doet hij toch altijd, al dan niet geslaagd?quote:
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onzin. Hoe slechter de grap des te harder ik moet lachen.
Misschien komt het doordat ik z'n berichten gewoonlijk niet lees.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar waarom die verwarring. Dat doet hij toch altijd, al dan niet geslaagd?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Arabische Liga.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van een Jodenkoek?
Ik ben een aanlacher naar goed Amsterdams gebruik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard.
Hele slechte humor is veel leuker als je erom lacht.
Aangezien je dan in een vicieuze cirkel beland waarin je vaak jezelf uitlacht.
Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:52 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is een herhaling van wat ik daarnet zei. You've lost me there.
Nu scheurt mijn Jelleba.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval de zuurstofflessen nog in de kast laten staan.
Oh, dat kan heel leuk of heel fout zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben een aanlacher naar goed Amsterdams gebruik.
Die tot bezigheid te hebben aangezet, is mij een kostelijke epitaaf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:02 schreef Reya het volgende:
Mijn frontaalkwab toont verhoogde activiteit, immer als ik de bijdragen van TitusPullo mag vernemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |