De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgenquote:
Canvas heeft geen reclame, zoals het hoortquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De plaatselijke omroep hier ook oor. Die verwoede pogingen om meer kijkers voor de reclames te krijgen
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is toch De Keuringsdienst, heb deze wel eens gezien....
upc gaf het volgens mij verkeerd aan...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen houdt ik nu maar vol.
Ah, jammerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met grote spijt moet ik helaas verstek laten gaan, want ik werk in de weekenden (komend weekend ben ik al vrij, dus het weekend van de POL-meet kan ik het niet maken om alweer afwezig te zijn).
Vind het zelf erg jammer, want ik denk dat er zeker interessante personen bij zitten. Maar goed, de eminentie van het POL-subforum zal zich zo ook wel een keertje weten te vinden.
Ik vind je vrouw steeds sympathiekerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:14 schreef betyar het volgende:
Ik mag nog steeds komen en mijn vrouw zet me nog steeds op de trein met een retourtje.
Woon je nog bij je ouders? Nooit gewetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Zeg ik net tegen mijn vader dat het niet de keuringsdienst is.Nouja, die leugen hou ik nu maar vol.
Uw eerdere verbouwereerdheid was volkomen terecht.quote:
Zeeland is pas 21. Toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders? Nooit geweten
Waar is de Z van Zeeland...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
* PHP stopt nieuwe informatie in het dossier.
Yep, kan ook in het dossier.quote:
Rij 2 kast 13.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar is de Z van Zeeland...
[ afbeelding ]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fokquote:
Wel een goeie gozer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat had meer te maken met je vorig, iets toegankelijker, alias op Fok
Maar daar blijven m'n lippen nu over gesloten
Ik of Zeeland?quote:
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik of Zeeland?
In beide gevallen, inderdaad
Het leuke is dat het beide kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |