Inderdaad!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:30 schreef eriksd het volgende:
Dat selecteren van tekst en dat hij dan met zo'n popup komt is wel kut. Ik denk elke keer dat ik een zwoele pm van VS of Whiskers heb.
GMTAquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Dat verschijnt nu ook 7 keerquote:
Als dat autisme definieertquote:
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad!
Vooral omdat ik tijdens het lezen nogal neurotisch ben aangelegd en vaak dubbelklik op willekeurige plekken zodat 8 pop-up's verschijnen
Fok is geen document.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben je toevallig één van mijn collega's die als autisten een uur kunnen klikken als ze een document aan het lezen zijn.
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fok is geen document.
Dan leg ik m'n muis gewoon te rusten.
complimentjes delen is vermenigvuldigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als het in beide gevallen is, dan moet je het compliment wel delen
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
maar wel, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer, selecteer .. ?
Ik heb dat overigens alleenmaar gezien met mensen die jonger zijn dan mij ... ik zie oudere internetters dat nooit doen.quote:
Niks mis mee, was wat bevooroordeeld maar is echt goed te drinken helemaal voor 70 cent per blik van 0.5l.quote:
Kwakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef eriksd het volgende:
Hoe heette dat biertje dat je in zo'n glas krijgt wat niet rechtop blijft staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |