Zie FB.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Dutchnative het volgende:
Zeeland, je overtreft jezelf weer
Realclearpolitics vind ik overigens een goede site
Wel een TT met tietenquote:
Blij dat ik nu jou op een fout kan wijzen. Het is CO2quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
Wat een geroijpteuter weer in dat CO2 topic weer
Janmerquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Blij dat ik nu jou op een fout kan wijzen. Het is CO2
Zo goed?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Haal die quote boven de foto van die goochem ook eens weg
ijn 'nu'?quote:
Ik zou niks anders kunnen bedenken, jou nu vind ik ook maar een rare combinatiequote:
En de Yom Kippur-oorlog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
1973, was dat niet het jaar van de oliecrisis?
Ja, dat was het jaar dat Cruyff werd verkocht aan FC Barcelona voor 1 miljoen olievaten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
Dat was het jaar van met een ontheffing op zondag lekker genieten van rustige autosnelwegen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
Ik kan het me nog heel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was het jaar van met een ontheffing op zondag lekker genieten van rustige autosnelwegen.
Gaat om post #13. Die zin loopt niet helemaal lekker. 'Jou' nu loopt beten dan 'nu jou'.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik zou niks anders kunnen bedenken, jou nu vind ik ook maar een rare combinatie
Ik bestond toen nog niet, maar mijn opa heeft er wel eens over verteld.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het me nog heel vaag herinneren.
Op die manierquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaat om post #13. Die zin loopt niet helemaal lekker. 'Jou' nu loopt beten dan 'nu jou'.
quote:
Das afleiding, een andere rasta wipt straks je portefeuille uit je broek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
er zit een rasta in de tram een soort gebedsritueel uit te voeren incl kreten en zang en geknor.
Confronteer hem met zijn gedrag. Immiteer hem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
er zit een rasta in de tram een soort gebedsritueel uit te voeren incl kreten en zang en geknor.
Had je hem gisteren nog de groeten van mij gedaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Dutchnative het volgende:
Mijn vader zou dan zeggen: Ik ken Nir van A niet
Jouw vader zegt ook dat vergaderen saai is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Dutchnative het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Had je hem gisteren nog de groeten van mij gedaan?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:56 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jouw vader zegt ook dat vergaderen saai is.
Mijn vader zou zeggen niks en niemand kan tippen aan de Stones, Jimi, Outsiders, The Who, Deep Purplequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:55 schreef Dutchnative het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |