Ik wacht nu nog op een voorbeeld van u, opdat ik dat kan volgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die tot bezigheid te hebben aangezet, is mij een kostelijke epitaaf.
Niet mijn smaak horloge, mijn pols is ervoor te klein en het design is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:12 schreef eriksd het volgende:
Overigens, als je je horlogecollectie goed wil beginnen moet je deze kopen:
http://cgi.ebay.co.uk/BRE(...)7bcbd1d#ht_500wt_949
quote:
In welke vorm van bezigheid had u zich dit exemplarisch handelen gedacht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik wacht nu nog op een voorbeeld van u, opdat ik dat kan volgen.
Dat heet "alcoholverslaving" en ligt minder aan het bier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef betyar het volgende:
wat een kutbier dat Veltins, kan er niet van af blijven![]()
![]()
![]()
En dat is geen probleem, tot je er mee stopt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heet "alcoholverslaving" en ligt minder aan het bier.
Had jij trouwens niet een einde gemaakt aan je fok-carriere? Althans, ik meen mij te herinneren dat je dat ooit van plan was?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In welke vorm van bezigheid had u zich dit exemplarisch handelen gedacht?
Ik verwacht een doorwrocht bewijsstuk van zeergeleerdheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In welke vorm van bezigheid had u zich dit exemplarisch handelen gedacht?
Prachtige bezel volledig van platinum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet mijn smaak horloge, mijn pols is ervoor te klein en het design is niet mijn ding.
Shit dan ben ik alcoholverslaafd. Wat is de definitie van alcoholverslaving?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heet "alcoholverslaving" en ligt minder aan het bier.
Een historicus zou u de treffendheid van de geobserveerde cyclus duiden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet een einde gemaakt aan je fok-carriere? Althans, ik meen mij te herinneren dat je dat ooit van plan was?
Ja, meerdere malen zelfs. Maar met enige moeite kon ik mijn studietaken toch altijd tot een goed einde brengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet een einde gemaakt aan je fok-carriere? Althans, ik meen mij te herinneren dat je dat ooit van plan was?
Ten gunste van welke opvatting?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik verwacht een doorwrocht bewijsstuk van zeergeleerdheid.
En ondanks zijn prijs en de gebruikte materialen vind ik hem niet mooi, mijn karakter is terughoudend, dus valt terughoudendheid ook bij mij in de smaak.quote:
Dat wordt dus een Rolexquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En ondanks zijn prijs en de gebruikte materialen vind ik hem niet mooi, mijn karakter is terughoudend, dus valt terughoudendheid ook bij mij in de smaak.
Can't help it that I have the taste of a 50 year old.
Ah, dus je leest mijn berichten wel. Ik maakte mij al zorgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, meerdere malen zelfs. Maar met enige moeite kon ik mijn studietaken toch altijd tot een goed einde brengen.
Eeehmmm, het niet kunnen afblijven van alcoholische versnaperingen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Shit dan ben ik alcoholverslaafd. Wat is de definitie van alcoholverslaving?
Nope, uit o.a. nationalistische overwegingen blijft het een simpele Glashütte, die vind ik prachtig en passen goed bij mij.quote:
Ook daarin laat ik mij vaak meeslepen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, dus je leest mijn berichten wel. Ik maakte mij al zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |