niet zo duur als een distributieriemquote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
En dat is je vriendje?
Hij is niet erg lief he, maar wel begrijpelijk als je hem Wilbert Jompel noemt
Nee die van jou zijn om te gillenquote:
You aaaare my inspiraaaaaaaaationquote:
Voor jouquote:
Ik hield het 5 seconden vol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, dat nummer is nog slechter dan dat ik t me herinnerde
Noh, je moet minstens het refrein een keer meepakkenquote:
Ja idd en dan te denken dat ik dat vroeger vol meebleerdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, dat nummer is nog slechter dan dat ik t me herinnerde
Jezus Fuck.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, je moet minstens het refrein een keer meepakken![]()
Mijn Dolly Parton trauma komt weer bovenborrelen
Toen ik 11 was gingen mn zusje en ik met de auto naar Zuid Spanje met mn oom en tante en mn oma. En mn oom had maar 1 bandje mee, dat hebben we dus drie weken lang non stop moeten aanhoren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd en dan te denken dat ik dat vroeger vol meebleerde
Is dat geen doodzonde Jezus en kut in 1 zinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jezus Fuck.![]()
Ik krijg een "jezus wat luister jij een kutmuziek" uit de woonkamer.
En dat voor iemand die gereformeerd is opgevoed.
Ach we zijn toch al zondig want ik ben katholiek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat geen doodzonde Jezus en kut in 1 zin
Wij gingen ook niet zover, maar wij hadden limburgse liedjes want die vond mijn vader leuk, ik iets minder toen maar wel beter dan Dolly of BZNquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Over marteling gesproken.
BZN.![]()
Gelukkig gingen wij nooit ver op vakantie.
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Over marteling gesproken.
BZN.![]()
Gelukkig gingen wij nooit ver op vakantie.
Ja ik ook maar als katholiek kun je alles doen wat god verboden heeft en dan biechten en 10 weesgegroetjes en dan is het klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ach we zijn toch al zondig want ik ben katholiek.
Ja maar twee geloven op een kussen enzooo. Zeker hier in de biblebelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar als katholiek kun je alles doen wat god verboden heeft en dan biechten en 10 weesgegroetjes en dan is het klaar
Hielden mijn ouders daar maar van..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.
Elke seconde in de auto was het Dolly.
Dolle pret.
Ok, we moesten drie dagen rijden, en ook weer drie dagen terug, en dan was het non stop.
Echt heel erg.
Mn ouders waren naar Indonesie.Die hadden ons opgevoed met Bob Marley en zo.
Je ouders hadden een betere smaak dan, ik was toendertijd helemaal gek van UB 40, die draaide ik dagen achter elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.
Elke seconde in de auto was het Dolly.
Dolle pret.
Ok, we moesten drie dagen rijden, en ook weer drie dagen terug, en dan was het non stop.
Echt heel erg.
Mn ouders waren naar Indonesie.Die hadden ons opgevoed met Bob Marley en zo.
Nee Prince is mijn broertje zijn afdeling , die is 5 jaar jonger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn moeder was ook fan van UB40![]()
Maar ook van Prince
Vraag eens aan Wilbert Jompel of die dat leuk vindtquote:
ja maar ook echt hequote:
mn ouders zijn van de stones, de beatles, paul simon, tina turner,bob marley maar ze gingen ook met ons naar festivals en naar madonna haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee Prince is mijn broertje zijn afdeling , die is 5 jaar jonger.
Alsof ik dat vraag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Vraag eens aan Wilbert Jompel of die dat leuk vindt
Thats my girlquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alsof ik dat vraag.
Hij moet maar.
Hij is mijn slaafje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Joh, zeik effe tegen m'n mailprogramma.
Wat mooi dat je daar zo dicht bij kunt staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop voor jullie dat het morgen net zo lekker rustig is in Amersfoort als toen wij er waren met Fa Shi![]()
Een van de tijgers is iig gek op hondjesalle camera's opgeladen ?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat durf ik best, ze gewoon nog een keer posten![]()
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop voor jullie dat het morgen net zo lekker rustig is in Amersfoort als toen wij er waren met Fa Shi![]()
Een van de tijgers is iig gek op hondjesalle camera's opgeladen ?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat durf ik best, ze gewoon nog een keer posten![]()
Er is altijd veel interactie, ach, hebben ze es wat te doen die dieren daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...
Ja van mij ook, daarom heb ik de radio vaak op sky music staan daar komen die oude platen nog wel eens langsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben opgegroeid met de muziek uit de jaren 70 en 80. Is nog steeds mijn favoriete muziek
Ik wil eigenlijk liever helemaal niet aan het bekkie zitten. Maar ik week het vanavond en dan ga ik ergens doorheen prakken maar proberen. Morgen maar even van die snoeppasta halen of zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie foto's hoor non
Senes hopelijk knapt ze snel nog verder op. Eventueel kun je de medicijnen oplossen in water en dan ik het bekje spuiten
Ik werd in het weekend altijd gewekt met de rolling stones/ub 40/toto/joe cocker/the police
vast, het blijven wilde dieren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...
Dank !quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie foto's hoor non
Senes hopelijk knapt ze snel nog verder op. Eventueel kun je de medicijnen oplossen in water en dan ik het bekje spuiten
Ik werd in het weekend altijd gewekt met de rolling stones/ub 40/toto/joe cocker/the police
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef senesta het volgende:
Ik wil eigenlijk liever helemaal niet aan het bekkie zitten. Maar ik week het vanavond en dan ga ik ergens doorheen prakken maar proberen. Morgen maar even van die snoeppasta halen of zo.
Ik ga in het vervolg snel naar de ab in injectievorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefd)! Eventueel in het midden van een rondje liquid snack en dan gaat het zo naar binnen
Antibiotica kunnen ze er ook in spuiten voor je (injectie dus) en dan in langwerkende vorm; hoef je niet met pillen te klooien!
Als het niet lukt ga ik dat vragen jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefd)! Eventueel in het midden van een rondje liquid snack en dan gaat het zo naar binnen
Antibiotica kunnen ze er ook in spuiten voor je (injectie dus) en dan in langwerkende vorm; hoef je niet met pillen te klooien!
Synulox? Die zijn normaalgesproken ook prima te eten (volgens onze poezen that isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
Als het niet lukt ga ik dat vragen jaZe is gisteren aan haar bekkie geholpen, 3 kiezen en vier tandjes eruit. Ze heeft nu van die roze pilletjes meegekregen tegen de ontsteking maar ze is niet erg enthousiast. En als ik het ergens in doe dan ruikt ze het volgens mij gewoon want ze snuffelt even en haalt er vervolgens haar neus voor op
Metacam is een soort sperma (ja, sorry; zo ziet het eruitquote:
Die jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Synulox? Die zijn normaalgesproken ook prima te eten (volgens onze poezen that is), maar ik vraag altijd om de langwerkende via injectie. Al dat gekloot met die stomme pillen! Zeker als ze ziek zijn, is dat geen doen!
Nou het is een roar wief gewoon want ze eet hem net ineens gewoon uit mijn hand opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Oognip het volgende:
Senes, kun je niet een pillenschieter gebruiken als bovenstaande manieren niet werken? Het is niet zo'n vriendelijke manier, maar als het werkt, is het een optie.
Ja, maar ze heeft best nog een zeer bekkie, dat doe ik niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
Als onze katten hun ontwormingspilletje niet willen eten, (Luna en Pingoo eten hem gewoon uit mijn hand) dan doen we het pilletje in hun bekkie en in de pillenschieter alleen wat water zodat ze het wel moeten slikken
Ze wilde gewoon even kijken eerst welke capriolen je allemaal uit zou halen denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou het is een roar wief gewoon want ze eet hem net ineens gewoon uit mijn hand op![]()
En ze loopt hier enorm te slijmen nu en ik ga haar even plat knuffelen want ik ben wel heel blij dat ze hem nu gewoon binnen heeft
Nee dat snap ik. Toen Pingoo keelontsteking had (ok, dat was wel iets anders), had hij ook een heel zeer bekkie en was het pijnstillerpilletje ook echt een crime. Gelukkig dat gekke ET het pilletje nu uit je hand heeft gegetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft best nog een zeer bekkie, dat doe ik niet hoor.
Het is een kat en katten zijn stom; wen er maar aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
Nou het is een roar wief gewoon want ze eet hem net ineens gewoon uit mijn hand op![]()
En ze loopt hier enorm te slijmen nu en ik ga haar even plat knuffelen want ik ben wel heel blij dat ze hem nu gewoon binnen heeft
Ik kijk even hoe het verder gaat, als ze hem uit de hand blijft eten dan vind ik het prima zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een kat en katten zijn stom; wen er maar aan
Heel soms wil Poekie de Synulox ook niet. Dan maak ik een handje brokjes warm (in mijn hand), wrijf de Synolox ff lekker mee en doe het geheel dan in een bakje. Heeft ze niet in de gaten
Maar dat gaat niet werken bij een kat met een zere bek
Als je je zorgen maakt en het lukt niet: gewoon ff om de injectie gaan! Dan ben je er voor 14 dagen vanaf en hoef je poes verder niet lastig te vallen. En als ze nog pijnstilling moet, zou je Metacam kunnen vragen (geen idee of het ook voor dit soort pijn is, maar volgens mij wel).
Let op, lieve kijkbuiskinderen: ElisaB is géén dierenarts (slechts een beetje ervaringsdeskundige), dus overleg even met een medisch geschoolde voor je gaat klooien
Ze knappen vaak zo snel op (daarom ga ik ook geloof ik vrij snel naar de DA als ze iets mankerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
Thnx all
[..]
Ik kijk even hoe het verder gaat, als ze hem uit de hand blijft eten dan vind ik het prima zoMaar als ze weer moeilijk gaat doen is zo'n injectie inderdaad een beter idee.
Ze is wel enorm aanhalig en knuffelig nu zegEn ze wil alweer spelen en zo. Ik heb het idee dat ze zelfs meer last van dat bekkie heeft gehad dan ik dacht. Wat zal ze opknappen.
Goed dat ze het toch zelf heeft opgegetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
Thnx all
[..]
Ik kijk even hoe het verder gaat, als ze hem uit de hand blijft eten dan vind ik het prima zoMaar als ze weer moeilijk gaat doen is zo'n injectie inderdaad een beter idee.
Ze is wel enorm aanhalig en knuffelig nu zegEn ze wil alweer spelen en zo. Ik heb het idee dat ze zelfs meer last van dat bekkie heeft gehad dan ik dacht. Wat zal ze opknappen.
Metacam is écht kutspulquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ [url=http://www.www.forumindex.nl/webshop/images/liquid.jpg]afbeelding[/url] ]
Lekker koppie heeft Muis!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
Muis is echt zo gestoord
Wij hebben sinds een week een bak waar de wasmachine in staat omdat de wasmachine lekt. En wat blijkt Muis nu echt vet lekker te vinden liggen
Zijn lievelingsplekje was altijd een veel te kleine afwasteil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat blijft kut hèquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Al 2 maanden voorbij..
[ afbeelding ]
![]()
Molrat, Naakte Molrat!quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:02 schreef Lab-6 het volgende:
[..]
Ik heb nu al minstens 1 minuut naar die pic gekeken.. Maar WTF is dat??
Hier is het nog geen mooi weer, komt vast nogquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goeeedemorgen
Het is hier heel mooi weer, dus dat word een leuk dagje dierentuin;)
Ja alleen Diaz. Jazz vind Diaz sowieso nog niet leuk, voor Nacho is het teveel lopen en Jules gaat waarschijnlijk alleen lopen kloten met Diaz haha. Hij gaat gewoon lekker met zn vriendje Oscar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hier is het nog geen mooi weer, komt vast nog
Welke honden neem je mee naar de dierentuin? Alleen Diaz?
Jamesquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Al 2 maanden voorbij..
[ afbeelding ]
![]()
Ahja begrijpelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja alleen Diaz. Jazz vind Diaz sowieso nog niet leuk, voor Nacho is het teveel lopen en Jules gaat waarschijnlijk alleen lopen kloten met Diaz haha. Hij gaat gewoon lekker met zn vriendje Oscar.
Dat wilde je heel graag he? Superquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Even heel snel tussendoor: ik heb net officieus gehoord dat ik naar Retourpost ga![]()
Ja, ben heel erg blij dat het doorgaatquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
Muis is echt zo gestoord
Wij hebben sinds een week een bak waar de wasmachine in staat omdat de wasmachine lekt. En wat blijkt Muis nu echt vet lekker te vinden liggen
Zijn lievelingsplekje was altijd een veel te kleine afwasteil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom hou ik van katten, ze hebben een eigen willetjequote:
Stoerquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net tegen de leuke baas gezegd dat ik de stomme baas nu echt meer dan zat ben en een nieuwe baan ga zoeken
Ik ga wel op zoek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Stoermaar is het bluf of ben je het echt zat daar?
Zo'n baan vindt je niet meer waar je de hondjes mee mag nemen
Good for youquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Even heel snel tussendoor: ik heb net officieus gehoord dat ik naar Retourpost ga![]()
Dan veel succes en ik duim voor een leuke, goedbetaalde baan voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga wel op zoek.
Ik ga pas weg als ik wat heb natuurlijk, dus we zien wel.
Voor Chico vind ik wel iemand waar ik m overdag kan brengen en voor Bil en Sjon wordt het hoog tijd dat ze es wat langer zonder mama leren zijn
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan veel succes en ik duim voor een leuke, goedbetaalde baan voor je
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net tegen de leuke baas gezegd dat ik de stomme baas nu echt meer dan zat ben en een nieuwe baan ga zoeken
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
. Verstandig dat je niet zoals ik zomaar opstapt, jij hebt nog vijf monden te voeden
Succes met wat leuks te vinden.
PS. iemand hier uit de omgeving Hilvarenbeek?
De superideale job nog niet gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb nog bijna dagelijks recruiters aan de lijn, er komt wel wat
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De superideale job nog niet gevonden
Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb nog bijna dagelijks recruiters aan de lijn, er komt wel watOp dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Morgen is er natuurlijk weer een foto van de dag. Dan is het thema van de foto van de dag Bang!
Hmmm...quote:
En mijn andere speurtocht heeft dit opgeleverd in Hilvarenbeek, zaterdag maar 'ns langs:quote:
I wishquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef Barbaaf het volgende:
"We"? Betaal jij dan de helft? Dan heb ik nog een beetje spaargeld over
Lijkt me niet handig, ik wilde wel wat drinken daar, en als ik motor ga rijden drink ik geen druppelquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Als je dr een koopt ga je dan op de fiets naar Prince?
Lijkt me heerlijk, 's nachts zoefffffff terug over de lege weg
Ah gadver Strega, ook al is het een bejaarde, het blijft k*tquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Strega het volgende:
Mooie motor, die tweede Baaf!![]()
Oh-Oh, gaat aardige baas er niet iets aan doen? Neem niet aan dat hij je graag kwijt wil.
Lag er gisteren post op je mat?
Hier moeten w waarschijnlijk dit weekend afscheid nemen van Othello.
Hij heeft gisteren denkelijk een tia gehad.
Hij ligt nu lekker toegedekt in zijn mand, maar kijkt zo moe en wazig.. Hij eet en drinkt gelukkig wel.
Eergisteren nog heerlijk druk buiten gespeeld, nu uitval aan zijn rechterkant.
Het zal heel raar zijn, zonder Otje, hij is zeventien en al vanaf pup bij ons.
Gebeld, wat we al dachten, of het trekt bij, dan kan hij nog even of het word erger of hij krijgt er nog één.quote:
Duimen dat het opknapt en anders...tja...dan is de kwaliteit van leven idd niet meer echt fijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Gebeld, wat we al dachten, of het trekt bij, dan kan hij nog even of het word erger of hij krijgt er nog één.
Als het maandag niet bijgetrokken is gaan we met hem naar de kliniek.
Er is op het moment eigenlijk niets wat zij of wij kunnen doen voor hem. Hij heeft geen pijn gelukkig.
Dus ik neem hem veel op schoot, hij krijgt wat lekkere hapjes en slaapt. nu.
Ja, dank jequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duimen dat het opknapt en anders...tja...dan is de kwaliteit van leven idd niet meer echt fijn.
Verwen hem maar lekker
Ow jakkes. Ik schiet vol van dit soort dingen. Tuurlijk is er voor elk dier het moment, maar als het dan zover is, is het zo verdrietigquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:51 schreef Strega het volgende:
Ja, vooral als hij me zo moe aankijkt. Als het niet bijtrekt bij hem zullen we echt afscheid moeten nemen. Maar het blijft moeilijk.
Ja, fijn dat ie er was!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ach Othello![]()
Wat word ik toch altijd intens verdrietig van zulke berichten, bah.
Oh ja ik had jullie post gisteren, wat een geniale kaart weer
Ja, dat heb ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow jakkes. Ik schiet vol van dit soort dingen. Tuurlijk is er voor elk dier het moment, maar als het dan zover is, is het zo verdrietig
Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee updates zijn juist leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach pagan + strega veel sterkte. 17 is een mooie leeftijd maar toch wil je je beestje eeuwig bij je houden
oh-oh succes met het zoeken van iets anders. Balen dat je het niet meer naar je zin hebt
Rewimo gefeliciteerd met je overplaatsing
Ennuh 1805gramals jullie die updates beu zijn aangeven hoor maar ik ben zo trots op haar.
En ik heb slaappillenmoet ze wel zelf betalen even als mijn pil want die ik wil (merknaam) krijg ik niet vergoed. Maar mooi dat ik niet meer ga klooien met andere merken ik wil weer mezelf worden.
Ach wat naar. Vertroetel hem nog maar even zolang het kan. Sterkte!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
Gebeld, wat we al dachten, of het trekt bij, dan kan hij nog even of het word erger of hij krijgt er nog één.
Er is op het moment eigenlijk niets wat zij of wij kunnen doen voor hem. Hij heeft geen pijn gelukkig.
Dank je wel (officieus)quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:44 schreef Strega het volgende:
Oh Rewimo, wat fijn dat de baan doorgaat! Gefeliciteerd (officieus dan hé)
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Oognip het volgende:
Ik weet niet of het gepast is op dit moment dus maar even onder een spoiler:Das Muis toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een leukerd is het.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oh ze gaat echt als een tierelier he!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach pagan + strega veel sterkte. 17 is een mooie leeftijd maar toch wil je je beestje eeuwig bij je houden
oh-oh succes met het zoeken van iets anders. Balen dat je het niet meer naar je zin hebt
Ennuh 1805gramals jullie die updates beu zijn aangeven hoor maar ik ben zo trots op haar.
En ik heb slaappillenmoet ze wel zelf betalen even als mijn pil want die ik wil (merknaam) krijg ik niet vergoed. Maar mooi dat ik niet meer ga klooien met andere merken ik wil weer mezelf worden.
Lekker updaten, je hebt alle reden om trots te zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat geweldig, 1805 gram! Gaat echt goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
En hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ze gaat echt als een tierelier he!
Ik vind het juist onwijs tof dat je wel blijft posten hier, andere zwangere F & Ffers deden je dat niet na hoor![]()
Ik vind het alleen niet leuk dat we maar geen foto's krijgen(
![]()
![]()
)
quote:
Das Muis jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Das Muis toch.![]()
Wat een leukerd is het.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nu nog relatief veel tijd. Ik mag toch maar ar weinig doen. Fototoestel is mee naar huis maar card reader moet ik nog zoeken. foto's komen zeker morgen
oeh, wat ga je er in stoppen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou ook wel betalen voor slaaptabletten als ze goed hielpen hoor, zeker in jouw situatie, f_r
Wij gaan zo voor het eerst geocachen hier in de buurt
Een 17e eeuws tegeltjequote:
Sterkte Strega en Paganquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Mijn vraag was al beantwoord voor ik hem stelde.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook.
Ik zie hem zo voor me, in de schuur van de ouders van een vriendin, 4 week oud en hij kwam meteen op me af. Daarna heeft hij vanaf 8 weken alleen maar bij ons gewoond, in zijn zeventien jaar heeft hij zo'n beetje al onze verhuizingen meegemaakt, enz.
Yeah voor de kleine meid,quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
gisteren naar de premiere van Pirates of the Caribbean geweest om 0:00
en omdat er daarna geen ov meer ging, bij dinges blijven slapen
Blijven slapen of blijven dingessen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
gisteren naar de premiere van Pirates of the Caribbean geweest om 0:00
en omdat er daarna geen ov meer ging, bij dinges blijven slapen
slapen, gewoon slapenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Blijven slapen of blijven dingessen?
![]()
Cake op de radio![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een spruitje op de grond gegooid voor de katten om mee te spelen. Vreten Muis en Pingoo dat ding gewoon op
ZIE JE WEL, WAT NOU SLAPEN, GEWOON SLAPEN?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben moe, heb echt maar twee uur geslapen ofzo
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ZIE JE WEL, WAT NOU SLAPEN, GEWOON SLAPEN?
JA VAN UITPUTTING ZEKER!
Niks, deze was alleen een logjequote:
Wat goed! Ze is een bikkel dat meisje van jullie en je bent heel erg terecht trots!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij wil niet eens zijn liefdesleven met ons delenquote:
Die is weer helemaal de oude en beterquote:
als er iets zou gebeuren zou ik het vertellen maar neequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij wil niet eens zijn liefdesleven met ons delen, terwijl wij altijd zo belangstellend zijn naar zijn wel en wee
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als er iets zou gebeuren zou ik het vertellen maar nee
Wat fijn dat ze zo snel opgeknapt is, en dat het haar zo goed heeft gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef senesta het volgende:
Die is weer helemaal de oude en beterZe heeft net Dodge op zijn sodemieter gegeven want die is al vanaf maandag aan het klieren
![]()
En ze lijkt zo blij, ze geeft doorlopend kopjes en ze komt steeds neuzenEn ze is lekker aan het eten en drinken en spelen. Ik ben echt heel blij dat het een beetje achter de rug lijkt nu
Gelukkig dat het zo snel beter is gegaan en dat ze geen kiespijn meer heeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Die is weer helemaal de oude en beterZe heeft net Dodge op zijn sodemieter gegeven want die is al vanaf maandag aan het klieren
![]()
En ze lijkt zo blij, ze geeft doorlopend kopjes en ze komt steeds neuzenEn ze is lekker aan het eten en drinken en spelen. Ik ben echt heel blij dat het een beetje achter de rug lijkt nu
Ah ok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
ja, inmiddels wel ja, is best leuk maar ik ben blij dat ik het boek eerder heb gelezen, het voelt alsof er een beetje vluchtig door het boek heen gebladerd wordt.
![]()
nu nog even uitvogelen hoe ik de film + ondertiteling op dvd krijg en dan stuur ik em op
stiekem vond ik de film naargeestiger dan het boek op het moment dat ze doorslaat, voor de rest is het dat sfeerte wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ben er wel benieuwd naar.
Pakt de film de sfeer van het boek wel?
Ik vind van het boek vooral die sfeer het meest bepalende.
Het verhaal zelf stelt an sich niet zo superveel voor toch?
In de zin van dat er eigenlijk bijster weinig gebeurt tenminste![]()
Het is volgens mij de Murakami met de minste actie
Ach gossie, arm oud manneke.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Ah ok, nou ik ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stiekem vond ik de film naargeestiger dan het boek op het moment dat ze doorslaat, voor de rest is het dat sfeerte wel ja
Foto's willen we!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef Nonneke het volgende:
een mug heeft me geprikt, op mn lip !![]()
nou zie ik er straks uit als bassie de clown
OMG, kusje op je dikke lipquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef Nonneke het volgende:
een mug heeft me geprikt, op mn lip !![]()
nou zie ik er straks uit als bassie de clown
quote:
heul nietquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van je mods moet je het hebben.
Ik postte gelijk foto's van al mn lippen Non, dat ze t nooit meer waagt om het te vragen!
Hup, mss kun je dr nog een fiets mee winnen!quote:
ik heb er al 2quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hup, mss kun je dr nog een fiets mee winnen!
Win m voor mij!quote:
Uhm, als je beide ouders er geen moeite mee hebben en het voor je oma willen doen, dan zou ik zeggen ja, zet je eigen belang even aan de kant...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma wordt dement dus die kan niet meer helemaal normaal denken. Ze viert zaterdag haar verjaardag en dan vond ze het wel leuk als mijn vader en moeder allebei ook kwamen (het is de moeder van m'n vader), terwijl ze al 20 jaar (zo lang zijn ze gescheiden) apart gaan. Mijn moeder heeft dus al 20 jaar contact met haar ex-schoonmoeder wat natuurlijk al best bijzonder is. Maar mijn moeder snapt echt niet dat ik niet wil dat ze komt als mijn vader er is. Ik ga dan zo'n enorme spanning tussen ze voelen, ook al gaan ze elkaar niet uitschelden of zo, toch heb ik daar totaal geen zin in. Maar m'n moeder snapt er niks van
Ben ik dan zo kinderachtig en moet ik me er over heen zetten of moet mijn moeder het begrijpen? Ik ken mijn ouders niet dat ze normaal met elkaar om kunnen gaan dus hier zit ik niet op te wachten.
Mijn moeder heeft er geen moeite mee, mijn vader wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, als je beide ouders er geen moeite mee hebben en het voor je oma willen doen, dan zou ik zeggen ja, zet je eigen belang even aan de kant...
Wat maakt het uit dat ze niet samen stonden? Ze waren er allebei voor je broer op dat moment en ik denk dat ze daarom ook dit voor je oma willen doen nu.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er geen moeite mee, mijn vader wel.
Een paar jaar geleden stonden ze ook samen op schiphol (vader aan de ene kant, moeder aan de andere kant) mijn broer te begroeten die terugkwam uit Engeland en daar was ook de spanning voelbaar. Ze zeggen altijd negatieve dingen over elkaar waardoor ik me geen houding weet te geven als ze er allebei zijn. Maar misschien heb je gelijk....
Dat dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze niet samen stonden? Ze waren er allebei voor je broer op dat moment en ik denk dat ze daarom ook dit voor je oma willen doen nu.
mijn moeder wil dit doen. Het maakt niet uit dat ze niet samen stonden, maar daardoor krijg je wel 2 kampen waarvan mijn broer en ik allebei niet wisten wat we ermee aan moesten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze niet samen stonden? Ze waren er allebei voor je broer op dat moment en ik denk dat ze daarom ook dit voor je oma willen doen nu.
Snap ik, maar het gaat nu niet om jou en je broer maar om je oma. Die wil graag dat ze allebei komen dus dat is wmb einde discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
mijn moeder wil dit doen. Het maakt niet uit dat ze niet samen stonden, maar daardoor krijg je wel 2 kampen waarvan mijn broer en ik allebei niet wisten wat we ermee aan moesten.
Dat kan ik me voorstellen en je hebt ook wel gelijk. Maar als mijn vader het niet wil, dan is het niet einde discussie want daar zal de sfeer niet beter op worden. Ik denk er nog eens over na.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Snap ik, maar het gaat nu niet om jou en je broer maar om je oma. Die wil graag dat ze allebei komen dus dat is wmb einde discussie.
Lijkt me dat je vader en je moeder degenen zijn die daarover na moeten denken, en dat jij daar eigenlijk niet heel veel over in te brengen hebt ...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen en je hebt ook wel gelijk. Maar als mijn vader het niet wil, dan is het niet einde discussie want daar zal de sfeer niet beter op worden. Ik denk er nog eens over na.
Thanks.
ik zou dan mezelf aan de kant zetten, t draait nu om je oma en niet om jouquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma wordt dement dus die kan niet meer helemaal normaal denken. Ze viert zaterdag haar verjaardag en dan vond ze het wel leuk als mijn vader en moeder allebei ook kwamen (het is de moeder van m'n vader), terwijl ze al 20 jaar (zo lang zijn ze gescheiden) apart gaan. Mijn moeder heeft dus al 20 jaar contact met haar ex-schoonmoeder wat natuurlijk al best bijzonder is. Maar mijn moeder snapt echt niet dat ik niet wil dat ze komt als mijn vader er is. Ik ga dan zo'n enorme spanning tussen ze voelen, ook al gaan ze elkaar niet uitschelden of zo, toch heb ik daar totaal geen zin in. Maar m'n moeder snapt er niks van
Ben ik dan zo kinderachtig en moet ik me er over heen zetten of moet mijn moeder het begrijpen? Ik ken mijn ouders niet dat ze normaal met elkaar om kunnen gaan dus hier zit ik niet op te wachten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Strega het volgende:
Mooie motor, die tweede Baaf!![]()
Oh-Oh, gaat aardige baas er niet iets aan doen? Neem niet aan dat hij je graag kwijt wil.
Lag er gisteren post op je mat?
Hier moeten w waarschijnlijk dit weekend afscheid nemen van Othello.
Hij heeft gisteren denkelijk een tia gehad.
Hij ligt nu lekker toegedekt in zijn mand, maar kijkt zo moe en wazig.. Hij eet en drinkt gelukkig wel.
Eergisteren nog heerlijk druk buiten gespeeld, nu uitval aan zijn rechterkant.
Het zal heel raar zijn, zonder Otje, hij is zeventien en al vanaf pup bij ons.
Superquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef senesta het volgende:
![]()
Dat lijkt me nog het verstandigste inderdaad. Niet mee bemoeien en zelf op een andere tijd gaan. Je oma blij en jij geen last van de spanning.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef Ynske het volgende:
ik zou dan mezelf aan de kant zetten, t draait nu om je oma en niet om jou
en als je er echt zo'n moeite mee hebt, dan zou ik zelf later of eerder gaan
Ik heb ook gezegd dat m'n moeder prima mag gaan en dat ik dan zondag ga maar we gaan het zien, ik denk nog even.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het verstandigste inderdaad. Niet mee bemoeien en zelf op een andere tijd gaan. Je oma blij en jij geen last van de spanning.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou dan mezelf aan de kant zetten, t draait nu om je oma en niet om jou
en als je er echt zo'n moeite mee hebt, dan zou ik zelf later of eerder gaan
Ik sluit me bij deze wijze woorden aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het verstandigste inderdaad. Niet mee bemoeien en zelf op een andere tijd gaan. Je oma blij en jij geen last van de spanning.
Dat is mooi shit dan,quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef Ynske het volgende:
joy, distributieriem is ook aan vervanging toe
idd maar goed, dan ben ik er voorlopig wel weer even van af, en van dat geld koop ik geen nieuwequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is mooi shit dan,dat maakt de reparatie een stuk duurder.
Beterschapquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heul niet![]()
ik kan daar heul niet tegen als een mug priktnormaal prikken ze me altijd op mn oog, dan zit die een week dicht helemaal opgezwollen enzo
![]()
Nee dat is waar en hopelijk kan hij er dan weer een tijdje tegenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd maar goed, dan ben ik er voorlopig wel weer even van af, en van dat geld koop ik geen nieuwe
Je past je maar aan an je oma's wensen. je bent geen kindje meer. Get over it!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Wijt je het nu aan de dementie van je oma dat ze haar zoon en schoondochter nog een keer samen wil zien? Misschien is het wel zo dat ze het fijn zou vinden ze nog een keer bij elkaar te hebben, oma is immers de jongste niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
wat een scheetjequote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Wil iemand nog een leuk lief knuffelig schattig katertje?![]()
Mijn Redcat Julietje is maandag een Julius geworden en nu willen zijn toekomstige baasjes hem niet meer.![]()
En het is zo'n lief kind.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Pagan het volgende:
*Plof*
ff Korte update: Otje is stabiel, een beetje waus, blaft niet meer, als hij loopt loopt hij rondjes met de klok mee (een typisch symptoom van een petit mal) en slaapt veel. Zijn rechter voor-, en achterpoot trekken wat, maar hij kan nog steeds de lavas op drie pootjes bewateren.Lekkere hapjes gaan er prima in.
In overleg met de DA kijken we het even aan, het kan nog wat bijtrekken, maar net zo goed kan er een tweede achteraan komen die mogelijk fataal is.
*/plof*
Voor al jullie lieve en bemoedigende woorden.
Kut, te laatquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
GREYS!!![]()
Bengalen op Animal Planetalleen zijn deze wel elegant, behendig en intelligent
![]()
Ah gelukkig..hopelijk blijft het nog even goed gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Pagan het volgende:
*Plof*
ff Korte update: Otje is stabiel, een beetje waus, blaft niet meer, als hij loopt loopt hij rondjes met de klok mee (een typisch symptoom van een petit mal) en slaapt veel. Zijn rechter voor-, en achterpoot trekken wat, maar hij kan nog steeds de lavas op drie pootjes bewateren.Lekkere hapjes gaan er prima in.
In overleg met de DA kijken we het even aan, het kan nog wat bijtrekken, maar net zo goed kan er een tweede achteraan komen die mogelijk fataal is.
*/plof*
Opruimen?quote:
checkquote:
Hoop dat ie weer opknapt, je weet nooit. En mocht er toch nog eentje achteraan komen, dan hoop ik dat het snel over is, zodat het voor geen van jullie drietjes een lijdensweg wordtquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Pagan het volgende:
*Plof*
*/plof*
Die felheid is volgens mij ook niet echt op zijn plaats, ik vroeg maar om jullie mening. Mijn vader is er fel op tegen blijkt nu. Ik wist wel dat ie het niet zou willen, maar niet dat hij zo fel zou zijn met verwijten naar mijn moeder. Ik was al van plan om me aan te passen, hoe moeilijk ik het ook zou vinden. Nu hoeft het dus niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je past je maar aan an je oma's wensen. je bent geen kindje meer. Get over it!
Awquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Pagan het volgende:
*Plof*
*/plof*
Dan moet je vader dat gewoon zelf tegen oma zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die felheid is volgens mij ook niet echt op zijn plaats, ik vroeg maar om jullie mening. Mijn vader is er fel op tegen blijkt nu. Ik wist wel dat ie het niet zou willen, maar niet dat hij zo fel zou zijn met verwijten naar mijn moeder. Ik was al van plan om me aan te passen, hoe moeilijk ik het ook zou vinden. Nu hoeft het dus niet meer.
Ik heb vrij vaak met een dergelijke situatie te maken en ik kan het niet uitstaaaaaaaan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die felheid is volgens mij ook niet echt op zijn plaats, ik vroeg maar om jullie mening. Mijn vader is er fel op tegen blijkt nu. Ik wist wel dat ie het niet zou willen, maar niet dat hij zo fel zou zijn met verwijten naar mijn moeder. Ik was al van plan om me aan te passen, hoe moeilijk ik het ook zou vinden. Nu hoeft het dus niet meer.
Waaaaaaaaat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Wil iemand nog een leuk lief knuffelig schattig katertje?![]()
Mijn Redcat Julietje is maandag een Julius geworden en nu willen zijn toekomstige baasjes hem niet meer.![]()
En het is zo'n lief kind.![]()
[ afbeelding ]
Zo'n fijne scheiding hebben mijn ouders niet achter de rug en daarmee hebben mijn broer en ik ook veel gezeik meegemaakt. Misschien dat je dan snapt dat ik er niet op zit te wachten, zeker omdat mijn vader nog regelmatig een sneer over mijn moeder maakt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb vrij vaak met een dergelijke situatie te maken en ik kan het niet uitstaaaaaaaan!
Ja, ik ben er fel op.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Naja dat kind van schiphol halen ging wel iets anders. Mijn broer woonde destijds bij mijn vader en hij zat een paar maanden in engeland dus toen ie weer terugkwam, wilde mijn moeder hem even zien en alleen even gedag zeggen. (mijn vader kwam hem ophalen) Maar dat vond mijn vader niet leuk, maar toch deed mijn moeder het. Ze hebben elkaar geen gedag niks gezegd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet je vader dat gewoon zelf tegen oma zeggen.
Al blijft het wonderlijk dat ze dan wel samen hun kind van Schiphol kunnen halen (paar meter uit elkaar, maar toch) en dat ze niet even een uurtje hun gedoe aan de kant kunnen zeggen voor oma. Het zou zomaar hun laatste verjaardag kunnen zijn. Ik snap dat soort dingen gewoon echt niet. Maar daar kan jij verder ook weinig aan doen, behalve wellicht tegen je vader zeggen dat ie zich misschien er een keer overheen kan zetten voor oma...
Ik vind het ook nogal lullig en zulke opmerkingen maakt hij wel vaker, vandaar dat ik bang was dat het zaterdag hetzelfde zou zijn en dat is voor niemand leuk. Blijkbaar is hij nog niet volwassen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vind het nogal lullig van je vader om zo tegen jou over je moeder te praten.
Het blijft nog altijd jouw moeder.
En als jij dan probeert te zeggen tegen hem 'Joh, misschien kan je proberen je dat uurtje dat mijn moeder er is je even in te houden, al is het maar voor oma, het kan haar laatste verjaardag zijn'. Zou dat aankomen of trekt hij zich daar niets van aan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal lullig en zulke opmerkingen maakt hij wel vaker, vandaar dat ik bang was dat het zaterdag hetzelfde zou zijn en dat is voor niemand leuk. Blijkbaar is hij nog niet volwassen.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja.
Ik zou wel willen, maar ik doe het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Heb ik tegen mijn pa zo vaak gezegd, maar die gaat nog door. Vandeweek belde hij om me even te horen (ik bel al bijna nooit want ik heb er gewoon geen zin in om altijd gezeik te horen terwijl hij toch wel echt een goede vader is geweest voor mij), en weer moest ie een stomme opmerking maken over mijn moeders karakter. Dear... na 30 jaar....quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En als jij dan probeert te zeggen tegen hem 'Joh, misschien kan je proberen je dat uurtje dat mijn moeder er is je even in te houden, al is het maar voor oma, het kan haar laatste verjaardag zijn'. Zou dat aankomen of trekt hij zich daar niets van aan?
Het is wel een rotsituatie zeg
Nee dat zou echt geen zin hebben. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat oma het graag wil, maar dat mag niet baten. Best kinderachtig eigenlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En als jij dan probeert te zeggen tegen hem 'Joh, misschien kan je proberen je dat uurtje dat mijn moeder er is je even in te houden, al is het maar voor oma, het kan haar laatste verjaardag zijn'. Zou dat aankomen of trekt hij zich daar niets van aan?
Het is wel een rotsituatie zeg
Ongelofelijk na 30 jaar nog niet normaal tegen elkaar kunnen doenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik tegen mijn pa zo vaak gezegd, maar die gaat nog door. Vandeweek belde hij om me even te horen (ik bel al bijna nooit want ik heb er gewoon geen zin in om altijd gezeik te horen terwijl hij toch wel echt een goede vader is geweest voor mij), en weer moest ie een stomme opmerking maken over mijn moeders karakter. Dear... na 30 jaar....![]()
![]()
En dan nog de situatie van NokManda en zijn ex en haar familie die problemen oproepen die er niet zijn. Belachelijk gewoon.
Kut om daar zo tussen te zitten. Bij je eigen ouders en met Nokmanda en z'n ex + familie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik tegen mijn pa zo vaak gezegd, maar die gaat nog door. Vandeweek belde hij om me even te horen (ik bel al bijna nooit want ik heb er gewoon geen zin in om altijd gezeik te horen terwijl hij toch wel echt een goede vader is geweest voor mij), en weer moest ie een stomme opmerking maken over mijn moeders karakter. Dear... na 30 jaar....![]()
![]()
En dan nog de situatie van NokManda en zijn ex en haar familie die problemen oproepen die er niet zijn. Belachelijk gewoon.
Je kunt ook best een tof wijf zijn als je moordneigingen hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:06 schreef nokwanda het volgende:
Nou, niet zo tof dat ik niet af en toe moordneigingen heb
Ach kijk nouquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Oei Ynske dat is schrikken zo'n reparatie er nog bij.
[ afbeelding ]
Ons meisje in het pakje dat ik van jullie gekregen hebin een open couveuse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |