als er iets zou gebeuren zou ik het vertellen maar neequote:Op woensdag 18 mei 2011 15:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Hij wil niet eens zijn liefdesleven met ons delen, terwijl wij altijd zo belangstellend zijn naar zijn wel en wee
Pffffffffffffffffffffffffffffffffff.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als er iets zou gebeuren zou ik het vertellen maar nee
Wat fijn dat ze zo snel opgeknapt is, en dat het haar zo goed heeft gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef senesta het volgende:
Die is weer helemaal de oude en beterZe heeft net Dodge op zijn sodemieter gegeven want die is al vanaf maandag aan het klieren
![]()
En ze lijkt zo blij, ze geeft doorlopend kopjes en ze komt steeds neuzenEn ze is lekker aan het eten en drinken en spelen. Ik ben echt heel blij dat het een beetje achter de rug lijkt nu
Gelukkig dat het zo snel beter is gegaan en dat ze geen kiespijn meer heeftquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Die is weer helemaal de oude en beterZe heeft net Dodge op zijn sodemieter gegeven want die is al vanaf maandag aan het klieren
![]()
En ze lijkt zo blij, ze geeft doorlopend kopjes en ze komt steeds neuzenEn ze is lekker aan het eten en drinken en spelen. Ik ben echt heel blij dat het een beetje achter de rug lijkt nu
Ah ok.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
ja, inmiddels wel ja, is best leuk maar ik ben blij dat ik het boek eerder heb gelezen, het voelt alsof er een beetje vluchtig door het boek heen gebladerd wordt.
![]()
nu nog even uitvogelen hoe ik de film + ondertiteling op dvd krijg en dan stuur ik em op
stiekem vond ik de film naargeestiger dan het boek op het moment dat ze doorslaat, voor de rest is het dat sfeerte wel jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ben er wel benieuwd naar.
Pakt de film de sfeer van het boek wel?
Ik vind van het boek vooral die sfeer het meest bepalende.
Het verhaal zelf stelt an sich niet zo superveel voor toch?
In de zin van dat er eigenlijk bijster weinig gebeurt tenminste![]()
Het is volgens mij de Murakami met de minste actie
Ach gossie, arm oud manneke.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Gebeld, wat we al dachten, of het trekt bij, dan kan hij nog even of het word erger of hij krijgt er nog één.
Als het maandag niet bijgetrokken is gaan we met hem naar de kliniek.
Er is op het moment eigenlijk niets wat zij of wij kunnen doen voor hem. Hij heeft geen pijn gelukkig.
Dus ik neem hem veel op schoot, hij krijgt wat lekkere hapjes en slaapt. nu.
Ah ok, nou ik ben heel benieuwd!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stiekem vond ik de film naargeestiger dan het boek op het moment dat ze doorslaat, voor de rest is het dat sfeerte wel ja
Foto's willen we!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef Nonneke het volgende:
een mug heeft me geprikt, op mn lip !![]()
nou zie ik er straks uit als bassie de clown
OMG, kusje op je dikke lipquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:19 schreef Nonneke het volgende:
een mug heeft me geprikt, op mn lip !![]()
nou zie ik er straks uit als bassie de clown
quote:
heul nietquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Van je mods moet je het hebben.
Ik postte gelijk foto's van al mn lippen Non, dat ze t nooit meer waagt om het te vragen!
Hup, mss kun je dr nog een fiets mee winnen!quote:
ik heb er al 2quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hup, mss kun je dr nog een fiets mee winnen!
Win m voor mij!quote:
Uhm, als je beide ouders er geen moeite mee hebben en het voor je oma willen doen, dan zou ik zeggen ja, zet je eigen belang even aan de kant...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma wordt dement dus die kan niet meer helemaal normaal denken. Ze viert zaterdag haar verjaardag en dan vond ze het wel leuk als mijn vader en moeder allebei ook kwamen (het is de moeder van m'n vader), terwijl ze al 20 jaar (zo lang zijn ze gescheiden) apart gaan. Mijn moeder heeft dus al 20 jaar contact met haar ex-schoonmoeder wat natuurlijk al best bijzonder is. Maar mijn moeder snapt echt niet dat ik niet wil dat ze komt als mijn vader er is. Ik ga dan zo'n enorme spanning tussen ze voelen, ook al gaan ze elkaar niet uitschelden of zo, toch heb ik daar totaal geen zin in. Maar m'n moeder snapt er niks van
Ben ik dan zo kinderachtig en moet ik me er over heen zetten of moet mijn moeder het begrijpen? Ik ken mijn ouders niet dat ze normaal met elkaar om kunnen gaan dus hier zit ik niet op te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |