niet zo duur als een distributieriemquote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
En dat is je vriendje?
Hij is niet erg lief he, maar wel begrijpelijk als je hem Wilbert Jompel noemt
Nee die van jou zijn om te gillenquote:
You aaaare my inspiraaaaaaaaationquote:
Voor jouquote:
Ik hield het 5 seconden vol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, dat nummer is nog slechter dan dat ik t me herinnerde
Noh, je moet minstens het refrein een keer meepakkenquote:
Ja idd en dan te denken dat ik dat vroeger vol meebleerdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, dat nummer is nog slechter dan dat ik t me herinnerde
Jezus Fuck.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, je moet minstens het refrein een keer meepakken![]()
Mijn Dolly Parton trauma komt weer bovenborrelen
Toen ik 11 was gingen mn zusje en ik met de auto naar Zuid Spanje met mn oom en tante en mn oma. En mn oom had maar 1 bandje mee, dat hebben we dus drie weken lang non stop moeten aanhoren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd en dan te denken dat ik dat vroeger vol meebleerde
Is dat geen doodzonde Jezus en kut in 1 zinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jezus Fuck.![]()
Ik krijg een "jezus wat luister jij een kutmuziek" uit de woonkamer.
En dat voor iemand die gereformeerd is opgevoed.
Ach we zijn toch al zondig want ik ben katholiek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat geen doodzonde Jezus en kut in 1 zin
Wij gingen ook niet zover, maar wij hadden limburgse liedjes want die vond mijn vader leuk, ik iets minder toen maar wel beter dan Dolly of BZNquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Over marteling gesproken.
BZN.![]()
Gelukkig gingen wij nooit ver op vakantie.
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Over marteling gesproken.
BZN.![]()
Gelukkig gingen wij nooit ver op vakantie.
Ja ik ook maar als katholiek kun je alles doen wat god verboden heeft en dan biechten en 10 weesgegroetjes en dan is het klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ach we zijn toch al zondig want ik ben katholiek.
Ja maar twee geloven op een kussen enzooo. Zeker hier in de biblebelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar als katholiek kun je alles doen wat god verboden heeft en dan biechten en 10 weesgegroetjes en dan is het klaar
Hielden mijn ouders daar maar van..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.
Elke seconde in de auto was het Dolly.
Dolle pret.
Ok, we moesten drie dagen rijden, en ook weer drie dagen terug, en dan was het non stop.
Echt heel erg.
Mn ouders waren naar Indonesie.Die hadden ons opgevoed met Bob Marley en zo.
Je ouders hadden een betere smaak dan, ik was toendertijd helemaal gek van UB 40, die draaide ik dagen achter elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.
Elke seconde in de auto was het Dolly.
Dolle pret.
Ok, we moesten drie dagen rijden, en ook weer drie dagen terug, en dan was het non stop.
Echt heel erg.
Mn ouders waren naar Indonesie.Die hadden ons opgevoed met Bob Marley en zo.
Nee Prince is mijn broertje zijn afdeling , die is 5 jaar jonger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn moeder was ook fan van UB40![]()
Maar ook van Prince
Vraag eens aan Wilbert Jompel of die dat leuk vindtquote:
ja maar ook echt hequote:
mn ouders zijn van de stones, de beatles, paul simon, tina turner,bob marley maar ze gingen ook met ons naar festivals en naar madonna haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee Prince is mijn broertje zijn afdeling , die is 5 jaar jonger.
Alsof ik dat vraag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Vraag eens aan Wilbert Jompel of die dat leuk vindt
Thats my girlquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alsof ik dat vraag.
Hij moet maar.
Hij is mijn slaafje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Joh, zeik effe tegen m'n mailprogramma.
Wat mooi dat je daar zo dicht bij kunt staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop voor jullie dat het morgen net zo lekker rustig is in Amersfoort als toen wij er waren met Fa Shi![]()
Een van de tijgers is iig gek op hondjesalle camera's opgeladen ?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat durf ik best, ze gewoon nog een keer posten![]()
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop voor jullie dat het morgen net zo lekker rustig is in Amersfoort als toen wij er waren met Fa Shi![]()
Een van de tijgers is iig gek op hondjesalle camera's opgeladen ?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat durf ik best, ze gewoon nog een keer posten![]()
Er is altijd veel interactie, ach, hebben ze es wat te doen die dieren daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...
Ja van mij ook, daarom heb ik de radio vaak op sky music staan daar komen die oude platen nog wel eens langsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben opgegroeid met de muziek uit de jaren 70 en 80. Is nog steeds mijn favoriete muziek
Ik wil eigenlijk liever helemaal niet aan het bekkie zitten. Maar ik week het vanavond en dan ga ik ergens doorheen prakken maar proberen. Morgen maar even van die snoeppasta halen of zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie foto's hoor non
Senes hopelijk knapt ze snel nog verder op. Eventueel kun je de medicijnen oplossen in water en dan ik het bekje spuiten
Ik werd in het weekend altijd gewekt met de rolling stones/ub 40/toto/joe cocker/the police
vast, het blijven wilde dieren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...
Dank !quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie foto's hoor non
Senes hopelijk knapt ze snel nog verder op. Eventueel kun je de medicijnen oplossen in water en dan ik het bekje spuiten
Ik werd in het weekend altijd gewekt met de rolling stones/ub 40/toto/joe cocker/the police
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef senesta het volgende:
Ik wil eigenlijk liever helemaal niet aan het bekkie zitten. Maar ik week het vanavond en dan ga ik ergens doorheen prakken maar proberen. Morgen maar even van die snoeppasta halen of zo.
Ik ga in het vervolg snel naar de ab in injectievorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefd)! Eventueel in het midden van een rondje liquid snack en dan gaat het zo naar binnen
Antibiotica kunnen ze er ook in spuiten voor je (injectie dus) en dan in langwerkende vorm; hoef je niet met pillen te klooien!
Als het niet lukt ga ik dat vragen jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefd)! Eventueel in het midden van een rondje liquid snack en dan gaat het zo naar binnen
Antibiotica kunnen ze er ook in spuiten voor je (injectie dus) en dan in langwerkende vorm; hoef je niet met pillen te klooien!
Synulox? Die zijn normaalgesproken ook prima te eten (volgens onze poezen that isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
Als het niet lukt ga ik dat vragen jaZe is gisteren aan haar bekkie geholpen, 3 kiezen en vier tandjes eruit. Ze heeft nu van die roze pilletjes meegekregen tegen de ontsteking maar ze is niet erg enthousiast. En als ik het ergens in doe dan ruikt ze het volgens mij gewoon want ze snuffelt even en haalt er vervolgens haar neus voor op
Metacam is een soort sperma (ja, sorry; zo ziet het eruitquote:
Die jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Synulox? Die zijn normaalgesproken ook prima te eten (volgens onze poezen that is), maar ik vraag altijd om de langwerkende via injectie. Al dat gekloot met die stomme pillen! Zeker als ze ziek zijn, is dat geen doen!
Nou het is een roar wief gewoon want ze eet hem net ineens gewoon uit mijn hand opquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef Oognip het volgende:
Senes, kun je niet een pillenschieter gebruiken als bovenstaande manieren niet werken? Het is niet zo'n vriendelijke manier, maar als het werkt, is het een optie.
Ja, maar ze heeft best nog een zeer bekkie, dat doe ik niet hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:35 schreef Oognip het volgende:
Als onze katten hun ontwormingspilletje niet willen eten, (Luna en Pingoo eten hem gewoon uit mijn hand) dan doen we het pilletje in hun bekkie en in de pillenschieter alleen wat water zodat ze het wel moeten slikken
Ze wilde gewoon even kijken eerst welke capriolen je allemaal uit zou halen denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou het is een roar wief gewoon want ze eet hem net ineens gewoon uit mijn hand op![]()
En ze loopt hier enorm te slijmen nu en ik ga haar even plat knuffelen want ik ben wel heel blij dat ze hem nu gewoon binnen heeft
Nee dat snap ik. Toen Pingoo keelontsteking had (ok, dat was wel iets anders), had hij ook een heel zeer bekkie en was het pijnstillerpilletje ook echt een crime. Gelukkig dat gekke ET het pilletje nu uit je hand heeft gegetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft best nog een zeer bekkie, dat doe ik niet hoor.
Het is een kat en katten zijn stom; wen er maar aanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:37 schreef senesta het volgende:
Nou het is een roar wief gewoon want ze eet hem net ineens gewoon uit mijn hand op![]()
En ze loopt hier enorm te slijmen nu en ik ga haar even plat knuffelen want ik ben wel heel blij dat ze hem nu gewoon binnen heeft
Ik kijk even hoe het verder gaat, als ze hem uit de hand blijft eten dan vind ik het prima zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een kat en katten zijn stom; wen er maar aan
Heel soms wil Poekie de Synulox ook niet. Dan maak ik een handje brokjes warm (in mijn hand), wrijf de Synolox ff lekker mee en doe het geheel dan in een bakje. Heeft ze niet in de gaten
Maar dat gaat niet werken bij een kat met een zere bek
Als je je zorgen maakt en het lukt niet: gewoon ff om de injectie gaan! Dan ben je er voor 14 dagen vanaf en hoef je poes verder niet lastig te vallen. En als ze nog pijnstilling moet, zou je Metacam kunnen vragen (geen idee of het ook voor dit soort pijn is, maar volgens mij wel).
Let op, lieve kijkbuiskinderen: ElisaB is géén dierenarts (slechts een beetje ervaringsdeskundige), dus overleg even met een medisch geschoolde voor je gaat klooien
Ze knappen vaak zo snel op (daarom ga ik ook geloof ik vrij snel naar de DA als ze iets mankerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
Thnx all
[..]
Ik kijk even hoe het verder gaat, als ze hem uit de hand blijft eten dan vind ik het prima zoMaar als ze weer moeilijk gaat doen is zo'n injectie inderdaad een beter idee.
Ze is wel enorm aanhalig en knuffelig nu zegEn ze wil alweer spelen en zo. Ik heb het idee dat ze zelfs meer last van dat bekkie heeft gehad dan ik dacht. Wat zal ze opknappen.
Goed dat ze het toch zelf heeft opgegetenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:47 schreef senesta het volgende:
Thnx all
[..]
Ik kijk even hoe het verder gaat, als ze hem uit de hand blijft eten dan vind ik het prima zoMaar als ze weer moeilijk gaat doen is zo'n injectie inderdaad een beter idee.
Ze is wel enorm aanhalig en knuffelig nu zegEn ze wil alweer spelen en zo. Ik heb het idee dat ze zelfs meer last van dat bekkie heeft gehad dan ik dacht. Wat zal ze opknappen.
Metacam is écht kutspulquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ [url=http://www.www.forumindex.nl/webshop/images/liquid.jpg]afbeelding[/url] ]
Lekker koppie heeft Muis!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
Muis is echt zo gestoord
Wij hebben sinds een week een bak waar de wasmachine in staat omdat de wasmachine lekt. En wat blijkt Muis nu echt vet lekker te vinden liggen
Zijn lievelingsplekje was altijd een veel te kleine afwasteil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat blijft kut hèquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Al 2 maanden voorbij..
[ afbeelding ]
![]()
Molrat, Naakte Molrat!quote:Op woensdag 18 mei 2011 04:02 schreef Lab-6 het volgende:
[..]
Ik heb nu al minstens 1 minuut naar die pic gekeken.. Maar WTF is dat??
Hier is het nog geen mooi weer, komt vast nogquote:Op woensdag 18 mei 2011 07:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Goeeedemorgen
Het is hier heel mooi weer, dus dat word een leuk dagje dierentuin;)
Ja alleen Diaz. Jazz vind Diaz sowieso nog niet leuk, voor Nacho is het teveel lopen en Jules gaat waarschijnlijk alleen lopen kloten met Diaz haha. Hij gaat gewoon lekker met zn vriendje Oscar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hier is het nog geen mooi weer, komt vast nog
Welke honden neem je mee naar de dierentuin? Alleen Diaz?
Jamesquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Al 2 maanden voorbij..
[ afbeelding ]
![]()
Ahja begrijpelijkquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja alleen Diaz. Jazz vind Diaz sowieso nog niet leuk, voor Nacho is het teveel lopen en Jules gaat waarschijnlijk alleen lopen kloten met Diaz haha. Hij gaat gewoon lekker met zn vriendje Oscar.
Dat wilde je heel graag he? Superquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Even heel snel tussendoor: ik heb net officieus gehoord dat ik naar Retourpost ga![]()
Ja, ben heel erg blij dat het doorgaatquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:10 schreef Oognip het volgende:
Muis is echt zo gestoord
Wij hebben sinds een week een bak waar de wasmachine in staat omdat de wasmachine lekt. En wat blijkt Muis nu echt vet lekker te vinden liggen
Zijn lievelingsplekje was altijd een veel te kleine afwasteil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom hou ik van katten, ze hebben een eigen willetjequote:
Stoerquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net tegen de leuke baas gezegd dat ik de stomme baas nu echt meer dan zat ben en een nieuwe baan ga zoeken
Ik ga wel op zoek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Stoermaar is het bluf of ben je het echt zat daar?
Zo'n baan vindt je niet meer waar je de hondjes mee mag nemen
Good for youquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Even heel snel tussendoor: ik heb net officieus gehoord dat ik naar Retourpost ga![]()
Dan veel succes en ik duim voor een leuke, goedbetaalde baan voor jequote:Op woensdag 18 mei 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga wel op zoek.
Ik ga pas weg als ik wat heb natuurlijk, dus we zien wel.
Voor Chico vind ik wel iemand waar ik m overdag kan brengen en voor Bil en Sjon wordt het hoog tijd dat ze es wat langer zonder mama leren zijn
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan veel succes en ik duim voor een leuke, goedbetaalde baan voor je
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net tegen de leuke baas gezegd dat ik de stomme baas nu echt meer dan zat ben en een nieuwe baan ga zoeken
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
. Verstandig dat je niet zoals ik zomaar opstapt, jij hebt nog vijf monden te voeden
Succes met wat leuks te vinden.
PS. iemand hier uit de omgeving Hilvarenbeek?
De superideale job nog niet gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb nog bijna dagelijks recruiters aan de lijn, er komt wel wat
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De superideale job nog niet gevonden
Cool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb nog bijna dagelijks recruiters aan de lijn, er komt wel watOp dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Morgen is er natuurlijk weer een foto van de dag. Dan is het thema van de foto van de dag Bang!
Hmmm...quote:
En mijn andere speurtocht heeft dit opgeleverd in Hilvarenbeek, zaterdag maar 'ns langs:quote:
I wishquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:09 schreef Barbaaf het volgende:
"We"? Betaal jij dan de helft? Dan heb ik nog een beetje spaargeld over
Lijkt me niet handig, ik wilde wel wat drinken daar, en als ik motor ga rijden drink ik geen druppelquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:23 schreef oh-oh het volgende:
Als je dr een koopt ga je dan op de fiets naar Prince?
Lijkt me heerlijk, 's nachts zoefffffff terug over de lege weg
Ah gadver Strega, ook al is het een bejaarde, het blijft k*tquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Strega het volgende:
Mooie motor, die tweede Baaf!![]()
Oh-Oh, gaat aardige baas er niet iets aan doen? Neem niet aan dat hij je graag kwijt wil.
Lag er gisteren post op je mat?
Hier moeten w waarschijnlijk dit weekend afscheid nemen van Othello.
Hij heeft gisteren denkelijk een tia gehad.
Hij ligt nu lekker toegedekt in zijn mand, maar kijkt zo moe en wazig.. Hij eet en drinkt gelukkig wel.
Eergisteren nog heerlijk druk buiten gespeeld, nu uitval aan zijn rechterkant.
Het zal heel raar zijn, zonder Otje, hij is zeventien en al vanaf pup bij ons.
Gebeld, wat we al dachten, of het trekt bij, dan kan hij nog even of het word erger of hij krijgt er nog één.quote:
Duimen dat het opknapt en anders...tja...dan is de kwaliteit van leven idd niet meer echt fijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Gebeld, wat we al dachten, of het trekt bij, dan kan hij nog even of het word erger of hij krijgt er nog één.
Als het maandag niet bijgetrokken is gaan we met hem naar de kliniek.
Er is op het moment eigenlijk niets wat zij of wij kunnen doen voor hem. Hij heeft geen pijn gelukkig.
Dus ik neem hem veel op schoot, hij krijgt wat lekkere hapjes en slaapt. nu.
Ja, dank jequote:Op woensdag 18 mei 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Duimen dat het opknapt en anders...tja...dan is de kwaliteit van leven idd niet meer echt fijn.
Verwen hem maar lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |