niet zo duur als een distributieriemquote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
[..]
En dat is je vriendje?
Hij is niet erg lief he, maar wel begrijpelijk als je hem Wilbert Jompel noemt
Nee die van jou zijn om te gillenquote:
You aaaare my inspiraaaaaaaaationquote:
Voor jouquote:
Ik hield het 5 seconden vol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, dat nummer is nog slechter dan dat ik t me herinnerde
Noh, je moet minstens het refrein een keer meepakkenquote:
Ja idd en dan te denken dat ik dat vroeger vol meebleerdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
Tyfus, dat nummer is nog slechter dan dat ik t me herinnerde
Jezus Fuck.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, je moet minstens het refrein een keer meepakken![]()
Mijn Dolly Parton trauma komt weer bovenborrelen
Toen ik 11 was gingen mn zusje en ik met de auto naar Zuid Spanje met mn oom en tante en mn oma. En mn oom had maar 1 bandje mee, dat hebben we dus drie weken lang non stop moeten aanhoren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd en dan te denken dat ik dat vroeger vol meebleerde
Is dat geen doodzonde Jezus en kut in 1 zinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:48 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jezus Fuck.![]()
Ik krijg een "jezus wat luister jij een kutmuziek" uit de woonkamer.
En dat voor iemand die gereformeerd is opgevoed.
Ach we zijn toch al zondig want ik ben katholiek.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat geen doodzonde Jezus en kut in 1 zin
Wij gingen ook niet zover, maar wij hadden limburgse liedjes want die vond mijn vader leuk, ik iets minder toen maar wel beter dan Dolly of BZNquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Over marteling gesproken.
BZN.![]()
Gelukkig gingen wij nooit ver op vakantie.
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:50 schreef DanseMacabre het volgende:
Over marteling gesproken.
BZN.![]()
Gelukkig gingen wij nooit ver op vakantie.
Ja ik ook maar als katholiek kun je alles doen wat god verboden heeft en dan biechten en 10 weesgegroetjes en dan is het klaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ach we zijn toch al zondig want ik ben katholiek.
Ja maar twee geloven op een kussen enzooo. Zeker hier in de biblebelt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar als katholiek kun je alles doen wat god verboden heeft en dan biechten en 10 weesgegroetjes en dan is het klaar
Hielden mijn ouders daar maar van..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.
Elke seconde in de auto was het Dolly.
Dolle pret.
Ok, we moesten drie dagen rijden, en ook weer drie dagen terug, en dan was het non stop.
Echt heel erg.
Mn ouders waren naar Indonesie.Die hadden ons opgevoed met Bob Marley en zo.
Je ouders hadden een betere smaak dan, ik was toendertijd helemaal gek van UB 40, die draaide ik dagen achter elkaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja we hadden ook drie weken in NL kunnen blijven.
Elke seconde in de auto was het Dolly.
Dolle pret.
Ok, we moesten drie dagen rijden, en ook weer drie dagen terug, en dan was het non stop.
Echt heel erg.
Mn ouders waren naar Indonesie.Die hadden ons opgevoed met Bob Marley en zo.
Nee Prince is mijn broertje zijn afdeling , die is 5 jaar jonger.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn moeder was ook fan van UB40![]()
Maar ook van Prince
Vraag eens aan Wilbert Jompel of die dat leuk vindtquote:
ja maar ook echt hequote:
mn ouders zijn van de stones, de beatles, paul simon, tina turner,bob marley maar ze gingen ook met ons naar festivals en naar madonna haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee Prince is mijn broertje zijn afdeling , die is 5 jaar jonger.
Alsof ik dat vraag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Vraag eens aan Wilbert Jompel of die dat leuk vindt
Thats my girlquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:01 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alsof ik dat vraag.
Hij moet maar.
Hij is mijn slaafje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |