quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Joh, zeik effe tegen m'n mailprogramma.
Wat mooi dat je daar zo dicht bij kunt staanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop voor jullie dat het morgen net zo lekker rustig is in Amersfoort als toen wij er waren met Fa Shi![]()
Een van de tijgers is iig gek op hondjesalle camera's opgeladen ?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat durf ik best, ze gewoon nog een keer posten![]()
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:12 schreef Nonneke het volgende:
Hoop voor jullie dat het morgen net zo lekker rustig is in Amersfoort als toen wij er waren met Fa Shi![]()
Een van de tijgers is iig gek op hondjesalle camera's opgeladen ?
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat durf ik best, ze gewoon nog een keer posten![]()
Er is altijd veel interactie, ach, hebben ze es wat te doen die dieren daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...
Ja van mij ook, daarom heb ik de radio vaak op sky music staan daar komen die oude platen nog wel eens langsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben opgegroeid met de muziek uit de jaren 70 en 80. Is nog steeds mijn favoriete muziek
Ik wil eigenlijk liever helemaal niet aan het bekkie zitten. Maar ik week het vanavond en dan ga ik ergens doorheen prakken maar proberen. Morgen maar even van die snoeppasta halen of zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie foto's hoor non
Senes hopelijk knapt ze snel nog verder op. Eventueel kun je de medicijnen oplossen in water en dan ik het bekje spuiten
Ik werd in het weekend altijd gewekt met de rolling stones/ub 40/toto/joe cocker/the police
vast, het blijven wilde dieren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis mooi, maar ik denk dan altijd, t instinkt van zo'n dier, trigger je dat niet door aan de andere kant van het glas of aan de andere kant van het hekwerk te gaan staan met een hond...
Dank !quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie foto's hoor non
Senes hopelijk knapt ze snel nog verder op. Eventueel kun je de medicijnen oplossen in water en dan ik het bekje spuiten
Ik werd in het weekend altijd gewekt met de rolling stones/ub 40/toto/joe cocker/the police
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:16 schreef senesta het volgende:
Ik wil eigenlijk liever helemaal niet aan het bekkie zitten. Maar ik week het vanavond en dan ga ik ergens doorheen prakken maar proberen. Morgen maar even van die snoeppasta halen of zo.
Ik ga in het vervolg snel naar de ab in injectievorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefd)! Eventueel in het midden van een rondje liquid snack en dan gaat het zo naar binnen
Antibiotica kunnen ze er ook in spuiten voor je (injectie dus) en dan in langwerkende vorm; hoef je niet met pillen te klooien!
Als het niet lukt ga ik dat vragen jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan nergens de update vinden, maar: pijnstilling is te krijgen in vloeibare vorm (Metacam) en het is nog lekker ook (ik heb het per ongeluk geproefd)! Eventueel in het midden van een rondje liquid snack en dan gaat het zo naar binnen
Antibiotica kunnen ze er ook in spuiten voor je (injectie dus) en dan in langwerkende vorm; hoef je niet met pillen te klooien!
Synulox? Die zijn normaalgesproken ook prima te eten (volgens onze poezen that isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:22 schreef senesta het volgende:
Als het niet lukt ga ik dat vragen jaZe is gisteren aan haar bekkie geholpen, 3 kiezen en vier tandjes eruit. Ze heeft nu van die roze pilletjes meegekregen tegen de ontsteking maar ze is niet erg enthousiast. En als ik het ergens in doe dan ruikt ze het volgens mij gewoon want ze snuffelt even en haalt er vervolgens haar neus voor op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |