abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 19:42:53 #251
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97002068
GREYS!! :o

Bengalen op Animal Planet *O* alleen zijn deze wel elegant, behendig en intelligent ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_97002291
Othello. :'(
Sterkte p&s. :*

Pizza was lekker. :Y)
Wilbert Jompel is nu effe Multi naar huis brengen.
pi_97002303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma wordt dement dus die kan niet meer helemaal normaal denken. Ze viert zaterdag haar verjaardag en dan vond ze het wel leuk als mijn vader en moeder allebei ook kwamen (het is de moeder van m'n vader), terwijl ze al 20 jaar (zo lang zijn ze gescheiden) apart gaan. Mijn moeder heeft dus al 20 jaar contact met haar ex-schoonmoeder wat natuurlijk al best bijzonder is. Maar mijn moeder snapt echt niet dat ik niet wil dat ze komt als mijn vader er is. Ik ga dan zo'n enorme spanning tussen ze voelen, ook al gaan ze elkaar niet uitschelden of zo, toch heb ik daar totaal geen zin in. Maar m'n moeder snapt er niks van :N
Ben ik dan zo kinderachtig en moet ik me er over heen zetten of moet mijn moeder het begrijpen? Ik ken mijn ouders niet dat ze normaal met elkaar om kunnen gaan dus hier zit ik niet op te wachten.
Je past je maar aan an je oma's wensen. je bent geen kindje meer. Get over it!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_97002585
En wat Nokwanda zegt.
Dat moet je maar over hebben voor je oma.
pi_97002792
Ik zou wel graag willen weten hoe het nu met Othello is. We hebben de SP sinds straks niet meer gezien. Ik hoop zo dat ie bijtrekt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97002859
Ik ook.
Al heeft ie een mooie leeftijd dan nog hoop ik het..
pi_97004154
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma wordt dement dus die kan niet meer helemaal normaal denken. Ze viert zaterdag haar verjaardag en dan vond ze het wel leuk als mijn vader en moeder allebei ook kwamen (het is de moeder van m'n vader), terwijl ze al 20 jaar (zo lang zijn ze gescheiden) apart gaan. Mijn moeder heeft dus al 20 jaar contact met haar ex-schoonmoeder wat natuurlijk al best bijzonder is. Maar mijn moeder snapt echt niet dat ik niet wil dat ze komt als mijn vader er is. Ik ga dan zo'n enorme spanning tussen ze voelen, ook al gaan ze elkaar niet uitschelden of zo, toch heb ik daar totaal geen zin in. Maar m'n moeder snapt er niks van :N
Ben ik dan zo kinderachtig en moet ik me er over heen zetten of moet mijn moeder het begrijpen? Ik ken mijn ouders niet dat ze normaal met elkaar om kunnen gaan dus hier zit ik niet op te wachten.
Wijt je het nu aan de dementie van je oma dat ze haar zoon en schoondochter nog een keer samen wil zien? Misschien is het wel zo dat ze het fijn zou vinden ze nog een keer bij elkaar te hebben, oma is immers de jongste niet meer.
Laat je ouders en oma dat lekker samen regelen, niet jouw zaak en als je denkt er teveel last van te hebben spreek dan af de jij op een ander tijdstip komt. Het gaat hier niet om jou, maar om je jarige oma.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_97004277
Wil iemand nog een leuk lief knuffelig schattig katertje? O+
Mijn Redcat Julietje is maandag een Julius geworden en nu willen zijn toekomstige baasjes hem niet meer. ;(

En het is zo'n lief kind. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 mei 2011 @ 20:23:45 #259
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97004330
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
Wil iemand nog een leuk lief knuffelig schattig katertje? O+
Mijn Redcat Julietje is maandag een Julius geworden en nu willen zijn toekomstige baasjes hem niet meer. ;(

En het is zo'n lief kind. O+
[ afbeelding ]
wat een scheetje O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:24:43 #260
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_97004381
*Plof*

ff Korte update: Otje is stabiel, een beetje waus, blaft niet meer, als hij loopt loopt hij rondjes met de klok mee (een typisch symptoom van een petit mal) en slaapt veel. Zijn rechter voor-, en achterpoot trekken wat, maar hij kan nog steeds de lavas op drie pootjes bewateren. ;) Lekkere hapjes gaan er prima in. ^O^ In overleg met de DA kijken we het even aan, het kan nog wat bijtrekken, maar net zo goed kan er een tweede achteraan komen die mogelijk fataal is.

*/plof*

:* Voor al jullie lieve en bemoedigende woorden.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 mei 2011 @ 20:26:02 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97004451
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:24 schreef Pagan het volgende:
*Plof*

ff Korte update: Otje is stabiel, een beetje waus, blaft niet meer, als hij loopt loopt hij rondjes met de klok mee (een typisch symptoom van een petit mal) en slaapt veel. Zijn rechter voor-, en achterpoot trekken wat, maar hij kan nog steeds de lavas op drie pootjes bewateren. ;) Lekkere hapjes gaan er prima in. ^O^ In overleg met de DA kijken we het even aan, het kan nog wat bijtrekken, maar net zo goed kan er een tweede achteraan komen die mogelijk fataal is.

*/plof*

:* geef m maar een dikke knuf van hier O+
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 mei 2011 @ 20:26:04 #262
163650 Greys
pi_97004455
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
GREYS!! :o

Bengalen op Animal Planet *O* alleen zijn deze wel elegant, behendig en intelligent ;)
Kut, te laat :D

Maar ik denk dat ik die al eens gezien heb (was het bij Cats and Dogs 101, of over die dame met diverse Bengalen in huis? Of die ene die zoek was en via internet weer teruggevonden werd toevallig? :P )

Mijn onelegante, klunzige en enigszins domme exemplaar ligt boven stiekem op bed te ronken.
En ik doe net of ik het niet gezien heb O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 20:26:22 #263
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97004483
Erhm, dames katte-psychologen, ik denk dat jullie wijsheid gewenst is: Katten hebben ineens mega veel ruzie

Ik ben het overigens wel met jullie eens wbt. Oognip en haar perikelen maar ik vind de toon een beetje bot, jullie zijn niet haar moeder ;)

* Barbaaf duimt voor Othello :*

edit: Greys, het was bij Cats & Dogs 101
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_97004546
quote:
*Plof*

*/plof*

Ah gelukkig..hopelijk blijft het nog even goed gaan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 mei 2011 @ 20:27:41 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97004576
@barbaaf, tis nog niet gelukt :')
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † woensdag 18 mei 2011 @ 20:28:13 #266
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_97004601
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef Ynske het volgende:
@barbaaf, tis nog niet gelukt :')
Opruimen? _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 mei 2011 @ 20:30:09 #267
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97004706
quote:
10s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Opruimen? _O-
check :')
logeerkamer is klaar, woonkamer nog een beetje
badkamer en eigen slaapkamer is een bende van alles overhooptrekken :')
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 18 mei 2011 @ 20:30:33 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_97004723
en ondertussen zit Saar weer op ananassap ivm kettingpoep -O-
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 mei 2011 @ 20:34:52 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97004957
quote:
*Plof*

*/plof*

Hoop dat ie weer opknapt, je weet nooit. En mocht er toch nog eentje achteraan komen, dan hoop ik dat het snel over is, zodat het voor geen van jullie drietjes een lijdensweg wordt :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_97005105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 19:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Je past je maar aan an je oma's wensen. je bent geen kindje meer. Get over it!
Die felheid is volgens mij ook niet echt op zijn plaats, ik vroeg maar om jullie mening. Mijn vader is er fel op tegen blijkt nu. Ik wist wel dat ie het niet zou willen, maar niet dat hij zo fel zou zijn met verwijten naar mijn moeder. Ik was al van plan om me aan te passen, hoe moeilijk ik het ook zou vinden. Nu hoeft het dus niet meer.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 mei 2011 @ 20:37:55 #271
163650 Greys
pi_97005134
quote:
*Plof*

*/plof*

Aw :*
Het zou zomaar nog kunnen bijtrekken idd (Bink was ook niets meer dan een wazig trillend hoopje ellende gedurende een halve dag door die hersenbloeding, maar dat trok wonderwel bij) en ik hoop heel erg dat dat bij Ot ook nog gaat gebeuren!
En dat van die tweede is inderdaad iets waar je rekening mee moet houden - dus maar flink verwennen en verzieken maar daar twijfel ik niet aan in jullie geval O+

Ik ga heel hard duimen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 mei 2011 @ 20:39:33 #272
163650 Greys
pi_97005228
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

Die felheid is volgens mij ook niet echt op zijn plaats, ik vroeg maar om jullie mening. Mijn vader is er fel op tegen blijkt nu. Ik wist wel dat ie het niet zou willen, maar niet dat hij zo fel zou zijn met verwijten naar mijn moeder. Ik was al van plan om me aan te passen, hoe moeilijk ik het ook zou vinden. Nu hoeft het dus niet meer.
Dan moet je vader dat gewoon zelf tegen oma zeggen.
Al blijft het wonderlijk dat ze dan wel samen hun kind van Schiphol kunnen halen (paar meter uit elkaar, maar toch) en dat ze niet even een uurtje hun gedoe aan de kant kunnen zeggen voor oma. Het zou zomaar hun laatste verjaardag kunnen zijn. Ik snap dat soort dingen gewoon echt niet. Maar daar kan jij verder ook weinig aan doen, behalve wellicht tegen je vader zeggen dat ie zich misschien er een keer overheen kan zetten voor oma...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_97005307
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 20:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik heb vrij vaak met een dergelijke situatie te maken en ik kan het niet uitstaaaaaaaan!
Ja, ik ben er fel op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97005379
Ik heb trouwens zelf een vader die het na 30 jaar niet kan laten om een kutopmerking over mijn moeder te maken (die ze toen ook heus wel verdiende). Maar treffen ze elkaar bij mij dan gedragen ze zich, al voelt het niet ontspannen. En ze zullen wel moeten ook en dat weten ze.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_97005387
Ik moet de schoondochter van m'n opa en oma ook niet (ingewikkelde situatie).
Maar reken maar dat ik er voor m'n oma was toen m'n opa stierf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')