Mijn moeder heeft er geen moeite mee, mijn vader wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, als je beide ouders er geen moeite mee hebben en het voor je oma willen doen, dan zou ik zeggen ja, zet je eigen belang even aan de kant...
Wat maakt het uit dat ze niet samen stonden? Ze waren er allebei voor je broer op dat moment en ik denk dat ze daarom ook dit voor je oma willen doen nu.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er geen moeite mee, mijn vader wel.
Een paar jaar geleden stonden ze ook samen op schiphol (vader aan de ene kant, moeder aan de andere kant) mijn broer te begroeten die terugkwam uit Engeland en daar was ook de spanning voelbaar. Ze zeggen altijd negatieve dingen over elkaar waardoor ik me geen houding weet te geven als ze er allebei zijn. Maar misschien heb je gelijk....
Dat dusquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze niet samen stonden? Ze waren er allebei voor je broer op dat moment en ik denk dat ze daarom ook dit voor je oma willen doen nu.
mijn moeder wil dit doen. Het maakt niet uit dat ze niet samen stonden, maar daardoor krijg je wel 2 kampen waarvan mijn broer en ik allebei niet wisten wat we ermee aan moesten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ze niet samen stonden? Ze waren er allebei voor je broer op dat moment en ik denk dat ze daarom ook dit voor je oma willen doen nu.
Snap ik, maar het gaat nu niet om jou en je broer maar om je oma. Die wil graag dat ze allebei komen dus dat is wmb einde discussie.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
mijn moeder wil dit doen. Het maakt niet uit dat ze niet samen stonden, maar daardoor krijg je wel 2 kampen waarvan mijn broer en ik allebei niet wisten wat we ermee aan moesten.
Dat kan ik me voorstellen en je hebt ook wel gelijk. Maar als mijn vader het niet wil, dan is het niet einde discussie want daar zal de sfeer niet beter op worden. Ik denk er nog eens over na.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Snap ik, maar het gaat nu niet om jou en je broer maar om je oma. Die wil graag dat ze allebei komen dus dat is wmb einde discussie.
Lijkt me dat je vader en je moeder degenen zijn die daarover na moeten denken, en dat jij daar eigenlijk niet heel veel over in te brengen hebt ...quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen en je hebt ook wel gelijk. Maar als mijn vader het niet wil, dan is het niet einde discussie want daar zal de sfeer niet beter op worden. Ik denk er nog eens over na.
Thanks.
ik zou dan mezelf aan de kant zetten, t draait nu om je oma en niet om jouquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Mijn oma wordt dement dus die kan niet meer helemaal normaal denken. Ze viert zaterdag haar verjaardag en dan vond ze het wel leuk als mijn vader en moeder allebei ook kwamen (het is de moeder van m'n vader), terwijl ze al 20 jaar (zo lang zijn ze gescheiden) apart gaan. Mijn moeder heeft dus al 20 jaar contact met haar ex-schoonmoeder wat natuurlijk al best bijzonder is. Maar mijn moeder snapt echt niet dat ik niet wil dat ze komt als mijn vader er is. Ik ga dan zo'n enorme spanning tussen ze voelen, ook al gaan ze elkaar niet uitschelden of zo, toch heb ik daar totaal geen zin in. Maar m'n moeder snapt er niks van
Ben ik dan zo kinderachtig en moet ik me er over heen zetten of moet mijn moeder het begrijpen? Ik ken mijn ouders niet dat ze normaal met elkaar om kunnen gaan dus hier zit ik niet op te wachten.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:42 schreef Strega het volgende:
Mooie motor, die tweede Baaf!![]()
Oh-Oh, gaat aardige baas er niet iets aan doen? Neem niet aan dat hij je graag kwijt wil.
Lag er gisteren post op je mat?
Hier moeten w waarschijnlijk dit weekend afscheid nemen van Othello.
Hij heeft gisteren denkelijk een tia gehad.
Hij ligt nu lekker toegedekt in zijn mand, maar kijkt zo moe en wazig.. Hij eet en drinkt gelukkig wel.
Eergisteren nog heerlijk druk buiten gespeeld, nu uitval aan zijn rechterkant.
Het zal heel raar zijn, zonder Otje, hij is zeventien en al vanaf pup bij ons.
Superquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:57 schreef senesta het volgende:
Die is weer helemaal de oude en beterZe heeft net Dodge op zijn sodemieter gegeven want die is al vanaf maandag aan het klieren
![]()
En ze lijkt zo blij, ze geeft doorlopend kopjes en ze komt steeds neuzenEn ze is lekker aan het eten en drinken en spelen. Ik ben echt heel blij dat het een beetje achter de rug lijkt nu
Dat lijkt me nog het verstandigste inderdaad. Niet mee bemoeien en zelf op een andere tijd gaan. Je oma blij en jij geen last van de spanning.quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef Ynske het volgende:
ik zou dan mezelf aan de kant zetten, t draait nu om je oma en niet om jou
en als je er echt zo'n moeite mee hebt, dan zou ik zelf later of eerder gaan
Ik heb ook gezegd dat m'n moeder prima mag gaan en dat ik dan zondag ga maar we gaan het zien, ik denk nog even.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het verstandigste inderdaad. Niet mee bemoeien en zelf op een andere tijd gaan. Je oma blij en jij geen last van de spanning.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou dan mezelf aan de kant zetten, t draait nu om je oma en niet om jou
en als je er echt zo'n moeite mee hebt, dan zou ik zelf later of eerder gaan
Ik sluit me bij deze wijze woorden aanquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog het verstandigste inderdaad. Niet mee bemoeien en zelf op een andere tijd gaan. Je oma blij en jij geen last van de spanning.
Dat is mooi shit dan,quote:Op woensdag 18 mei 2011 17:44 schreef Ynske het volgende:
joy, distributieriem is ook aan vervanging toe
idd maar goed, dan ben ik er voorlopig wel weer even van af, en van dat geld koop ik geen nieuwequote:Op woensdag 18 mei 2011 18:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is mooi shit dan,dat maakt de reparatie een stuk duurder.
Beterschapquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
heul niet![]()
ik kan daar heul niet tegen als een mug priktnormaal prikken ze me altijd op mn oog, dan zit die een week dicht helemaal opgezwollen enzo
![]()
Nee dat is waar en hopelijk kan hij er dan weer een tijdje tegenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd maar goed, dan ben ik er voorlopig wel weer even van af, en van dat geld koop ik geen nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |